Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (404. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
762.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 402403404405406
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guneslen

    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    nispeten açık yolda kullanımdaki değerler. 2200 ortalamalı devir bandı ve 90 derece civarı motor sıcaklığında orjinal filtrenin çektiği hava derecesi. bu rakam 45 50 leri bulmazsa sıkıntı yok bence.


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    Kapak acikken nir ölçüm yaparsan biz de çok seviniriz

    Alıntıları Göster
    bu akşam ben de merak içindeyim deneyeceğim. değerleri paylaşırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    bu akşam ben de merak içindeyim deneyeceğim. değerleri paylaşırım.

    Alıntıları Göster
    benim sol cam açılırken gıcırdama eşliğinde açılıyor kapanırken sorun yok. bu durum için bizim ikiler e mi gideyim yoksa herhangi bir camcı halledebilir mi?
  • gekren kullanıcısına yanıt
    Hocam benimde sağ ön camda bu sorun vardı, fazla kullanılmayınca oluyor galiba, camı aşağı kadar indirip camın geçtiği kanalları iyice ıslak bezle sildim bir sürü kir çıktı, sonra kanallara silikon sprey sıktım fazla fazla sıkıp aşağa kadar süzülmesini sağladım çok daha azaldı gıcırdama şu an rahatsız etmiyor, 4 camada yaptım bu işlemi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    Hocam benimde sağ ön camda bu sorun vardı, fazla kullanılmayınca oluyor galiba, camı aşağı kadar indirip camın geçtiği kanalları iyice ıslak bezle sildim bir sürü kir çıktı, sonra kanallara silikon sprey sıktım fazla fazla sıkıp aşağa kadar süzülmesini sağladım çok daha azaldı gıcırdama şu an rahatsız etmiyor, 4 camada yaptım bu işlemi.
    wd 40 da aynı işi görür mü acaba? ben de hiç kullanmıyorum. yazın full klima kışın da zaten kapalı :) yıkamaya gitmeden hepsine bol bol sıkayım bari
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    wd 40 da aynı işi görür mü acaba? ben de hiç kullanmıyorum. yazın full klima kışın da zaten kapalı :) yıkamaya gitmeden hepsine bol bol sıkayım bari


    hocam WD40 ı bende her yere sürüyordum ama yanlışmış, daha çok pasla alakalı WD-40. silikon sprey yağsız o yüzden toz tutmuyor ama çok güzel bi kayganlık veriyor, cam fitillerine, kapı fitillerine belli aralıklarla kullanıyorum, bence WD40 sıkmayın o anlık gıcırdamayı alır belki ama çok toz kir tutabilir.
  • Arkadaşlar bu i-shift şanzımanla ilgili olarak yokuş olan bir yerde tek arabanın girebileceği iki araç arasına nasil park ediyorsunuz?özellikle aracın arkası yokuş yönünde olacak şekilde geri vitesle araç sürekli aşağı yönde kaçırıyo gaz versen aniden fırlıyo nasıl olacak anlamadım.önceki araç manueldi debriyaj ile araç hızını istediğim şekilde ayarlıyordum geri kaçmada olmuyordu haliyle buna bi türlü alışamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    wd 40 da aynı işi görür mü acaba? ben de hiç kullanmıyorum. yazın full klima kışın da zaten kapalı :) yıkamaya gitmeden hepsine bol bol sıkayım bari


    hocam WD40 ı bende her yere sürüyordum ama yanlışmış, daha çok pasla alakalı WD-40. silikon sprey yağsız o yüzden toz tutmuyor ama çok güzel bi kayganlık veriyor, cam fitillerine, kapı fitillerine belli aralıklarla kullanıyorum, bence WD40 sıkmayın o anlık gıcırdamayı alır belki ama çok toz kir tutabilir.

    Aynı sorun benim ön sağ camda da var sanırım hastalık bizim araçlarda
    Çözüm varsa çok memnun olurum bende...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alemdar22

    Arkadaşlar bu i-shift şanzımanla ilgili olarak yokuş olan bir yerde tek arabanın girebileceği iki araç arasına nasil park ediyorsunuz?özellikle aracın arkası yokuş yönünde olacak şekilde geri vitesle araç sürekli aşağı yönde kaçırıyo gaz versen aniden fırlıyo nasıl olacak anlamadım.önceki araç manueldi debriyaj ile araç hızını istediğim şekilde ayarlıyordum geri kaçmada olmuyordu haliyle buna bi türlü alışamadım


    zamanla alışılacak bir durum o. ben de ilk aldığım zamanlarda resmen hoplata hoplata park yerinden ileri geri alıyordum. sonraları bu olay bitti. dedim herhalde sorun vardı araçta. geçen bir arkadaşıma verdim baktım eski hoplama zıplama. o an anladım ki olay tamamen alışmayla alakalı.
  • gekren kullanıcısına yanıt
    İnşallah alışırım çok canımı sıktı bugün yokuşa park etmeye çalıştım giremedim iki araç arasına birde aracın burnu gözükmüyor onunda etkisi var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alemdar22

    İnşallah alışırım çok canımı sıktı bugün yokuşa park etmeye çalıştım giremedim iki araç arasına birde aracın burnu gözükmüyor onunda etkisi var
    Ben nolur nolmaz diye yokuşlara park etmiyorum, ben kaydırmasam önümdeki kaydırabilir, bir başka da konu el frenine güvenmemem. Eski civic tam otomatikdi vitesi P ye aldımmı en dik yokuşta bile kazık gibi dururda milim bi yere kıpırdamazdı. Ishift de P olmadığı için ne kadar vitesde bıraksamda dik yokuşta kayıyor araba, el frenini dibine kadar çekip incecik bi tele güveneceğime düzlüklere park etmeye çalışıyorum alıştım hiç de eksikliğini duymuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cree20

    Bugün ilk işim yeni aldığım ön panjurun parlak göz alıcı kısmını karbonfiyer yapmaktı.

    Önceden yaptığım kapı direkleri ve kenarları gözüme hoş geldiği için ekstra bazı yerlerini daha karbonfiyer yaptım.





     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    Islikik gercekten cok guzel olmus ellerinize saglik..karbon kaplamanin maliyeti tam olarak n kadar tuttu??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    quote:

    Orijinalden alıntı: alemdar22

    Arkadaşlar bu i-shift şanzımanla ilgili olarak yokuş olan bir yerde tek arabanın girebileceği iki araç arasına nasil park ediyorsunuz?özellikle aracın arkası yokuş yönünde olacak şekilde geri vitesle araç sürekli aşağı yönde kaçırıyo gaz versen aniden fırlıyo nasıl olacak anlamadım.önceki araç manueldi debriyaj ile araç hızını istediğim şekilde ayarlıyordum geri kaçmada olmuyordu haliyle buna bi türlü alışamadım


    zamanla alışılacak bir durum o. ben de ilk aldığım zamanlarda resmen hoplata hoplata park yerinden ileri geri alıyordum. sonraları bu olay bitti. dedim herhalde sorun vardı araçta. geçen bir arkadaşıma verdim baktım eski hoplama zıplama. o an anladım ki olay tamamen alışmayla alakalı.


    Hocam aynı olau bende de var. Ben de yeni kullanıcıyım, geri geri gelirken aynı dediğiniz gibi zorlanıyorum.
    Ama @gekren arkadaşımızın dediği gibi zamanla geçer sanırım. Çünkü ben bile 1 hafta olmasına rağmen, hala arabayı tanıma aşamasındayım.

    @gekren, Hocam filtreyi tavsiye edermisiniz? Bende filtre düşünüyorum. Ama ayrıca aklımda egzos yaptırmakta var.(kumandalı )
    E malum filtre ben baktığımda ucuz bir parça değil. Sahibinden'de baktığımda 440tl civarıydı. Gerçi egzos kaç para bilmiyorum ama arabanın kesinlike ikisinden birine ihtiyacı var. Hatta ikisine de.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    Ben nolur nolmaz diye yokuşlara park etmiyorum, ben kaydırmasam önümdeki kaydırabilir, bir başka da konu el frenine güvenmemem. Eski civic tam otomatikdi vitesi P ye aldımmı en dik yokuşta bile kazık gibi dururda milim bi yere kıpırdamazdı. Ishift de P olmadığı için ne kadar vitesde bıraksamda dik yokuşta kayıyor araba, el frenini dibine kadar çekip incecik bi tele güveneceğime düzlüklere park etmeye çalışıyorum alıştım hiç de eksikliğini duymuyorum.

    Alıntıları Göster
    Ön kapağı komple çıkaramadım daha doğrusu vaktim yoktu. Fotoğraflarda görüldüğü gibi montaj yaptım. Bu haldeyken çok kısa aralıkta kullandım en fazla 64 derece gördüm sıcaklığı. Ses olarak bu da yeterli ancak komple açmayı nasıl yaptınız önünü. 3 tane vida söküldükten sonra o son plastik gelmedi çektim vs.


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    Ön kapağı komple çıkaramadım daha doğrusu vaktim yoktu. Fotoğraflarda görüldüğü gibi montaj yaptım. Bu haldeyken çok kısa aralıkta kullandım en fazla 64 derece gördüm sıcaklığı. Ses olarak bu da yeterli ancak komple açmayı nasıl yaptınız önünü. 3 tane vida söküldükten sonra o son plastik gelmedi çektim vs.


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    Alıntıları Göster
    Bu arada arkadaşlar hepimizin başı sağolsun. Tarifi imkansız bir acı Soma'daki olay....:(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    Ön kapağı komple çıkaramadım daha doğrusu vaktim yoktu. Fotoğraflarda görüldüğü gibi montaj yaptım. Bu haldeyken çok kısa aralıkta kullandım en fazla 64 derece gördüm sıcaklığı. Ses olarak bu da yeterli ancak komple açmayı nasıl yaptınız önünü. 3 tane vida söküldükten sonra o son plastik gelmedi çektim vs.


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    3 vidayi soktukten sonra cevirerek çekince çıkıyor. Ben disarida söküp tekrar taktim, kolay oldu. Bu arada arkadaşında söylediği gibi hepimizin başı sağolsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • R18a2 types R kullanıcısına yanıt
    saol kardeşim çok teşekkür ederim.

    Ben cam çevresini daha önceden yapmıştım hocamEn son yaptığım yerlere 20 liralık karbon almıştım baya arttı bile.Hepsine hata payını düşünürsek 40 liralık karbon işini görür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cree20 -- 15 Mayıs 2014; 1:18:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cree20

    saol kardeşim çok teşekkür ederim.

    Ben cam çevresini daha önceden yapmıştım hocamEn son yaptığım yerlere 20 liralık karbon almıştım baya arttı bile.Hepsine hata payını düşünürsek 40 liralık karbon işini görür.
    Tüm Türk Halkının başı sağolsun!
    Ölenlere Allah'tan rahmet, ailelerine sabır versin rabbim :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilalsahin

    Tüm Türk Halkının başı sağolsun!
    Ölenlere Allah'tan rahmet, ailelerine sabır versin rabbim :(

    Alıntıları Göster
    Hepimizin başı sağolsun, ateş düştüğü yeri yakar, biz burdan anlayamıyoruz, bırakın orda bi yakınımız olmasını ismini tanıdığımız uzaktan biri bile olsa çok daha farklı duygulanırız, Allah rahmet eylesin, günahlarını affetsin inşallah, ama bunlar olağan şeyler iş kazası diye bi gerçek var sonuçta, ingilterede 100 sene öncede olmuş. Madenci yakınını tekmeleyen özel kaleminde hiç bi ulusal kanalda verilmemesi çok anlamlı.




  • aynen hepimizin başı sağolsun.

    filtreyi fotoğraftaki şekliyle performanslı kullandım. çektiği hava eğer hareket halinde olursa araç gayet iyi görünüyor. tabi bunun standardı varmıdır bilmiyorum ancak eski filtre ile fazla basmadan 35 olan sıcaklık açık filtre ile basınca 40 42 oldu en fazla. video da yükledim sesi merak edenler için.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gekren -- 15 Mayıs 2014; 9:48:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    aynen hepimizin başı sağolsun.

    filtreyi fotoğraftaki şekliyle performanslı kullandım. çektiği hava eğer hareket halinde olursa araç gayet iyi görünüyor. tabi bunun standardı varmıdır bilmiyorum ancak eski filtre ile fazla basmadan 35 olan sıcaklık açık filtre ile basınca 40 42 oldu en fazla. video da yükledim sesi merak edenler için.




    Abi ses orjinaline göre gayet güzel . Böyle videolar koyarsanız, daha başımıza çok masraf açarsınız abi
    Bu arada ebay'den çerçeve siparişini geçtim. Sanırım haziranda elimde olur. Bakalım hayırlısıyla bir gelsin. Gerisi gelir...




  • 
Sayfa: önceki 402403404405406
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.