@millenicom müşteri panelindeki tüketici şikayet bölümünde derdimi anlayabilen biri çıkmadı. Aynı mesajı buraya da yazarak bir de bu kanalı deneyeceğim. Benzer şikayeti olanlar için de ortak bir konu olarak kullanabiliriz. Şikayet ID: 19491210 (Modem S/N vb. bilgiler burada yer alıyor) Superonline altyapısında 100Mbit Internet kullanıyorum. Port hızım (binadaki switch ile evdeki router'ın konuşma hızı) 1GBit iken Superonline kaynaklı bir kesinti/arıza sonrası 100MBit'e düşürüldü. Kayıplardan dolayı taahhüt edilen hızın tamamını alamıyorum. Port hızımın tekrar 1Gbit'e çıkarılmasını talep ediyorum, bina içi tesisat bunu destekliyor ve dediğim gibi öncesinde 1Gbit port hızı kullanabiliyordum. Var olmayan bir şey istemiyorum. Konunun Superonline saha ekibine aktarılması gerekiyor, sizin yapacağınız sadece arıza talebini açmak. Ben Superonline'dan isteyemiyorum direk onların müşterisi olmadığım için. Kanıt: ![]() Ayrıca destek sisteminizde sürekli bir Whatsapp'a yönlendirme var, Whatsapp kullanmıyorum. E-posta gibi standart bir iletişim biçimi de sunmanızı öneririm müşterilere. ![]() Teşekkürler < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hazar -- 20 Ekim 2021; 20:25:40 > |
_____________________________ |