C1 ve SK10Y + SPJ4 kullanıyorum. Herhangi bir sıkıntı yok. |
LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu (267. sayfa)




-
-
günlük kullanımda sizi rahatsız eden bir durum yok ise gerek yok değişime. Vertical banding olmayan panel yok maalesef . tabi bazı paneller kabul edilemeyecek seviyede oluyor , o panellerde değişim şart oluyor.
-
ekran leş.o kadar para verip bunu gormek hayal kırıklığı.Lg her sene daha kotuye gidiyor.servisleride ayri bir sikinti insallah çözersiniz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
garantiniz bitmiş olsa bile yinede mahkemeye verin bence.kusurlu teknoloji satip 2 yil sonra siyrilmasin firmalar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba servis konusunda yardımcı olabilir misiniz?10 gün önce watssap üzerinden tv ekranımda dikey çizgi oluştuğu için servis randevusu oluşturdum.servisi arayıp durumu bildirdim.fotoğraf istedi ve gönderdim.eve gelip kontrol etmedi yani.dün tekrar sorduğumda panel değişecek dedi.ne zaman gelecek panel dedim, cevap bile yazmadı..merak ettiğim 20 günde gelmezse panel misli ile değişim talep edebilir miyim?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Elinizde üzerinde tarih yazılı servis formu olmadan 20 gün saydıramazsınız. Whatsapp yazışmaları kabul edilmez.
-
Anladım.teşekkürler.o zaman servisin gelmesini rica edeyim.yoksa belliki bu süreci kafasına göre uzatacaklar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Konuyu vakit ayırıp geriye doğru okuyun. Hemen hemen aynı sorun için adım adım mesajları okursanız neler olduğunu görürsünüz. Panel değişimi için gelip eski paneli sökerek arkasındaki panel no'ya göre yeni sipariş veriyorlar. Size cevap vermemeleri çok normal. Sipariş geçmedikleri için gelmeyecek ürüne tarih veremezler.
-
Peki.teşekkürler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Teşekkürler cevabınız için. Sizce bendeki panel genel olarak ne durumda? Dikkatli inceleyince sadece vertical banding değil aynı zamanda ciddi uniformity sorunu da var gibi gözüküyor.
LG'den servis kaydı oluşturdum yarın gelip bakacaklar. Muhtemelen bu panelde sorun yok diyip geçeceklerdir fakat bir mucize olur da değişim önerirlerse buraya yazarım.
Bir de genel bir sorum olacak, eğer panel değişimi teklif ederlerse kabul etmeli miyim yoksa yeni üründe ısrarcı mı olmalıyım?
-
bu forumda ing. olarak burdaki mesajınızı ve resimleri atın, çok prof. arkadaşlar var sizi daha iyi yönlendireceklerdir
-
-
Hocam mesaj yazilamiyor ozelden izinleriniz kapali sanirim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Selamlar hocam şimdi kontrol ettim özel mesaj gönderimim açık aslında.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sorun bendeymiş sizde değil. Ayarlarda açık olmasına rağmen özel mesaj atamıyorum. Destek kısmına sorunu bildirdim. Düzeltildi ve cevap verdim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi strier -- 1 Eylül 2023; 12:53:29 > -
Merhaba hem size yanıt vermiş hem de grubu bilgilendirmiş olmak için yazmak istedim. Tüketici Hakem Heyetine başvurunun maddi üst sınırı var. 66bin tl’nin üzerindeki ürünlere THH bakmıyor. Direkt tüketici mahkemesine başvurmak gerekiyor. Benim sürecimde henüz arabulucu aşamasındayız. Süreç ilerledikçe bilgilendirmeye çalışacağım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhabalar,
Bugün LG teknik servisten arayıp durumu fotoğraflarla birlikte genel merkeze ilettiklerini fakat genel merkezin ekranda bir sorun olmadığını söylediğini ilettiler. Dolayısıyla herhangi bir değişim veya onarım hakkı da sunulmadı.
Maalesef benim de tüketici mahkemesine gitmek dışında bir alternatifim kalmadı.
Beni arayan hanımefendiden genel merkezin kararını ve servis formunu iletmesini talep ettim. Whatsapp üzerinden ileteceğini söyledi. Süreci başlatmak adına başka edinmem gereken bir evrak vb var mıdır? Bir de avukat tutmam gerekecek tabii. Konuyla ilgili yardımcı olabilecek var mıdır?
-
Tesekkurler sizin dava sonucunu bekleyecegim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X