Şimdi Ara

Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda. (110. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
3.496
Cevap
55
Favori
127.671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 108109110111112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Yok hayır bir anda bu hıza sabitlendi. MH ye tanımlanan profilim mi değişti diye destek talebi açtım ama bana speedtest sonucu atın dedi bla bla copy paste yazı attı.


    Yazımı tekrarladım. "... kontrol gerçekleştirdiğimizde bağlantınızda herhangi bir fiziksel sorun gözükmemektedir. Yoğunluk kaynaklı paket kayıpları olabilmekte veya farklı cihazların yoğun tüketiminde hız düşüklüğü gözlemlenebilmektedir. Saha dolabınızdan verilebilecek maksimum profil şuan verilmektedir. İyi günler dileriz." şeklinde mesaj gönderip talebi kapattı.


    Sabah olduğunda ankastre kutuma ve saha dolabıma bakıp ona göre tekrar talep oluşturcam.

  • Cmd_ C kullanıcısına yanıt

    Talep açmayın. Direkt arayıp hız profilinizin yükseltilmesini isteyin. Arama esnasında yardımcı olacak birini bulana kadar deneyin şansınızı.

  • Ortalama 4-5 günde bir hızım 8e düşüyor. Modemi düğmesinden kapatıp açınca tekrar 90-92 oluyor. Sebebi ne olabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ishadami kullanıcısına yanıt

    Fiziksel olabilir.

  • Netgsm fiber kullanıyorum. Bazı dizi sitelerine giremiyorum 500 error hatası veriyor. Modemi kapatıp açmam birşeyi değiştirmiyor. 1.1.1.1 dns ayarını kullanıyorum vpn ile de giremiyorum neden olabilir farklı ağlarda sorunsuz giriyor sadece netgsm ev internetimde böyle.

    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.
  • Pars48 P kullanıcısına yanıt
    Başka bir DNS deneyin, ya da başka bir internet sitesinden aynı diziyi bulmaya çalışın veya telefonunuzdan aşağıdaki statik ip DNS ayarını yapın
    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.

    Bunlar da çare olmazsa inat TV inatbox android uygulamalarını internetten indirip telefonunuza kurun, orda da bir sürü dizi film mevcut, android telefon kullanmıyorsanız, masaüstü ya da iPhone da benzer uygulamalar varsa onları bulup denersiniz.

    Son olarak modemi kapatıp fişini çekip bir süre dinlendirin, o da olmazsa modeme reset atıp kurulumu sıfırdan yapın, başka da aklıma bir şey gelmiyor şimdilik.

    Ben de Netgsm ev interneti kullanıyorum ben de sıkıntı yok, hangi site ki bu açılmıyormuş merak ettim olmadı özelden bana yollarsanız bana, bir ara bakarım ben de açılıyor mu yoksa açılmıyor mu diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rockerman21 -- 21 Mart 2025; 15:51:35 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • mergen516 kullanıcısına yanıt

    Arayınca da destek talebi açıyor maalesef.


    Sonuç: "... paketiniz 100 mbps'e kadardır, saha dolabınız mevcut alabileceğiniz maksimum hızları vermektedir."

  • Televizyon ve telefondan IPTV izlemede Netgsm sıkıntı yaratıyor mu?

  • kar98-k kullanıcısına yanıt

    Konunun 108. sayfasında konuşuldu. Sıkıntı olmuyor. Sorun yaşayan bir arkadaşta 108. sayfada arkadaşın dediğini yaparak çözdü.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbulda kullanan varsa şu konudaki uygulama ile Game - Ping seçerek çıkan ping sonuçlarını ekran görüntüsü olarak paylaşabilir mi?

    https://forum.donanimhaber.com/apra-ping-tester-2023-yayinda--155041116

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bulaşmayın bu firmaya. Zorbalık yaparak size bilgi vermeden hattınıza hız sabitlemesi yapıyorlar. Sonrasında kesinlikle düzeltmiyorlar.

    Müşteri temsilcisini iki defa aradaım ikisinde de profiliniz 32 demesine rağmen. Açılan sabitlemeyi kaldırma kayıtlarına herhangi bir kısıtlama yok diye cevap yazıyor zorbalar.

  • cdemir kullanıcısına yanıt

    İşin ilginç tarafı bu durum 19 mart tarihinde yapılmaya başlandı. Müşteri hizmetlerine konuyu detaylı anlatmama rağmen arıza kaydını sadece "hız düşük" diye oluşturuyor. Bilerek çözmüyorlar. Forumda ki NETGSM konusuna bu sorunu ilk ben dile getirdim sanırım, diğer arkadaşlar çözüm için yardımcı olmaya çalıştı ama görüyoruz ki sorun ne bölgesel ne de arıza kaynaklı.

  • Cmd_ C kullanıcısına yanıt

    Bilinçli, yapıyorlar. Var bi hesapları.


    Ben müşteri temsilcisini ilk aradığım zaman, müşteri telsilcisi gayet güzelce hat profilimle ilgili teknik bilgileri kayda eklemiş(Kabak gibi 32 yazıyordu) ve müşteri hız profilinin 100'e çıkarılmasını istiyor, onay alındı diye yazmıştı.


    Ülkemdeki duruma bak.

    Bakanın birisi fiber kablolarını ucu ucuna ekleyerek hesaplayıp, bilmem kaç metre kablo döşedik diye açıklama yapar. (Söylediği rakam göre ülkenin tümünde fiber olması lazım)


    Diğeri "Catandaşımız 35 mbps istiyor. Daha fazla isteseler altyapıyı güçlendiririz tarzında açıklamalar yapıyor.



    Biz burda 3-5 mbps için cebelleşiyoruz. Bırak avrupayı, cümle evren kıskanıyor bizi. (!)

  • arkadaşlar bu 30-12 hız sabitleme sorununu çözebilen var mı? 20 marttan beri aynı ve müşteri hizmetleri kesinlikle çözmüyor. profilimi yükseltin hattımın aldığı en yüksek hızı istiyorum diye 10 kez açtım bakmadılar. 0 lira fatura ödediğim için iyiydi şimdi gigaspeed e geçeceğim eğer çözülmezse

  • ilgeff İ kullanıcısına yanıt

    Maalesef. Hatta daha geç cevap vermeye başladılar. Sanırım 32/12 sorunu yaşayanların sayısı arttı, kopyala yapıştır zaman alıyor biraz belli ki. Türk Telekoma borçları vardı da %50 kapasite cezası mı aldılar ne oldu çözemedim gitti.

  • BasbugAtaturk kullanıcısına yanıt

    İstanbul değil Gaziantep ama paylaşayım yine de.





    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.
    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.
    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.


    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.


    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.




  • Bugün yine iptv açılmadı! Turknette aynı link vs açıyor ama Netgsm internet de açılmıyor! Modeme DNS de girdim çözüm bulamadım arkadaşlar :(

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maksimum download hızım iki ay önce 80k civarı iken, sanki kademeli bir şekilde düşürdüler 60k 50k derken 40k lara kadar indi. iki ay önce 75mb/s internetim varken şimdi anca 30mb/s alabiliyorum.

    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cmd_

    Bölgesel sıkıntı mı oldu anlamadım ancak hat değerlerim bir anda bu şekilde düştü sebebi ne olabilir?

    (sol uzun süredir stabil aldığım değerler - sağ birkaç gündür aldığım değerler)




    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.

    Hocam aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum, bir çözüm bulabildiniz mi.

  • ylodmr kullanıcısına yanıt

    Maalesef hocam, 19'undan belli kayıt açıyor ve arıyorum ona rağmen çözüme ulaşamadım.


    Destek kayıtlarına hep aynı yazıyı yazıyorlar ;


    Alıntı

    metni:
    Merhaba, gerekli kontrolleri sağladığımızda hattınızda fiziksel bir sorun bulunmuyor bölgesel kapasite oranına istinaden maksimum değerler ulaşmaktadır. İyi günler dileriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cmd_ -- 31 Mart 2025; 16:12:40 >
  • 
Sayfa: önceki 108109110111112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.