Şimdi Ara

Tüm Apple Modelleri Sipariş ve Stok Takip- 14 Serisi için Ön Sipariş Başladı [ANA KONU] (234. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.168
Cevap
90
Favori
308.343
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 232233234235236
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SwordLegend kullanıcısına yanıt

    hayır herkeste öyle değil. muhtelemen kasa açığı var. değiştirin. ama öncesinde bir görsel atarsanız bakalım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beytepeli06 B kullanıcısına yanıt
    Tam olarak ahizenin üstünden içerisi görünüyor zamanla toz dolacak sanırım değişime göndereyim en iyisi

    Tüm Apple Modelleri Sipariş ve Stok Takip- 14 Serisi için Ön Sipariş Başladı [ANA KONU]

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SwordLegend kullanıcısına yanıt

    evet hocam. malesef kasa açığı olan cihaz denk gelmiş.

    toz dolar. görüşme sırasında saç oraya sıkışır vs. değişim isteyin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beytepeli06 B kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam öyle yapayım teşekkür ederim. Bi ay cihaz bekledik şansımız yok ki.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SwordLegend kullanıcısına yanıt

    elektronik şans işi hocam.

    şuan 2 sıkıntısı var. 1- kasa açıklığı 2- sarı ekran


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teslim alanlarda daha çok böyle ürün vardır da millet farkında değil. Sizinkiler tekrar paketlenmeden önce temizlenmesi unutulmuş/iyi temizlenmemiş ürünler. Benimkinin de lightning girişinde biraz dikkatli bakınca farkedilen çizik vardı. Ayrıca oynama da yapıyordu.


    Mahalle arası telefoncudan alıyoruz sanki. Böyle rezillik olmaz. Ben başka hiç bir markada böyle bir şey görmedim arkadaş.

  • Keanima K kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim. Umarım sorunsuz cihaz çıkar hocam. Bilgilendirme bekliyoruz.

  • SwordLegend kullanıcısına yanıt

    Böyle bir saçmalık olamaz. Bir dünya para veriyoruz o paralar için de emek veriyoruz alıyoruz herkese farklı bir loto! Kiminin kasa açık, kiminin ekran sarı, kimine kullanılmış cihaz gerçekten rezillik! Geçmiş olsun hocam

  • lucky62 kullanıcısına yanıt

    bu sene apple sağlam mıçtı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ciho. kullanıcısına yanıt
    Nerden bulaştık bu iphona hakketen ne keyif kaldi ne heves. Simdi sarı ekran nedeniyle gönderip 1 ay daha bekleyeceğim. Gelen ürün ne kadar düzgün olacak muamma. Cidden bu işin cılkı çıktı. Hadi 1 haftada değişimi yapsalar neyse de. Her değişimde 1 ay bekletirlerse iphone 14 çıktığında kavuşacağız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • beytepeli06 B kullanıcısına yanıt

    Aynen öyle. Yani bu kadar hazırlıksızlardı madem ne diye atladılar üretime bu da ayrı bir konu.

  • MHSNNSL M kullanıcısına yanıt

    Hocam 1 haftada değişimi olanlar olmuş umarım senin de olur. Iphone 14 çıkacak neredeyse biz halen 13 le uğraşıyoruz :D Cidden mecbur kalmasam hayatta almazdım

  • lucky62 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam bende ekran çok iyiydi hatta ilk bakışta açıklıkta yok gibiydi bende ekran koruyucu uyguladım kurulumu bitirdim vs sonra ışığa tutunca farkettim. Birde hanıma aldım cihazı o kadar heycanlıydı kurulumu vs yaptık şimdi kasa açıklığı hüsranı yaşıyoruz. Bende pro max aldım oda geldi şimdi onu açmaya korkar oldum. Öylece kutuda bekliyor. Bu sene apple gerçekten tam bir fiyasko macbook air m1 cihazımda yamuluyor masaya koyunca takur tukur oluyor kenardan kastırıp düzeltiyorum öyle devam ediyorum. Bu kadar para verip birde böyle şeylerle uğraşmak gerçekten can sıkıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 13 pro da da bariz şekilde ekran rengi sarı ancak bu bir sorun mu değil mi bilemedim. iphone x ile yanyana koyduğunda renk farkı çok belli.

  • SwordLegend kullanıcısına yanıt

    Ah be hocam ya. Neyse ki Apple bu garanti, ayıplı ürün konularında cimri bir firma değil. Değişime başvurun 1 haftaya kadar sanırım düştü değişim süreleri. Yani ürünleri, verdikleri hizmet gerçekten dediğin gibi fiyasko. O nasıl bir şeymiş cidden trajikomik bir olay :D Ben de air ile pro arasında kalıp pro ya dönmüştüm ama proyu alana kadar da neler çektim Apple ın muazzam sistemi sağolsun! Neyse ki bir problem yok şu an için. Umarım hayırlısı olur hocam. Hak aramaktan vazgeçmeyin yeter ki.

  • Şimdi pro max cihazımı da açtım. Bununda açıklığı var ama çok çok az kağıt girmiyor 13 proda kağıt giriyordu. Fotoğrafı atıyorum sizce bunda açıklık nasıl?

    Tüm Apple Modelleri Sipariş ve Stok Takip- 14 Serisi için Ön Sipariş Başladı [ANA KONU]

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SwordLegend kullanıcısına yanıt
    Allahım nasip etme..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • lucky62 kullanıcısına yanıt

    mecburen değişime göndereceğim artık.. hanım biraz daha bekleyecek kullanmak için :) bakalım kaç güne gelecek gelişmeleri yazarım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu segmentin kullanıcıları böyle şeyleri affetmez.


    Nokia'nın kafasına göre at koşturduğu o son dönemlerde tıpatıp böyleydi. N95 ve E90 Communicator cihazlarında arka kapağın tam oturmaması, kayar kapakta sürtme (n95), menteşenin yalama olması (e90) ölü piksel vs gibi sorunları bizzat yaşamıştım ve bir çok arkadaşta da vardı bu sorunlar.


    Kendini tekrar etme, ben ne yaparsam satarım ukalalığı, aksesuar eksiltme (bunu ilk başlatan nokia'dır. Amiral gemilerinden dock,data kablosu,yedek batarya gibi ekstraları son dönemlerde kutudan çıkarmıştı) gibi davranışları Nokia'da sergilemişti. Hikayenin sonunu herkes biliyor.


    Ben bundan sonra Apple ürünü alırken 2 kez düşüneceğim.

  • Cirrus- kullanıcısına yanıt

    sağlam müşteri hizmetleri olmasa inanın bende muhtemelen almazdım. değişim olacağı için içimiz rahat


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 232233234235236
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.