|
Duzelmedi ama bugun actigimda yoktu,15-20 dk sonra tekrar geldi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

Popüler Konular listesinde
|
Duzelmedi ama bugun actigimda yoktu,15-20 dk sonra tekrar geldi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Malesef işe yaramadı. Başka bir ağa bağlanıp o şekilde de denedim. |
|
_____________________________
|
|
Muhtemelen hızlı başlatma açıktır. Ayarlarda bulup onu kapatın ve televizyonu kapatın. 1-2 dakika bekleyip tekrar açın. Hızlı başlatma aktifken DNS kaynaklı internet problemleri olabiliyor. Bu da çözüm olmaz ise tv ağ ayarlarından DNS olarak 1.1.1.1 yada 8.8.8.8 değiştirin. |
|
_____________________________
Feeling is Everything
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Elle girilmiş DNS yada Adguard DNS kullanıyor musunuz? Bazen farklı DNS servisleri kullanılınca uygulamalarda sorun olabiliyor. C1 sahibiyim bende sorun yok. Internet'iniz Aile profili ise onu standart yaptırrın. Comnet kullanıyorsanız TOD ve Bein Connect çalışmıyor yada canlı yayınlar açılmıyor diye yazanlar oluyor. |
|
_____________________________
Feeling is Everything
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Uygulama açıkken bellek optimizer'ı çalıştırın. Sonra 9'u altındaki ... noktaya basarak uygulamayı kapat'ı seçin. Sonra Bellek optimizer'ı tekrar çalıştırın. Uygulamaya tekrar girip deneme yapın. Sorun çözülmezse Uygulamayı yine ... ile kapatıp tamamen kaldırın. Sonra Bellek optimizer'ı tekrar çalıştırın ve televizyonu yeniden başlatın. Uygulamayı yeniden kurup deneme yapın. Bunların tamamı işe yaramıyorsa televizyonu fabrika ayarlarına döndürmeyi deneyebilirsiniz. Dahili uygu alıcıyı kullanıyorsanız usb belleğe kanal yedeğini almayı unutmayın. |
|
_____________________________
Feeling is Everything
|
|
_____________________________
Fenerbahçe ulan !
|
|
Televizyonun altındaki kumanda ve kapatma tuşları da çalışmıyorsa yapacak başka bir şey yok. |
|
_____________________________
Feeling is Everything
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Fenerbahçe ulan !
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Onlar da biliyorlar doğrusunun bu olduğunu ama her defasında THH'ne gidilene kadar uğraştırıyorlar. Bu aralar çok fazla THH başvurusu olduysa belki onun etkisi olmuştur. |
|
_____________________________
Feeling is Everything
|
|
Burada kamuoyu oluşturmanın etkisini görüyoruz. Hayırlı olsun hocam. Dilerim LG Türkiye bu şekilde kendi kurumsal duruşuna yakışanı yapma konusunda istikrarını sürdürür. Hatta öyle olsun ki kendilerini olumlu örnekleriyle anıyor, konuşuyor olalım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
![]() PSN: SAVIARs Gamertag: SAVIARs Steam: SAVIARs |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
imzalamış olduğunuz sigorta poliçenizi incelerseniz orda " onarımı mümkün olmayan cihazlarda sigorta bedeli veya muadil cihaz ile değişim hakkı olduğu yazıyor " verdikleri sigorta bedeli ile muadil cihaz alınamadığı için ( enflasyon sebebi ile ) yeni cihaz isteme hakkınız var. Benim 55gx model tv de bu şekilde pert raporu verildi ve 15bin TL lik sigorta bedeli vermek istediler , bende sigorta poliçesini gösterdim fakat değişimi yapmak istemediklerini belirttiler , bende THH ye gittim. 15 güne sonuç çıkar. İsterseniz bekleyin benim dava sonucuna göre sizde başvuru yaparsınız. ( Başvuru yaparken dilekçe kağıdına mm in vermiş olduğu sigorta bedelinin muadil bir cihaz almak için yetersiz olduğunu belirtin ) |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Merhabalar, Yaklaşık 1 aydır kullanmakta olduğum ve kullanım süresi 200 saate yaklaşan 77 inch LG C3 model televizyonumda resimlerde de görebileceğiniz üzere kayda değer bir vertical banding sorunu bulunuyor. Başlıkta benzer sorunları yaşayan arkadaşlardan anladığım kadarıyla da tüketici hakem heyetine gitmek dışında bir çözüm yolu yok nitekim yukarıdaki mesajlarda LG'nin vertical banding sorununu bir "sorun" olarak kabul etmediğini söylenmiş. Muhtemelen ben de teknik servis ile iletişime geçsem alacağım yanıt bu olacak ve herhangi bir değişim opsiyonu sunulmayacak. Gel gelelim THH sürecine gidip gitmeme konusunda kararsızım nitekim;
Öte yandan insan bu kadar para verdiği bir ürünün kusursuz olmasını bekliyor doğal olarak. Her ne kadar standart içeriklerde beni rahatsız eden bir sorun olmasa da bu kadar para vermiş olduğum bir ürünün kusurlu olması beni rahatsız ediyor. Ama diğer yandan THH süreci ve sürecin sonucundaki belirsizlik de beni bu sürece gidip gitmeme konusunda şüpheye düşürüyor. Sizlerin tavsiyesi ne olur? Sizce bu durumda ne olursa olsun THH'ye gidip değişim istemeli miyim? Şimdiden çok teşekkür ederim yardımlarınız için. ![]() ![]() |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Cyber Security Team Leader
Xbox Series X iphone 14Pro Xbox Gamertag : spyx92 |