Şimdi Ara

Yeni Kia PV5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kia, PBV (Araç Ötesi Platform) olarak adlandırdığı yeni araç serisinin ilk üyesi PV5'i görücüye çıkardı. Yolcu ve kargo taşımak için tasarlanan yeni Kia PV5, 2025'in ikinci yarısında Kore ve Avrupa'da, ilerleyen süreçte ise diğer pazarlarda satışa sunulacak.



    Yeni Kia PV5, özellikleriyle neler sunuyor❓



    Yeni Kia PV5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    30 bin eurodan başlayan fiyatlarla satılacak olan yeni Kia PV5'in yolcu, kargo ve kamyonet olmak üzere üç farklı versiyonu bulunacak. PV5 dahil tüm PBV modelleri, E-GMP platformundan türetilen modüler ve ölçeklenebilir kaykay şasi üzerine inşa edilecek ve 400V elektrik mimarisine sahip olacak.



    Kia PV5; 51.5 kWsa veya 71.2 kWsa kapasiteye sahip NMC (nikel manganez kobalt) batarya ile tercih edilebilecek. PV5 Kargo versiyonu için bunlara ek olarak 43.3 kWsa'lik LFP (lityum demir fosfat) batarya seçeneği de devrede olacak.



    PV5'te ön aks üzerine konumlandırılan 120 kW güç ve 250 Nm tork değerlerine sahip bir elektrikli motor bulunacak. Tüm versiyonlarda modüllere olan ihtiyacı ortadan kaldırarak hücrelerin doğrudan batarya paketine entegre edilmesini sağlayan ve böylece verimliliği artıran "cell-to-pack" teknolojisi kullanılacak.



    Yeni Kia PV5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli model, büyük batarya ile donatıldığında WLTP'ye göre 400 kilometreye kadar sürüş menzili sunacak. DC hızlı şarj desteğiyle bataryayı %10'dan %80 seviyesine getirmek 30 dakika sürecek.



    Ayrıca Bkz.Kia, elektrikli B-SUV modelinin ön gösterimini yaptı: EV2 Concept



    Kia PV5'in iç mekanında 7 inç dijital gösterge ekranı ve 12.9 inç dokunmatik multimedya ekranı görev yapıyor. Söz konusu sistemin Android Automotive işletim sistemini temel aldığı, böylece iş odaklı uygulamalara erişimin çok daha kolay olduğu ifade ediliyor.



    Buna ek olarak güç elektroniği, batarya yönetim sistemi ve diğer konularda OTA güncelleme desteği ile kamp vb. durumlarda çeşitli elektronik cihazlara bataryadan enerji vermeyi sağlayan V2L özelliği de PV5'in fonksiyonları arasında yer alacak.



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni Kia PV5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni Kia PV5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni Kia PV5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni Kia PV5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni Kia PV5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni Kia PV5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni Kia PV5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni Kia PV5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni Kia PV5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni Kia PV5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni Kia PV5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni Kia PV5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni Kia PV5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni Kia PV5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni Kia PV5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni Kia PV5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni Kia PV5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni Kia PV5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni Kia PV5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri



    Kaynak:https://www.kianewscenter.com/news/all/kia-pv5-redefines-mobility-through-flexible-design-and-innovative-solutions-at-kia-ev-day/s/e51276b1-0823-4432-bac0-eec67e4d5289







  • Bu KIA da zibil gibi araç tanıtımı yapıp duruyor. Hepsi de EV. Ellerine yüzlerine bulaştıracaklar gibi geliyor bana. Fosil yakıtlı araçları erken boşluyorlar gibi.

    _____________________________
  • Pv5 passenger 5 koltuklu modeli çok hoşuma gitti.Fakat bu kasaya bu kadar küçük batarya olmamış.En az 500 beklerdim

  • Şunun arka bölümüne bir de açılır cam tavan yapsınlar, vip araçlar Mercedes Vitonun yakasını bırakıp buna yapışsın.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • phoenix_88 kullanıcısına yanıt
    haklısınız çok sayıda araç çıkarıyorlar fakat bence boşladıkları yer orası değil fiyatlama kısmı.
    Fosil yakıtlı araçlar fosil olmak üzere, geliştirip neylesinden zaten kısıtlı kaynakları var, eğer elektriklilerde hızlı bir dönüşüm yapamazlarsa işleri zor.

  • Hyundai staria'nın KIA 'msı hali gibi duruyor. yani daha derli toplu kaliteli gibi. bence herşey fiyatlamaya bakıyor. aracın kitlesi belli potansiyel alıcısına göre ne gibi geliştirmeler sunacaklar onu da göstermeleri lazım.

  • Niye 400V’a düşüp geriye gidiyorlar anlamıyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Phenom II X4 940, Asus M3A78T (790GX), 2x2 GB DDR2-800 ,Samsung 2333SW 23"", Sapphire Ati HD6870 1GB, 160 Gb Intel X25-M SSD ve SCYTHE Silent Box içinde 3,5" Western Digital 750 Gb 5400 rpm sessiz HDD, 16 Mb önbellek , Lian-li PC-C32 Fanları kısılmış Kasa, Be-Queit 450 Watt güç kaynağı, Samsung DVD-RW Gümüş ön yüz, Microsoft Sidewinder X6, Cyber Snippa Intelliscope fare, SONY KDF-E50A11E 50" 3LCD HDTV, 2x Saitek P3000 Gamepad Scythe Zipang soğutucu
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Birincisi vip araç çok yol yapar yeri gelir Bursa'dan müşterisini alır konforlu bir ortamda İstanbul havalimanına götürür .. arada sen müşteriye şarj edicem aracı sen bir gez gel diyemezsin..

    İkincisi vip araçlarda bir ton lüks olur .. elektrikli masajlı koltuklar, mini bar yada mini buzdolabı, musluk hidrofor, TV hattı bazılarında ps5 kadar oluyor üstüne uydu sistemi tabiki bunların hepsi için güçlü bir imverter..
    Bunların hepsi elektrikle çalışıyor... mevcut eletkrikli aracın bataryalarını sömürür ..

    Üçüncüsü vip araçlar ağır olur dizel araç için bu sorun değildir ama elektrikli araç için ciddi enerji kaybıdır..

    Bir arkadaş Vito yu bırakır buna geçerler yazmışta ne gerek var ona 2020 den beri zaten vitonun saf elektriklisi var Türkiye'de Mercedes eqv .. adamlar niye Kia ya geçsin geçse gene Mercedes den devam ederlerdi zaten . Türkiye pazarında 2020 den beri Mercedes eqv ler var zaten .. satmıyor talep yok o ayrı..

    Ticaride Türkiye'de elektrik yeni bir şey değil bayağıdır var 2021 den beri e-transit var kaç tane gördünüz gene 2020 den beri eqv var kaç tane gördünüz 2022 den beri vw ID buzz var piyasada , Kangoo nun e-tech versiyonu var bayadır ..

    Yani ticaride elektrik yeni bir şey değil . Ama tutmuyor nedeni ticari menzil ister menzil derkende 500-600 km relerden bahsetmiyorum minumum uzun yolda bin km lerden bahsediyorum..
    Ticarii araçta yük çok vurulur bazen boyundan fazla normalde taşıması gereken limitlerin de üstünde yük atarlar..
    ayrıca ticari araçlar şirket araçları olduğu için çoklu farklı şöförler tarafından kullanılır ve çok hor kullanılır elektrikli araçlar nazik araçlar o hor kullanmaya sert kullanmaya gelmez..

    Ticaride dizel hybrid olabilir yada dizel phev ama ben saf elektrikli bev araçların tutucağını sanmıyorum..işte 5 senedir nerdeyse Türkiye de saf elektrikl araçlar var kaç tane satmış beş parmağı geçmez...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Resmen ölü doğum. 800V mimarisi yok. Batarya kapasitesi dolayısıyla menzil çok düşük. Araç tasarım olarak göze hoş geliyor ama teknik yeterlilikler?

  • Dolubataryayoutube
    ELEKTRİKLİ TİCARİYLE Evden Eve Nakliyat Yaptık!
    https://www.youtube.com/watch?v=BqOz5bIm3_I

  • Tasarım olarak Güney Koreliler çok iyi işler çıkarmaya başladılar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________


    PENTAX K10D

    PENTAX DA 18-55mm 1:3.5-5.6 AL - PENTAX 50 - 200 mm F4 - 5.6 - PENTAX SMC-A 50mm F1.4 - PENTAX Battery Grip D-BG2 - PENTAX D-LI50 x 2 - PENTAX IR Remote Control - YONGNUO YN-460 Speedlight Flash - SLIK U7700 - 52mm CPL - UV - +2, +10 CLOSE UP - Lowepro Singshot 200 Aw
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.