Şimdi Ara

Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda. (156. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.496
Cevap
55
Favori
127.801
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 154155156157158
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • rockerman21 R kullanıcısına yanıt

    bir de şimdi fatura iade süreci var benim bakalım iade edecekler mi 287 tl

  • rockerman21 R kullanıcısına yanıt

    Senin gitmeni bekliyorlarmış  

  • Ben 20 gün dayanabildim. İlk bir hafta hız sorununu çözmekle geçti. Son bir hafta internet kesilmesi ile geçti. Tüketiciye gram saygısı olmayan bir firma. Bölgesel arıza diye diye bir hafta oyaladılar. Binadaki tüm dairelerde internet olmasına rağmen bende yoktu. En son müşteri temsilcisine “bu nasıl bir bölge ki sadece benim evi kapsıyor” diye sorunca söyledi, sadece Netgsm abonelerini kapsayan bir arıza dedi. Aynı sorunu Netspeed ile de yaşamıştım. Onlarda bölgesel arıza diye diye bir ay oyalamışlardı. Bir ay sonunda karşı komşu ile konuşurken öğrendim ki binada sadece bende yok internet. En iyisi ana iss Türk Telekomdan hizmet almak. Ivırnet zıvırnet hepsi aynı. Herkese bol sabır diliyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gncsrc35 kullanıcısına yanıt

    20 günde nasıl çıkabildin iptal mi ettin

  • Tekrar gitti az önce

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Skayn kullanıcısına yanıt
    Netgsmden kurtulduk derken, şimdi de sap gibi ortada kaldık, netspeed aboneliğimi hala aktif etmedi, kapalı görünüyor.

    Netgsm internet aboneliğimi pasif yaptı.

    Yarın mesai saatini mi bekleyecez ne iş.

    Modemdeki internet ışığı kırmızı yanıyor, kullanıcı bilgilerimi girmeme rağmen yeşile dönmedi, modeme resette attım bir faydası olmadı onların internet hizmetimi açmasını bekleyecem artık ne yapalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rockerman21 -- 19 Haziran 2025; 2:41:58 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • rockerman21 R kullanıcısına yanıt

    Şuan ben de sizinle aynı durumdayım. Dün Gıbırnet e taşıma başlattım, akşamına (22:37) netgsm den taşıma sebebiyle hizmetiniz sonlandırmıştır diye sms geldi. Akşamdan beri her iki firmanın bilgileri ile de modem bağlanıp ip alıyor ama internete çıkmıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • netgsm 9 aydır kullanıyorum sadece 4 saat gibi kesinti bu hafta içinde oldu bu zam fazla oldu en son

  • Dün akşam internet gayet iyiydi, genelde olan yavaşlama olmadı.

  • HITM@N kullanıcısına yanıt

    bende de düzeldi. şu temmuz ayı bir gelsin diğer operatörlerin zamları da belli olsun, ondan sonra netgsm'e bye bye diyeceğim.

  • HITM@N kullanıcısına yanıt

    Genel olarak sorun yoktu fakat 00:00 civarı kisa sureli. 03:00 le 06:30 arasi uzun ama kesik kesik kesilmeler oldu. Film izliyordum hotspot yapip devam ettim. O saatte olduguna göre bence turk Telekom un borc vs bant daraltmasi konusu degil. Bunlar birseyler yapıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün evden çalışıyorum, iş yapmaya da engel oluyor. Bir yavaşlık var.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Aniden yavasladi internet bağlantısı var ama 56k gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Test yaptım 1 Mbps geçmiyor hız. Fiber internet kullanıyorum. Evden çalışacağım. Böyle iş yapılmaz gitme zamanı geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mattg M kullanıcısına yanıt

    Peer 2 den 1 e düşmüş, bundan kaynaklı olabilir mi?

    https://bgp.he.net/AS39841


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Şimdi baktım. Doğuru ama bizi ilgilendirmiyor bu durumlar. Firmanın halletmesi gerekiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merkürnet e geçtim kafam rahat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben netgsm geçtiğimde 2.4ghz hızı düşmüştü.Netgsme sordum bu sorunu fakat düzgün cevap alamamıştım.Gıbırnete geçince düzeldi.Son 5 gündür netgsm işleri iyice bozdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartal3x K kullanıcısına yanıt

    Hocam hız ve ping değerleriniz nedir? Bir de yeni fiyat hakkında bilgi aldınız mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 19 Haziran 2025; 10:17:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mattg M kullanıcısına yanıt

    Çok isyankar gördüm sizi.  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 154155156157158
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.