Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (88. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
763.311
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8687888990
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende brc taktirdim memnunum benzinde binme gibi bi cilginliga gerek yok. Daha once manuel vites kullaniyorsaniz ishift oneririm ama hep otomatik kullandiysaniz ilk aracinizda yari otomatigi yadirgarsiniz ben 3 yil manuel kullandim ve artik debraja basmak yormaya basladi beni ozellikle sikisik trafikte yeter otomatik arac almaliyim diyordum ve yari otomatik cok daha makul geldi hem performans hem yakit acisindan manuel ile ayni sarfiyatta ishift. Renk zevk meselesidir ama tam gri kafama gore bi arac bulmusken cevrem beni vaz gecirdi siyah dururken gri ye ne gerek var tutulan yakisan renk siyah diye ve uzun ugraslar sonucu siyah aldim. Fiyat konusunda 30 kusurlu araclara bende cok baktim ama icinden tut sanzimana kadar cok kotu durumdalardi temiz dusuk km li bisey alayim derseniz 35 i gozden cikarmalisiniz sorunsuz lpg li olsun beni ugrastrmasin derseniz fiyat biraz daha artar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2007 hb tpye s ime prins silverline vsi 2 lpg kiti taktirdim.cok memnunum öneririm.
  • yakın zamanda 60.000 bakımını yaptıran var mı?
    fiyat nedir?
  • arkadaşlar ben de bugün civic hb 1.4 i shift aldım 2011 model.eski arabam vw polo idi tam otomatik yeni tiptronic olana alışmam zaman alacak gibi vites geçişleri sarsıntılı geldi.kullaım açısından önerebilceğiniz yöntemler var mıdır?bir de gösterge panelinde durduk yerde sarı ünlem işareti çıktı sebebi ne olabilir teşekkürler
  • Herkese iyi forumlar
    öncelikle yardımcı olmaya çalışan tüm arkadaşlara Teşekkürler. Bir terslik olmazsa perşembe günü 2009 model honda Civic hb 1.8 i-vtec manuel vites bir araç alacağım. Bu araca uygun LPG kiti hangi marka ve model olmalıdır? Tavsiyelerinizi alabilir miyim? Sakarya veya kocaeli de tavsiye edeceğiniz tecrübeli bir usta varsa direkt nokta atışlarınizi bekliyorum. Birde Bu işlemler ruhsata işletme felan ne kadar zaman alır?
    Cevaplar için çok teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayırlı olsun, siz aracı alın, kocaeli ve sakarya da tam da aradığınız ustalar mevcut, görüşür, tanışırız. ben de yeni lpg yaptırdım, şu ana kadar sıkıntı yok. işlemleri de kendinizi yormadan 1 ay içinde yavaş yavaş yaparsınız.
  • Arkadaslar aracimin i shift baskisinin bittigini nasil anlariz daha hic ariza isigi yakmadi benim arac ama ben km si 105 oldugu icin degistirmek istiyorum
    sizce isik yakana kadar binsemmi yoksa pat diye beni yolda birakir mi
    Servise siparis verdim ama sizinde fikirlerinizin onemli benim icin bosuna 1500 tl vermeyelim servise
    saygilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atc02

    arkadaşlar ben de bugün civic hb 1.4 i shift aldım 2011 model.eski arabam vw polo idi tam otomatik yeni tiptronic olana alışmam zaman alacak gibi vites geçişleri sarsıntılı geldi.kullaım açısından önerebilceğiniz yöntemler var mıdır?bir de gösterge panelinde durduk yerde sarı ünlem işareti çıktı sebebi ne olabilir teşekkürler

    Vites geçişleri sarsıntılı evet haklısın,tam olarak çözüm olmamaklar beraber vites değişim esnasında ayağını gazdan çekmen sarsıntıyı azaltıyor.
    Sarı ünlem VSA olabilirmi acaba?Yanıp söndümü birkez sürekli yanıyormu hala?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unknownrealmman

    Debriyaj balatasının değişiminde güvenilirliği bilmem ama ucuz kısmına yapacak bir şey yok. Araçlarımızın parçaları tüm Türkiye'de tek fiyattan satılıyor. Yan sanayii olayı bizim araçlarda olmadığı için fiyatlar bir hayli yüksek aslında. Ama yan sanayii olmadığı için parça siparişlerinizi güvenle verebilirsiniz. Artık değişim yapacak yerin alacağı işçilik ve sizin yapacağınız pazarlık ile son rakamı belirlersiniz.
    Aslında bu debriyaj balatasının ne durumda olduğunu bilgisayarla değil de, şanzumanı açıp bakarak tespit etmek lazım. Onun belli bir kalınlığı var mm olarak. Ölçüm yapıp değişim gerekliliği için daha sağlıklı karar verilebilir. Yukarıda yazmış "mehmet ali erdem", yazılım güncellemesinden sonra değer 550 den 450 ye düştü diye. Demek ki bilgisayarın verdiği değeri çok da takmamak lazım.
    Yokuş yukarı park etmiş aracı kaldırırken baskı balata sık sık sıyırma yapmaya başladı benim. Aracın içerisinde keskin bir metal yanığı kokusu yayılıyordu. Bir defa da aracı çevre yolunda sıkıştırdım fren - gaz ikilisini çok ani ve sert hamlelerle kullandım. 190 km hıza ulaştıktan sonra aracım "debriyaj seti arızası" ışığını yaktı. Araçta öyle yoğun bir yanık kokusu vardı ki anlatamam. Zaten "debriyaj seti arızası" ışığı yanınca araç otomatik boşa atıyor ve hiçbir şekilde vites değiştiremiyorsunuz. 10-15 dakika kenarda bekledim, sanıyorum baskı balata soğudu tekrar yoluma hiçbir şey yokmuş gibi devam ettim. Bu olay olduktan sonra bile yaklaşık iki ay (4bin km) aracımı kullandım. 100bin bakımı için servise gittiğimde herhangi bir ölçüm yaptırmadım, serviste doğrudan değişim istedim. Yani baskı balatanızın durumunu kendiniz hissedebilirsiniz diye düşünüyorum.

    "zager37" baskı balatayı burada anlatmıştım. Geriye doğru sayfaları incelerseniz olduka geniş bilgi sayibi olacaksınız.
    "buminhan" aracınız hayırlı olsun. Ben LPG taktırdıktan 8-9 ay sonra fenni muayene zamanı gelince ruhsata işlettim. Fenni muayene ile beraber bütün işlemleri 1 iş gününde hallettim.
    "atc02" aracınız hayırlı olsun. i-shift nispeten sarsıntılı vites geçişi sağlar. Alışmanız kısa sürecektir. Bu ünlem işareti motor devir saatinin olduğu gösterge kısmında mı çıktı yoksa hız gösterge panelinin olduğu yerde mi? Motor devir saatinin olduğu gösterge bölümünde sadece sağda VSA ünlem işareti çıkıyor benim bildiğim, sıkıntı yok VSA devreye girince çıkar ünlem. Hız gösterge bölümünde sağ altta ünlem var ise, direksiyondan (i) düğmesine bakarsanız ortadaki ana ekrandan yol bilgisayarının ne uyarı verdiğini görebilirsiniz. Yakıt azaldı, emniyet kemeri takılı değil vs benzeri uyarılar olabilir.
    "07saltan" imkanınız varsa birkaç farklı sevise sorup fiyat almanızda fayda var. 300-400 TL arasında bir rakam olması lazım 60bin bakımı.
    "mehmet ali erdem" arkadaşın son iletisine tamamen katılıyorum ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sserkaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: atc02

    arkadaşlar ben de bugün civic hb 1.4 i shift aldım 2011 model.eski arabam vw polo idi tam otomatik yeni tiptronic olana alışmam zaman alacak gibi vites geçişleri sarsıntılı geldi.kullaım açısından önerebilceğiniz yöntemler var mıdır?bir de gösterge panelinde durduk yerde sarı ünlem işareti çıktı sebebi ne olabilir teşekkürler

    Vites geçişleri sarsıntılı evet haklısın,tam olarak çözüm olmamaklar beraber vites değişim esnasında ayağını gazdan çekmen sarsıntıyı azaltıyor.
    Sarı ünlem VSA olabilirmi acaba?Yanıp söndümü birkez sürekli yanıyormu hala?

    vsa olup olmadığını bilemiyorum.sürekli yanıyor direksiyonda i tuşuna basınca ana göstergede ünlem çıkıyor fakat içeriği hakkında bilgiyi göremedim bunu görmenin yöntemi var mıdır acaba.bir de başka birinin daha başına gelmiş aynısı o lastik basıncının düşüklüğünden kaynaklandığını belirtmiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unknownrealmman

    quote:

    Orijinalden alıntı: unknownrealmman

    Debriyaj balatasının değişiminde güvenilirliği bilmem ama ucuz kısmına yapacak bir şey yok. Araçlarımızın parçaları tüm Türkiye'de tek fiyattan satılıyor. Yan sanayii olayı bizim araçlarda olmadığı için fiyatlar bir hayli yüksek aslında. Ama yan sanayii olmadığı için parça siparişlerinizi güvenle verebilirsiniz. Artık değişim yapacak yerin alacağı işçilik ve sizin yapacağınız pazarlık ile son rakamı belirlersiniz.
    Aslında bu debriyaj balatasının ne durumda olduğunu bilgisayarla değil de, şanzumanı açıp bakarak tespit etmek lazım. Onun belli bir kalınlığı var mm olarak. Ölçüm yapıp değişim gerekliliği için daha sağlıklı karar verilebilir. Yukarıda yazmış "mehmet ali erdem", yazılım güncellemesinden sonra değer 550 den 450 ye düştü diye. Demek ki bilgisayarın verdiği değeri çok da takmamak lazım.
    Yokuş yukarı park etmiş aracı kaldırırken baskı balata sık sık sıyırma yapmaya başladı benim. Aracın içerisinde keskin bir metal yanığı kokusu yayılıyordu. Bir defa da aracı çevre yolunda sıkıştırdım fren - gaz ikilisini çok ani ve sert hamlelerle kullandım. 190 km hıza ulaştıktan sonra aracım "debriyaj seti arızası" ışığını yaktı. Araçta öyle yoğun bir yanık kokusu vardı ki anlatamam. Zaten "debriyaj seti arızası" ışığı yanınca araç otomatik boşa atıyor ve hiçbir şekilde vites değiştiremiyorsunuz. 10-15 dakika kenarda bekledim, sanıyorum baskı balata soğudu tekrar yoluma hiçbir şey yokmuş gibi devam ettim. Bu olay olduktan sonra bile yaklaşık iki ay (4bin km) aracımı kullandım. 100bin bakımı için servise gittiğimde herhangi bir ölçüm yaptırmadım, serviste doğrudan değişim istedim. Yani baskı balatanızın durumunu kendiniz hissedebilirsiniz diye düşünüyorum.

    "zager37" baskı balatayı burada anlatmıştım. Geriye doğru sayfaları incelerseniz olduka geniş bilgi sayibi olacaksınız.
    "buminhan" aracınız hayırlı olsun. Ben LPG taktırdıktan 8-9 ay sonra fenni muayene zamanı gelince ruhsata işlettim. Fenni muayene ile beraber bütün işlemleri 1 iş gününde hallettim.
    "atc02" aracınız hayırlı olsun. i-shift nispeten sarsıntılı vites geçişi sağlar. Alışmanız kısa sürecektir. Bu ünlem işareti motor devir saatinin olduğu gösterge kısmında mı çıktı yoksa hız gösterge panelinin olduğu yerde mi? Motor devir saatinin olduğu gösterge bölümünde sadece sağda VSA ünlem işareti çıkıyor benim bildiğim, sıkıntı yok VSA devreye girince çıkar ünlem. Hız gösterge bölümünde sağ altta ünlem var ise, direksiyondan (i) düğmesine bakarsanız ortadaki ana ekrandan yol bilgisayarının ne uyarı verdiğini görebilirsiniz. Yakıt azaldı, emniyet kemeri takılı değil vs benzeri uyarılar olabilir.
    "07saltan" imkanınız varsa birkaç farklı sevise sorup fiyat almanızda fayda var. 300-400 TL arasında bir rakam olması lazım 60bin bakımı.
    "mehmet ali erdem" arkadaşın son iletisine tamamen katılıyorum ;)


    ünlem işareti motor devir saatinin olduğu kısımda çıktı.eğer vsa ile alakalı ise ne zaman ünlem işaretinin gitmesi gerekir.şu yüzden soruyorum ünlem işareti çıktıktan sonra bir süre daha devam ettim sonra otoparka park ettim.işim bittikten sonra tekrar arabayı çalıştırınca ünlem işareti hala duruyordu.teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atc02

    quote:

    Orijinalden alıntı: sserkaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: atc02

    arkadaşlar ben de bugün civic hb 1.4 i shift aldım 2011 model.eski arabam vw polo idi tam otomatik yeni tiptronic olana alışmam zaman alacak gibi vites geçişleri sarsıntılı geldi.kullaım açısından önerebilceğiniz yöntemler var mıdır?bir de gösterge panelinde durduk yerde sarı ünlem işareti çıktı sebebi ne olabilir teşekkürler

    Vites geçişleri sarsıntılı evet haklısın,tam olarak çözüm olmamaklar beraber vites değişim esnasında ayağını gazdan çekmen sarsıntıyı azaltıyor.
    Sarı ünlem VSA olabilirmi acaba?Yanıp söndümü birkez sürekli yanıyormu hala?

    vsa olup olmadığını bilemiyorum.sürekli yanıyor direksiyonda i tuşuna basınca ana göstergede ünlem çıkıyor fakat içeriği hakkında bilgiyi göremedim bunu görmenin yöntemi var mıdır acaba.bir de başka birinin daha başına gelmiş aynısı o lastik basıncının düşüklüğünden kaynaklandığını belirtmiş

    Yapacak tek şey yetkili servise götürüp bilgisayara bağlatman,o nun sonucunda çıkacaktır.
    Lastik basınç sensörü 2011 modellerde var,lastik basınçlarını kontrol etmekte fayda var.




  • VSA ünlemi değil sizinki. VSA ünlem işareti sağda çıkar küçük bir işarettir üçgen içerisinde ve bazen farketmeyiz bile. Ne zaman VSA devreye girerse sadece o zaman yanar birkaç saniyeliğine ve söner.
    Sizde çıkan işaret şu olmasın :
    http://forum.donanimhaber.com/m_29141404/mpage_2/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unknownrealmman

    VSA ünlemi değil sizinki. VSA ünlem işareti sağda çıkar küçük bir işarettir üçgen içerisinde ve bazen farketmeyiz bile. Ne zaman VSA devreye girerse sadece o zaman yanar birkaç saniyeliğine ve söner.
    Sizde çıkan işaret şu olmasın :
    http://forum.donanimhaber.com/m_29141404/mpage_2/tm.htm

    evet aynen bu ben de yetkili serviste biriyle görüştüm aynı şekilde lastik basıncı olduğunu söyledi.gözle görülür bir şekilde herhangi bir lastikte basınç kaybı yok gibi ama kontrol ettireceğim bakalım.teşekkürler




  • lastikmiymiş
  • Merhabalar arkadaşlar ilk önce yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Cevaplarınız sayesinde bende 2009 model honda Civic hb 1.8 i - vtec manuel vites gri renk bir araç sahibi oldum. İlk izlenimlerim gerçekten de harika bir araç olduğu. Yaklaşık 1000km yol yaptım 2gunde ve yakıt ekonomisi çok iyi yaklaşık 6lt benzin tüketimi var şu anda lpg taktirmayi düşünmüyorum size şunu sormak istiyorum zorunlu trafik sigortası ve kasko yaptıran varsa bana kaça ve hangi sigorta olduğunu söyleyebilir mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar honda civic 1.4 düz vites comfort hb modelini almak istiyorum


    fiyatı uygun gibi geldi. ben bu arabayı daha pahalı sanıyordum sanırım motor hacmini düşürmüşler.
    bunun motorunun 1.4 olması arabanın performansını nasıl etkiler acaba
    ikinci elini zayıflatır mı?
    sitesinde sadece 1.4 motor seçeneği var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pinkfloyd1453

    arkadaşlar honda civic 1.4 düz vites comfort hb modelini almak istiyorum
    http://www.honda.com.tr/SeriesPrices.aspx?series=civic-hb

    fiyatı uygun gibi geldi. ben bu arabayı daha pahalı sanıyordum sanırım motor hacmini düşürmüşler.
    bunun motorunun 1.4 olması arabanın performansını nasıl etkiler acaba
    ikinci elini zayıflatır mı?
    sitesinde sadece 1.4 motor seçeneği var

    İyidir, hoştur, fazlasıyla ekonomiktir ama performans falan beklemeyin.
    Vergi nedeniyle 1.8 getirmiyorlar artık.

    Pazarlık yapmadan almayın sakın




  • O kasaya o motoru hic yakistiramasamda cok ekonomiktir performansina takilmam derseniz alinabilir tabiki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar civic 1.4 motorunu alsam ilerde lpg taktırsam sorun olur mu acaba?
  • 
Sayfa: önceki 8687888990
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.