Yok hayır bir anda bu hıza sabitlendi. MH ye tanımlanan profilim mi değişti diye destek talebi açtım ama bana speedtest sonucu atın dedi bla bla copy paste yazı attı. Yazımı tekrarladım. "... kontrol gerçekleştirdiğimizde bağlantınızda herhangi bir fiziksel sorun gözükmemektedir. Yoğunluk kaynaklı paket kayıpları olabilmekte veya farklı cihazların yoğun tüketiminde hız düşüklüğü gözlemlenebilmektedir. Saha dolabınızdan verilebilecek maksimum profil şuan verilmektedir. İyi günler dileriz." şeklinde mesaj gönderip talebi kapattı. Sabah olduğunda ankastre kutuma ve saha dolabıma bakıp ona göre tekrar talep oluşturcam. |
Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda. (110. sayfa)




-
-
Talep açmayın. Direkt arayıp hız profilinizin yükseltilmesini isteyin. Arama esnasında yardımcı olacak birini bulana kadar deneyin şansınızı.
-
Ortalama 4-5 günde bir hızım 8e düşüyor. Modemi düğmesinden kapatıp açınca tekrar 90-92 oluyor. Sebebi ne olabilir?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fiziksel olabilir.
-
Netgsm fiber kullanıyorum. Bazı dizi sitelerine giremiyorum 500 error hatası veriyor. Modemi kapatıp açmam birşeyi değiştirmiyor. 1.1.1.1 dns ayarını kullanıyorum vpn ile de giremiyorum neden olabilir farklı ağlarda sorunsuz giriyor sadece netgsm ev internetimde böyle.
-
-
Arayınca da destek talebi açıyor maalesef.
Sonuç: "... paketiniz 100 mbps'e kadardır, saha dolabınız mevcut alabileceğiniz maksimum hızları vermektedir."
-
Televizyon ve telefondan IPTV izlemede Netgsm sıkıntı yaratıyor mu?
-
Konunun 108. sayfasında konuşuldu. Sıkıntı olmuyor. Sorun yaşayan bir arkadaşta 108. sayfada arkadaşın dediğini yaparak çözdü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İstanbulda kullanan varsa şu konudaki uygulama ile Game - Ping seçerek çıkan ping sonuçlarını ekran görüntüsü olarak paylaşabilir mi?
https://forum.donanimhaber.com/apra-ping-tester-2023-yayinda--155041116
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bulaşmayın bu firmaya. Zorbalık yaparak size bilgi vermeden hattınıza hız sabitlemesi yapıyorlar. Sonrasında kesinlikle düzeltmiyorlar.
Müşteri temsilcisini iki defa aradaım ikisinde de profiliniz 32 demesine rağmen. Açılan sabitlemeyi kaldırma kayıtlarına herhangi bir kısıtlama yok diye cevap yazıyor zorbalar.
-
İşin ilginç tarafı bu durum 19 mart tarihinde yapılmaya başlandı. Müşteri hizmetlerine konuyu detaylı anlatmama rağmen arıza kaydını sadece "hız düşük" diye oluşturuyor. Bilerek çözmüyorlar. Forumda ki NETGSM konusuna bu sorunu ilk ben dile getirdim sanırım, diğer arkadaşlar çözüm için yardımcı olmaya çalıştı ama görüyoruz ki sorun ne bölgesel ne de arıza kaynaklı.
-
Bilinçli, yapıyorlar. Var bi hesapları.
Ben müşteri temsilcisini ilk aradığım zaman, müşteri telsilcisi gayet güzelce hat profilimle ilgili teknik bilgileri kayda eklemiş(Kabak gibi 32 yazıyordu) ve müşteri hız profilinin 100'e çıkarılmasını istiyor, onay alındı diye yazmıştı.
Ülkemdeki duruma bak.
Bakanın birisi fiber kablolarını ucu ucuna ekleyerek hesaplayıp, bilmem kaç metre kablo döşedik diye açıklama yapar. (Söylediği rakam göre ülkenin tümünde fiber olması lazım)
Diğeri "Catandaşımız 35 mbps istiyor. Daha fazla isteseler altyapıyı güçlendiririz tarzında açıklamalar yapıyor.
Biz burda 3-5 mbps için cebelleşiyoruz. Bırak avrupayı, cümle evren kıskanıyor bizi. (!)
-
arkadaşlar bu 30-12 hız sabitleme sorununu çözebilen var mı? 20 marttan beri aynı ve müşteri hizmetleri kesinlikle çözmüyor. profilimi yükseltin hattımın aldığı en yüksek hızı istiyorum diye 10 kez açtım bakmadılar. 0 lira fatura ödediğim için iyiydi şimdi gigaspeed e geçeceğim eğer çözülmezse
-
Maalesef. Hatta daha geç cevap vermeye başladılar. Sanırım 32/12 sorunu yaşayanların sayısı arttı, kopyala yapıştır zaman alıyor biraz belli ki. Türk Telekoma borçları vardı da %50 kapasite cezası mı aldılar ne oldu çözemedim gitti.
-
İstanbul değil Gaziantep ama paylaşayım yine de.
-
Bugün yine iptv açılmadı! Turknette aynı link vs açıyor ama Netgsm internet de açılmıyor! Modeme DNS de girdim çözüm bulamadım arkadaşlar :(
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Maksimum download hızım iki ay önce 80k civarı iken, sanki kademeli bir şekilde düşürdüler 60k 50k derken 40k lara kadar indi. iki ay önce 75mb/s internetim varken şimdi anca 30mb/s alabiliyorum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Cmd_Bölgesel sıkıntı mı oldu anlamadım ancak hat değerlerim bir anda bu şekilde düştü sebebi ne olabilir?
(sol uzun süredir stabil aldığım değerler - sağ birkaç gündür aldığım değerler)
Hocam aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum, bir çözüm bulabildiniz mi.
-
Maalesef hocam, 19'undan belli kayıt açıyor ve arıyorum ona rağmen çözüme ulaşamadım.
Destek kayıtlarına hep aynı yazıyı yazıyorlar ;
Alıntı
metni:Merhaba, gerekli kontrolleri sağladığımızda hattınızda fiziksel bir sorun bulunmuyor bölgesel kapasite oranına istinaden maksimum değerler ulaşmaktadır. İyi günler dileriz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cmd_ -- 31 Mart 2025; 16:12:40 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X