31 bine aldim sag on camurluk boyali eski sahibide maliye muduru orta yaslarda bir beyefendi idi hic hirpalamamis ilk gunki temizliginde araba lpg 1650 tl maloldu kasko 1500 tl kis lastiklerimi degerlendireyim diye cikma civic dream jant aldim 15 inc araba fena rahatladi Ben aslinda marasta duz vites 2009 bulmustum polisten 25 bile etmez o araba ilgilenen varsa uzak dursun kismetimize bu denk geldi
15" jantta kullandığınız lastiğin tam ölçülerini yazar mısınız? 1.8 lerde 225-45-R17, 1.4 lerde 225-55-R16 ebatlı lastikler var normalde. Bu ebtlar hem 1.8 ler hem de 1.4 ler için kullanılabilen ebatlar ama 15 inç olunca problem oluşturmasın? Dip gazda aracın vites büyütmemesi ciddi sıkıntı oluşturabilir, en kısa zamanda baktırın derim.
quote:
Orijinalden alıntı: GrimReaperTH
quote:
Orjinalden alıntı: funkmaster
ufak tefek hediyeler zaten akıldaki araba konusundaki kanaati değiştirmemeli :)
değiştirmeyecek zaten Ben "O"nu yanında verilen hediyeler için seçmedim. Kesinlikle fanatiklik olarak algılanmasını istemem ama O'nda beni çeken birşeyler var Kısmetse düz vites bir HB alacağım. Yeri gelmişken sizlere şunu danışmak isterim. Arabayı ancak Mayıs ayından itibaren alabileceğim. Sizce hemen almalı mıyım, yoksa 1 Ağustos'a kadar bekleyip 2009 model olarak mı almalıyım? Uzun zamandır takip ettiğim bu forum ve sizlerin sayesinde çok şey öğrendim. Tekrar teşekkür ediyorum.
Alıntıları Göster
Arkadaşlar ben 2006 opel astra aracımı Gaziantepteki bir Type S(2008) ile takas ettim üzerine 2.000 tl aldım. Araçta pert kaydı var sadece hava yastığı açtığı için pert e çıkarmışlar çok büyük bir hasar yok şasede direklerde benim aracımda bel altı boyalıydı.Aldığım aracla bugün Trabzona geldim(trabzonda yaşıyorum gaziantep e gittim aracı takas ettim geldim) araç hakkında sorularım var değerli vaktinizi ayırıp bi cvp yazarsanız çok sevinirim. Sorularım : araçta hız sabitleyici var ama çözemedim ya ben çalıştıramadım yada çalışmıyor nasıl kullanılıyor acaba ? sadece cruise tuşuna basmak yeterli değilmi ? Park sensörleride çalışmıyor aynı zamanda yada devrede değillermi acaba ? aracın motor yürür şanzuman ı çok iyi ama bazı detaylara kafam çok kötü takıldı.Servislerden çok çekiniyorum çoğu soyguncu honda servisi nasıl sizce ? son olarak araç cd okumuyor aldığım kişi bilgisayara bağlanıp reset atılıp yazılım yüklenmesi gerekiyor dedi ne kadar doğrudur bilmiyorum :( yardımlarınızı bekliyorum. Saolun
quote:
Orijinalden alıntı: unknownrealmman
15" jantta kullandığınız lastiğin tam ölçülerini yazar mısınız? 1.8 lerde 225-45-R17, 1.4 lerde 225-55-R16 ebatlı lastikler var normalde. Bu ebtlar hem 1.8 ler hem de 1.4 ler için kullanılabilen ebatlar ama 15 inç olunca problem oluşturmasın? Dip gazda aracın vites büyütmemesi ciddi sıkıntı oluşturabilir, en kısa zamanda baktırın derim.
Alıntıları Göster
birde hız gösteren ekranın sağ altında sarı bir ünlem işareti var ne anlama geldiğini bilen varmı ?
quote:
Orijinalden alıntı: unknownrealmman
15" jantta kullandığınız lastiğin tam ölçülerini yazar mısınız? 1.8 lerde 225-45-R17, 1.4 lerde 225-55-R16 ebatlı lastikler var normalde. Bu ebtlar hem 1.8 ler hem de 1.4 ler için kullanılabilen ebatlar ama 15 inç olunca problem oluşturmasın? Dip gazda aracın vites büyütmemesi ciddi sıkıntı oluşturabilir, en kısa zamanda baktırın derim.
Alıntıları Göster
Hız göstergesinin sağ altındaki ünlem uyarı işareti. Tüm uyarılarda ortak yanar. Uyarı detayı yol bilgisayarındadır. Emniyet kemeri takılı olmadığında yanabilir, yakıt azaldığında yanabilir vs...
quote:
Orijinalden alıntı: supremum
Hız göstergesinin sağ altındaki ünlem uyarı işareti. Tüm uyarılarda ortak yanar. Uyarı detayı yol bilgisayarındadır. Emniyet kemeri takılı olmadığında yanabilir, yakıt azaldığında yanabilir vs...
Çok teşekkürler.
quote:
Orijinalden alıntı: unknownrealmman
15" jantta kullandığınız lastiğin tam ölçülerini yazar mısınız? 1.8 lerde 225-45-R17, 1.4 lerde 225-55-R16 ebatlı lastikler var normalde. Bu ebtlar hem 1.8 ler hem de 1.4 ler için kullanılabilen ebatlar ama 15 inç olunca problem oluşturmasın? Dip gazda aracın vites büyütmemesi ciddi sıkıntı oluşturabilir, en kısa zamanda baktırın derim.
195*65*15 küçük olduğunu biliyorum ama elimde 4 adet yeni ayarında kışlık vardı 200 tl ye 4 adet saç jant aldım dream modelinde çıkma. zaten kışın kısa mesafelerde kullanıyorum. vites olayını her zaman yapmasada şimdiye dek 3 defa yaptı özellikle soğukken.
quote:
Orijinalden alıntı: UfukKalyoncu
Arkadaşlar ben 2006 opel astra aracımı Gaziantepteki bir Type S(2008) ile takas ettim üzerine 2.000 tl aldım. Araçta pert kaydı var sadece hava yastığı açtığı için pert e çıkarmışlar çok büyük bir hasar yok şasede direklerde benim aracımda bel altı boyalıydı.Aldığım aracla bugün Trabzona geldim(trabzonda yaşıyorum gaziantep e gittim aracı takas ettim geldim) araç hakkında sorularım var değerli vaktinizi ayırıp bi cvp yazarsanız çok sevinirim. Sorularım : araçta hız sabitleyici var ama çözemedim ya ben çalıştıramadım yada çalışmıyor nasıl kullanılıyor acaba ? sadece cruise tuşuna basmak yeterli değilmi ? Park sensörleride çalışmıyor aynı zamanda yada devrede değillermi acaba ? aracın motor yürür şanzuman ı çok iyi ama bazı detaylara kafam çok kötü takıldı.Servislerden çok çekiniyorum çoğu soyguncu honda servisi nasıl sizce ? son olarak araç cd okumuyor aldığım kişi bilgisayara bağlanıp reset atılıp yazılım yüklenmesi gerekiyor dedi ne kadar doğrudur bilmiyorum :( yardımlarınızı bekliyorum. Saolun
Akşam bu mesaj onayda olduğu için görünmüyordu ve göremediğim için cevap yazamadım. Aracınız hayırlı olsun. Hoşunuza gitmişse gerisi çok da önemli değil. Kullandığınız sürece keyif almaya bakın. Hız sabitleyici için öncelikle "cruise" tuşu basılmış olmalı. Göstergede yeşil renkli yanar aktif olduğunda. Hatta kapatmaya hiç gerek yok hep aktif kalsın. Bu ışık yanar vaziyette yol alırken sabitlemek istediğiniz hızdayken "set" tuşuna basmanız yeterli. Fren yapana kadar veya "Cancel" tuşuna basana kadar ayarladığınız hızda gideceksiniz. (Bayır yukarı azalma veya bayır aşağı artma olabilir.) Bu sırada hız arttırmak veya azaltmak isterseniz "+" ve "-" tuşlarıyla hızınızı arttırabilir veya azaltabilirsiniz. Frenleme veya "Cancel" tuşu ile hız sabitleyiciyi devre dışı bıraktıktan sonra eski hızınıza geri dönmek isterseniz "res" tuşuna bastığınızda araç eski ayarlanan hıza kadar kendisi hızlanacaktır. Son not: Hız sabitleyici 44km/h altındaki hızlarda çalışmaz.
Teyp ile ilgili civinfo'da bir konu gördüm diye hatırlıyorum. Bir ara bakınca bulabilir ve anlayabilirsem buraya aktarırım.
quote:
Orijinalden alıntı: zagor37
quote:
Orijinalden alıntı: unknownrealmman
15" jantta kullandığınız lastiğin tam ölçülerini yazar mısınız? 1.8 lerde 225-45-R17, 1.4 lerde 225-55-R16 ebatlı lastikler var normalde. Bu ebtlar hem 1.8 ler hem de 1.4 ler için kullanılabilen ebatlar ama 15 inç olunca problem oluşturmasın? Dip gazda aracın vites büyütmemesi ciddi sıkıntı oluşturabilir, en kısa zamanda baktırın derim.
195*65*15 küçük olduğunu biliyorum ama elimde 4 adet yeni ayarında kışlık vardı 200 tl ye 4 adet saç jant aldım dream modelinde çıkma. zaten kışın kısa mesafelerde kullanıyorum. vites olayını her zaman yapmasada şimdiye dek 3 defa yaptı özellikle soğukken.
Alıntıları Göster
@UfukKalyoncu hoşgeldiniz, aracınız hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullanın. CC ile ilgili kitapçıkta aynen şöyle yazıyor.
Sabit hız kontrolü, 40 km/s’nin üzerindeki hızlarda, ayağınızı gaz pedalında tutmadan aracınızı sabit bir hızla kullanmanıza imkan sağlar. Bu sistem, düz ve açık otoyollarda kullanılmalıdır. Şehir içi sürüşte, virajlı ya da kaygan yollarda, yoğun yağış altında ve kötü havalarda sabit hız kontrolünün kullanılması tavsiye edilmez. Sabit Hız Kontrolünün Kullanılması 1. Direksiyon üzerinde bulunan CRUISE (sabit hız kontrolü) düğmesine basınız. Gösterge paneli üzerindeki CRUISE MAIN lambası yanacaktır. 2. 40 km/s’nin üzerindeki bir hıza ulaşacak şekilde hızınızı artırınız. 3. Direksiyon üzerindeki DECEL/SET (YAVAŞLA/AYARLA) düğmesine basınız. Sistemin devreye girdiğini göstermek üzere gösterge panelindeki CRUISE CONTROL (sabit hız kontrolü) gösterge lambası yanacaktır. Yokuş yukarı ya da yokuş aşağı giderken, sabit hız kontrolü belirlenen hızı koruyamayabilir. Yokuş aşağı giderken hızınız artarsa, frenlere basmak suretiyle istediğiniz hıza ulaşana dek yavaşlayınız. Bu, sabit hız kontrolünü devreden çıkartacaktır. Belirlediğiniz hıza geri dönmek için RESUME/ACCEL (YENİLE/ HIZLAN) düğmesine basınız. Gösterge panelindeki CRUISE CONTROL (sabit hız kontrolü) gösterge lambası yanacaktır. Dik bir yokuşu çıkarken, belirlenen hızı korumak için otomatik şanzıman vites küçültebilir Ayarlanan Hızın Değiştirilmesi Ayarlanmış olan hızı aşağıdaki yöntemlerle değiştirebilirsiniz: RES/ACCEL düğmesine basınız ve düğmeyi basılı tutunuz. Arzu ettiğiniz hıza ulaştığınızda, düğmeyi bırakınız. Arzu ettiğiniz hıza ulaşana dek gaz pedalına basınız. DECEL/SET düğmesine basınız Hızınızı çok küçük miktarda artırmak için, RES/ACCEL düğmesine art arda birkaç kez dokununuz. Her dokunuşunuzda, aracın hızı yaklaşık 1.6 km/s artacaktır. Ayarlanmış olan hızı aşağıdaki yöntemlerle azaltabilirsiniz: DECEL/SET düğmesine basınız ve düğmeyi basılı tutunuz. Arzu ettiğiniz hıza indiğinizde düğmeyi bırakınız. Hızınızı çok küçük miktarda azaltmak için, DECEL/SET düğmesine art arda birkaç kez dokununuz. Her dokunuşunuzda, aracın hızı yaklaşık 1.6 km/s azalacaktır. Ayağınızla fren ya da debriyaj pedalına hafifçe dokununuz. Gösterge panelindeki CRUISE CONTROL (sabit hız kontrolü) gösterge lambası sönecektir. Aracın hızı arzu ettiğiniz seviyeye geldiğinde, DECEL/SET düğmesine basınız. Sabit hız kontrolü devredeyken bile, sollama yapmak için gaz pedalını kullanabilirsiniz. Sollamayı tamamladıktan sonra, ayağınızı gaz pedalından çekiniz. Araç ayarlanmış olan hıza dönecektir. Ayağınızı fren ya da debriyaj pedalı üzerine koymanız, sabit hız kontrolünün devreden çıkmasına neden olacaktır. Sabit Hız Kontrolünün İptal Edilmesi Sabit hız kontrolünü aşağıdaki yöntemlerle iptal ederek devreden çıkarabilirsiniz: Fren ya da debriyaj pedalına dokununuz. Direksiyon üzerindeki CANCEL (İPTAL) düğmesine basınız. Direksiyon üzerindeki CRUISE düğmesine basınız. Ayarlanan Hıza Geri Dönmek CANCEL (İPTAL) düğmesine bastığınızda ya da fren veya debriyaj pedalına dokunduğunuzda, sistem önceden ayarlanmış olan sabit hızı hafızasında tutar. Bu hıza dönmek için aracın hızını 40 km/s’yi geçecek şekilde artırınız, daha sonra RES/ACCEL düğmesine basınız. CRUISE CONTROL gösterge lambası yanacak ve araç önceden ayarlanmış olan hıza erişene kadar hızlanacaktır. CRUISE düğmesine basıldığında, sistem tamamen kapanacak ve hafızada tutulan hız silinecektir.
quote:
Orijinalden alıntı: nrglife
@UfukKalyoncu hoşgeldiniz, aracınız hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullanın. CC ile ilgili kitapçıkta aynen şöyle yazıyor.
Sabit hız kontrolü, 40 km/s’nin üzerindeki hızlarda, ayağınızı gaz pedalında tutmadan aracınızı sabit bir hızla kullanmanıza imkan sağlar. Bu sistem, düz ve açık otoyollarda kullanılmalıdır. Şehir içi sürüşte, virajlı ya da kaygan yollarda, yoğun yağış altında ve kötü havalarda sabit hız kontrolünün kullanılması tavsiye edilmez. Sabit Hız Kontrolünün Kullanılması 1. Direksiyon üzerinde bulunan CRUISE (sabit hız kontrolü) düğmesine basınız. Gösterge paneli üzerindeki CRUISE MAIN lambası yanacaktır. 2. 40 km/s’nin üzerindeki bir hıza ulaşacak şekilde hızınızı artırınız. 3. Direksiyon üzerindeki DECEL/SET (YAVAŞLA/AYARLA) düğmesine basınız. Sistemin devreye girdiğini göstermek üzere gösterge panelindeki CRUISE CONTROL (sabit hız kontrolü) gösterge lambası yanacaktır. Yokuş yukarı ya da yokuş aşağı giderken, sabit hız kontrolü belirlenen hızı koruyamayabilir. Yokuş aşağı giderken hızınız artarsa, frenlere basmak suretiyle istediğiniz hıza ulaşana dek yavaşlayınız. Bu, sabit hız kontrolünü devreden çıkartacaktır. Belirlediğiniz hıza geri dönmek için RESUME/ACCEL (YENİLE/ HIZLAN) düğmesine basınız. Gösterge panelindeki CRUISE CONTROL (sabit hız kontrolü) gösterge lambası yanacaktır. Dik bir yokuşu çıkarken, belirlenen hızı korumak için otomatik şanzıman vites küçültebilir Ayarlanan Hızın Değiştirilmesi Ayarlanmış olan hızı aşağıdaki yöntemlerle değiştirebilirsiniz: RES/ACCEL düğmesine basınız ve düğmeyi basılı tutunuz. Arzu ettiğiniz hıza ulaştığınızda, düğmeyi bırakınız. Arzu ettiğiniz hıza ulaşana dek gaz pedalına basınız. DECEL/SET düğmesine basınız Hızınızı çok küçük miktarda artırmak için, RES/ACCEL düğmesine art arda birkaç kez dokununuz. Her dokunuşunuzda, aracın hızı yaklaşık 1.6 km/s artacaktır. Ayarlanmış olan hızı aşağıdaki yöntemlerle azaltabilirsiniz: DECEL/SET düğmesine basınız ve düğmeyi basılı tutunuz. Arzu ettiğiniz hıza indiğinizde düğmeyi bırakınız. Hızınızı çok küçük miktarda azaltmak için, DECEL/SET düğmesine art arda birkaç kez dokununuz. Her dokunuşunuzda, aracın hızı yaklaşık 1.6 km/s azalacaktır. Ayağınızla fren ya da debriyaj pedalına hafifçe dokununuz. Gösterge panelindeki CRUISE CONTROL (sabit hız kontrolü) gösterge lambası sönecektir. Aracın hızı arzu ettiğiniz seviyeye geldiğinde, DECEL/SET düğmesine basınız. Sabit hız kontrolü devredeyken bile, sollama yapmak için gaz pedalını kullanabilirsiniz. Sollamayı tamamladıktan sonra, ayağınızı gaz pedalından çekiniz. Araç ayarlanmış olan hıza dönecektir. Ayağınızı fren ya da debriyaj pedalı üzerine koymanız, sabit hız kontrolünün devreden çıkmasına neden olacaktır. Sabit Hız Kontrolünün İptal Edilmesi Sabit hız kontrolünü aşağıdaki yöntemlerle iptal ederek devreden çıkarabilirsiniz: Fren ya da debriyaj pedalına dokununuz. Direksiyon üzerindeki CANCEL (İPTAL) düğmesine basınız. Direksiyon üzerindeki CRUISE düğmesine basınız. Ayarlanan Hıza Geri Dönmek CANCEL (İPTAL) düğmesine bastığınızda ya da fren veya debriyaj pedalına dokunduğunuzda, sistem önceden ayarlanmış olan sabit hızı hafızasında tutar. Bu hıza dönmek için aracın hızını 40 km/s’yi geçecek şekilde artırınız, daha sonra RES/ACCEL düğmesine basınız. CRUISE CONTROL gösterge lambası yanacak ve araç önceden ayarlanmış olan hıza erişene kadar hızlanacaktır. CRUISE düğmesine basıldığında, sistem tamamen kapanacak ve hafızada tutulan hız silinecektir.
Alıntıları Göster
1.8 H.B. yi , motor performans testine sokan varmıdır?
quote:
Orijinalden alıntı: sserkaan
1.8 H.B. yi , motor performans testine sokan varmıdır?
Alıntıları Göster
cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Benim cruise çalışmıyor baktıracağım belkide söktüler beynini önceden. Yağmur sensörünüde söküp almışlar satarken sanırım para ediyor parça olarak satmışlar galiba :( park sensörüde çalışmıyor onuda söktülermi bilmiyorum arkada lensleri var ama anlamadım bişey baktıracağım valla servise girmeye korkuyorum 500 lira param var şuan araca harcayabileceğim o para ile halletmem lazım önemli eksiklerini şimdilik.
quote:
Orijinalden alıntı: UfukKalyoncu
cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Benim cruise çalışmıyor baktıracağım belkide söktüler beynini önceden. Yağmur sensörünüde söküp almışlar satarken sanırım para ediyor parça olarak satmışlar galiba :( park sensörüde çalışmıyor onuda söktülermi bilmiyorum arkada lensleri var ama anlamadım bişey baktıracağım valla servise girmeye korkuyorum 500 lira param var şuan araca harcayabileceğim o para ile halletmem lazım önemli eksiklerini şimdilik.
Alıntıları Göster
cruise i çalıştırdım burdaki arkadaşın tarifi sayesinde çok teşekkürler. Arabanın çok eksiği var kafamda çok soru var arabaya 5 milyar falan yatıracam sanırım evlat olması için :D
quote:
Orijinalden alıntı: UfukKalyoncu
cruise i çalıştırdım burdaki arkadaşın tarifi sayesinde çok teşekkürler. Arabanın çok eksiği var kafamda çok soru var arabaya 5 milyar falan yatıracam sanırım evlat olması için :D
Alıntıları Göster
Arkadaşlar nettte gezerken şu ilanı gördüm. Deneyen oldu mu acaba? Bir de paspas alanınız oldu mu, netten alabileceğim araca uygun paspas satan site var mı bildiğiniz?
Arkadaşlar nettte gezerken şu ilanı gördüm. Deneyen oldu mu acaba? Bir de paspas alanınız oldu mu, netten alabileceğim araca uygun paspas satan site var mı bildiğiniz?
orjinal bakım parçalarını kastamonu da bulamadığım için istanbul da bir tanıdığımdan servisten almasını istedim hava polen ve yağ filtrelerini honda bayisinden 30 tl ye aldığını söyledi fiyat bana bayağı düşük geldi fiyat hakkında yorum veya elinde orjinal parçaların fotografı olan varsa buraya atabilir mi parçalar daha gelmedi ama orjinal değilse kullanmak istemiyorum. malumunuz kış ayındayız eski yağı 10/40 mış 5/40 olarak değiştirsem daha sağlıklı olur düşüncesindeyim.
quote:
Orijinalden alıntı: zagor37
orjinal bakım parçalarını kastamonu da bulamadığım için istanbul da bir tanıdığımdan servisten almasını istedim hava polen ve yağ filtrelerini honda bayisinden 30 tl ye aldığını söyledi fiyat bana bayağı düşük geldi fiyat hakkında yorum veya elinde orjinal parçaların fotografı olan varsa buraya atabilir mi parçalar daha gelmedi ama orjinal değilse kullanmak istemiyorum. malumunuz kış ayındayız eski yağı 10/40 mış 5/40 olarak değiştirsem daha sağlıklı olur düşüncesindeyim.
Bir aksilik olmazsa yarın İzmir Terakki'de 30bin bakımını yaptıracağım. Fiyatlarda değişiklik varsa buradan haber veririm.
Alıntıları Göster
benim 40 binde ki type s bakimda tüm balatalar değişti.şehir ici kullanimdan dolayi sanırım.sehir ici ağirlikli kullandiğim icin prins lpg taktirmayi düşünüyorum.
eski lastikler ile astra 1.4 gtc ile drag da gtc ye bir boy fark koydu.sanırım gtc nin kg indan.sonuçta ikiside ayni beygir araba.1.8 şehir icinde 10 dan aşaği yakmiyor.
CD playerde şu ana kadar okumadiği cd olmadi.hep doldurma cd kullaniyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: ssregitoss
benim 40 binde ki type s bakimda tüm balatalar değişti.şehir ici kullanimdan dolayi sanırım.sehir ici ağirlikli kullandiğim icin prins lpg taktirmayi düşünüyorum.
eski lastikler ile astra 1.4 gtc ile drag da gtc ye bir boy fark koydu.sanırım gtc nin kg indan.sonuçta ikiside ayni beygir araba.1.8 şehir icinde 10 dan aşaği yakmiyor.
CD playerde şu ana kadar okumadiği cd olmadi.hep doldurma cd kullaniyorum.
Alıntıları Göster
1.8 H.B. ye , Chip uygulaması yapan varmıdır aranızda? Olumsuz yönü varmıdır?veya Performans - Yakıt tüketimi etkisi nedir?
quote:
Orijinalden alıntı: sserkaan
1.8 H.B. ye , Chip uygulaması yapan varmıdır aranızda? Olumsuz yönü varmıdır?veya Performans - Yakıt tüketimi etkisi nedir?
Alıntıları Göster
ne yazıkkı atmosferik motorlara cip uygulamasi yapilmiyor.turbo takarsan o noktadan sonra ilerleyebilirsin.
quote:
Orijinalden alıntı: sserkaan
1.8 H.B. ye , Chip uygulaması yapan varmıdır aranızda? Olumsuz yönü varmıdır?veya Performans - Yakıt tüketimi etkisi nedir?
Remap yapılabiliyor. %10 güç artışlarıyla 150-155 Hp arası güç alınabiliyor. Türkiye'de de uygulama yapan yerler var. Fiyat normal chiptuningten biraz daha pahalı çünkü yapılma yöntemi biraz daha farklı. Bu yüzden yine Türkiye'de her chiptuning yapılan yer de yapmıyor. Fiyat ortalama 1500 lira civarı.
quote:
Orijinalden alıntı: supremum
quote:
Orijinalden alıntı: sserkaan
1.8 H.B. ye , Chip uygulaması yapan varmıdır aranızda? Olumsuz yönü varmıdır?veya Performans - Yakıt tüketimi etkisi nedir?
Remap yapılabiliyor. %10 güç artışlarıyla 150-155 Hp arası güç alınabiliyor. Türkiye'de de uygulama yapan yerler var. Fiyat normal chiptuningten biraz daha pahalı çünkü yapılma yöntemi biraz daha farklı. Bu yüzden yine Türkiye'de her chiptuning yapılan yer de yapmıyor. Fiyat ortalama 1500 lira civarı.
Alıntıları Göster
ssregitoss , supremum Teşekkür ederim,sanayide bir elman vardı o söylemişti eğer düşünürsen test amaçlı takalım kullan memnun kalırsan satın alırdın demişti , o sıralar düşünmediğim için detaylı sormamıştım . NEt öğrenip yazayım tekrar.
quote:
Orijinalden alıntı: supremum
quote:
Orijinalden alıntı: sserkaan
1.8 H.B. ye , Chip uygulaması yapan varmıdır aranızda? Olumsuz yönü varmıdır?veya Performans - Yakıt tüketimi etkisi nedir?
Remap yapılabiliyor. %10 güç artışlarıyla 150-155 Hp arası güç alınabiliyor. Türkiye'de de uygulama yapan yerler var. Fiyat normal chiptuningten biraz daha pahalı çünkü yapılma yöntemi biraz daha farklı. Bu yüzden yine Türkiye'de her chiptuning yapılan yer de yapmıyor. Fiyat ortalama 1500 lira civarı.