Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (405. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
762.005
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 403404405406407
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    aynen hepimizin başı sağolsun.

    filtreyi fotoğraftaki şekliyle performanslı kullandım. çektiği hava eğer hareket halinde olursa araç gayet iyi görünüyor. tabi bunun standardı varmıdır bilmiyorum ancak eski filtre ile fazla basmadan 35 olan sıcaklık açık filtre ile basınca 40 42 oldu en fazla. video da yükledim sesi merak edenler için.




    Gökhan , ses güzel olmuş , önemli olan sıcak hava çekmemesi
    Ben bizim araçlar için uygun k&n typhoon serisi short ram modelini düşünüyorum. Sıcak hava almıyacağını düşünüyorum, y.dışından getirtmeye çalışıyorum, görüşmelerim devam ediyor. fiyatı yüksek biraz.

    Eksoz için egsozmarket vanalı sistem için çetin beyle görüştüm. Sistemin ne olacağına dair, geri dönüş yapmadı. Sizce eksoz son susturucada yapılcak olan Warex çakması bu sistem sağlıklımıdır ?
    vanalı eksoz yaptıran varmı ?

    Kadir hocam ,
    senin paraları full throttle body spacer toz mu yaptı?


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carmentality -- 15 Mayıs 2014; 14:41:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carmentality

    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    aynen hepimizin başı sağolsun.

    filtreyi fotoğraftaki şekliyle performanslı kullandım. çektiği hava eğer hareket halinde olursa araç gayet iyi görünüyor. tabi bunun standardı varmıdır bilmiyorum ancak eski filtre ile fazla basmadan 35 olan sıcaklık açık filtre ile basınca 40 42 oldu en fazla. video da yükledim sesi merak edenler için.




    Gökhan , ses güzel olmuş , önemli olan sıcak hava çekmemesi
    Ben bizim araçlar için uygun k&n typhoon serisi short ram modelini düşünüyorum. Sıcak hava almıyacağını düşünüyorum, y.dışından getirtmeye çalışıyorum, görüşmelerim devam ediyor. fiyatı yüksek biraz.

    Eksoz için egsozmarket vanalı sistem için çetin beyle görüştüm. Sistemin ne olacağına dair, geri dönüş yapmadı. Sizce eksoz son susturucada yapılcak olan Warex çakması bu sistem sağlıklımıdır ?
    vanalı eksoz yaptıran varmı ?

    Kadir hocam ,
    senin paraları full throttle body spacer toz mu yaptı?


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S
    Aynen çekeceği hava sıcaklığı çok önemli. Şimdi bu değerler hangi durumlarda ölçülür o da önemli. Çünkü dur kalk trafikte hava sirkülasyonu olmadığından 70 derecelere kadar yükselebilir çektiği hava. Bu gibi durumlarda orjinal hava filtresi ne çekiyor o da önemli. Ben açıkçası performans kaybı hissetmedim. Yakıt tüketiminde de bir negatiflik olmazsa filtre açık gezerim :) ancak demir boruyu da aşağıya sallandırmayı düşünmüyor değilim. Alttaki ızgaradan çekeceği hava (sanıyorum orjinal boru aşağıya uzatılırsa tam alttaki bal peteklerinin önüne denk geliyor) tam olması gereken gibi olacaktır. Su çekme olayına gelirsek bana çok zormuş gibi geliyor. Ancak derin bir sudan geçilecek ki (bu aracın kapısından su girme seviyesi kadar) o zaman filtre ağzına ulaşır. Diğer durumda sıçrayan sulardan motora kadar suyun tırmanacağını sanmıyorum.




  • gekren kullanıcısına yanıt
    http://www.techturkey.com/forum/makaleler-amp-teknik-bilgiler/134929-acik-hava-filtresi-ve-cai-gercekten-ise-yarar-mi.html

    konuyu incelemenizde fayda var.

    motorun sıcaklıgını fıltre degıl radyator duzenlıyor.

    fıltrenın soguk veya sıcak hava cekmesının verıme etkısı var. bazı noktalarda bıraz kafanız karısmıs sanırım =)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk_acar

    http://www.techturkey.com/forum/makaleler-amp-teknik-bilgiler/134929-acik-hava-filtresi-ve-cai-gercekten-ise-yarar-mi.html

    konuyu incelemenizde fayda var.

    motorun sıcaklıgını fıltre degıl radyator duzenlıyor.

    fıltrenın soguk veya sıcak hava cekmesının verıme etkısı var. bazı noktalarda bıraz kafanız karısmıs sanırım =)

    Filtrenin işlevi konusunda sıkıntı yok :) Ben motorun filtresinin içinden geçen havanın sıcaklığını ölçüyorum anlık. Konu şu ki bizim araçlar nominal kaç derece havayı çekmesi gerekiyor. Önceki normal filtrenin verileri elimde var ancak filtreden sonra uzun süreli kullanma ile yeni map çıkacak odb debin. Ona göre filtrenin hava çektiği yeri değiştireceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk_acar

    http://www.techturkey.com/forum/makaleler-amp-teknik-bilgiler/134929-acik-hava-filtresi-ve-cai-gercekten-ise-yarar-mi.html

    konuyu incelemenizde fayda var.

    motorun sıcaklıgını fıltre degıl radyator duzenlıyor.

    fıltrenın soguk veya sıcak hava cekmesının verıme etkısı var. bazı noktalarda bıraz kafanız karısmıs sanırım =)

    Filtrenin işlevi konusunda sıkıntı yok :) Ben motorun filtresinin içinden geçen havanın sıcaklığını ölçüyorum anlık. Konu şu ki bizim araçlar nominal kaç derece havayı çekmesi gerekiyor. Önceki normal filtrenin verileri elimde var ancak filtreden sonra uzun süreli kullanma ile yeni map çıkacak odb debin. Ona göre filtrenin hava çektiği yeri değiştireceğim.

    Abi bu sıcaklık değerlerine nasıl ulaşıyorsun? Ekstra bir cihaz mı kullanıyorsun ?




  • gekren kullanıcısına yanıt
    tabi ki düşünce güzel. ama honda mühendisleri adamlar oturup düşünmemiş hesaplı kitaplı bi sürü işlemden gecmiştir mutlaka (orjinalde) o kazanın yeri ve basınclı hava cekımı ıcın camurluk altı ile far altı hava kanalları.

    mesela eski vtec2 aracımda direkt panjur önünden vermişlerdi. (ama arabanın altı fln hep acıktı.orjinalinde)

    extra bi hava filtresi takmanın evvela bir sebebi olmamı. filtre sesi gelsin ötsün motor diye ise mevcut durum on numara! (ama verim düşer siz düşme hissetmediyseniz sorun yok bence)

    ama adamların hesaplarına guvenıp orjınal hava yoluna simotayı kacak yapmıcak sekılde baglamayı dusunursenız en isabetli karar olur bence. tabi kaputu kesip fıltreyı dısarı cıkarmayı dusunmuyorsanız. zira filtrenin yeri olması gerektıgı yerde.

    siz sadece o filtre en serin havayı nasıl ceker nereden ceker onu dusunun derım. yada muhendıs yapmıs yolu cızmıs ıste oradan gelıcek diyip gerekenı yaparsınız =)

    bir de ben hiç sanmıyorum ki filtre ıcerıde yada dısarıda dıye motor ısısı aman aman degıssın=)

    ama şunu da göz önüne alın madem okadar yapıyorsunuz panjurunuz komple kapalı. onu sokup spor ızgara (delikli panjur) takarsanız motorun ıcerısıne dısarıdan süper bi hava girisi sağlarsınız. (ben öyle yapmıştım) ozaman motor blok sıcaklıgınız da dusecektır =)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuk_acar -- 16 Mayıs 2014; 10:27:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    işçilik harika.elinize sağlık @cree20

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba ,forumda LPG kullanıcıları ve taktırmayı düşünenlerden acil cevap
    Yakıt sarfiyatı yoğun tarfik nedeni ile 10 lt olunca LPG karar kıldım ancak , Hangi marka olacağı konusunda kararsızım
    Prins iyi fakat yağlamalı olması gerekir diyen var motor ömrü için tam tersi olur diyen( yağlamalı olursa motorun ömrü kısalır)
    KMTM nin prins den farkı yok enjektörleri KHEİn japon malı sorunsuz deyip servis ağı pek yaygın değil kullanıcısı pek az BRC ile aynı fabrikadan çıktığını belirtiyorlar,
    BRC ve atiker diyen var sizler kullanıcı olarak tavsiyeniz benim için önemli teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: syclla23

    Arkadaşlar merhaba ,forumda LPG kullanıcıları ve taktırmayı düşünenlerden acil cevap
    Yakıt sarfiyatı yoğun tarfik nedeni ile 10 lt olunca LPG karar kıldım ancak , Hangi marka olacağı konusunda kararsızım
    Prins iyi fakat yağlamalı olması gerekir diyen var motor ömrü için tam tersi olur diyen( yağlamalı olursa motorun ömrü kısalır)
    KMTM nin prins den farkı yok enjektörleri KHEİn japon malı sorunsuz deyip servis ağı pek yaygın değil kullanıcısı pek az BRC ile aynı fabrikadan çıktığını belirtiyorlar,
    BRC ve atiker diyen var sizler kullanıcı olarak tavsiyeniz benim için önemli teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    Ankara da tavsiyesi olan arkadaş olur sa memnun olurum .




  • syclla23 S kullanıcısına yanıt
    Bence ilk yatırım maliyetini düşünüp atiker taktırın. Atikeri 5 yıl eski civic hb aracımda sorunsuz olarak kullandım.

    Tabi ki işi bilen bir ustaya gitmenizde yarar var.

    İlk yatırım maliyetiniz düşük olunca lpg sisteminin kendini amorti etmesi de kısa sürede olur.

    Saygılar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk_acar

    tabi ki düşünce güzel. ama honda mühendisleri adamlar oturup düşünmemiş hesaplı kitaplı bi sürü işlemden gecmiştir mutlaka (orjinalde) o kazanın yeri ve basınclı hava cekımı ıcın camurluk altı ile far altı hava kanalları.

    mesela eski vtec2 aracımda direkt panjur önünden vermişlerdi. (ama arabanın altı fln hep acıktı.orjinalinde)

    extra bi hava filtresi takmanın evvela bir sebebi olmamı. filtre sesi gelsin ötsün motor diye ise mevcut durum on numara! (ama verim düşer siz düşme hissetmediyseniz sorun yok bence)

    ama adamların hesaplarına guvenıp orjınal hava yoluna simotayı kacak yapmıcak sekılde baglamayı dusunursenız en isabetli karar olur bence. tabi kaputu kesip fıltreyı dısarı cıkarmayı dusunmuyorsanız. zira filtrenin yeri olması gerektıgı yerde.

    siz sadece o filtre en serin havayı nasıl ceker nereden ceker onu dusunun derım. yada muhendıs yapmıs yolu cızmıs ıste oradan gelıcek diyip gerekenı yaparsınız =)

    bir de ben hiç sanmıyorum ki filtre ıcerıde yada dısarıda dıye motor ısısı aman aman degıssın=)

    ama şunu da göz önüne alın madem okadar yapıyorsunuz panjurunuz komple kapalı. onu sokup spor ızgara (delikli panjur) takarsanız motorun ıcerısıne dısarıdan süper bi hava girisi sağlarsınız. (ben öyle yapmıştım) ozaman motor blok sıcaklıgınız da dusecektır =)

    motor ısısıyla alakalı bir şey yok zaten. benim yaptığım ölçüm hava filtresinin çektiği havayla alakalı. zaten benim ilk düşüncem orjinal filtre şnorkeline bağlamak. ancak yarın kendi orjinal borusuyla tamponun altına gelen orjinal yerine bağlayacağım. ses derken verimsiz yanma olayına yolaçmak istemiyorum. sesten biraz ödün vererek filtrenin son borusunu yarın bağlamayı düşünüyorum. en olmadı orjinal mühendislerin tasarladığı yere bağlayacağım :)

    @muhoi bu değerleri elm 327 obd cihazı ve android telefonum ile okuyorum. bir kaç sayfa önce telefon görüntüsünü de paylaşmıştım.
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S




  • syclla23 S kullanıcısına yanıt
    Hocam benim bildiğim bu işte en iyi markalar prins ve brc.
    Bende araştırıyorum, teyzeoğlum sanayide usta.
    Çok da güvenirim kendisine. Direk brc dedi. Sebebi, servis de zaten brc takıyor. Kendisi de eskiden beri 1,6 ve 1,8 araçlara brc der. Hatta 2,0 lara bile.
    Prins bu işin zirvesi. Ama bizim araçlara gerek yok. Pahalı biraz. Ama dersinki abi, prins olacak saygı duyarız.
    Atiker'e pek girme derim. Gerçi yukarı da bir arkadaş takmış ve memnunmuş. Ama benim duyduğum ileri de biraz problem çıkarabiliyormuş.
    Bunların da ötesinde, prins de taktırsan abi en önemlisi USTA. Ki herkes bunu söyleyecektir. Önce ustanı bul abi :). Geirisi de bana sorarsan brc veya prins.(Ankara'dasın o yüzden usta söyleyemiyorum.)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhoi

    Hocam benim bildiğim bu işte en iyi markalar prins ve brc.
    Bende araştırıyorum, teyzeoğlum sanayide usta.
    Çok da güvenirim kendisine. Direk brc dedi. Sebebi, servis de zaten brc takıyor. Kendisi de eskiden beri 1,6 ve 1,8 araçlara brc der. Hatta 2,0 lara bile.
    Prins bu işin zirvesi. Ama bizim araçlara gerek yok. Pahalı biraz. Ama dersinki abi, prins olacak saygı duyarız.
    Atiker'e pek girme derim. Gerçi yukarı da bir arkadaş takmış ve memnunmuş. Ama benim duyduğum ileri de biraz problem çıkarabiliyormuş.
    Bunların da ötesinde, prins de taktırsan abi en önemlisi USTA. Ki herkes bunu söyleyecektir. Önce ustanı bul abi :). Geirisi de bana sorarsan brc veya prins.(Ankara'dasın o yüzden usta söyleyemiyorum.)
    BRC de motor arıza lambası sorun oluyor bilginize, Lavato sürekli basınç vs kendi ayarını yapan bir sistem ile bunu çözmüş ya Lavato yada Prins yakın duruyor öğrendikce bilgi güzelleşiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: syclla23

    BRC de motor arıza lambası sorun oluyor bilginize, Lavato sürekli basınç vs kendi ayarını yapan bir sistem ile bunu çözmüş ya Lavato yada Prins yakın duruyor öğrendikce bilgi güzelleşiyor.

    İlk defa duyuyorum abi. Hatta biraz sonra aratırım teyzeoğlunu. Eğer varsa böyle birşey, tabi ki uzak durmak lazım.
  • gekren kullanıcısına yanıt
    super:) hadi bakalim baglantiyi basarili bi sekilde gerceklestirirken bol bol foto cek derim. malum manuel de al tak olayinda sadece orjinal yola simotanin boruyu sargilama isi vardi. seninkini fotola ki onculuk olsun:) kolay gelsin hayirlisi olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: syclla23

    Arkadaşlar merhaba ,forumda LPG kullanıcıları ve taktırmayı düşünenlerden acil cevap
    Yakıt sarfiyatı yoğun tarfik nedeni ile 10 lt olunca LPG karar kıldım ancak , Hangi marka olacağı konusunda kararsızım
    Prins iyi fakat yağlamalı olması gerekir diyen var motor ömrü için tam tersi olur diyen( yağlamalı olursa motorun ömrü kısalır)
    KMTM nin prins den farkı yok enjektörleri KHEİn japon malı sorunsuz deyip servis ağı pek yaygın değil kullanıcısı pek az BRC ile aynı fabrikadan çıktığını belirtiyorlar,
    BRC ve atiker diyen var sizler kullanıcı olarak tavsiyeniz benim için önemli teşekkürler...

    hocam bende ankaralıyım forumlarda araştır özençler otogaz var forumlardan araştır mehmet abi var on numara bi adam hakkında 100 lerce yorum okudum ve olumsuz bir tane bile denk gelmedim garantili olarak yapıyor her türlü soruna yardımcı oluyor türkiyenin her yerinden insanlara yardımcı olmuş kesinlikle ona danışmanı tavsiye ederim bende brc var hiç bir sıkıntıım yok ortalama 90 km hızla 100 km yi yaklaşık 6 lt gaz ile gittim yaklaşık 15.000 km dir tüplü hiç arıza lambası yakmadı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0merd

    quote:

    Orijinalden alıntı: syclla23

    Arkadaşlar merhaba ,forumda LPG kullanıcıları ve taktırmayı düşünenlerden acil cevap
    Yakıt sarfiyatı yoğun tarfik nedeni ile 10 lt olunca LPG karar kıldım ancak , Hangi marka olacağı konusunda kararsızım
    Prins iyi fakat yağlamalı olması gerekir diyen var motor ömrü için tam tersi olur diyen( yağlamalı olursa motorun ömrü kısalır)
    KMTM nin prins den farkı yok enjektörleri KHEİn japon malı sorunsuz deyip servis ağı pek yaygın değil kullanıcısı pek az BRC ile aynı fabrikadan çıktığını belirtiyorlar,
    BRC ve atiker diyen var sizler kullanıcı olarak tavsiyeniz benim için önemli teşekkürler...

    hocam bende ankaralıyım forumlarda araştır özençler otogaz var forumlardan araştır mehmet abi var on numara bi adam hakkında 100 lerce yorum okudum ve olumsuz bir tane bile denk gelmedim garantili olarak yapıyor her türlü soruna yardımcı oluyor türkiyenin her yerinden insanlara yardımcı olmuş kesinlikle ona danışmanı tavsiye ederim bende brc var hiç bir sıkıntıım yok ortalama 90 km hızla 100 km yi yaklaşık 6 lt gaz ile gittim yaklaşık 15.000 km dir tüplü hiç arıza lambası yakmadı

    Alıntıları Göster
    98 ies civicde 50.000 km lovato kullanmıştım 3 ayrı araca da tavsiye ettim, 2 si vtec2 di onlar benden fazla km. yapmıştı, hiç birinde bi sıkıntı olmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    98 ies civicde 50.000 km lovato kullanmıştım 3 ayrı araca da tavsiye ettim, 2 si vtec2 di onlar benden fazla km. yapmıştı, hiç birinde bi sıkıntı olmadı.

    Alıntıları Göster
    Bizim araçlarla ilgili olarak bir şey dikkatimi çekti !..
    Bu foruma ve diğer takıldığım yerlere baktığımda genellikle 1.6iES'ten geçiş var FK2'lere
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilalsahin

    Bizim araçlarla ilgili olarak bir şey dikkatimi çekti !..
    Bu foruma ve diğer takıldığım yerlere baktığımda genellikle 1.6iES'ten geçiş var FK2'lere

    ies yi unutamam ama mercedes e geçmiş gibiyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de Teleflex kullanıyorum Prins 2400 Teleflex 2100 deyince Ankara Tunalı'da Teleflex taktirmistim
    Enjektörlerin direk manifold üzerine montaji da kararimda önemli bir etkendi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    98 ies civicde 50.000 km lovato kullanmıştım 3 ayrı araca da tavsiye ettim, 2 si vtec2 di onlar benden fazla km. yapmıştı, hiç birinde bi sıkıntı olmadı.

    Alıntıları Göster
    http://www.n11.com/xetec-dtm4a01-double-din-navigayonlu-multimedya-unite-P17283804

    Arkadaşlar bu ünite için ne dersiniz? Pioneer'lara baktım ama, fiyat biraz yüksek gibi geldi.




  • 
Sayfa: önceki 403404405406407
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.