Şimdi Ara

PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş (80. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7.475
Cevap
76
Favori
400.677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7879808182
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MegaWolt38 kullanıcısına yanıt

    Firma şikayete cevap vermek için şikayet.var.com a paramı ödemesi mi lazım,


    Oradaki hiçbir şikayete neredeyse cevap verilmemiş ?? Bir sürü ufak firma var adı sanı duyulmamış şikayet oluşturdum öyle firma bile bana geri döndü bu adamlar şikayetlere bile dönmemiş


    İnternetkutusu bile birçok şikayete dönmüş çözmeye çalışmış bu dediğiniz mantıklı gelmiyor kısmen doğru ama firma neden hiçbir şikayete dönmemiş asıl soru bu


    Oradaki şikayet çözümlerine bakara internet kutusuna başvurdum başvurumu iptal ettim 2 haftada hattı bağlayamadılar whatsuptan 3 gün sonra ancak döndüler


    Bu firmanın artısı eski olması 2013 imiş o nedenle altyapısında ciddi sorunlar olmaz başvurayım diyordum ama soru işaretleri çok kafamda olmazsa 3 ay sonra iptal ederim başvuru sonra memnun kalmazsa internetsiz kaldım en ilgili kurum gıbırnet gördüğüm fakat onların fiyatları buradan yüksek

    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smclk89

    benim ne kadınla ne senin firmanla işim olur sen kimi tehtit ediyorsun. sen en fazla yasal işlemini başlatırsın sen kimsin bana platform ortasında aptal diyerek hakaret ediyorsun. arayıp telefonda söyle derdini. ulan kaç saat internetim gitmiş. modem kırmızı olmuş. düzeldikten sonra gelmiş bize modem uzak diye laf zırvalıyorsun. kadına şiddetin ne alakası var. banane kadından çalışandan sen kimsin. ciddiyetsiz bir firma olduğunuz bu alıngan halinizden belli. insanla dalga geçer gibi konuşursanız her lafı duyarsınız. ben ne rakip firma olucam ne olucam yaptığım işte ortada ne olduğum da ortada. boş boş konuşmayın bütün milletin şikayetlerine bu kadar kötü yoruma rağmen bizim interneti kapatıp güvenip geçtim. en kısa sürede tekrar geri onlara döneceğim. ben kimsenin adamı değilim. sizin ne olduğunuz belli değil asıl. delikanlı gibi forumun ortasında deki evet şöyle bir sorun olmuş o yüzden internetsiz kalmışsın. derdimiz yok sorun yokken seni arayıp laf konuşacağız. BURADAN TEKRAR EDİYORUM ARKADAŞLAR İŞTE BU ADAMLARIN YAZDIĞI CEVAPLARDA BUDUR. VEREMEDİĞİ HİZMETİDE SAVUNMA BİÇİMİ BUDUR. 1 AYDIR LEŞ GİBİ BİR İNTERNET KULLANIYORUM. SÜREKLİ KOPUYOR VE SÜREKLİ YAVAŞLIYOR. FİBER HATTIM DA SIFIR. BÜTÜN KABLO BAĞLANTIM HERŞEY DE KUSURSUZ. İNTERNET HİZMETİ ALAMIYORUM. BEN YANDIM SİZ YANMAYIN..

    Bu şahıs çağrı merkezinde çalışan bayan çalışanlara ağza alınmayacak küfürler söylemiştir.

    Hattı ile ilgili herhangi bir sorun yoktur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • sonnefes_ S kullanıcısına yanıt

    Tabi ki iptal edebilirsiniz.

    Şikayetvar sitesinde iletilen şikayetlere firmamız cevap vermemektedir.

    Şikayet oranı abone sayımız göz önüne alındığında diğer servis sağlayıcıların altında olduğu görülebilir. Örnek olarak farklı internet servis sağlayıcılarının şikayetlerini incelerseniz firmamıza iletilen şikayetlerden fazla olduğunu görebilirsiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • fearless_X kullanıcısına yanıt

    Babasının hayrına o platform kurulmamıştır, tabi adamların bi yerden kazancı olacak olmak zorunda.

    Sence hangi taraftan para almalılar, az mantıklı düşünürsen bulursun.

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fearless_X

    Firma şikayete cevap vermek için şikayet.var.com a paramı ödemesi mi lazım,


    Oradaki hiçbir şikayete neredeyse cevap verilmemiş ?? Bir sürü ufak firma var adı sanı duyulmamış şikayet oluşturdum öyle firma bile bana geri döndü bu adamlar şikayetlere bile dönmemiş


    İnternetkutusu bile birçok şikayete dönmüş çözmeye çalışmış bu dediğiniz mantıklı gelmiyor kısmen doğru ama firma neden hiçbir şikayete dönmemiş asıl soru bu


    Oradaki şikayet çözümlerine bakara internet kutusuna başvurdum başvurumu iptal ettim 2 haftada hattı bağlayamadılar whatsuptan 3 gün sonra ancak döndüler


    Bu firmanın artısı eski olması 2013 imiş o nedenle altyapısında ciddi sorunlar olmaz başvurayım diyordum ama soru işaretleri çok kafamda olmazsa 3 ay sonra iptal ederim başvuru sonra memnun kalmazsa internetsiz kaldım en ilgili kurum gıbırnet gördüğüm fakat onların fiyatları buradan yüksek

    Şikayetlere cevap verebilmek için firmalardan ücret talep etmektedir.

    Burada asıl sorun ücret talep etmesi değil resmi bir şikayet olmadığıdır.

    Tüm internet servis sağlayıcıları incelerseniz, abone sayılarını karşılaştırırsanız şikayet sitesinde şikayet oranımızın gayet ideal oranda olduğunu görebilirsiniz.

    İnternet hizmeti sektöründe %100 müşteri memnuniyeti sağlamak isteriz fakat bunun olmayacağı herkes tarafından bilinmektedir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Benide huylandirdiniz okadar uğraştık kargo vesaire iptal edicem ama ya 1-2 trol firmayı kotuluyorsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • fearless_X kullanıcısına yanıt

    Şikayetvar dediğimiz sitenin bir yaptırım gücü yok. İnsanlar oraya şikayetlerini yazıyor, onlar da firmalara iletiyor olay bu. Ancak site şirketlerden para istiyor, öyle az bir para da değil. Bunu ben de bilmiyordum, çalıştığım firmanın satış sonrası hizmetler müdürleriyle görüşmem sonucu istedikleri rakamları görünce çok şaşırmıştım. Yani insanlar oraya yazdı diye şirketler oradan cevap vermek zorunda değil, çoğu firma sosyal medyadan yürütüyor bu işi.


    Demek istediğim şikayetvar ı gözünüzde o kadar büyütmeyin.

    _____________________________
  • sonnefes_ S kullanıcısına yanıt

    Aktif olarak 10binlerce abonemiz bulunuyor.

    Firmamız adına olumsuz yorum yazanlar tabi ki olacaktır ama biz gerekli çözümü kendilerine sunuyoruz. Şuan burada gördüğünüz 1-2 kişi belki kendileri kaynaklı belki de altyapı sistemi kaynaklı anlık sorun yaşamış olabilir.

    Daha öncede belirttiğimiz gibi forum üzerinden binlerce abonemiz bulunuyor. Sorunlu bir firma olsak 1-2 kişi değil 10'larca belki de yüzlerce kişi buradan şikayetlerini dile getiriyor olacaktır.

    _____________________________
  • oursoft O kullanıcısına yanıt

    Kurulum ekibiyle saatimiz uyusmadi sonrasında başka bı gün dedim ama aranmadim ondan sonra,nasıl olucak iletişimede geçilmiyor aradığı no ile , yardımcı olursanız sevinirim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • sonnefes_ S kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Kurulum süreciniz işlemde olarak gözükmektedir. Ekipler sizinle kurulum süreci içerisinde iletişime tekrar geçecektir.

    _____________________________
  • Ben anlamıyorum zorlamı tutuyorlar insanları kullandığı bağlı olduğu firmalara, Beğenmiyorsanız başka bir firmaya geçersiniz, Birisi diyorki kadına küfür etti, Küfür eden diyorki banane kadın olmasından çalışandan, Sen kimsin vs. Bu tarz yazarak veya sinirlenip bu şekilde hitap ederek sorunlar çözülmez kimsede bişey kazanmaz, Ayıp.



    Bir aydır internet kullanamıyorsan ve sürekli olarak bununla ilgili uğraşıyorsan ve seninle ilgilenip sorunu çözmüyorlarsa bırak geç başka bir firmaya bu kadar basit, Başka bir arkadaş daha vardı o başka birşey anlatmak istiyordu ama sonuçta Taahhüt yok.

    _____________________________
  • sonnefes_ S kullanıcısına yanıt

    Altyapın ve portun değişmedikten sonra hiçbir değişiklik olmaz. Ben tbtnet deyim 35 mbps buradan en az 15 tl pahalı. Burada 24 tarifesindeki zammı bekledim ama artış oranı çok makul gelmedi. Yani ben de hala arayış içindeyim.

    _____________________________
  • Taahhüt yok ama 3 ay süreci var. Daha önce başka bir firmaya geçiş yapamıyorsun.

    _____________________________
  • Ücretsiz sabit IP hizmeti mi veriyorsunuz? @oursoft




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efuliz -- 3 Ağustos 2022; 10:41:28 >
    _____________________________
  • abrooke139 kullanıcısına yanıt

    O Bütün firmalarda var hocam ama hatta bazı firmalarda 6 ay sanırım o süre.

    _____________________________
  • efuliz E kullanıcısına yanıt

    Sabit IP hizmeti tarife ücretine ek aylık 25 TL'dir.

    _____________________________
  • Farklı firmadan geçişlerde internet firması değiştirmek için geçecek süreç 3 aydır.

    3 ay önce hattınızı iptal edebilirsiniz fakat bu sefer 100 TL ödeme tahsil edilmesi gerekecektir.

    Hattınızda bağlantı sorunları yoksa PoyrazNET üzerinden de aynı şekilde kullanmaya devam edebilirsiniz.

    _____________________________
  • Dün itibari ile kurulum yapıldı birkaç siteye girememe durumu oldu ama müşteri hizmetlerine ulaşmada sıkıntı yaşamadım akşama doğru o da halloldu oursoft da özelden ilgilendi her soruma soruna yardımcı oldu şimdilik sıkıntı ve problem yok

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Bağlantı sağlandıktan sonra hız artırımı yapılabiliyor mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Pansophy kullanıcısına yanıt

    Evet tarifeler arası geçiş yapabilirsiniz.

    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 7879808182
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.