Şimdi Ara

LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu (267. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.683
Cevap
260
Favori
362.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
73 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 265266267268269
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • firetox F kullanıcısına yanıt

    C1 ve SK10Y + SPJ4 kullanıyorum. Herhangi bir sıkıntı yok.

  • Can Itın kullanıcısına yanıt

    günlük kullanımda sizi rahatsız eden bir durum yok ise gerek yok değişime. Vertical banding olmayan panel yok maalesef . tabi bazı paneller kabul edilemeyecek seviyede oluyor , o panellerde değişim şart oluyor.

  • Can Itın kullanıcısına yanıt
    ekran leş.o kadar para verip bunu gormek hayal kırıklığı.Lg her sene daha kotuye gidiyor.servisleride ayri bir sikinti insallah çözersiniz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Nicomedia66 N kullanıcısına yanıt
    garantiniz bitmiş olsa bile yinede mahkemeye verin bence.kusurlu teknoloji satip 2 yil sonra siyrilmasin firmalar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Merhaba servis konusunda yardımcı olabilir misiniz?10 gün önce watssap üzerinden tv ekranımda dikey çizgi oluştuğu için servis randevusu oluşturdum.servisi arayıp durumu bildirdim.fotoğraf istedi ve gönderdim.eve gelip kontrol etmedi yani.dün tekrar sorduğumda panel değişecek dedi.ne zaman gelecek panel dedim, cevap bile yazmadı..merak ettiğim 20 günde gelmezse panel misli ile değişim talep edebilir miyim?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Oblomov02 O kullanıcısına yanıt

    Elinizde üzerinde tarih yazılı servis formu olmadan 20 gün saydıramazsınız. Whatsapp yazışmaları kabul edilmez.

  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Anladım.teşekkürler.o zaman servisin gelmesini rica edeyim.yoksa belliki bu süreci kafasına göre uzatacaklar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Oblomov02 O kullanıcısına yanıt

    Konuyu vakit ayırıp geriye doğru okuyun. Hemen hemen aynı sorun için adım adım mesajları okursanız neler olduğunu görürsünüz. Panel değişimi için gelip eski paneli sökerek arkasındaki panel no'ya göre yeni sipariş veriyorlar. Size cevap vermemeleri çok normal. Sipariş geçmedikleri için gelmeyecek ürüne tarih veremezler.

  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Peki.teşekkürler.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar tekrar fotoğraf ekledim. Bir panel sorunumu yaşıyorum yoksa ayar mı?
    YouTube da izleyerek elli farklı ayar denedim yine de düzelmedi. Dolby vision filmlerde daha çok oluyor.
    Yardımcı olursanız sevinirim, ona göre servisle iletişime geçeyim.
    ~

    Herkese merhaba, 4 aydır LG C2 kullanıyorum sorunsuz fakat son zamanlarda film izlerken görüntüler kumlanmış gibi? olmaya başladı ve oyun oynarken beyaz sahneler patlamaya başladı.
    Daha evvel buna benzer bir şikayet yazısı okuduğumu hatırlıyorum.
    Bunun bir adı yada çaresi var mıdır?
    Bilenler yol gösterirse sevinirim 🙏

    Edit: fotoğraflar, video LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bycastro -- 30 Ağustos 2023; 23:6:52 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • MarvelX kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler cevabınız için. Sizce bendeki panel genel olarak ne durumda? Dikkatli inceleyince sadece vertical banding değil aynı zamanda ciddi uniformity sorunu da var gibi gözüküyor.


    LG'den servis kaydı oluşturdum yarın gelip bakacaklar. Muhtemelen bu panelde sorun yok diyip geçeceklerdir fakat bir mucize olur da değişim önerirlerse buraya yazarım.


    Bir de genel bir sorum olacak, eğer panel değişimi teklif ederlerse kabul etmeli miyim yoksa yeni üründe ısrarcı mı olmalıyım?

  • Can Itın kullanıcısına yanıt

    https://www.avsforum.com/threads/oled-screen-uniformity-discussion-banding-and-vignetting.2896737/page-1008


    bu forumda ing. olarak burdaki mesajınızı ve resimleri atın, çok prof. arkadaşlar var sizi daha iyi yönlendireceklerdir

  • Can Itın kullanıcısına yanıt
    Hocam mesaj yazilamiyor ozelden izinleriniz kapali sanirim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • strier S kullanıcısına yanıt

    Selamlar hocam şimdi kontrol ettim özel mesaj gönderimim açık aslında.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Can Itın kullanıcısına yanıt

    Sorun bendeymiş sizde değil. Ayarlarda açık olmasına rağmen özel mesaj atamıyorum. Destek kısmına sorunu bildirdim. Düzeltildi ve cevap verdim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi strier -- 1 Eylül 2023; 12:53:29 >
  • Can Itın kullanıcısına yanıt
    Merhaba hem size yanıt vermiş hem de grubu bilgilendirmiş olmak için yazmak istedim. Tüketici Hakem Heyetine başvurunun maddi üst sınırı var. 66bin tl’nin üzerindeki ürünlere THH bakmıyor. Direkt tüketici mahkemesine başvurmak gerekiyor. Benim sürecimde henüz arabulucu aşamasındayız. Süreç ilerledikçe bilgilendirmeye çalışacağım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Can Itın kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,


    Bugün LG teknik servisten arayıp durumu fotoğraflarla birlikte genel merkeze ilettiklerini fakat genel merkezin ekranda bir sorun olmadığını söylediğini ilettiler. Dolayısıyla herhangi bir değişim veya onarım hakkı da sunulmadı.


    Maalesef benim de tüketici mahkemesine gitmek dışında bir alternatifim kalmadı.


    Beni arayan hanımefendiden genel merkezin kararını ve servis formunu iletmesini talep ettim. Whatsapp üzerinden ileteceğini söyledi. Süreci başlatmak adına başka edinmem gereken bir evrak vb var mıdır? Bir de avukat tutmam gerekecek tabii. Konuyla ilgili yardımcı olabilecek var mıdır?

  • MarvelX kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler sizin dava sonucunu bekleyecegim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 265266267268269
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.