Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (86. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
762.645
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8485868788
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zagor37

    31 bine aldim sag on camurluk boyali eski sahibide maliye muduru orta yaslarda bir beyefendi idi hic hirpalamamis ilk gunki temizliginde araba lpg 1650 tl maloldu kasko 1500 tl
    kis lastiklerimi degerlendireyim diye cikma civic dream jant aldim 15 inc araba fena rahatladi
    Ben aslinda marasta duz vites 2009 bulmustum polisten 25 bile etmez o araba ilgilenen varsa uzak dursun kismetimize bu denk geldi
    15" jantta kullandığınız lastiğin tam ölçülerini yazar mısınız? 1.8 lerde 225-45-R17, 1.4 lerde 225-55-R16 ebatlı lastikler var normalde. Bu ebtlar hem 1.8 ler hem de 1.4 ler için kullanılabilen ebatlar ama 15 inç olunca problem oluşturmasın? Dip gazda aracın vites büyütmemesi ciddi sıkıntı oluşturabilir, en kısa zamanda baktırın derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrimReaperTH

    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster

    ufak tefek hediyeler zaten akıldaki araba konusundaki kanaati değiştirmemeli :)


    değiştirmeyecek zaten Ben "O"nu yanında verilen hediyeler için seçmedim. Kesinlikle fanatiklik olarak algılanmasını istemem ama O'nda beni çeken birşeyler var Kısmetse düz vites bir HB alacağım. Yeri gelmişken sizlere şunu danışmak isterim. Arabayı ancak Mayıs ayından itibaren alabileceğim. Sizce hemen almalı mıyım, yoksa 1 Ağustos'a kadar bekleyip 2009 model olarak mı almalıyım?
    Uzun zamandır takip ettiğim bu forum ve sizlerin sayesinde çok şey öğrendim. Tekrar teşekkür ediyorum.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar ben 2006 opel astra aracımı Gaziantepteki bir Type S(2008) ile takas ettim üzerine 2.000 tl aldım.
    Araçta pert kaydı var sadece hava yastığı açtığı için pert e çıkarmışlar çok büyük bir hasar yok şasede direklerde
    benim aracımda bel altı boyalıydı.Aldığım aracla bugün Trabzona geldim(trabzonda yaşıyorum gaziantep e gittim aracı takas ettim geldim) araç hakkında sorularım var değerli vaktinizi ayırıp bi cvp yazarsanız çok sevinirim.
    Sorularım : araçta hız sabitleyici var ama çözemedim ya ben çalıştıramadım yada çalışmıyor nasıl kullanılıyor acaba ? sadece cruise tuşuna basmak yeterli değilmi ? Park sensörleride çalışmıyor aynı zamanda yada devrede değillermi acaba ? aracın motor yürür şanzuman ı çok iyi ama bazı detaylara kafam çok kötü takıldı.Servislerden çok çekiniyorum çoğu soyguncu honda servisi nasıl sizce ? son olarak araç cd okumuyor aldığım kişi bilgisayara bağlanıp reset atılıp yazılım yüklenmesi gerekiyor dedi ne kadar doğrudur bilmiyorum :( yardımlarınızı bekliyorum. Saolun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unknownrealmman

    15" jantta kullandığınız lastiğin tam ölçülerini yazar mısınız? 1.8 lerde 225-45-R17, 1.4 lerde 225-55-R16 ebatlı lastikler var normalde. Bu ebtlar hem 1.8 ler hem de 1.4 ler için kullanılabilen ebatlar ama 15 inç olunca problem oluşturmasın? Dip gazda aracın vites büyütmemesi ciddi sıkıntı oluşturabilir, en kısa zamanda baktırın derim.

    Alıntıları Göster
    birde hız gösteren ekranın sağ altında sarı bir ünlem işareti var ne anlama geldiğini bilen varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unknownrealmman

    15" jantta kullandığınız lastiğin tam ölçülerini yazar mısınız? 1.8 lerde 225-45-R17, 1.4 lerde 225-55-R16 ebatlı lastikler var normalde. Bu ebtlar hem 1.8 ler hem de 1.4 ler için kullanılabilen ebatlar ama 15 inç olunca problem oluşturmasın? Dip gazda aracın vites büyütmemesi ciddi sıkıntı oluşturabilir, en kısa zamanda baktırın derim.

    Alıntıları Göster
    Hız göstergesinin sağ altındaki ünlem uyarı işareti.
    Tüm uyarılarda ortak yanar. Uyarı detayı yol bilgisayarındadır. Emniyet kemeri takılı olmadığında yanabilir, yakıt azaldığında yanabilir vs...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Hız göstergesinin sağ altındaki ünlem uyarı işareti.
    Tüm uyarılarda ortak yanar. Uyarı detayı yol bilgisayarındadır. Emniyet kemeri takılı olmadığında yanabilir, yakıt azaldığında yanabilir vs...

    Çok teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unknownrealmman

    15" jantta kullandığınız lastiğin tam ölçülerini yazar mısınız? 1.8 lerde 225-45-R17, 1.4 lerde 225-55-R16 ebatlı lastikler var normalde. Bu ebtlar hem 1.8 ler hem de 1.4 ler için kullanılabilen ebatlar ama 15 inç olunca problem oluşturmasın? Dip gazda aracın vites büyütmemesi ciddi sıkıntı oluşturabilir, en kısa zamanda baktırın derim.

    195*65*15 küçük olduğunu biliyorum ama elimde 4 adet yeni ayarında kışlık vardı 200 tl ye 4 adet saç jant aldım dream modelinde çıkma. zaten kışın kısa mesafelerde kullanıyorum.
    vites olayını her zaman yapmasada şimdiye dek 3 defa yaptı özellikle soğukken.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UfukKalyoncu

    Arkadaşlar ben 2006 opel astra aracımı Gaziantepteki bir Type S(2008) ile takas ettim üzerine 2.000 tl aldım.
    Araçta pert kaydı var sadece hava yastığı açtığı için pert e çıkarmışlar çok büyük bir hasar yok şasede direklerde
    benim aracımda bel altı boyalıydı.Aldığım aracla bugün Trabzona geldim(trabzonda yaşıyorum gaziantep e gittim aracı takas ettim geldim) araç hakkında sorularım var değerli vaktinizi ayırıp bi cvp yazarsanız çok sevinirim.
    Sorularım : araçta hız sabitleyici var ama çözemedim ya ben çalıştıramadım yada çalışmıyor nasıl kullanılıyor acaba ? sadece cruise tuşuna basmak yeterli değilmi ? Park sensörleride çalışmıyor aynı zamanda yada devrede değillermi acaba ? aracın motor yürür şanzuman ı çok iyi ama bazı detaylara kafam çok kötü takıldı.Servislerden çok çekiniyorum çoğu soyguncu honda servisi nasıl sizce ? son olarak araç cd okumuyor aldığım kişi bilgisayara bağlanıp reset atılıp yazılım yüklenmesi gerekiyor dedi ne kadar doğrudur bilmiyorum :( yardımlarınızı bekliyorum. Saolun

    Akşam bu mesaj onayda olduğu için görünmüyordu ve göremediğim için cevap yazamadım.
    Aracınız hayırlı olsun. Hoşunuza gitmişse gerisi çok da önemli değil. Kullandığınız sürece keyif almaya bakın.
    Hız sabitleyici için öncelikle "cruise" tuşu basılmış olmalı. Göstergede yeşil renkli yanar aktif olduğunda. Hatta kapatmaya hiç gerek yok hep aktif kalsın.
    Bu ışık yanar vaziyette yol alırken sabitlemek istediğiniz hızdayken "set" tuşuna basmanız yeterli. Fren yapana kadar veya "Cancel" tuşuna basana kadar ayarladığınız hızda gideceksiniz. (Bayır yukarı azalma veya bayır aşağı artma olabilir.) Bu sırada hız arttırmak veya azaltmak isterseniz "+" ve "-" tuşlarıyla hızınızı arttırabilir veya azaltabilirsiniz.
    Frenleme veya "Cancel" tuşu ile hız sabitleyiciyi devre dışı bıraktıktan sonra eski hızınıza geri dönmek isterseniz "res" tuşuna bastığınızda araç eski ayarlanan hıza kadar kendisi hızlanacaktır.
    Son not: Hız sabitleyici 44km/h altındaki hızlarda çalışmaz.

    Teyp ile ilgili civinfo'da bir konu gördüm diye hatırlıyorum. Bir ara bakınca bulabilir ve anlayabilirsem buraya aktarırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zagor37

    quote:

    Orijinalden alıntı: unknownrealmman

    15" jantta kullandığınız lastiğin tam ölçülerini yazar mısınız? 1.8 lerde 225-45-R17, 1.4 lerde 225-55-R16 ebatlı lastikler var normalde. Bu ebtlar hem 1.8 ler hem de 1.4 ler için kullanılabilen ebatlar ama 15 inç olunca problem oluşturmasın? Dip gazda aracın vites büyütmemesi ciddi sıkıntı oluşturabilir, en kısa zamanda baktırın derim.

    195*65*15 küçük olduğunu biliyorum ama elimde 4 adet yeni ayarında kışlık vardı 200 tl ye 4 adet saç jant aldım dream modelinde çıkma. zaten kışın kısa mesafelerde kullanıyorum.
    vites olayını her zaman yapmasada şimdiye dek 3 defa yaptı özellikle soğukken.

    Alıntıları Göster
    @UfukKalyoncu hoşgeldiniz, aracınız hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullanın.
    CC ile ilgili kitapçıkta aynen şöyle yazıyor.

    Sabit hız kontrolü, 40 km/s’nin üzerindeki
    hızlarda, ayağınızı gaz pedalında
    tutmadan aracınızı sabit bir hızla kullanmanıza
    imkan sağlar. Bu sistem, düz ve
    açık otoyollarda kullanılmalıdır. Şehir içi
    sürüşte, virajlı ya da kaygan yollarda,
    yoğun yağış altında ve kötü havalarda
    sabit hız kontrolünün kullanılması tavsiye
    edilmez.

    Sabit Hız Kontrolünün
    Kullanılması

    1. Direksiyon üzerinde bulunan CRUISE
    (sabit hız kontrolü) düğmesine basınız.
    Gösterge paneli üzerindeki CRUISE
    MAIN lambası yanacaktır.
    2. 40 km/s’nin üzerindeki bir hıza
    ulaşacak şekilde hızınızı artırınız.
    3. Direksiyon üzerindeki DECEL/SET
    (YAVAŞLA/AYARLA) düğmesine
    basınız. Sistemin devreye girdiğini
    göstermek üzere gösterge panelindeki
    CRUISE CONTROL (sabit hız
    kontrolü) gösterge lambası yanacaktır.
    Yokuş yukarı ya da yokuş aşağı giderken,
    sabit hız kontrolü belirlenen hızı koruyamayabilir.
    Yokuş aşağı giderken hızınız
    artarsa, frenlere basmak suretiyle
    istediğiniz hıza ulaşana dek yavaşlayınız.
    Bu, sabit hız kontrolünü devreden çıkartacaktır.
    Belirlediğiniz hıza geri dönmek
    için RESUME/ACCEL (YENİLE/
    HIZLAN) düğmesine basınız. Gösterge
    panelindeki CRUISE CONTROL (sabit
    hız kontrolü) gösterge lambası yanacaktır.
    Dik bir yokuşu çıkarken, belirlenen hızı
    korumak için otomatik şanzıman vites
    küçültebilir

    Ayarlanan Hızın Değiştirilmesi

    Ayarlanmış olan hızı aşağıdaki yöntemlerle
    değiştirebilirsiniz:
     RES/ACCEL düğmesine basınız ve
    düğmeyi basılı tutunuz. Arzu ettiğiniz
    hıza ulaştığınızda, düğmeyi bırakınız.
     Arzu ettiğiniz hıza ulaşana dek gaz
    pedalına basınız. DECEL/SET
    düğmesine basınız
     Hızınızı çok küçük miktarda artırmak
    için, RES/ACCEL düğmesine art arda
    birkaç kez dokununuz. Her
    dokunuşunuzda, aracın hızı yaklaşık
    1.6 km/s artacaktır.
    Ayarlanmış olan hızı aşağıdaki yöntemlerle
    azaltabilirsiniz:
     DECEL/SET düğmesine basınız ve
    düğmeyi basılı tutunuz. Arzu ettiğiniz
    hıza indiğinizde düğmeyi bırakınız.
     Hızınızı çok küçük miktarda azaltmak
    için, DECEL/SET düğmesine art arda
    birkaç kez dokununuz. Her
    dokunuşunuzda, aracın hızı yaklaşık
    1.6 km/s azalacaktır.
     Ayağınızla fren ya da debriyaj pedalına
    hafifçe dokununuz. Gösterge panelindeki
    CRUISE CONTROL (sabit hız
    kontrolü) gösterge lambası sönecektir.
    Aracın hızı arzu ettiğiniz seviyeye
    geldiğinde, DECEL/SET düğmesine
    basınız.
    Sabit hız kontrolü devredeyken bile,
    sollama yapmak için gaz pedalını
    kullanabilirsiniz. Sollamayı tamamladıktan
    sonra, ayağınızı gaz pedalından
    çekiniz. Araç ayarlanmış olan hıza
    dönecektir.
    Ayağınızı fren ya da debriyaj pedalı
    üzerine koymanız, sabit hız kontrolünün
    devreden çıkmasına neden olacaktır.

    Sabit Hız Kontrolünün İptal
    Edilmesi

    Sabit hız kontrolünü aşağıdaki yöntemlerle
    iptal ederek devreden çıkarabilirsiniz:
     Fren ya da debriyaj pedalına dokununuz.
     Direksiyon üzerindeki CANCEL
    (İPTAL) düğmesine basınız.
     Direksiyon üzerindeki CRUISE
    düğmesine basınız.
    Ayarlanan Hıza Geri Dönmek
    CANCEL (İPTAL) düğmesine bastığınızda
    ya da fren veya debriyaj pedalına
    dokunduğunuzda, sistem önceden
    ayarlanmış olan sabit hızı hafızasında tutar.
    Bu hıza dönmek için aracın hızını 40
    km/s’yi geçecek şekilde artırınız, daha
    sonra RES/ACCEL düğmesine basınız.
    CRUISE CONTROL gösterge lambası
    yanacak ve araç önceden ayarlanmış olan
    hıza erişene kadar hızlanacaktır.
    CRUISE düğmesine basıldığında, sistem
    tamamen kapanacak ve hafızada tutulan
    hız silinecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    @UfukKalyoncu hoşgeldiniz, aracınız hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullanın.
    CC ile ilgili kitapçıkta aynen şöyle yazıyor.

    Sabit hız kontrolü, 40 km/s’nin üzerindeki
    hızlarda, ayağınızı gaz pedalında
    tutmadan aracınızı sabit bir hızla kullanmanıza
    imkan sağlar. Bu sistem, düz ve
    açık otoyollarda kullanılmalıdır. Şehir içi
    sürüşte, virajlı ya da kaygan yollarda,
    yoğun yağış altında ve kötü havalarda
    sabit hız kontrolünün kullanılması tavsiye
    edilmez.

    Sabit Hız Kontrolünün
    Kullanılması

    1. Direksiyon üzerinde bulunan CRUISE
    (sabit hız kontrolü) düğmesine basınız.
    Gösterge paneli üzerindeki CRUISE
    MAIN lambası yanacaktır.
    2. 40 km/s’nin üzerindeki bir hıza
    ulaşacak şekilde hızınızı artırınız.
    3. Direksiyon üzerindeki DECEL/SET
    (YAVAŞLA/AYARLA) düğmesine
    basınız. Sistemin devreye girdiğini
    göstermek üzere gösterge panelindeki
    CRUISE CONTROL (sabit hız
    kontrolü) gösterge lambası yanacaktır.
    Yokuş yukarı ya da yokuş aşağı giderken,
    sabit hız kontrolü belirlenen hızı koruyamayabilir.
    Yokuş aşağı giderken hızınız
    artarsa, frenlere basmak suretiyle
    istediğiniz hıza ulaşana dek yavaşlayınız.
    Bu, sabit hız kontrolünü devreden çıkartacaktır.
    Belirlediğiniz hıza geri dönmek
    için RESUME/ACCEL (YENİLE/
    HIZLAN) düğmesine basınız. Gösterge
    panelindeki CRUISE CONTROL (sabit
    hız kontrolü) gösterge lambası yanacaktır.
    Dik bir yokuşu çıkarken, belirlenen hızı
    korumak için otomatik şanzıman vites
    küçültebilir

    Ayarlanan Hızın Değiştirilmesi

    Ayarlanmış olan hızı aşağıdaki yöntemlerle
    değiştirebilirsiniz:
     RES/ACCEL düğmesine basınız ve
    düğmeyi basılı tutunuz. Arzu ettiğiniz
    hıza ulaştığınızda, düğmeyi bırakınız.
     Arzu ettiğiniz hıza ulaşana dek gaz
    pedalına basınız. DECEL/SET
    düğmesine basınız
     Hızınızı çok küçük miktarda artırmak
    için, RES/ACCEL düğmesine art arda
    birkaç kez dokununuz. Her
    dokunuşunuzda, aracın hızı yaklaşık
    1.6 km/s artacaktır.
    Ayarlanmış olan hızı aşağıdaki yöntemlerle
    azaltabilirsiniz:
     DECEL/SET düğmesine basınız ve
    düğmeyi basılı tutunuz. Arzu ettiğiniz
    hıza indiğinizde düğmeyi bırakınız.
     Hızınızı çok küçük miktarda azaltmak
    için, DECEL/SET düğmesine art arda
    birkaç kez dokununuz. Her
    dokunuşunuzda, aracın hızı yaklaşık
    1.6 km/s azalacaktır.
     Ayağınızla fren ya da debriyaj pedalına
    hafifçe dokununuz. Gösterge panelindeki
    CRUISE CONTROL (sabit hız
    kontrolü) gösterge lambası sönecektir.
    Aracın hızı arzu ettiğiniz seviyeye
    geldiğinde, DECEL/SET düğmesine
    basınız.
    Sabit hız kontrolü devredeyken bile,
    sollama yapmak için gaz pedalını
    kullanabilirsiniz. Sollamayı tamamladıktan
    sonra, ayağınızı gaz pedalından
    çekiniz. Araç ayarlanmış olan hıza
    dönecektir.
    Ayağınızı fren ya da debriyaj pedalı
    üzerine koymanız, sabit hız kontrolünün
    devreden çıkmasına neden olacaktır.

    Sabit Hız Kontrolünün İptal
    Edilmesi

    Sabit hız kontrolünü aşağıdaki yöntemlerle
    iptal ederek devreden çıkarabilirsiniz:
     Fren ya da debriyaj pedalına dokununuz.
     Direksiyon üzerindeki CANCEL
    (İPTAL) düğmesine basınız.
     Direksiyon üzerindeki CRUISE
    düğmesine basınız.
    Ayarlanan Hıza Geri Dönmek
    CANCEL (İPTAL) düğmesine bastığınızda
    ya da fren veya debriyaj pedalına
    dokunduğunuzda, sistem önceden
    ayarlanmış olan sabit hızı hafızasında tutar.
    Bu hıza dönmek için aracın hızını 40
    km/s’yi geçecek şekilde artırınız, daha
    sonra RES/ACCEL düğmesine basınız.
    CRUISE CONTROL gösterge lambası
    yanacak ve araç önceden ayarlanmış olan
    hıza erişene kadar hızlanacaktır.
    CRUISE düğmesine basıldığında, sistem
    tamamen kapanacak ve hafızada tutulan
    hız silinecektir.

    Alıntıları Göster
    1.8 H.B. yi , motor performans testine sokan varmıdır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sserkaan

    1.8 H.B. yi , motor performans testine sokan varmıdır?

    Alıntıları Göster
    cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Benim cruise çalışmıyor baktıracağım belkide söktüler beynini önceden. Yağmur sensörünüde söküp almışlar satarken sanırım para ediyor parça olarak satmışlar galiba :( park sensörüde çalışmıyor onuda söktülermi bilmiyorum arkada lensleri var ama anlamadım bişey baktıracağım valla servise girmeye korkuyorum 500 lira param var şuan araca harcayabileceğim o para ile halletmem lazım önemli eksiklerini şimdilik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UfukKalyoncu

    cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Benim cruise çalışmıyor baktıracağım belkide söktüler beynini önceden. Yağmur sensörünüde söküp almışlar satarken sanırım para ediyor parça olarak satmışlar galiba :( park sensörüde çalışmıyor onuda söktülermi bilmiyorum arkada lensleri var ama anlamadım bişey baktıracağım valla servise girmeye korkuyorum 500 lira param var şuan araca harcayabileceğim o para ile halletmem lazım önemli eksiklerini şimdilik.

    Alıntıları Göster
    cruise i çalıştırdım burdaki arkadaşın tarifi sayesinde çok teşekkürler. Arabanın çok eksiği var kafamda çok soru var arabaya 5 milyar falan yatıracam sanırım evlat olması için :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UfukKalyoncu

    cruise i çalıştırdım burdaki arkadaşın tarifi sayesinde çok teşekkürler. Arabanın çok eksiği var kafamda çok soru var arabaya 5 milyar falan yatıracam sanırım evlat olması için :D

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar nettte gezerken şu ilanı gördüm. Deneyen oldu mu acaba? Bir de paspas alanınız oldu mu, netten alabileceğim araca uygun paspas satan site var mı bildiğiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unknownrealmman

    Arkadaşlar nettte gezerken şu ilanı gördüm. Deneyen oldu mu acaba? Bir de paspas alanınız oldu mu, netten alabileceğim araca uygun paspas satan site var mı bildiğiniz?


    Alıntıları Göster
    orjinal bakım parçalarını kastamonu da bulamadığım için istanbul da bir tanıdığımdan servisten almasını istedim hava polen ve yağ filtrelerini honda bayisinden 30 tl ye aldığını söyledi fiyat bana bayağı düşük geldi fiyat hakkında yorum veya elinde orjinal parçaların fotografı olan varsa buraya atabilir mi parçalar daha gelmedi ama orjinal değilse kullanmak istemiyorum.
    malumunuz kış ayındayız eski yağı 10/40 mış 5/40 olarak değiştirsem daha sağlıklı olur düşüncesindeyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zagor37

    orjinal bakım parçalarını kastamonu da bulamadığım için istanbul da bir tanıdığımdan servisten almasını istedim hava polen ve yağ filtrelerini honda bayisinden 30 tl ye aldığını söyledi fiyat bana bayağı düşük geldi fiyat hakkında yorum veya elinde orjinal parçaların fotografı olan varsa buraya atabilir mi parçalar daha gelmedi ama orjinal değilse kullanmak istemiyorum.
    malumunuz kış ayındayız eski yağı 10/40 mış 5/40 olarak değiştirsem daha sağlıklı olur düşüncesindeyim.

    Alıntıları Göster
    Şu konuda Temmuz 2012'deki 20bin bakımına ait faturam var, oradan parça fiyatlarını inceleyebilirsiniz.
    http://forum.donanimhaber.com/m_68075824/tm.htm

    Bir aksilik olmazsa yarın İzmir Terakki'de 30bin bakımını yaptıracağım. Fiyatlarda değişiklik varsa buradan haber veririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    Şu konuda Temmuz 2012'deki 20bin bakımına ait faturam var, oradan parça fiyatlarını inceleyebilirsiniz.
    http://forum.donanimhaber.com/m_68075824/tm.htm

    Bir aksilik olmazsa yarın İzmir Terakki'de 30bin bakımını yaptıracağım. Fiyatlarda değişiklik varsa buradan haber veririm.

    Alıntıları Göster
    benim 40 binde ki type s bakimda tüm balatalar değişti.şehir ici kullanimdan dolayi sanırım.sehir ici ağirlikli kullandiğim icin prins lpg taktirmayi düşünüyorum.

    eski lastikler ile astra 1.4 gtc ile drag da gtc ye bir boy fark koydu.sanırım gtc nin kg indan.sonuçta ikiside ayni beygir araba.1.8 şehir icinde 10 dan aşaği yakmiyor.

    CD playerde şu ana kadar okumadiği cd olmadi.hep doldurma cd kullaniyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssregitoss

    benim 40 binde ki type s bakimda tüm balatalar değişti.şehir ici kullanimdan dolayi sanırım.sehir ici ağirlikli kullandiğim icin prins lpg taktirmayi düşünüyorum.

    eski lastikler ile astra 1.4 gtc ile drag da gtc ye bir boy fark koydu.sanırım gtc nin kg indan.sonuçta ikiside ayni beygir araba.1.8 şehir icinde 10 dan aşaği yakmiyor.

    CD playerde şu ana kadar okumadiği cd olmadi.hep doldurma cd kullaniyorum.

    Alıntıları Göster
    1.8 H.B. ye , Chip uygulaması yapan varmıdır aranızda?
    Olumsuz yönü varmıdır?veya Performans - Yakıt tüketimi etkisi nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sserkaan

    1.8 H.B. ye , Chip uygulaması yapan varmıdır aranızda?
    Olumsuz yönü varmıdır?veya Performans - Yakıt tüketimi etkisi nedir?

    Alıntıları Göster
    ne yazıkkı atmosferik motorlara cip uygulamasi yapilmiyor.turbo takarsan o noktadan sonra ilerleyebilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sserkaan

    1.8 H.B. ye , Chip uygulaması yapan varmıdır aranızda?
    Olumsuz yönü varmıdır?veya Performans - Yakıt tüketimi etkisi nedir?

    Remap yapılabiliyor. %10 güç artışlarıyla 150-155 Hp arası güç alınabiliyor. Türkiye'de de uygulama yapan yerler var. Fiyat normal chiptuningten biraz daha pahalı çünkü yapılma yöntemi biraz daha farklı. Bu yüzden yine Türkiye'de her chiptuning yapılan yer de yapmıyor. Fiyat ortalama 1500 lira civarı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: sserkaan

    1.8 H.B. ye , Chip uygulaması yapan varmıdır aranızda?
    Olumsuz yönü varmıdır?veya Performans - Yakıt tüketimi etkisi nedir?

    Remap yapılabiliyor. %10 güç artışlarıyla 150-155 Hp arası güç alınabiliyor. Türkiye'de de uygulama yapan yerler var. Fiyat normal chiptuningten biraz daha pahalı çünkü yapılma yöntemi biraz daha farklı. Bu yüzden yine Türkiye'de her chiptuning yapılan yer de yapmıyor. Fiyat ortalama 1500 lira civarı.

    Alıntıları Göster
    ssregitoss , supremum
    Teşekkür ederim,sanayide bir elman vardı o söylemişti eğer düşünürsen test amaçlı takalım kullan memnun kalırsan satın alırdın demişti , o sıralar düşünmediğim için detaylı sormamıştım .
    NEt öğrenip yazayım tekrar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: sserkaan

    1.8 H.B. ye , Chip uygulaması yapan varmıdır aranızda?
    Olumsuz yönü varmıdır?veya Performans - Yakıt tüketimi etkisi nedir?

    Remap yapılabiliyor. %10 güç artışlarıyla 150-155 Hp arası güç alınabiliyor. Türkiye'de de uygulama yapan yerler var. Fiyat normal chiptuningten biraz daha pahalı çünkü yapılma yöntemi biraz daha farklı. Bu yüzden yine Türkiye'de her chiptuning yapılan yer de yapmıyor. Fiyat ortalama 1500 lira civarı.

    Alıntıları Göster
    10-15 hp icin o paralara değmez gibi geldi bana.




  • 
Sayfa: önceki 8485868788
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.