Bildirim
SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (405. sayfa)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

1 Misafir - 1 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
-
http://www.techturkey.com/forum/makaleler-amp-teknik-bilgiler/134929-acik-hava-filtresi-ve-cai-gercekten-ise-yarar-mi.html
konuyu incelemenizde fayda var.
motorun sıcaklıgını fıltre degıl radyator duzenlıyor.
fıltrenın soguk veya sıcak hava cekmesının verıme etkısı var. bazı noktalarda bıraz kafanız karısmıs sanırım =) -
quote:
Orijinalden alıntı: ufuk_acar
http://www.techturkey.com/forum/makaleler-amp-teknik-bilgiler/134929-acik-hava-filtresi-ve-cai-gercekten-ise-yarar-mi.html
konuyu incelemenizde fayda var.
motorun sıcaklıgını fıltre degıl radyator duzenlıyor.
fıltrenın soguk veya sıcak hava cekmesının verıme etkısı var. bazı noktalarda bıraz kafanız karısmıs sanırım =)
Filtrenin işlevi konusunda sıkıntı yok :) Ben motorun filtresinin içinden geçen havanın sıcaklığını ölçüyorum anlık. Konu şu ki bizim araçlar nominal kaç derece havayı çekmesi gerekiyor. Önceki normal filtrenin verileri elimde var ancak filtreden sonra uzun süreli kullanma ile yeni map çıkacak odb debin. Ona göre filtrenin hava çektiği yeri değiştireceğim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: gekren
quote:
Orijinalden alıntı: ufuk_acar
http://www.techturkey.com/forum/makaleler-amp-teknik-bilgiler/134929-acik-hava-filtresi-ve-cai-gercekten-ise-yarar-mi.html
konuyu incelemenizde fayda var.
motorun sıcaklıgını fıltre degıl radyator duzenlıyor.
fıltrenın soguk veya sıcak hava cekmesının verıme etkısı var. bazı noktalarda bıraz kafanız karısmıs sanırım =)
Filtrenin işlevi konusunda sıkıntı yok :) Ben motorun filtresinin içinden geçen havanın sıcaklığını ölçüyorum anlık. Konu şu ki bizim araçlar nominal kaç derece havayı çekmesi gerekiyor. Önceki normal filtrenin verileri elimde var ancak filtreden sonra uzun süreli kullanma ile yeni map çıkacak odb debin. Ona göre filtrenin hava çektiği yeri değiştireceğim.
Abi bu sıcaklık değerlerine nasıl ulaşıyorsun? Ekstra bir cihaz mı kullanıyorsun ?
-
tabi ki düşünce güzel. ama honda mühendisleri adamlar oturup düşünmemiş hesaplı kitaplı bi sürü işlemden gecmiştir mutlaka (orjinalde) o kazanın yeri ve basınclı hava cekımı ıcın camurluk altı ile far altı hava kanalları.
mesela eski vtec2 aracımda direkt panjur önünden vermişlerdi. (ama arabanın altı fln hep acıktı.orjinalinde)
extra bi hava filtresi takmanın evvela bir sebebi olmamı. filtre sesi gelsin ötsün motor diye ise mevcut durum on numara! (ama verim düşer siz düşme hissetmediyseniz sorun yok bence)
ama adamların hesaplarına guvenıp orjınal hava yoluna simotayı kacak yapmıcak sekılde baglamayı dusunursenız en isabetli karar olur bence. tabi kaputu kesip fıltreyı dısarı cıkarmayı dusunmuyorsanız. zira filtrenin yeri olması gerektıgı yerde.
siz sadece o filtre en serin havayı nasıl ceker nereden ceker onu dusunun derım. yada muhendıs yapmıs yolu cızmıs ıste oradan gelıcek diyip gerekenı yaparsınız =)
bir de ben hiç sanmıyorum ki filtre ıcerıde yada dısarıda dıye motor ısısı aman aman degıssın=)
ama şunu da göz önüne alın madem okadar yapıyorsunuz panjurunuz komple kapalı. onu sokup spor ızgara (delikli panjur) takarsanız motorun ıcerısıne dısarıdan süper bi hava girisi sağlarsınız. (ben öyle yapmıştım) ozaman motor blok sıcaklıgınız da dusecektır =)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuk_acar -- 16 Mayıs 2014; 10:27:12 >
-
Arkadaşlar merhaba ,forumda LPG kullanıcıları ve taktırmayı düşünenlerden acil cevapquote:
Orijinalden alıntı: gekren
işçilik harika.elinize sağlık @cree20
Alıntıları Göster
Yakıt sarfiyatı yoğun tarfik nedeni ile 10 lt olunca LPG karar kıldım ancak , Hangi marka olacağı konusunda kararsızım
Prins iyi fakat yağlamalı olması gerekir diyen var motor ömrü için tam tersi olur diyen( yağlamalı olursa motorun ömrü kısalır)
KMTM nin prins den farkı yok enjektörleri KHEİn japon malı sorunsuz deyip servis ağı pek yaygın değil kullanıcısı pek az BRC ile aynı fabrikadan çıktığını belirtiyorlar,
BRC ve atiker diyen var sizler kullanıcı olarak tavsiyeniz benim için önemli teşekkürler...
-
Ankara da tavsiyesi olan arkadaş olur sa memnun olurum .quote:
Orijinalden alıntı: syclla23
Arkadaşlar merhaba ,forumda LPG kullanıcıları ve taktırmayı düşünenlerden acil cevap
Yakıt sarfiyatı yoğun tarfik nedeni ile 10 lt olunca LPG karar kıldım ancak , Hangi marka olacağı konusunda kararsızım
Prins iyi fakat yağlamalı olması gerekir diyen var motor ömrü için tam tersi olur diyen( yağlamalı olursa motorun ömrü kısalır)
KMTM nin prins den farkı yok enjektörleri KHEİn japon malı sorunsuz deyip servis ağı pek yaygın değil kullanıcısı pek az BRC ile aynı fabrikadan çıktığını belirtiyorlar,
BRC ve atiker diyen var sizler kullanıcı olarak tavsiyeniz benim için önemli teşekkürler...
Alıntıları Göster
-
Bence ilk yatırım maliyetini düşünüp atiker taktırın. Atikeri 5 yıl eski civic hb aracımda sorunsuz olarak kullandım.
Tabi ki işi bilen bir ustaya gitmenizde yarar var.
İlk yatırım maliyetiniz düşük olunca lpg sisteminin kendini amorti etmesi de kısa sürede olur.
Saygılar...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: ufuk_acar
tabi ki düşünce güzel. ama honda mühendisleri adamlar oturup düşünmemiş hesaplı kitaplı bi sürü işlemden gecmiştir mutlaka (orjinalde) o kazanın yeri ve basınclı hava cekımı ıcın camurluk altı ile far altı hava kanalları.
mesela eski vtec2 aracımda direkt panjur önünden vermişlerdi. (ama arabanın altı fln hep acıktı.orjinalinde)
extra bi hava filtresi takmanın evvela bir sebebi olmamı. filtre sesi gelsin ötsün motor diye ise mevcut durum on numara! (ama verim düşer siz düşme hissetmediyseniz sorun yok bence)
ama adamların hesaplarına guvenıp orjınal hava yoluna simotayı kacak yapmıcak sekılde baglamayı dusunursenız en isabetli karar olur bence. tabi kaputu kesip fıltreyı dısarı cıkarmayı dusunmuyorsanız. zira filtrenin yeri olması gerektıgı yerde.
siz sadece o filtre en serin havayı nasıl ceker nereden ceker onu dusunun derım. yada muhendıs yapmıs yolu cızmıs ıste oradan gelıcek diyip gerekenı yaparsınız =)
bir de ben hiç sanmıyorum ki filtre ıcerıde yada dısarıda dıye motor ısısı aman aman degıssın=)
ama şunu da göz önüne alın madem okadar yapıyorsunuz panjurunuz komple kapalı. onu sokup spor ızgara (delikli panjur) takarsanız motorun ıcerısıne dısarıdan süper bi hava girisi sağlarsınız. (ben öyle yapmıştım) ozaman motor blok sıcaklıgınız da dusecektır =)
motor ısısıyla alakalı bir şey yok zaten. benim yaptığım ölçüm hava filtresinin çektiği havayla alakalı. zaten benim ilk düşüncem orjinal filtre şnorkeline bağlamak. ancak yarın kendi orjinal borusuyla tamponun altına gelen orjinal yerine bağlayacağım. ses derken verimsiz yanma olayına yolaçmak istemiyorum. sesten biraz ödün vererek filtrenin son borusunu yarın bağlamayı düşünüyorum. en olmadı orjinal mühendislerin tasarladığı yere bağlayacağım :)
@muhoi bu değerleri elm 327 obd cihazı ve android telefonum ile okuyorum. bir kaç sayfa önce telefon görüntüsünü de paylaşmıştım.
-
Hocam benim bildiğim bu işte en iyi markalar prins ve brc.
Bende araştırıyorum, teyzeoğlum sanayide usta.
Çok da güvenirim kendisine. Direk brc dedi. Sebebi, servis de zaten brc takıyor. Kendisi de eskiden beri 1,6 ve 1,8 araçlara brc der. Hatta 2,0 lara bile.
Prins bu işin zirvesi. Ama bizim araçlara gerek yok. Pahalı biraz. Ama dersinki abi, prins olacak saygı duyarız.
Atiker'e pek girme derim. Gerçi yukarı da bir arkadaş takmış ve memnunmuş. Ama benim duyduğum ileri de biraz problem çıkarabiliyormuş.
Bunların da ötesinde, prins de taktırsan abi en önemlisi USTA. Ki herkes bunu söyleyecektir. Önce ustanı bul abi :). Geirisi de bana sorarsan brc veya prins.(Ankara'dasın o yüzden usta söyleyemiyorum.) -
BRC de motor arıza lambası sorun oluyor bilginize, Lavato sürekli basınç vs kendi ayarını yapan bir sistem ile bunu çözmüş ya Lavato yada Prins yakın duruyor öğrendikce bilgi güzelleşiyor.quote:
Orijinalden alıntı: muhoi
Hocam benim bildiğim bu işte en iyi markalar prins ve brc.
Bende araştırıyorum, teyzeoğlum sanayide usta.
Çok da güvenirim kendisine. Direk brc dedi. Sebebi, servis de zaten brc takıyor. Kendisi de eskiden beri 1,6 ve 1,8 araçlara brc der. Hatta 2,0 lara bile.
Prins bu işin zirvesi. Ama bizim araçlara gerek yok. Pahalı biraz. Ama dersinki abi, prins olacak saygı duyarız.
Atiker'e pek girme derim. Gerçi yukarı da bir arkadaş takmış ve memnunmuş. Ama benim duyduğum ileri de biraz problem çıkarabiliyormuş.
Bunların da ötesinde, prins de taktırsan abi en önemlisi USTA. Ki herkes bunu söyleyecektir. Önce ustanı bul abi :). Geirisi de bana sorarsan brc veya prins.(Ankara'dasın o yüzden usta söyleyemiyorum.)
-
quote:
Orijinalden alıntı: syclla23
BRC de motor arıza lambası sorun oluyor bilginize, Lavato sürekli basınç vs kendi ayarını yapan bir sistem ile bunu çözmüş ya Lavato yada Prins yakın duruyor öğrendikce bilgi güzelleşiyor.
İlk defa duyuyorum abi. Hatta biraz sonra aratırım teyzeoğlunu. Eğer varsa böyle birşey, tabi ki uzak durmak lazım. -
super:) hadi bakalim baglantiyi basarili bi sekilde gerceklestirirken bol bol foto cek derim. malum manuel de al tak olayinda sadece orjinal yola simotanin boruyu sargilama isi vardi. seninkini fotola ki onculuk olsun:) kolay gelsin hayirlisi olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: syclla23
Arkadaşlar merhaba ,forumda LPG kullanıcıları ve taktırmayı düşünenlerden acil cevap
Yakıt sarfiyatı yoğun tarfik nedeni ile 10 lt olunca LPG karar kıldım ancak , Hangi marka olacağı konusunda kararsızım
Prins iyi fakat yağlamalı olması gerekir diyen var motor ömrü için tam tersi olur diyen( yağlamalı olursa motorun ömrü kısalır)
KMTM nin prins den farkı yok enjektörleri KHEİn japon malı sorunsuz deyip servis ağı pek yaygın değil kullanıcısı pek az BRC ile aynı fabrikadan çıktığını belirtiyorlar,
BRC ve atiker diyen var sizler kullanıcı olarak tavsiyeniz benim için önemli teşekkürler...
hocam bende ankaralıyım forumlarda araştır özençler otogaz var forumlardan araştır mehmet abi var on numara bi adam hakkında 100 lerce yorum okudum ve olumsuz bir tane bile denk gelmedim garantili olarak yapıyor her türlü soruna yardımcı oluyor türkiyenin her yerinden insanlara yardımcı olmuş kesinlikle ona danışmanı tavsiye ederim bende brc var hiç bir sıkıntıım yok ortalama 90 km hızla 100 km yi yaklaşık 6 lt gaz ile gittim yaklaşık 15.000 km dir tüplü hiç arıza lambası yakmadı
-
98 ies civicde 50.000 km lovato kullanmıştım 3 ayrı araca da tavsiye ettim, 2 si vtec2 di onlar benden fazla km. yapmıştı, hiç birinde bi sıkıntı olmadı.quote:
Orijinalden alıntı: 0merdquote:
Orijinalden alıntı: syclla23
Arkadaşlar merhaba ,forumda LPG kullanıcıları ve taktırmayı düşünenlerden acil cevap
Yakıt sarfiyatı yoğun tarfik nedeni ile 10 lt olunca LPG karar kıldım ancak , Hangi marka olacağı konusunda kararsızım
Prins iyi fakat yağlamalı olması gerekir diyen var motor ömrü için tam tersi olur diyen( yağlamalı olursa motorun ömrü kısalır)
KMTM nin prins den farkı yok enjektörleri KHEİn japon malı sorunsuz deyip servis ağı pek yaygın değil kullanıcısı pek az BRC ile aynı fabrikadan çıktığını belirtiyorlar,
BRC ve atiker diyen var sizler kullanıcı olarak tavsiyeniz benim için önemli teşekkürler...
hocam bende ankaralıyım forumlarda araştır özençler otogaz var forumlardan araştır mehmet abi var on numara bi adam hakkında 100 lerce yorum okudum ve olumsuz bir tane bile denk gelmedim garantili olarak yapıyor her türlü soruna yardımcı oluyor türkiyenin her yerinden insanlara yardımcı olmuş kesinlikle ona danışmanı tavsiye ederim bende brc var hiç bir sıkıntıım yok ortalama 90 km hızla 100 km yi yaklaşık 6 lt gaz ile gittim yaklaşık 15.000 km dir tüplü hiç arıza lambası yakmadı
Alıntıları Göster
-
Bizim araçlarla ilgili olarak bir şey dikkatimi çekti !..quote:
Orijinalden alıntı: farukakgun
98 ies civicde 50.000 km lovato kullanmıştım 3 ayrı araca da tavsiye ettim, 2 si vtec2 di onlar benden fazla km. yapmıştı, hiç birinde bi sıkıntı olmadı.
Alıntıları Göster
Bu foruma ve diğer takıldığım yerlere baktığımda genellikle 1.6iES'ten geçiş var FK2'lere -
quote:
Orijinalden alıntı: bilalsahin
Bizim araçlarla ilgili olarak bir şey dikkatimi çekti !..
Bu foruma ve diğer takıldığım yerlere baktığımda genellikle 1.6iES'ten geçiş var FK2'lere
ies yi unutamam ama mercedes e geçmiş gibiyim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de Teleflex kullanıyorum Prins 2400 Teleflex 2100 deyince Ankara Tunalı'da Teleflex taktirmistim
Enjektörlerin direk manifold üzerine montaji da kararimda önemli bir etkendi :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
http://www.n11.com/xetec-dtm4a01-double-din-navigayonlu-multimedya-unite-P17283804quote:
Orijinalden alıntı: farukakgun
98 ies civicde 50.000 km lovato kullanmıştım 3 ayrı araca da tavsiye ettim, 2 si vtec2 di onlar benden fazla km. yapmıştı, hiç birinde bi sıkıntı olmadı.
Alıntıları Göster
Arkadaşlar bu ünite için ne dersiniz? Pioneer'lara baktım ama, fiyat biraz yüksek gibi geldi.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X