< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
2024-/…. Passat Variant B9 Kullananlar (20. sayfa)






-
-
passat variantın tek eksiği otomatik şanzımanın dq200 kuru kavrama olması. tiguan c suv araçta dq 381 ıslak şanzuman var d segment araçta dq 200 kuru kavrama var. passat variantı almak istiyorum fakat kuru kavrama şanzıman nedeniyle vazgeçiyorum!
-
Aynı sebeple ben de geçen yaz sonu vazgeçmiştim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Selamlar, aracımı 1500 km’dir kullanıyorum, direksiyon BMW 1 serisinden sonra bile çok sert geldi, çözüm önerisi var mıdır teşekkürler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayırlı olsun çok iyi bir fiyata almışsınız.
Eskihisar bayi galiba arkadaki resimden tanıdık geldi.
-
Teşekkürler. Doğuş oto ama araç 2024 ağustos girişli
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
hayırlı olsun takılmayın. ben aralık 24 de aldım araç martta girmiş 2600 e almıştım piyasadan 150-200 bin ucuzdu ve gebze depoda duruyormuş. uzun süre dışarda kaldı ise araç silecek lastiklerini değiştirsinler. ben istanbuldan gelene kadar sorun yaşadım arca'da ücretsiz değiştiler sonra.
saygılar
-
Merhabalar. Eylül çıkışlı impression paket sahibiyim. Son 2 haftadır gaza basınca gaz pedalında bir cızırtı elektriklenme hissediyorum. Sizde de oluyor mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Göztersenizde birşey değişmez yazılım güncellenmesi gerekiyor. Halen düzeltilemedi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yaklaşık 1 ay önce yazılım güncellemesi yaptırdım fakat tekrar başladı. Servisle yeniden görüştüm ikame araç bulunursa bir daha bakılacak bir sonuç çıkacağını sanmıyorum yine de umut işte...
-
Lastik basinclari doğru ise çözüm aracı değiştirmek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba 220 km'dir kullanıyorum aracı ilk izlenmilerim olumlu. Otomotik fren yapıyor yalnız öndeki araçla takip mesafesini fazla güvenli tutuyor. Nereden kapatılıyor bulamadım
-
Bende de 2025 Superb var 500km oldu
Benim de dikkatimi çekti sürekli yaklaşınca frenleme yapıyor
Superb de araç simgesinde sürüş asistanlarında Front Asist diye geçiyor galiba
Ama şiddeti azalıyor mu anlamadım , direkt kapatma var
Zaten kapatırken de önerilmiyor onaylıyormusun diye soruyor
Buradan anladığım sadece kapatma var gibi
Insignia da bu kadar uzaktayken frenlemiyor , çok yaklaşırsan frenliyordu
-
Aracı mart 2024 te aldım
ilk zamanlar bütün güvenlik unsurları devre dışı kalıyordu güncellemelerle çözüldüydü
ama ne olduysa şu son 3-4 gündür yeniden başladı
mesela bugün sadece 2 kere yaptı..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracınız e-tsi ise bizimki gibi, rejenerasyon yapıyor
ben şahsen çok seviyorum bu özelliği, normal araçlardakine göre frene basma oranım neredeyse yarı yarıya azalmıştır bu sayede.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rejenerasyon mu emin değilim sanki bayağı yavaşlıyoruz. Acil durum frenlemeyi de kapatmak istemiyorum. Buna bağlı mı emin de değilim tabi..
-
@mrtcbk hocamın dediği gibi rejenerasyon yapıyor. Eğer adaptif hız sabitleme açık değilse araba kendisi frene basmıyor. Ben de ilk başlarda endişelenmiştim, sürekli fren yapıyor, balatalar erken bitecek diye.
Özellikle denemeler yaptım. Öndeki araçla hafif yavaşlarken fren pedalına bakın. Hiç hareket etmiyor. Hatta öndeki araç hızlanınca da pedalın yukarı çıkmasını bekledim. Çıkmadı. Çünkü frenleme yapmıyor aslında.
Aynı denemeyi hız sabitleyici açarak yaparsanız frene basıyor otomatik. Fren pedalı hareket ediyor o zaman.
Kapalı otoparka girerken yada dik rampa inişlerinde de rejenerasyon devreye giriyor, aracı yavaşlatıyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Evet e-tsi
Dikkat edeyim dediğiniz gibiyse mantıklı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Teşekkürler , dikkat edeceğim
Bir de sizde de aynı mı
Kulakçıktan manuele almayla alakalı
örneğin uzun bir iniş var ve hafif frene dokunuyorum
Yani 120 ile rampaya girmişim iniyorum , frene basmasam daha da hızlanacak ama ben 120 ile devam etmek istediğim için hafif frene dokunuyorum
Araç hemen vites küçültüyor ve ses artıyor haliyle
Ben de zaten rampa iniyorum , düşük vitese ihtiyacım yok diye manuel olarak 7 ye alıyorum aracı
Sonra düzlük oluyor 7 ile devam etmek istiyorum ama bir bakıyorum araç yine D ye almış kendini
İkame araçlar hariç ilk kez uzun süreli benzinli kullanacağım
Önceki aracım dizel 8 ileri insignia idi
Bahsettiğim senaryoda hemen vites küçültmez di
Veya ben manuele aldığım da vites küçültme veya büyültme işini bu kadar kısa sürede yapmazdı
Dizel / benzinli araç farkımı anlamadım
Şanzıman oranlarından ötürü 8 ileri insignia da sürekli bir düşük viteste gitme isteği olurdu , bunda benzinli olduğundan tabiki yadırgadım ilk etapta
Birde duran trafikte manuele alamadım o da yok galiba , yani M1 e alıp ağır ağır ilerlemek gibi
Dsg olduğundan açıkçası opeldeki şanzıman kadar güvenemiyorum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X