|
Yeni Mazda CX-5 tanıtıldı: Daha büyük, daha dijital



-
-
Ülkemiz de satılmayan bir marka haber değeri yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Haberi yapan adamın Mazda nın Türkiye den çekildiğinden haberi yok. Türkiye den bir haber hatta.
-
Tasarımı çok sıradan.
-
-
Hiç bir markanın fanatiği değilim. Eşimin aracına hafriyat kamyonu çarptı bu nedenle ikame araç aldık. Kendi aracım 2013 model Cx5. Kiralama şirketi 2025 model daha 3 ayllık bir C segment araç verdi. Bir süredir bu aracı kullanıyoruz. Gerçeği söylemek gerekirse 2013 Cx5 bile 2025 bir çok araçtan fersah fersah önde bir otomobil. İnşallah saçma vergi sistemimiz değişir de daha fazla marka ve modele kavuşuruz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen hocam,
Japon ve Kore arabaları listede başı çekmiş bu arada.
-
tasarımı güzel değil bence.
-
Evet. Önü kaba duruyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
fiziksel düğmesiz kokpit : bu basari degil hezimettir, yol guvenligini tehlikeye sokar, kullanisli degildir, fiziksel tus varken sofor gozunu yoldan ayirmadan kullanabilir ama dokunmatik ekranda ekrana bakmak zorunda kalacak.
Su sacmaliga artik son verin , dugmenin parasi neyse onu da eklersiniz .
-
Subaru konusunda hemfikirim fakat Mazda Türkiye'de o kadar rezalet yönetildi ki kendi elleriyle battılar
Mazda 3e Avensis Passat fiyatı çektikleri günleri bilirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Direksiyondaki Mazda amblemini ve ön konsoldaki havalandırma kumandalarını kaldırıp tablete entegre etmeleri aracın kimliğini öldürmüş.
-
mazda'dan yine evladiyelik bir araç gelmiş. maalesef motor hacmine göre alınan vergi saçmalığı yüzünden mahrum kalıyoruz
maalesef ömrümüz sorunlu ve pahalı araçlara sanayilerde bir araba parası harcayarak geçiyor.
-
Çok büyük bir hayal kırıklığı. İç mekanda fiziksel, dokunma ve tıklama hissiyatına çalışılmış, ergonomik ve içi Tv ünitesi üstü Plazma çakılmış gibi değil, sportif geleneksel otomobil kabinine benzeyen tek marka Mazda kalmıştı. Her şeyi kaldırıp atıp popülizme kurban gitmişler, hele tek parça oynayan o adi haptik direksiyon tuşuna duyduğum nefreti kelimelere dökemem. Elbette bunu herkes parayı kırarken oturup düğme düğme artık uğraşıp maliyetten kurtarmak için yapıyorlar ama neredeyse son marka kendileri kalmıştı. Son kale de düşmüş oldu böylece.
Ayrıca böyle yapacaksan da 2011 model vites kolunu oraya koyma o zaman.
Mazda ciddi manada kalan son karakterli markalardan biriydi. Kendi bildiği gibi araç yapardı. Bu araçla birlikte herkes gibi olmaya başladıklarının göstergesi. İnsanlar seviyor bu tip seçimleri, çoğu kişi için aracın içinin teknolojik ve dev ekranlı, interaktif falan görünmesi önemli, güvenlik, sezgisel kullanım falan müşteri umursamaz böyle şeyleri. Muhtemelen satışları arttıracaktır bu seçimler.
-
Mazda araçların motorları 2.5 dan başlıyor, Dünya'da benzeri olmayan motor hacmi ile vergi saçmalığı ile 3 kata yakıt fazla vergi ile nasıl rekabet edeceklerdi. Suburu'nun özel bir kitlesi var ama 1.6 XV, 2.0 oldu vergisi %80 den %150 ye çıktı. Mazda CX5 yurt dışında Tiguan fiyatlaeında bir araç ama Türkiye'de %80 vergisi olan Tiguan ile %220 vergisi olan CX5 nasıl rekabet edebilir?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 12 Temmuz 2025; 1:49:25 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu sistemi büyük ihtimalle gümrük birliği dışından araç gelişini limitlemek için de bilerek böyle bırakıyorlar, malum gümrük birliğine tâbi Avrupa araçlar alt-orta seviyelerde hep düşük hacimli. Oldukça eski hacim bazlı sistem bu konuda hasbelkader emniyeti switch'i görevi görüyor gibi. Başka mantıklı bir açıklaması yok.
-
Cok iyi araba
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Mazda kalitesinden mahrum kalmamızı anlayamiyorum
-
Vergi dahil sadece 2.810.500 yen miş. Yani 765.000 TL imiş.
Sanırım birazcık daha koyar CX-60 alırdım, o daha çok hoşuma gitti . 3.267.000 yen yani 889.000 TL cik.
Ülkemiz de satılmayan bir marka haber değeri yok
|
Hiç bir markanın fanatiği değilim. Eşimin aracına hafriyat kamyonu çarptı bu nedenle ikame araç aldık. Kendi aracım 2013 model Cx5. Kiralama şirketi 2025 model daha 3 ayllık bir C segment araç verdi. Bir süredir bu aracı kullanıyoruz. Gerçeği söylemek gerekirse 2013 Cx5 bile 2025 bir çok araçtan fersah fersah önde bir otomobil. İnşallah saçma vergi sistemimiz değişir de daha fazla marka ve modele kavuşuruz.
|
fiziksel düğmesiz kokpit : bu basari degil hezimettir, yol guvenligini tehlikeye sokar, kullanisli degildir, fiziksel tus varken sofor gozunu yoldan ayirmadan kullanabilir ama dokunmatik ekranda ekrana bakmak zorunda kalacak.
Su sacmaliga artik son verin , dugmenin parasi neyse onu da eklersiniz . |
Tasarımı çok sıradan. |
Çok büyük bir hayal kırıklığı. İç mekanda fiziksel, dokunma ve tıklama hissiyatına çalışılmış, ergonomik ve içi Tv ünitesi üstü Plazma çakılmış gibi değil, sportif geleneksel otomobil kabinine benzeyen tek marka Mazda kalmıştı. Her şeyi kaldırıp atıp popülizme kurban gitmişler, hele tek parça oynayan o adi haptik direksiyon tuşuna duyduğum nefreti kelimelere dökemem. Elbette bunu herkes parayı kırarken oturup düğme düğme artık uğraşıp maliyetten kurtarmak için yapıyorlar ama neredeyse son marka kendileri kalmıştı. Son kale de düşmüş oldu böylece. Ayrıca böyle yapacaksan da 2011 model vites kolunu oraya koyma o zaman. Mazda ciddi manada kalan son karakterli markalardan biriydi. Kendi bildiği gibi araç yapardı. Bu araçla birlikte herkes gibi olmaya başladıklarının göstergesi. İnsanlar seviyor bu tip seçimleri, çoğu kişi için aracın içinin teknolojik ve dev ekranlı, interaktif falan görünmesi önemli, güvenlik, sezgisel kullanım falan müşteri umursamaz böyle şeyleri. Muhtemelen satışları arttıracaktır bu seçimler. |
Benzer içerikler
- d smart abonelik iptali
- instagram seni engelleyen kişinin profilini görme
- whatsapp tek seferlik fotoğraf
- tiktok hesap silme
- excel yüzde hesaplama
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X