Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (474. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.464.342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 472473474475476
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yazılım ile düzelmezse eğer şanzıman hatası varsa o zaman garantiye girecek mi? o zaman yazılım parasını boşyere mi vermiş olacaksın. ben bu 3. yıl garantisinden birşey anlamadım. ayrıntısını bilen arkadaşlar varsa paylaşırsa sevinirim

    peki arkadaşlar bu yazılımlar sadece arıza durumlarında mı güncelleniyor yoksa örneğin şanzıman da olduğu gibi bir arıza olmasada daha rahat sürüş keyfi açısından isteğe bağlı yazılım güncellemesi yapılıyormu yani bir nevi bilgisayar programının bir üst sürümü gibi tercihedilebiliyormu?
  • Arkadaslar ecoboost motora lpg takılmaya başlandı bilginize
    Şu an fiyatlar yüksek ben beklemedeyim
    Sisteminde tam oturması lazım diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: htn

    Yazılım ile düzelmezse eğer şanzıman hatası varsa o zaman garantiye girecek mi? o zaman yazılım parasını boşyere mi vermiş olacaksın. ben bu 3. yıl garantisinden birşey anlamadım. ayrıntısını bilen arkadaşlar varsa paylaşırsa sevinirim

    peki arkadaşlar bu yazılımlar sadece arıza durumlarında mı güncelleniyor yoksa örneğin şanzıman da olduğu gibi bir arıza olmasada daha rahat sürüş keyfi açısından isteğe bağlı yazılım güncellemesi yapılıyormu yani bir nevi bilgisayar programının bir üst sürümü gibi tercihedilebiliyormu?

    Benim aracımda kullanma kılavuzu ile birlikte 3.yıl garantisinin neleri kapsadığını belirten bir kitapçık vermişler.
    Orda yazıyor tam kapsamları.

    Dün akşam aracı teslim aldım. Şanzıman sorunu bu sabahki 20 kilometre testimde düzelmiş gibiydi. Sabahları evimden çıkar çıkmaz hafif meyilli bir rampa çıkıyorum 1 km kadar. Eskiden o rampada gereksiz vites büyütmeler yapıyordu araç boğuluyordu. Bu sorunu görmedim.
    Ara hızlanma yapıp, ayağımı gazdan çektikten sonra yüksek devirde biraz gidiyordu sonra vites büyütüyordu. Buda aşırı sarsıntı yaşatıyordu kabinde. Bu sorunda giderilmiş.Ara hızlanmadan sonra ayağımı gaz pedalından çekince direk vitesi büyütüyor sarsıntı minimize edilmiş oluyor.

    Bu sabahki sürüşümden şanzıman ile ilgili sorun yaşamadım.

    Fakat araçta enjektör şakırdama sesi ortaya çıktı. Rölanti ve dip gazda iken herhangi bir anormallik yok. Sadece motor yükü azalmışken mesela 70-80 km/s hızda düz yolda seyrederken enjektörlerden geldiğini düşündüğüm şakırdama sesleri var. Yarın tekrar götüreceğim servise sabahtan.

    ICM güncellemesi yapılamamış, ICM güncellemesi için Volvo'nun flash diskini araca bağlıyorlardı. Vidadan yazılım atıyorlardı. Flash diskteki sorun yüzünden yapılamamış.

    Yeni flash disk siparişi verilmiş, gelince yapılacak.

    Araç temiz olarak teslim edildi. Sadece ruhsatı aracın içine koymayı unuttular. Hepimiz insanız,ufak hatalar olabilir. Yarın gidince onuda alacağım.

    Kapıdan rüzgar sesi geliyordu. Geçen sene kapısı serviste değişmişti hasardan dolayı. Bakımda da aynı şikayetle gitmişti araç servise. Ayar yapılsa da düzeltilememiş. Bugün pek deneme şansım olmadı yüksek hızlara çıkıp.

    Büyük ihtimalle düzeltilmiştir çünkü servis danışmanı arkadaşı aradığım zamanların çoğunda rüzgar testi yapılıyor dedi :) Epey uğraştılar zannediyorum.İki gün önce teslim edeceklerdi, içimize sinmebi birazcık olsada var ses,1-2 gün daha kalsa olur mu dedi. Sorun giderilene kadar kalsın dedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU

    quote:

    Orijinalden alıntı: htn

    Yazılım ile düzelmezse eğer şanzıman hatası varsa o zaman garantiye girecek mi? o zaman yazılım parasını boşyere mi vermiş olacaksın. ben bu 3. yıl garantisinden birşey anlamadım. ayrıntısını bilen arkadaşlar varsa paylaşırsa sevinirim

    peki arkadaşlar bu yazılımlar sadece arıza durumlarında mı güncelleniyor yoksa örneğin şanzıman da olduğu gibi bir arıza olmasada daha rahat sürüş keyfi açısından isteğe bağlı yazılım güncellemesi yapılıyormu yani bir nevi bilgisayar programının bir üst sürümü gibi tercihedilebiliyormu?

    Benim aracımda kullanma kılavuzu ile birlikte 3.yıl garantisinin neleri kapsadığını belirten bir kitapçık vermişler.
    Orda yazıyor tam kapsamları.

    Dün akşam aracı teslim aldım. Şanzıman sorunu bu sabahki 20 kilometre testimde düzelmiş gibiydi. Sabahları evimden çıkar çıkmaz hafif meyilli bir rampa çıkıyorum 1 km kadar. Eskiden o rampada gereksiz vites büyütmeler yapıyordu araç boğuluyordu. Bu sorunu görmedim.
    Ara hızlanma yapıp, ayağımı gazdan çektikten sonra yüksek devirde biraz gidiyordu sonra vites büyütüyordu. Buda aşırı sarsıntı yaşatıyordu kabinde. Bu sorunda giderilmiş.Ara hızlanmadan sonra ayağımı gaz pedalından çekince direk vitesi büyütüyor sarsıntı minimize edilmiş oluyor.

    Bu sabahki sürüşümden şanzıman ile ilgili sorun yaşamadım.

    Fakat araçta enjektör şakırdama sesi ortaya çıktı. Rölanti ve dip gazda iken herhangi bir anormallik yok. Sadece motor yükü azalmışken mesela 70-80 km/s hızda düz yolda seyrederken enjektörlerden geldiğini düşündüğüm şakırdama sesleri var. Yarın tekrar götüreceğim servise sabahtan.

    ICM güncellemesi yapılamamış, ICM güncellemesi için Volvo'nun flash diskini araca bağlıyorlardı. Vidadan yazılım atıyorlardı. Flash diskteki sorun yüzünden yapılamamış.

    Yeni flash disk siparişi verilmiş, gelince yapılacak.

    Araç temiz olarak teslim edildi. Sadece ruhsatı aracın içine koymayı unuttular. Hepimiz insanız,ufak hatalar olabilir. Yarın gidince onuda alacağım.

    Kapıdan rüzgar sesi geliyordu. Geçen sene kapısı serviste değişmişti hasardan dolayı. Bakımda da aynı şikayetle gitmişti araç servise. Ayar yapılsa da düzeltilememiş. Bugün pek deneme şansım olmadı yüksek hızlara çıkıp.

    Büyük ihtimalle düzeltilmiştir çünkü servis danışmanı arkadaşı aradığım zamanların çoğunda rüzgar testi yapılıyor dedi :) Epey uğraştılar zannediyorum.İki gün önce teslim edeceklerdi, içimize sinmebi birazcık olsada var ses,1-2 gün daha kalsa olur mu dedi. Sorun giderilene kadar kalsın dedim.

    Alıntıları Göster
    bir başka konuya da yazdım. ancak acil bilgi edinmem gerektiği için özür dileyerek buraya da yazıyorum. d4 lerin 163 bg lik olanı var mıdır? bu benim için çok önemli bir konu. almayı kafama koyduğum bir 2013 model s60 var.




  • Tam emin olmamakla beraber 163bg lik modeller D3 olarak çıktı tüm D4 ler 181bg geartronic degişen 6 ileri oto/8 ileri otomatikleri sonradan geldi. Volvo siteden kullanıcı klavuzlarını yıl bazında inceleyerek bilgi edinebilirsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filtiarn

    Tam emin olmamakla beraber 163bg lik modeller D3 olarak çıktı tüm D4 ler 181bg geartronic degişen 6 ileri oto/8 ileri otomatikleri sonradan geldi. Volvo siteden kullanıcı klavuzlarını yıl bazında inceleyerek bilgi edinebilirsiniz.
    D4 ve yeni D4 arasında fark var. Volvo sitesinde teknik özellikleri gösterilen yeni D4'tür. Bu verilere bakarak 2014 model öncesi D4 almayın. Yeniler 8 vitesli ve 181 beygir.
  • Benim bildiğim kadarı ile 163 HP lik motor bir dönem D4 koduyla satıldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    Benim bildiğim kadarı ile 163 HP lik motor bir dönem D4 koduyla satıldı.
    163 bg 6 ileri
    181 bg 8 ileri
  • posterity P kullanıcısına yanıt
    2012 (hangi ay olduğunu bilmiyorum) ve 2013 modellerde 2.0D motor D4 adıya satıldı ama 163 hp ve 6 ileri geartronic şanzımanla. şu an satılan yeni kasa ve yeni motor 181 hp 8 ileri aisin şanzıman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eritroblastosis

    2012 (hangi ay olduğunu bilmiyorum) ve 2013 modellerde 2.0D motor D4 adıya satıldı ama 163 hp ve 6 ileri geartronic şanzımanla. şu an satılan yeni kasa ve yeni motor 181 hp 8 ileri aisin şanzıman.
    Benimde merak ettiğim bir konuydu.Makyajsız kasalarda bile D4 yazısını görmüştüm birkaç kere.Yazıyı sonradan sahibimi değiştirdi acaba diye düşünmüştüm :) Sonuçta yeni nesil şanzımanlı 8 ileri D4 ler makyajlı kasadan sonra çıktı.Yeni yeni test araçları başladı showroomlarda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ///MRE

    Benimde merak ettiğim bir konuydu.Makyajsız kasalarda bile D4 yazısını görmüştüm birkaç kere.Yazıyı sonradan sahibimi değiştirdi acaba diye düşünmüştüm :) Sonuçta yeni nesil şanzımanlı 8 ileri D4 ler makyajlı kasadan sonra çıktı.Yeni yeni test araçları başladı showroomlarda.

    Alıntıları Göster
    Ne zamandır kafamı kurcalayan bir konu var. Araç içi (ön görüş) kamerası taktırma.

    Forumdan da bu konuyu * BuradaN * takip etmeye çalışıyorum ve yurtdışından getirilen kameralar dikkatimi çekiyor..
    Herhangi bir kaza anında, hem kasko için hemde trafik suçu değerlendirmesi yönünden olayı belgelemede en uygun yöntem olarak düşünüyorum. Bizim memlekette olmasa da bildiğim kadarıyla bazı ülkelerde bu sistem artık zorunlu. Bazı ülkelerde de kasko ve sigortada ciddi indirim sebebi...
    Konudan takip ettiğim kadarıyla alıp taktırmanın fazla bir maliyeti de yok.

    Biz ne kadar dikkatli olsakta, karşımızdaki insanlar hata yapabiliyor.. 10 Mayısta Sn. winniesertan'ın 156. sayfada yazdığı ve yaşadığı trafik kazası gibi bir durumda mesela.. Sonraki işlemlerde bu sistemin faydalı olacağını düşünüyorum. Siz ne dersiniz ?

    Volvo S60 kullanıcısı olarak, bu türden bir araç içi (ön görüş) kamerası taktıran ve kullanan var mı ? Tavsiye eder mi ?

    Alıp kullanmak istesek, Volvo yetkili servisi bu konuda bize sorun çıkarır mı ? (Ayna civarında kullanılacak bu aletin , görüntü kirliliği olmaması için kablolarının tavan döşemesi altından alınması konusunda sorun çıkarır mı mesela ? )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcum -- 22 Haziran 2014; 1:04:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcum

    Ne zamandır kafamı kurcalayan bir konu var. Araç içi (ön görüş) kamerası taktırma.

    Forumdan da bu konuyu * BuradaN * takip etmeye çalışıyorum ve yurtdışından getirilen kameralar dikkatimi çekiyor..
    Herhangi bir kaza anında, hem kasko için hemde trafik suçu değerlendirmesi yönünden olayı belgelemede en uygun yöntem olarak düşünüyorum. Bizim memlekette olmasa da bildiğim kadarıyla bazı ülkelerde bu sistem artık zorunlu. Bazı ülkelerde de kasko ve sigortada ciddi indirim sebebi...
    Konudan takip ettiğim kadarıyla alıp taktırmanın fazla bir maliyeti de yok.

    Biz ne kadar dikkatli olsakta, karşımızdaki insanlar hata yapabiliyor.. 10 Mayısta Sn. winniesertan'ın 156. sayfada yazdığı ve yaşadığı trafik kazası gibi bir durumda mesela.. Sonraki işlemlerde bu sistemin faydalı olacağını düşünüyorum. Siz ne dersiniz ?

    Volvo S60 kullanıcısı olarak, bu türden bir araç içi (ön görüş) kamerası taktıran ve kullanan var mı ? Tavsiye eder mi ?

    Alıp kullanmak istesek, Volvo yetkili servisi bu konuda bize sorun çıkarır mı ? (Ayna civarında kullanılacak bu aletin , görüntü kirliliği olmaması için kablolarının tavan döşemesi altından alınması konusunda sorun çıkarır mı mesela ? )
    Merhabalar forumdan bir arkadaş V40 da araç içi kamerayı ilk önce kendi çabalarıyla araca eklemiş.İlk verdiğim linkte inceleyebilirsiniz.
    Alttaki linkte de dediğiniz gibi serviste kabloları döşemelerin altından alarak gizleyerek montajlamışlar.Servis bir problem çıkarmıyor sanırım.


    http://forum.donanimhaber.com/m_55694572/mpage_43/tm.htm
    http://forum.donanimhaber.com/m_55694572/mpage_44/tm.htm




  • yolcum kullanıcısına yanıt
    ///MRE / kullanıcısına yanıt
    Merhaba, V40 kullanıcısı olarak ben taktırdım. Ankara Arkas Otomativ'e yıllık bakıma gittiğimde kabloların (güç ve GPS) döşeme altına alınmasını rica ettiğimde bedelsiz ve herhangi bir sorun çıkartmadan (garanti vs. açısından) işlemi gerçekleştirdiler. Döşeme altına alındıktan sonraki fotoğrafları bu mesajımda görbilirsiniz. Önceki mesajlarımda kablolar dışardaykenki hali de var ama çok çirkin gözüküyor :)

    Benim taktırma amacım tamamiyle sizinle aynı düşünce, artı bilmedim bir noktaya gittikten sonra o noktanın rotasını dışa aktarabilme ve özellikle doğa gezilerinde ortamın ve patika yolların videosunu çekebilme idi.

    Edit: Sn ///MRE ile aynı anda mesaj yazmışız ve kısaca özetlemiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unusuall -- 22 Haziran 2014; 12:19:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unusuall

    Merhaba, V40 kullanıcısı olarak ben taktırdım. Ankara Arkas Otomativ'e yıllık bakıma gittiğimde kabloların (güç ve GPS) döşeme altına alınmasını rica ettiğimde bedelsiz ve herhangi bir sorun çıkartmadan (garanti vs. açısından) işlemi gerçekleştirdiler. Döşeme altına alındıktan sonraki fotoğrafları bu mesajımda görbilirsiniz. Önceki mesajlarımda kablolar dışardaykenki hali de var ama çok çirkin gözüküyor :)

    Benim taktırma amacım tamamiyle sizinle aynı düşünce, artı bilmedim bir noktaya gittikten sonra o noktanın rotasını dışa aktarabilme ve özellikle doğa gezilerinde ortamın ve patika yolların videosunu çekebilme idi.

    Edit: Sn ///MRE ile aynı anda mesaj yazmışız ve kısaca özetlemiş.

    Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için..
    Kabloların araç içinde ortalıkta gözükmesi en büyük sorundu benim için. Ankara servisinde sorun çıkarmadan döşeme altına aldıklarını söylerek rahatlattınız beni.
    Kablolar toplanmış haliyle gayet güzel durmuş.. Ayrıca araca ayrı bir hava vermiş. Güle güle kullanın.
    Bende 2-3 ay sonra yıllık bakıma aynı yere gideceğim. O zaman bu kameraları ciddi anlamda incelemeye başlıyayım..




  • ///MRE / kullanıcısına yanıt
    Makyajsiz kasadaki model yili 2013 araclar geldiginde 2 lt 163 bg 6 ileri geartronic araclar d4 olarak satilmaya basladi (farklar sadece sunlardi: yeni tip parlak vites topuzu ve city safety 30 km/h'den 50 km/h'ye cikti). Hatta makyajli kasa s60, v60 ve xc60'in da ilk partilerinde bu eski tip motor ve sanziman kullanildi. Su anda ikinci elde test araci haric yeni d4 (181 bg, 8 ileri otm, 4 silindir (eskisinin cok daha hizlisi ve cok daha az yakani :))) bulabileceginizi hic zannetmiyorum, bayilere bile yeni yeni gelmeye basladi cunku.

    Saygilar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU

    05/2012 tarihinde trafiğe çıkışlı, 2012 model S60 d3 aracımın şanzıman geçişlerinde vuruntu(özellikle ısınınca) şikayeti, usb-bluetoot-radyoda kesikli ses gelme şikayetlerim ile aracımı servise bıraktım.

    Tüm bakımları zamanında hatta 500 km önce bile yapılmasına rağmen 300 lira ücret çıkartıldı sadece yazılıma. 3. yıl garantisine girmediği söyleniyor. Yazılımla da şanzıman sorunum çözülecek mi belirli değil. Sırf 200 küsür lirası şanzıman yazılımı imiş.

    Tüm bakımların serviste kusursuz eksiksiz zamanında yapılması bile kurtarmıyor aracı.Ön tampon boyası dahil yetkili serviste yapılmış,pasta cila için bile servise gitmiş bir araç. İşin enterasan tarafı itiraz için Otoline hattını (444 48 58)'i defalarca aradım,açan yok.Sürekli çalıyor,ne telesekreter çıkıyor nede meşgul çalıyor.

     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' 'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar aranıza ben yeni geldim aracım 2012 model 1.6d premium s60 Bu araçta dikkat etmemiz gereken bilmemiz gereken püf noktalar nelerdir Bir de hararet göstergesini bulamadım bir türlü




  • bediboy kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun hoşgeldiniz volvo ailesine
  • quote:

    Orijinalden alıntı: warland

    hayırlı olsun hoşgeldiniz volvo ailesine

    Hoşbulduk hocam yav hararet göstergesi yok mu
  • bediboy kullanıcısına yanıt
    benim araç tft ekran 3 ayrı mod var.sizin gostergeden hiç gormedim kusura bakmayın
  • bediboy kullanıcısına yanıt
    doğrudur hararet göstergesi yok...
  • 
Sayfa: önceki 472473474475476
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.