Şimdi Ara

hızlıal :/ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
10.368
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JessieJ

    quote:

    Orijinalden alıntı: arimayaa

    ayakkabılık aldım aynalı bir modeldi kutudan ayna çıkmadı mesaj atıyorum cvp yok arıyorum cvp yok şşimdiye kadar hiç sorun yaşamamıştım ama artık tövbe nasıl alcm ya aynamı

    Kutu içeriği eksik mal yolladılar diye tüketici haklarına şikayet et. Yada burdan hallet

    http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/481/f/10606

    Alıntıları Göster
    geçen yıl bir telefon almıştım yapılanları anlatsam "yüzüklerin efendisi"üçlemesini geçer hiç kimseyle irtibata geçmek mümkün değil,kafalarına göre işine gelene cvp yazıyorlar kimini sallamıyorlar bile...o yüzdendirki UZAK DURUN diyorum sitenin sayfasını bile açmayın o derece
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senator54

    geçen yıl bir telefon almıştım yapılanları anlatsam "yüzüklerin efendisi"üçlemesini geçer hiç kimseyle irtibata geçmek mümkün değil,kafalarına göre işine gelene cvp yazıyorlar kimini sallamıyorlar bile...o yüzdendirki UZAK DURUN diyorum sitenin sayfasını bile açmayın o derece

    Alıntıları Göster
    Varsayılan hızlıal.com dan büyük ayıp

    hızlıal.com sitesinden WEB2804414 nolu sipariş ile 20.05.2009 tarihinde 1 adet ((TV VESTEL PIXELLENCE 42'' 42780 HD-READY TFT-LCD TELEVİZYON)) ürününü satın aldım.ürünü 3,5 ay sonra dükkanıma kurmaya kara verdim fakat oda ne???ürün 3 yerinden bariz bir şekilde kırık!!!hemen hızlıalı aradım,ürünün kırık ve daha önceden anlaşılır bir şekilde kullanılmış olduğunu bildirdim fakat aradan uzun bir süre geçtiğini ellerinden bir şey gelemiyeceğini bir hafta içinde itiraz etmem gerektiğini bildirip olayı kapattılar.resmen aldatılmıştım mağdurdum ama ispat edemiyordum.vestel servisini çağırdım ve ürünün seri no sundan daha önce bir bilgiye ulaşabilirmiyiz diye arattırdım.o da ne???cihaz istanbul şişli de ismi ve teli bende mahfuz bir kişiye satılmış o kişide 25/12/2008 tarihinde ürün hakkında vestel servisine kırık diye tutanak tutturup ürünü aldığı yere iade etmiş.ve bu ürünü sayın hızlıal firması bana satıyor vede 1,5 aydır uğraşmama rağmen hala bir neticeye ulaşamadık.ürün elimde çöp.bu çağda bu nasıl bir anlayış nasıl bir ticaret anlıyabilen varsa beri gelsin..bu arada bu firmanın en çok mal alan müşterilerinden biriyim.herhalde mükafat olarak göndermişler bu kırık ürünü!!!
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senator54

    Varsayılan hızlıal.com dan büyük ayıp

    hızlıal.com sitesinden WEB2804414 nolu sipariş ile 20.05.2009 tarihinde 1 adet ((TV VESTEL PIXELLENCE 42'' 42780 HD-READY TFT-LCD TELEVİZYON)) ürününü satın aldım.ürünü 3,5 ay sonra dükkanıma kurmaya kara verdim fakat oda ne???ürün 3 yerinden bariz bir şekilde kırık!!!hemen hızlıalı aradım,ürünün kırık ve daha önceden anlaşılır bir şekilde kullanılmış olduğunu bildirdim fakat aradan uzun bir süre geçtiğini ellerinden bir şey gelemiyeceğini bir hafta içinde itiraz etmem gerektiğini bildirip olayı kapattılar.resmen aldatılmıştım mağdurdum ama ispat edemiyordum.vestel servisini çağırdım ve ürünün seri no sundan daha önce bir bilgiye ulaşabilirmiyiz diye arattırdım.o da ne???cihaz istanbul şişli de ismi ve teli bende mahfuz bir kişiye satılmış o kişide 25/12/2008 tarihinde ürün hakkında vestel servisine kırık diye tutanak tutturup ürünü aldığı yere iade etmiş.ve bu ürünü sayın hızlıal firması bana satıyor vede 1,5 aydır uğraşmama rağmen hala bir neticeye ulaşamadık.ürün elimde çöp.bu çağda bu nasıl bir anlayış nasıl bir ticaret anlıyabilen varsa beri gelsin..bu arada bu firmanın en çok mal alan müşterilerinden biriyim.herhalde mükafat olarak göndermişler bu kırık ürünü!!!

    Alıntıları Göster
    Size hızlıal.com'un o meşhur hızlı mesajı ile yaptığım diyaloğu paylaşayım da bakın laftan anlamıyorlar daha önceleri de var ama bu kadarını yolluyorum

    Tarih:30.05.2011
    Saat: 10:15
    Emrah GÜNEŞ
    Soru: ürün arızalı çıktığından iade ediyordum fakat yenisi ile değiştirme şansım varmı düzeltme yapabilirmiyiz

    Tarih:30.05.2011
    Saat: 10:59
    Müşteri Hizmetleri
    Cevap: Değerli Müşterimiz Üye girişi yaptıktan sonra sağ üst köşede bulunan Müşteri Hizmetlerine tıklayınız. Bu başlık altında yer alan "değişim işlemlerinden" ürününüze ait formu doldurunuz. İlgili arkadaşımız kısa sürede kontrol edip cevap verecektir. Hemen alt satırında yer alan takip formundan da sonraki süreci takip edebilirsiniz. Gönderirken kargo içerisine not olarak lütfen Değişim Takip notunu iletiniz. Lütfen talep oluşturmadan ürün gönderimi yapmayınız, maalesef gönderiniz kabul edilmeyecektir. İlgili talebe verilecek onaya istinaden talep numaranızı ekleyerek gönderim yapabilirsiniz. Saygılarımızla Teknik servis departmanı Hızlıal.com

    Tarih:30.05.2011
    Saat: 11:39
    Emrah GÜNEŞ
    Soru: ben cuma günü iade talebinde bulunmuşum yanlız para iadesi istedim şimdi para iadesi yerine ürünü yenisi ile değiştirmek istiyorum bu mümkünmü diye soruyorum

    Tarih:30.05.2011
    Saat: 13:03
    Müşteri Hizmetleri
    Cevap: Değerli Müşterimiz; almış olduğunuz iade takip numaranızı iletirseniz takibini sağlayabiliriz. Saygılarımızla

    Tarih:30.05.2011
    Saat: 14:17
    Emrah GÜNEŞ
    Soru: istemiş olduğunuz iade takip numarasını 2 saat önce yolladım fakat hala bir işlem yapılmadı lütfen cevap bekliyorum

    Tarih:30.05.2011
    Saat: 16:28
    Müşteri Hizmetleri
    Cevap: Değerli Müşterimiz; Ürünü göndermiş olduğunuz kargo firmasını ve kargo gönderi kodunuzu iletirseniz takibini sağlayabiliriz. Saygılarımızla

    Tarih:30.05.2011
    Saat: 16:41
    Emrah GÜNEŞ
    Soru: henüz kargoya vermedim sizden cevap bekliyorum iade faturası kesmedim eğer kesmeden yolla derseniz hemen verebilirim yurtiçi kargoya

    Tarih:30.05.2011
    Saat: 17:23
    Emrah GÜNEŞ
    Soru: telefonla okan bey ile görüştüm yurtiçi kargo 912571497970 no ile tarafınıza yolladım yine telefonda görüştüğümüz gibi paketin üzerine iade değil değişim olacağını yazdım iyi çalışmalar...

    Tarih:30.05.2011
    Saat: 18:44
    Müşteri Hizmetleri
    Cevap: Değerli Müşterimiz; Ürününüz tarafımıza ulaştığı takdirde talebinize istinaden işleme alınacaktır. Saygılarımızla

    Tarih:31.05.2011
    Saat: 22:01
    Emrah GÜNEŞ
    Soru: telefon bugün elinize ulaştı umarım yarın yollama şanssınız vardır sabahtan bu konu ile ilgili cevap verirseniz çok sevinirim

    Tarih:01.06.2011
    Saat: 10:19
    Emrah GÜNEŞ
    Soru: şuanki durum hakkına bilgi verebilirseniz sevinirim

    Tarih:01.06.2011
    Saat: 11:26
    Müşteri Hizmetleri
    Cevap: Değerli Müşterimiz , Hizlial.com Teknik Servis Departmanımıza göndermiş olduğunuz ürününüzün iade alım işlemi bugün sonuçlandırılmıştır. İade talebinizde yaptığınız seçim, İade puan ise : üye girişi yaparak hesabım menüsünden puanlarınızı kontrol edebilir , kullanmak istediğinizde ise ödeme sayfasında puanı seçerek kullanabilirsiniz. Para iadesi ise: Tutar 2-7 gün içinde hesabınıza yansıyacaktır. Bu süre içinde hesabınızı kontrol etmenizi rica ederiz. Bilginize sunar , bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Saygılarımızla Teknik servis departmanı Hızlıal.com

    Tarih:01.06.2011
    Saat: 11:29
    Emrah GÜNEŞ
    Soru: özellikle buradan yazıyorum ki geçmiş konuşmaları dikkate alın diye değişim yapılacaktı bununla ilgili bilgi lütfen

    Tarih:01.06.2011
    Saat: 12:17
    Emrah GÜNEŞ
    Soru: Vallahi ağlayacam sinirimden LANET olsun hızlıal.com a hızlı mesaj diyorsunuz 1,5 - 2 saatten önce cevap veren yok telefon ise şuan 45 dk. oldu 40 milyon aboneniz var sanki şu işten bir kurtulayım yeter şimi net bir cevap istiyorum bakın 5 gündür sizle uğraşıyorum kopyala yapıştır cevaplarınızdan çok sıkıldım en baştan herşeyi anlatıyorum ona göre tek seferde düzgün bir cevap bekliyorum cuma günü sizden telefon aldım hafta sonu gerekli olduğundan fazladan para ödeyerek kurye istedim tel geldi ve açılmıyor sizinle irtibata geçtim değişiklik zaman alacağını söylendi bene iade edeyim yenisini sipariş edeyim dedim ama maalesef iademe onay cumartesi geldi ve benim için iadenin bir anlamı kalmadı p.tesi sizle irtibat kurmaya çalıştım zorda olsa anlaştık eğer teli gönderirsem iade değilde değişim işlemini başlatacaklarını söyledi okan bey emrah beyede haber verilmiş ve ben paketin üstüne iade değil değişim olacak diye yazdım bu arada hala telefonda bekliyorum bilgi için mesaj atıyorum iki alttaki kopyala yapıştır saçma sapan mesaj geliyor bana yıllardır müşteri temsilciliği görevinin üst düzeylerine kadar her kademesinde çalıştım bu müşteri temsilciliği falan değil lütfen okuyan kişi kendi cevap veremeyecekse bana adam gibi cevap verecek birine okusun bu mesajı çook acil cevap bekliyorum eğer para iadesi yapılacaksa adan gibi cevap verin ne zaman yapılacağının önemi yok ben gidip kendime tel. alayım yok efendim değişme yapacaksanız tabi hemen yapılıyorsa 2 gün derseniz artık onuda istemiyarum saygılarımla... Emrah GÜNEŞ NOT:İnşallah bir mesaj daha atmak zorunda kalmam
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: assuliar

    Size hızlıal.com'un o meşhur hızlı mesajı ile yaptığım diyaloğu paylaşayım da bakın laftan anlamıyorlar daha önceleri de var ama bu kadarını yolluyorum

    Tarih:30.05.2011
    Saat: 10:15
    Emrah GÜNEŞ
    Soru: ürün arızalı çıktığından iade ediyordum fakat yenisi ile değiştirme şansım varmı düzeltme yapabilirmiyiz

    Tarih:30.05.2011
    Saat: 10:59
    Müşteri Hizmetleri
    Cevap: Değerli Müşterimiz Üye girişi yaptıktan sonra sağ üst köşede bulunan Müşteri Hizmetlerine tıklayınız. Bu başlık altında yer alan "değişim işlemlerinden" ürününüze ait formu doldurunuz. İlgili arkadaşımız kısa sürede kontrol edip cevap verecektir. Hemen alt satırında yer alan takip formundan da sonraki süreci takip edebilirsiniz. Gönderirken kargo içerisine not olarak lütfen Değişim Takip notunu iletiniz. Lütfen talep oluşturmadan ürün gönderimi yapmayınız, maalesef gönderiniz kabul edilmeyecektir. İlgili talebe verilecek onaya istinaden talep numaranızı ekleyerek gönderim yapabilirsiniz. Saygılarımızla Teknik servis departmanı Hızlıal.com

    Tarih:30.05.2011
    Saat: 11:39
    Emrah GÜNEŞ
    Soru: ben cuma günü iade talebinde bulunmuşum yanlız para iadesi istedim şimdi para iadesi yerine ürünü yenisi ile değiştirmek istiyorum bu mümkünmü diye soruyorum

    Tarih:30.05.2011
    Saat: 13:03
    Müşteri Hizmetleri
    Cevap: Değerli Müşterimiz; almış olduğunuz iade takip numaranızı iletirseniz takibini sağlayabiliriz. Saygılarımızla

    Tarih:30.05.2011
    Saat: 14:17
    Emrah GÜNEŞ
    Soru: istemiş olduğunuz iade takip numarasını 2 saat önce yolladım fakat hala bir işlem yapılmadı lütfen cevap bekliyorum

    Tarih:30.05.2011
    Saat: 16:28
    Müşteri Hizmetleri
    Cevap: Değerli Müşterimiz; Ürünü göndermiş olduğunuz kargo firmasını ve kargo gönderi kodunuzu iletirseniz takibini sağlayabiliriz. Saygılarımızla

    Tarih:30.05.2011
    Saat: 16:41
    Emrah GÜNEŞ
    Soru: henüz kargoya vermedim sizden cevap bekliyorum iade faturası kesmedim eğer kesmeden yolla derseniz hemen verebilirim yurtiçi kargoya

    Tarih:30.05.2011
    Saat: 17:23
    Emrah GÜNEŞ
    Soru: telefonla okan bey ile görüştüm yurtiçi kargo 912571497970 no ile tarafınıza yolladım yine telefonda görüştüğümüz gibi paketin üzerine iade değil değişim olacağını yazdım iyi çalışmalar...

    Tarih:30.05.2011
    Saat: 18:44
    Müşteri Hizmetleri
    Cevap: Değerli Müşterimiz; Ürününüz tarafımıza ulaştığı takdirde talebinize istinaden işleme alınacaktır. Saygılarımızla

    Tarih:31.05.2011
    Saat: 22:01
    Emrah GÜNEŞ
    Soru: telefon bugün elinize ulaştı umarım yarın yollama şanssınız vardır sabahtan bu konu ile ilgili cevap verirseniz çok sevinirim

    Tarih:01.06.2011
    Saat: 10:19
    Emrah GÜNEŞ
    Soru: şuanki durum hakkına bilgi verebilirseniz sevinirim

    Tarih:01.06.2011
    Saat: 11:26
    Müşteri Hizmetleri
    Cevap: Değerli Müşterimiz , Hizlial.com Teknik Servis Departmanımıza göndermiş olduğunuz ürününüzün iade alım işlemi bugün sonuçlandırılmıştır. İade talebinizde yaptığınız seçim, İade puan ise : üye girişi yaparak hesabım menüsünden puanlarınızı kontrol edebilir , kullanmak istediğinizde ise ödeme sayfasında puanı seçerek kullanabilirsiniz. Para iadesi ise: Tutar 2-7 gün içinde hesabınıza yansıyacaktır. Bu süre içinde hesabınızı kontrol etmenizi rica ederiz. Bilginize sunar , bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Saygılarımızla Teknik servis departmanı Hızlıal.com

    Tarih:01.06.2011
    Saat: 11:29
    Emrah GÜNEŞ
    Soru: özellikle buradan yazıyorum ki geçmiş konuşmaları dikkate alın diye değişim yapılacaktı bununla ilgili bilgi lütfen

    Tarih:01.06.2011
    Saat: 12:17
    Emrah GÜNEŞ
    Soru: Vallahi ağlayacam sinirimden LANET olsun hızlıal.com a hızlı mesaj diyorsunuz 1,5 - 2 saatten önce cevap veren yok telefon ise şuan 45 dk. oldu 40 milyon aboneniz var sanki şu işten bir kurtulayım yeter şimi net bir cevap istiyorum bakın 5 gündür sizle uğraşıyorum kopyala yapıştır cevaplarınızdan çok sıkıldım en baştan herşeyi anlatıyorum ona göre tek seferde düzgün bir cevap bekliyorum cuma günü sizden telefon aldım hafta sonu gerekli olduğundan fazladan para ödeyerek kurye istedim tel geldi ve açılmıyor sizinle irtibata geçtim değişiklik zaman alacağını söylendi bene iade edeyim yenisini sipariş edeyim dedim ama maalesef iademe onay cumartesi geldi ve benim için iadenin bir anlamı kalmadı p.tesi sizle irtibat kurmaya çalıştım zorda olsa anlaştık eğer teli gönderirsem iade değilde değişim işlemini başlatacaklarını söyledi okan bey emrah beyede haber verilmiş ve ben paketin üstüne iade değil değişim olacak diye yazdım bu arada hala telefonda bekliyorum bilgi için mesaj atıyorum iki alttaki kopyala yapıştır saçma sapan mesaj geliyor bana yıllardır müşteri temsilciliği görevinin üst düzeylerine kadar her kademesinde çalıştım bu müşteri temsilciliği falan değil lütfen okuyan kişi kendi cevap veremeyecekse bana adam gibi cevap verecek birine okusun bu mesajı çook acil cevap bekliyorum eğer para iadesi yapılacaksa adan gibi cevap verin ne zaman yapılacağının önemi yok ben gidip kendime tel. alayım yok efendim değişme yapacaksanız tabi hemen yapılıyorsa 2 gün derseniz artık onuda istemiyarum saygılarımla... Emrah GÜNEŞ NOT:İnşallah bir mesaj daha atmak zorunda kalmam

    Alıntıları Göster
    satış sonrası destek 0
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trbugrapc


    quote:

    Orijinalden alıntı: _İMKANSIZ_

    hızlıal da sorun lar çıkıyor tavsiye etmem en iyisi hepsi burada


    Hepsiburada daha berbat neresi iyi. Hızlıal hepsiburadaya 5 basar

    +1
    _____________________________
    Parmah bassah ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Play Hard

    quote:

    Orijinalden alıntı: trbugrapc


    quote:

    Orijinalden alıntı: _İMKANSIZ_

    hızlıal da sorun lar çıkıyor tavsiye etmem en iyisi hepsi burada


    Hepsiburada daha berbat neresi iyi. Hızlıal hepsiburadaya 5 basar

    +1

    Alıntıları Göster
    Hepsiburada tedarik süresi bıktırdı, uzun zamandır hızlı al dan alışveriş yapıyorum 1 kez sorun çıktı bilgisayar donanımıyla ilgili onlada çok iyi bir şekilde ilgilendiler, hızlı al diyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Starborn

    Hepsiburada tedarik süresi bıktırdı, uzun zamandır hızlı al dan alışveriş yapıyorum 1 kez sorun çıktı bilgisayar donanımıyla ilgili onlada çok iyi bir şekilde ilgilendiler, hızlı al diyorum.

    Alıntıları Göster
    Hdd aldım boş bir kutunun içine koyup yollamışlar.Garibim hdd kutata sallana sallana gelmiş.Labtopa taktım iki hafta olmadan sorunlar çıkarmaya başladı.Değişim talebiyle yolladım hdd i kabul ettiler ama 11 gündür ortada hdd falan yok.3 hafta tatilim vardı onuda bilgisayar olmadan hdd beklemekle geçiriyorum.Müşteri hizmetlerine mesaj atıyorum hep aynı cevabı c-p yapıp yolluyorlar.

    Değişim talebi kabul edilmese neyse diyeceğim değişim talebini kabul ettikleri halde yeni ürünü yollamıyorlar.20 iş günü süreleri var sonrasında para iadesi isteyeceğim.Bunlarla uğraşmaya değmez.

    Hepsiburada.com hızlıal.comdan daha kötü durumda.Orada c-p mesaj bile yollamıyorlar.Elinde olmayan ürünü hızlı gönderi diye satıyorlar sonra bekle ki gelsin.

    Gitti gidiyor zaten yalancı dolancı dolu.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onr4249

    Hdd aldım boş bir kutunun içine koyup yollamışlar.Garibim hdd kutata sallana sallana gelmiş.Labtopa taktım iki hafta olmadan sorunlar çıkarmaya başladı.Değişim talebiyle yolladım hdd i kabul ettiler ama 11 gündür ortada hdd falan yok.3 hafta tatilim vardı onuda bilgisayar olmadan hdd beklemekle geçiriyorum.Müşteri hizmetlerine mesaj atıyorum hep aynı cevabı c-p yapıp yolluyorlar.

    Değişim talebi kabul edilmese neyse diyeceğim değişim talebini kabul ettikleri halde yeni ürünü yollamıyorlar.20 iş günü süreleri var sonrasında para iadesi isteyeceğim.Bunlarla uğraşmaya değmez.

    Hepsiburada.com hızlıal.comdan daha kötü durumda.Orada c-p mesaj bile yollamıyorlar.Elinde olmayan ürünü hızlı gönderi diye satıyorlar sonra bekle ki gelsin.

    Gitti gidiyor zaten yalancı dolancı dolu.

    Alıntıları Göster
    hepsibuarad ve gittigidiyor daha güzel
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mfdemir

    hepsibuarad ve gittigidiyor daha güzel

    Alıntıları Göster
    www.hizlial.com ile ilgili buldugum her konuya cevap yazmaya karar verdim

    Ürün sipariş ettim 10 gün civrı tedarik süreci bekledikten sonra ürünüm hala tedarik sürecinde görünüyordu bende siparişi iptal ettim sipariş verirken hemen çekyorlar parayı ama tedarik edebilirmiyiz edemezmiyiz diye bakan yok sonuçta 10 gün bekledim ürün mürün yok lanet olsunwww.hizlial.com a
    _____________________________
    İmza




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kahraman.E

    www.hizlial.com ile ilgili buldugum her konuya cevap yazmaya karar verdim

    Ürün sipariş ettim 10 gün civrı tedarik süreci bekledikten sonra ürünüm hala tedarik sürecinde görünüyordu bende siparişi iptal ettim sipariş verirken hemen çekyorlar parayı ama tedarik edebilirmiyiz edemezmiyiz diye bakan yok sonuçta 10 gün bekledim ürün mürün yok lanet olsunwww.hizlial.com a

    Alıntıları Göster
    Değişim olarak gönderdiğim ürünü onlarca mesaj ve 5 gün sonra değiştirmeye karar verdiler.Ama 2 gündür kargolanacak diye beni oyalıyorlar. Bunların politikası dereye geçene kadar politikası. Bir daha iğne bile almam. Hepsiburada yı tek geçerim.Böyle dandik ve güvensiz şirketlerden kimse alışveriş yapmasın
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egebuca

    Değişim olarak gönderdiğim ürünü onlarca mesaj ve 5 gün sonra değiştirmeye karar verdiler.Ama 2 gündür kargolanacak diye beni oyalıyorlar. Bunların politikası dereye geçene kadar politikası. Bir daha iğne bile almam. Hepsiburada yı tek geçerim.Böyle dandik ve güvensiz şirketlerden kimse alışveriş yapmasın

    Alıntıları Göster
    İptal ettiğim siparişin ödemesinizi 2 ay sonra taksitli olarak kredi kartımdan düşmeye başladı..Mesaja verdikleri cevap..Hem düşüp hemde karta eklendiği idi..Ama ekstrede sadece düşme var..Yani benden şuan para hortumluyorlar..
    _____________________________
    Atmos / DTS X 11.1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saheemr

    İptal ettiğim siparişin ödemesinizi 2 ay sonra taksitli olarak kredi kartımdan düşmeye başladı..Mesaja verdikleri cevap..Hem düşüp hemde karta eklendiği idi..Ama ekstrede sadece düşme var..Yani benden şuan para hortumluyorlar..

    Alıntıları Göster
    arızalı çıkan ürünün kargo parası kendim ödedim... hala bekliyorum bişey olacak diye. Bir satıcının iyiliği kötülüğü, mal arızalı çıkınca ortaya çıkar.... kendimden biliyorum...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iskancavardiya

    arızalı çıkan ürünün kargo parası kendim ödedim... hala bekliyorum bişey olacak diye. Bir satıcının iyiliği kötülüğü, mal arızalı çıkınca ortaya çıkar.... kendimden biliyorum...

    Alıntıları Göster
    lanet bir site hiç bulaşmayın
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Munky Online

    hızlıal da biraz önce sipariş verecektim ama fortis yok napmam lazım acaba ?

    Fortis Türkiye ekonomi bankası ile birleşti ödeme seçeneği TEB üzerinden gerçekleşiyor,büyük kartlar dışında diğer kartlar ile de işlem yapılabiliyor fakat peşin fiyatına taksit yapılmıyor...

    kaynak : hızlıal.com

    http://www.hizlial.com/Land/bankalar/genel_13.htm
    _____________________________


    PSN : Belifanti
  • gecen hafta ipad2 siparis verdim 1 haftayi devirdik ne bir haftasi tam net 10 gun olmus mesaj atiyorum (telefonla ulasmak imkansiz)
    cevapda vermiyorlar :(
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    MITSUBISHI 1.8 INTENSE CVT
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanemre34

    İptal ettiğim siparişin ödemesinizi 2 ay sonra taksitli olarak kredi kartımdan düşmeye başladı..Mesaja verdikleri cevap..Hem düşüp hemde karta eklendiği idi..Ama ekstrede sadece düşme var..Yani benden şuan para hortumluyorlar..

    bende az kalsın daha iptal edecektim sipariş lanet olsun deyip 4 gün oldu hala kargoya verecekler ilk defa başıma geliyor normalde başka sitelerden şu ana kadar aldığım tüm ürünler ertesi gün yada aynı gün kargoya verilirdi. iptal etsek parayı hemen geri verirlermi acaba diye düşünüyordum ama iyiki mesajını gördüm. olmayan ürünleri satıyorlar resmen sonra bulaana kadar bekletiyorlar. stoklarında ürün falan yok bunların belliki aracılık ediyorlar resmen. allahtan fazla pahalı birşey almadım ama aptallık bende önce bir araştırsana arkadaş site güvenilirmi diye. bu kadar yazılanları okouypta bu siteden ürün alan varsa aklına şaşmalı. ilk ve sondur bu umarım bir an önce yollarlar.

    Müşteri Hizmetleri
    Cevap: Değerli müşterimiz siparişiniz bugün tarafınıza kargolanamayacaktır. Saygılarımızla.Tarih:19.11.2011
    Saat: 13:34 Cevabı değerlendirin
    alper kalkan
    Soru: verdiğim adresten salı günü ayrılacağım eğer ürünleri bugün saat 5 e kadar kargoya veremeyecekseniz söyleyin başka adres belirteyim. ilk defa bir online sitesinde bu kadar bekletildim normalde tüm siteler ertesi gün kargoya veriyor. hakketten siteniz hakkınızda şikayet kadar yazdıkları kadar varmışsınız bakalım beni ne kadar bekleticeksiniz. umarım veririsniz bugün kargoya üç tanecik ürünüTarih:19.11.2011
    Saat: 13:14
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xrepla

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakanemre34

    İptal ettiğim siparişin ödemesinizi 2 ay sonra taksitli olarak kredi kartımdan düşmeye başladı..Mesaja verdikleri cevap..Hem düşüp hemde karta eklendiği idi..Ama ekstrede sadece düşme var..Yani benden şuan para hortumluyorlar..

    bende az kalsın daha iptal edecektim sipariş lanet olsun deyip 4 gün oldu hala kargoya verecekler ilk defa başıma geliyor normalde başka sitelerden şu ana kadar aldığım tüm ürünler ertesi gün yada aynı gün kargoya verilirdi. iptal etsek parayı hemen geri verirlermi acaba diye düşünüyordum ama iyiki mesajını gördüm. olmayan ürünleri satıyorlar resmen sonra bulaana kadar bekletiyorlar. stoklarında ürün falan yok bunların belliki aracılık ediyorlar resmen. allahtan fazla pahalı birşey almadım ama aptallık bende önce bir araştırsana arkadaş site güvenilirmi diye. bu kadar yazılanları okouypta bu siteden ürün alan varsa aklına şaşmalı. ilk ve sondur bu umarım bir an önce yollarlar.

    Müşteri Hizmetleri
    Cevap: Değerli müşterimiz siparişiniz bugün tarafınıza kargolanamayacaktır. Saygılarımızla.Tarih:19.11.2011
    Saat: 13:34 Cevabı değerlendirin
    alper kalkan
    Soru: verdiğim adresten salı günü ayrılacağım eğer ürünleri bugün saat 5 e kadar kargoya veremeyecekseniz söyleyin başka adres belirteyim. ilk defa bir online sitesinde bu kadar bekletildim normalde tüm siteler ertesi gün kargoya veriyor. hakketten siteniz hakkınızda şikayet kadar yazdıkları kadar varmışsınız bakalım beni ne kadar bekleticeksiniz. umarım veririsniz bugün kargoya üç tanecik ürünüTarih:19.11.2011
    Saat: 13:14

    Alıntıları Göster
    Hızlıal ve hepsiburada'dan yaptığım siparişler, ertesi gün elimdeydi. İzmir'deyim.
    _____________________________
    Metallica - Iron Maiden - Red Hot Chili Peppers - Scorpions




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hard Rock

    Hızlıal ve hepsiburada'dan yaptığım siparişler, ertesi gün elimdeydi. İzmir'deyim.

    Alıntıları Göster
    pes arkadaş ya adamlar önce kargoya verilmeyeceğini yazdılar sonra istediğim 3 üründen birisinin olmadığı söylediler başka ürün seçtik başka adrese gönderin dedik bugün kargo geldi sadece 1 ürünü yollamışlar diğer üründe yok. hay sizin yapacağınız işi de ..........
    bu kadar yazılandan sonra bu kadar kişi şikayetçiyken gidin siz hala bu siteden alışveriş yapın .bravo size



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xrepla -- 21 Kasım 2011; 16:00:22 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xrepla

    pes arkadaş ya adamlar önce kargoya verilmeyeceğini yazdılar sonra istediğim 3 üründen birisinin olmadığı söylediler başka ürün seçtik başka adrese gönderin dedik bugün kargo geldi sadece 1 ürünü yollamışlar diğer üründe yok. hay sizin yapacağınız işi de ..........
    bu kadar yazılandan sonra bu kadar kişi şikayetçiyken gidin siz hala bu siteden alışveriş yapın .bravo size

    Alıntıları Göster
    Geçen ay sipairş vermiştim baktım 10 gün oldu tık yok(Üründe 3 gün içinde kargo yazıyordu) iptal ettim 5 günde para iadesi bekledim.Bir keresinde de 2 gün ödeme onayı bekledim.Hızlı al hepsiburada cıvıtınca satışlarını arttırmıştı ama artık o da cıvıttı. Yeni favorimwww.alisveris.com telefonlara bakan var, ürünler 3 günde geliyor kafam rahat
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abays

    Geçen ay sipairş vermiştim baktım 10 gün oldu tık yok(Üründe 3 gün içinde kargo yazıyordu) iptal ettim 5 günde para iadesi bekledim.Bir keresinde de 2 gün ödeme onayı bekledim.Hızlı al hepsiburada cıvıtınca satışlarını arttırmıştı ama artık o da cıvıttı. Yeni favorimwww.alisveris.com telefonlara bakan var, ürünler 3 günde geliyor kafam rahat

    Alıntıları Göster
    rezalet bi site.müşteri hizmeti die bi şey yok.hep yalan dolan.telefonla arasan açan yok.mesaj atarsın cevap bile vermezler.bu kadar rezillik olmaz.şansına aldığın ürün iyi çokarsa iyi, yoksa bin pişma olursun..
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.