Bildirim
SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (403. sayfa)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
-
-
-
Arkadaşlar civic 1.8 hb lpgli aracın benzin göstergesi 0 da duruyor araştırdım lpg ile giderken araç benzin tüketiyo gibi algılıyormuş.ancak nette yazılanlara göre kontak kapanıp açıldığında gösterge normal seviyesine geliyormuş bunun için depoda ne kadar benzin olmasi lazım bilgisi olan var mi çünkü bende sürekli 0da duruyo depo bos gibi tahmini 1/8 felan benzin olmasi lazım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aranıza 2008 Model Siyah İ- shift ile katılmış bulunmaktayım.quote:
Orijinalden alıntı: gekren
işçilik harika.elinize sağlık @cree20
Alıntıları Göster
İlk deneyimlerim daha çok eski aracım 2008 golf ile kıyasalayarak olacak
Performans gayet iyi, süspansiyon sert, iç hacim mükemmel yakıt %10 -5 fazla gibi şimdilik ilk izlenimler bunlar... -
quote:
Orijinalden alıntı: alemdar22
Arkadaşlar civic 1.8 hb lpgli aracın benzin göstergesi 0 da duruyor araştırdım lpg ile giderken araç benzin tüketiyo gibi algılıyormuş.ancak nette yazılanlara göre kontak kapanıp açıldığında gösterge normal seviyesine geliyormuş bunun için depoda ne kadar benzin olmasi lazım bilgisi olan var mi çünkü bende sürekli 0da duruyo depo bos gibi tahmini 1/8 felan benzin olmasi lazım
Yarim depodan fazla olursa açıp kapatinca normale döner. Yarima yakinsa kafasina göre arada bir normale döner. Çeyrek altindaysa bos göstermeye devam eder
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Peki hocam siz ne öneriyorsunuz yarım ile full arasında tutayim mi depoyu?yada basit bir işlemle düzeliyo mu bu sorun?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: alemdar22
Peki hocam siz ne öneriyorsunuz yarım ile full arasında tutayim mi depoyu?yada basit bir işlemle düzeliyo mu bu sorun?
Bunun için modül ve kit seçenekleri var. Ben yarım altına düşünce 50tl lik benzin aliyorum sorun çözülüyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
peki sağolun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: guneslen
quote:
Orijinalden alıntı: alemdar22
Peki hocam siz ne öneriyorsunuz yarım ile full arasında tutayim mi depoyu?yada basit bir işlemle düzeliyo mu bu sorun?
Bunun için modül ve kit seçenekleri var. Ben yarım altına düşünce 50tl lik benzin aliyorum sorun çözülüyor
Ben de yarımın üstünde tutuyorum:) -
quote:
Orijinalden alıntı: guneslen
quote:
Orijinalden alıntı: gekren
quote:
Orijinalden alıntı: supremum
quote:
Orijinalden alıntı: gekren
quote:
Orijinalden alıntı: carmentality
quote:
Orijinalden alıntı: gekren
bugün cb 111 siparişimi geçiyorum ve artık birşeyler ekleme olayına bir süre ara veriyorum :) bu arada 0-100 denemek istiyorum da teknik olarak bizim araçların en yüksek torku verdiği devir bandını bilmiyorum. bu konuda bilgisi olan var mı?
6300 rpm
http://asia.vtec.net/Engines/R18A/
çok teşekkürler. 0-100 denerken en yüksek torkun verildiği devrin 500 rpm üstünde vites değiştirilmesi önerildiğine göre neredeyse redline da değiştirmek gerekiyor bizde.
Soz konusu Honda ise vites degisimleri tabiki redline olacak
Filtre degisimini olcmek istiyosan 0-100den ziyade 3. Vites 80-160 veya 100-160olcumleri yap kamera ile ayni yolda daha sonra tekrar denersin.
Halil gel al sen logoyu senin logoyu soktugun yerde bodykit biter sen logoyla kalirsin.
filtre için değil de öylesine 0-100 deneyesim geldi dün. yollar da biraz boştu ancak denediğim yer biraz yukarı eğimliydi. illa ki etkisi olacak. denemeyi odb cihazıyla denedim best 0-100 ölçüyor malum. 13.2 saniye çıkınca hay benim pilotajımı dedim.
bu arada elimde uzun süredir ölçtüğüm ortalama hava emiş dereceleri var. normal motor sıcaklığında ve açık yolda 30 - 35 derece arası, yoğun trafikte veya performanslı sürüşte 43 dereceye kadar sıcak havayı normal filtre çekiyor. simotayı taktıktan sonra önce hiç bağlantı yapmadan direkt olarak ucu açık olarak kullanacağım ve çektiği hava derecesine bakacağım normal sürüşte 40 45 derece çekerse orjinal şnorkeli bağlayacağım. bu odb cihazı işe yaramaya başladı :)
diğer taraftan bilmiyorum siz de hassasmısınız bu konuda. ben bazen denemek için müziği vs. kapatıp sesleri dinliyorum. hiç bir plastik trimde vs. çıt sesi gelmiyor. sadece arnavut kaldırımda vs. luk luk ses geliyor. motor kulağının değiştiğini biliyorum. acaba bu sesi doğal mı karşılamalıyım. diğer taraftan japon araçlara her yerinden ses gelir hurafesini de kendi içimde çürüttüm. iç mekandan ses gelen nokta yok. sadece ön koltuklarda ve yerini bulamadığım gıcırdama geliyor. onu da halletsem hiç sorunum kalmayacak.
Orjinal boruyu baglama, boğazı baglama, kapağı takma, sesi dinle. Ondan sonra taksan da sokersin :))
Simoto cular yardım bana. Şu anda bağladım herşeyi. Kullanırken ya orjinal hava girisinden giriş alacaktım ya da tamamen açık bırakacaktım. Şu an açık bıraktım filtre ağzını ancak fotoğraftaki parçalar arttı :) Özellikle bir tarafı vidalı oynar başlıklı v şeklindeki parça önemli gibi geliyor. :) Ayrıca münyatür filtre gibi olan parçanın içinde bir kazık çakılıydı onu çıkarıp yerine uydurabildim. İçindeki o plastik kazığı çıkarınca tam uydu.
Sese gelince ölçer biçerim ısıyı fazla etkilemezse kapaksız mapaksız kullanırım. Bu ne ses. Park ettiğim mahallede lastikçi geldi abi bu ne diyor hava çekim sesini duydum da geldim diyor :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: gekren
quote:
Orijinalden alıntı: guneslen
quote:
Orijinalden alıntı: gekren
quote:
Orijinalden alıntı: supremum
quote:
Orijinalden alıntı: gekren
quote:
Orijinalden alıntı: carmentality
quote:
Orijinalden alıntı: gekren
bugün cb 111 siparişimi geçiyorum ve artık birşeyler ekleme olayına bir süre ara veriyorum :) bu arada 0-100 denemek istiyorum da teknik olarak bizim araçların en yüksek torku verdiği devir bandını bilmiyorum. bu konuda bilgisi olan var mı?
6300 rpm
http://asia.vtec.net/Engines/R18A/
çok teşekkürler. 0-100 denerken en yüksek torkun verildiği devrin 500 rpm üstünde vites değiştirilmesi önerildiğine göre neredeyse redline da değiştirmek gerekiyor bizde.
Soz konusu Honda ise vites degisimleri tabiki redline olacak
Filtre degisimini olcmek istiyosan 0-100den ziyade 3. Vites 80-160 veya 100-160olcumleri yap kamera ile ayni yolda daha sonra tekrar denersin.
Halil gel al sen logoyu senin logoyu soktugun yerde bodykit biter sen logoyla kalirsin.
filtre için değil de öylesine 0-100 deneyesim geldi dün. yollar da biraz boştu ancak denediğim yer biraz yukarı eğimliydi. illa ki etkisi olacak. denemeyi odb cihazıyla denedim best 0-100 ölçüyor malum. 13.2 saniye çıkınca hay benim pilotajımı dedim.
bu arada elimde uzun süredir ölçtüğüm ortalama hava emiş dereceleri var. normal motor sıcaklığında ve açık yolda 30 - 35 derece arası, yoğun trafikte veya performanslı sürüşte 43 dereceye kadar sıcak havayı normal filtre çekiyor. simotayı taktıktan sonra önce hiç bağlantı yapmadan direkt olarak ucu açık olarak kullanacağım ve çektiği hava derecesine bakacağım normal sürüşte 40 45 derece çekerse orjinal şnorkeli bağlayacağım. bu odb cihazı işe yaramaya başladı :)
diğer taraftan bilmiyorum siz de hassasmısınız bu konuda. ben bazen denemek için müziği vs. kapatıp sesleri dinliyorum. hiç bir plastik trimde vs. çıt sesi gelmiyor. sadece arnavut kaldırımda vs. luk luk ses geliyor. motor kulağının değiştiğini biliyorum. acaba bu sesi doğal mı karşılamalıyım. diğer taraftan japon araçlara her yerinden ses gelir hurafesini de kendi içimde çürüttüm. iç mekandan ses gelen nokta yok. sadece ön koltuklarda ve yerini bulamadığım gıcırdama geliyor. onu da halletsem hiç sorunum kalmayacak.
Orjinal boruyu baglama, boğazı baglama, kapağı takma, sesi dinle. Ondan sonra taksan da sokersin :))
Simoto cular yardım bana. Şu anda bağladım herşeyi. Kullanırken ya orjinal hava girisinden giriş alacaktım ya da tamamen açık bırakacaktım. Şu an açık bıraktım filtre ağzını ancak fotoğraftaki parçalar arttı :) Özellikle bir tarafı vidalı oynar başlıklı v şeklindeki parça önemli gibi geliyor. :) Ayrıca münyatür filtre gibi olan parçanın içinde bir kazık çakılıydı onu çıkarıp yerine uydurabildim. İçindeki o plastik kazığı çıkarınca tam uydu.
Sese gelince ölçer biçerim ısıyı fazla etkilemezse kapaksız mapaksız kullanırım. Bu ne ses. Park ettiğim mahallede lastikçi geldi abi bu ne diyor hava çekim sesini duydum da geldim diyor :)
Son boruyu takmayacaksan artan parçalar doğru hatta eksikSesin iki katına çıkmasını istiyorsan filtrenin ağzındaki kapağıda açman gerek
V şeklindeki parça son boruyu akünün altındaki bölüme bağlamak için.
-
sanıyorum yıldız vidaların sökülmesi gerekiyor son parça için. ben sondaki ince çıkış ile bırakayım diyorum. çektiği havanın sıcaklığına göre olmazsa orjinal plastik borusunu takarım. alttan gelen körüklü boru bildiğim kadarıyla bağlanabiliyor.quote:
Orijinalden alıntı: KHRMN99quote:
Orijinalden alıntı: gekren
quote:
Orijinalden alıntı: guneslen
quote:
Orijinalden alıntı: gekren
quote:
Orijinalden alıntı: supremum
quote:
Orijinalden alıntı: gekren
quote:
Orijinalden alıntı: carmentality
quote:
Orijinalden alıntı: gekren
bugün cb 111 siparişimi geçiyorum ve artık birşeyler ekleme olayına bir süre ara veriyorum :) bu arada 0-100 denemek istiyorum da teknik olarak bizim araçların en yüksek torku verdiği devir bandını bilmiyorum. bu konuda bilgisi olan var mı?
6300 rpm
http://asia.vtec.net/Engines/R18A/
çok teşekkürler. 0-100 denerken en yüksek torkun verildiği devrin 500 rpm üstünde vites değiştirilmesi önerildiğine göre neredeyse redline da değiştirmek gerekiyor bizde.
Soz konusu Honda ise vites degisimleri tabiki redline olacak
Filtre degisimini olcmek istiyosan 0-100den ziyade 3. Vites 80-160 veya 100-160olcumleri yap kamera ile ayni yolda daha sonra tekrar denersin.
Halil gel al sen logoyu senin logoyu soktugun yerde bodykit biter sen logoyla kalirsin.
filtre için değil de öylesine 0-100 deneyesim geldi dün. yollar da biraz boştu ancak denediğim yer biraz yukarı eğimliydi. illa ki etkisi olacak. denemeyi odb cihazıyla denedim best 0-100 ölçüyor malum. 13.2 saniye çıkınca hay benim pilotajımı dedim.
bu arada elimde uzun süredir ölçtüğüm ortalama hava emiş dereceleri var. normal motor sıcaklığında ve açık yolda 30 - 35 derece arası, yoğun trafikte veya performanslı sürüşte 43 dereceye kadar sıcak havayı normal filtre çekiyor. simotayı taktıktan sonra önce hiç bağlantı yapmadan direkt olarak ucu açık olarak kullanacağım ve çektiği hava derecesine bakacağım normal sürüşte 40 45 derece çekerse orjinal şnorkeli bağlayacağım. bu odb cihazı işe yaramaya başladı :)
diğer taraftan bilmiyorum siz de hassasmısınız bu konuda. ben bazen denemek için müziği vs. kapatıp sesleri dinliyorum. hiç bir plastik trimde vs. çıt sesi gelmiyor. sadece arnavut kaldırımda vs. luk luk ses geliyor. motor kulağının değiştiğini biliyorum. acaba bu sesi doğal mı karşılamalıyım. diğer taraftan japon araçlara her yerinden ses gelir hurafesini de kendi içimde çürüttüm. iç mekandan ses gelen nokta yok. sadece ön koltuklarda ve yerini bulamadığım gıcırdama geliyor. onu da halletsem hiç sorunum kalmayacak.
Orjinal boruyu baglama, boğazı baglama, kapağı takma, sesi dinle. Ondan sonra taksan da sokersin :))
Simoto cular yardım bana. Şu anda bağladım herşeyi. Kullanırken ya orjinal hava girisinden giriş alacaktım ya da tamamen açık bırakacaktım. Şu an açık bıraktım filtre ağzını ancak fotoğraftaki parçalar arttı :) Özellikle bir tarafı vidalı oynar başlıklı v şeklindeki parça önemli gibi geliyor. :) Ayrıca münyatür filtre gibi olan parçanın içinde bir kazık çakılıydı onu çıkarıp yerine uydurabildim. İçindeki o plastik kazığı çıkarınca tam uydu.
Sese gelince ölçer biçerim ısıyı fazla etkilemezse kapaksız mapaksız kullanırım. Bu ne ses. Park ettiğim mahallede lastikçi geldi abi bu ne diyor hava çekim sesini duydum da geldim diyor :)
Son boruyu takmayacaksan artan parçalar doğru hatta eksikSesin iki katına çıkmasını istiyorsan filtrenin ağzındaki kapağıda açman gerek
V şeklindeki parça son boruyu akünün altındaki bölüme bağlamak için.
Alıntıları Göster
diğer konu orjinal borusu ile aşağıya sallandırınca su alma olayından bahsediliyor. benim anlamadığım arabanın neredeyse lastiğinin yarısına kadar suya girmek gerekiyor bu durum için yanlış mıyım?
sese gelince ben çok beğendim. gaza yüklenince sabit bir yerde önce bir hava çekme sesi sonra motor sesi geliyor.
-
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar :)
@carmentality Desen yönlerini bilerek öyle yapmadım hocam değişik bi bakış açısı :) -
quote:
Orijinalden alıntı: gekren
sanıyorum yıldız vidaların sökülmesi gerekiyor son parça için. ben sondaki ince çıkış ile bırakayım diyorum. çektiği havanın sıcaklığına göre olmazsa orjinal plastik borusunu takarım. alttan gelen körüklü boru bildiğim kadarıyla bağlanabiliyor.
diğer konu orjinal borusu ile aşağıya sallandırınca su alma olayından bahsediliyor. benim anlamadığım arabanın neredeyse lastiğinin yarısına kadar suya girmek gerekiyor bu durum için yanlış mıyım?
sese gelince ben çok beğendim. gaza yüklenince sabit bir yerde önce bir hava çekme sesi sonra motor sesi geliyor.
Khrmn99 un soylediklerine aynen katılıyorum. Kapağı çıkartıp araci manuel kullan. Ara sira dip gaz yao yüksek devirde. Sonra yanında oturanin yu surat ifadelerini izle :)) genelde ilk tepki bu ne Ferrari mi demek oluyor. Borunun agzi su girisine cok musait olmasada hizla yüksek su birikintisine girilirse sıkıntı olabilir. Bence kapagi çıkartıp ısıyı ölç. Çünkü sesin doruk noktası kapak acikken ortaya çıkıyor. Homurtu olan ses kukremeye dönüyorişin güzel yanı ise bunu sadece gaza basınca yapması
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: guneslen
quote:
Orijinalden alıntı: gekren
sanıyorum yıldız vidaların sökülmesi gerekiyor son parça için. ben sondaki ince çıkış ile bırakayım diyorum. çektiği havanın sıcaklığına göre olmazsa orjinal plastik borusunu takarım. alttan gelen körüklü boru bildiğim kadarıyla bağlanabiliyor.
diğer konu orjinal borusu ile aşağıya sallandırınca su alma olayından bahsediliyor. benim anlamadığım arabanın neredeyse lastiğinin yarısına kadar suya girmek gerekiyor bu durum için yanlış mıyım?
sese gelince ben çok beğendim. gaza yüklenince sabit bir yerde önce bir hava çekme sesi sonra motor sesi geliyor.
Khrmn99 un soylediklerine aynen katılıyorum. Kapağı çıkartıp araci manuel kullan. Ara sira dip gaz yao yüksek devirde. Sonra yanında oturanin yu surat ifadelerini izle :)) genelde ilk tepki bu ne Ferrari mi demek oluyor. Borunun agzi su girisine cok musait olmasada hizla yüksek su birikintisine girilirse sıkıntı olabilir. Bence kapagi çıkartıp ısıyı ölç. Çünkü sesin doruk noktası kapak acikken ortaya çıkıyor. Homurtu olan ses kukremeye dönüyorişin güzel yanı ise bunu sadece gaza basınca yapması
kapak dediğin krom gövdeye vidalarla bağlı olan son parça değil mi? siz öyle mi kullanıyorsunuz yakıta vs. etkisi var mı?
-
quote:
Orijinalden alıntı: gekren
quote:
Orijinalden alıntı: guneslen
quote:
Orijinalden alıntı: gekren
sanıyorum yıldız vidaların sökülmesi gerekiyor son parça için. ben sondaki ince çıkış ile bırakayım diyorum. çektiği havanın sıcaklığına göre olmazsa orjinal plastik borusunu takarım. alttan gelen körüklü boru bildiğim kadarıyla bağlanabiliyor.
diğer konu orjinal borusu ile aşağıya sallandırınca su alma olayından bahsediliyor. benim anlamadığım arabanın neredeyse lastiğinin yarısına kadar suya girmek gerekiyor bu durum için yanlış mıyım?
sese gelince ben çok beğendim. gaza yüklenince sabit bir yerde önce bir hava çekme sesi sonra motor sesi geliyor.
Khrmn99 un soylediklerine aynen katılıyorum. Kapağı çıkartıp araci manuel kullan. Ara sira dip gaz yao yüksek devirde. Sonra yanında oturanin yu surat ifadelerini izle :)) genelde ilk tepki bu ne Ferrari mi demek oluyor. Borunun agzi su girisine cok musait olmasada hizla yüksek su birikintisine girilirse sıkıntı olabilir. Bence kapagi çıkartıp ısıyı ölç. Çünkü sesin doruk noktası kapak acikken ortaya çıkıyor. Homurtu olan ses kukremeye dönüyorişin güzel yanı ise bunu sadece gaza basınca yapması
kapak dediğin krom gövdeye vidalarla bağlı olan son parça değil mi? siz öyle mi kullanıyorsunuz yakıta vs. etkisi var mı?
Ben öyle kullanıyorum. Korna yerine gaza basmak çok zevkli oluyoryakita % 7 - 8 civarinda artı bir etkisi oluyordur ama ben lpg de kullandığım için pek umursamiyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
nispeten açık yolda kullanımdaki değerler. 2200 ortalamalı devir bandı ve 90 derece civarı motor sıcaklığında orjinal filtrenin çektiği hava derecesi. bu rakam 45 50 leri bulmazsa sıkıntı yok bence.quote:
Orijinalden alıntı: guneslenquote:
Orijinalden alıntı: gekren
quote:
Orijinalden alıntı: guneslen
quote:
Orijinalden alıntı: gekren
sanıyorum yıldız vidaların sökülmesi gerekiyor son parça için. ben sondaki ince çıkış ile bırakayım diyorum. çektiği havanın sıcaklığına göre olmazsa orjinal plastik borusunu takarım. alttan gelen körüklü boru bildiğim kadarıyla bağlanabiliyor.
diğer konu orjinal borusu ile aşağıya sallandırınca su alma olayından bahsediliyor. benim anlamadığım arabanın neredeyse lastiğinin yarısına kadar suya girmek gerekiyor bu durum için yanlış mıyım?
sese gelince ben çok beğendim. gaza yüklenince sabit bir yerde önce bir hava çekme sesi sonra motor sesi geliyor.
Khrmn99 un soylediklerine aynen katılıyorum. Kapağı çıkartıp araci manuel kullan. Ara sira dip gaz yao yüksek devirde. Sonra yanında oturanin yu surat ifadelerini izle :)) genelde ilk tepki bu ne Ferrari mi demek oluyor. Borunun agzi su girisine cok musait olmasada hizla yüksek su birikintisine girilirse sıkıntı olabilir. Bence kapagi çıkartıp ısıyı ölç. Çünkü sesin doruk noktası kapak acikken ortaya çıkıyor. Homurtu olan ses kukremeye dönüyorişin güzel yanı ise bunu sadece gaza basınca yapması
kapak dediğin krom gövdeye vidalarla bağlı olan son parça değil mi? siz öyle mi kullanıyorsunuz yakıta vs. etkisi var mı?
Ben öyle kullanıyorum. Korna yerine gaza basmak çok zevkli oluyoryakita % 7 - 8 civarinda artı bir etkisi oluyordur ama ben lpg de kullandığım için pek umursamiyorum
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: gekren
nispeten açık yolda kullanımdaki değerler. 2200 ortalamalı devir bandı ve 90 derece civarı motor sıcaklığında orjinal filtrenin çektiği hava derecesi. bu rakam 45 50 leri bulmazsa sıkıntı yok bence.
Kapak acikken nir ölçüm yaparsan biz de çok seviniriz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X