Şimdi Ara

LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu (234. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.190
Cevap
279
Favori
394.537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
74 oy
Sayfa: önceki 232233234235236
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • renk ayarlarında oyunlarda vrr ın açık mı kapalı mı olması konusunda konuşmuştuk ama bulamadım konuda kapalı tutuyorduk diye aklımda kalmış doğru mudur?


    model c2

    _____________________________
  • %5 10 testlerinde panelde çıkan görüntüler ektedir.


    ayrıca 2 tane ölü piksel mevcut


    Servis %5-10 testlerinde çıkan sorunları farklı renkte yapmadıgı için bişey yapamıyorum diyor böyle bi saçmalık olamaz.


    Servis elamanı kurulum sırasında farketseydiniz istemediginizi belirtip almayabilirdiniz dedi.


    Ben televizyonu sipariş verdim xx kargo firması yanlış barkod vurup farklı bir ilçeye yollamış televizyonu.


    Ürün bana geç geldigi gün servis ile gerekli testleri yapacak boşlugu yaratamadım.


    Ürün 1 haftalık tüketici haklarınada yazacagım şimdi


    LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu




    LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu




    LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu
    _____________________________




  • Hocam bu panel SIFIR olarakmı satıldı size.


    Eğer sıfır ise panelde yanıklar mevcut.


    Pixel sorunları var.


    Siz bu panelin kullanım UTT saatine bakmadınızmı.


    Servis çağırın form yazdırın ve değişim isteyin.

    _____________________________
  • notropil kullanıcısına yanıt
    Panel 0 olarak satıldı hocam servis çagırdım servisin dedigi farklı renklerde görünmüyor degişim talep edemessiniz dedi

    Utt saati 20 kullanım 0 yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Haki_Tr -- 27 Aralık 2022; 15:50:11 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Haki_Tr kullanıcısına yanıt

    THH ne başvurun.

    _____________________________
  • notropil kullanıcısına yanıt

    başvurdum hocam yolladım kurulum tamir fatura teşekkür ederim

    _____________________________
  • Haki_Tr kullanıcısına yanıt

    İNŞALLAH olumlu sonuç alırsınız.

    _____________________________
  • notropil kullanıcısına yanıt

    inşallah hocam 1 haftalık üründe bunları yaşamak ve ürünün degişmemesi komik geliyor.

    Bu saatten sonra dahada titiz davranıcam.

    _____________________________
  • Haki_Tr kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun.

    Bendede Vertical banding başladı. Dün sabah servis geldi bilgi düzeyleri inanılmaz kötü. İlk kez duyduk felan diye söyleyince anlatmak 30-40 dk sürdü sorunu. Akşam gelin dedim gündüz geldiler gündüz tabi bir şey gözükmüyor, bir sürü resim çekmiştim gece onları gösterince hızlıca tv yi söküp götürdüler. Büyük ihtimalle bir şey yok diye gelecek geri.TV yi Mayıs sonudna almıştım, kutusunu saklamanız lazımdı felan deyince anladılar havanın gerginliğini dayak yemeden hızlıca uzadılar.


    ilk işim Full Array Led Sony alacağım böyle dertler ve aptal bilgisiz servislere derdimi anlatmak veya sorun durumunda çaresizçe bırakılmaktan bıktım.

    _____________________________
  • C-E-R-K-E-Z C kullanıcısına yanıt

    Ben tv yi yollıyamadım bile hocam bilgi düzeyleri kötü degil yok yani direk yok, dedigi kelime farklı videolarda yapmıyor videodan ötürü yapiyor olabilir.

    Bu cümleden sonra bişey anlatmaktan vazgeçtim zaten. formu tutun ben hakkımı ararım dedim.

    _____________________________
  • Birkaç PM gelmiş. Buradan yazayım

    Ben TV bölümünü bıraktım, yönetim başka bir üyeye devir etmiş. Konunun ana sayfasındaki daki bilgileri değiştirdiği içinde artık kendisinin konusu olmuş. Ben 2023 modelleri ülkemize geldikçe yazarım yine ilerde

    Lütfen artık daha pm atmayın.

    Hoşçakalın dostlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StreamRolleR -- 28 Aralık 2022; 9:39:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PC Specs
    MSI Z690 Unify-X| Intel i9 14900KF SP104 Godbin |MSI Suprim Liquid X 4090 + Phanteks T30-12| 2x24GB Corsair Dominator Titanium 7800mhz | HAVN HS420 | MSI Ai1300P | Corsair MP600 PRO XT 1TB|Corsair Titan RX 360 |
    Gaming Gears Entertainment Setup
    LG 48 C5 OLED | Dualsense Midnight Black Controller | Ipad Pro 12.9 M2|Airpods Pro 2 |Apple Watch Series 8 45mm, iPhone 15 Pro Natural Titanium
    Creator of Antec 1200 SuSeSi 2009-2011 | StreaMRoLLeR AC Origins Theme | StreaMRoLLeR Nature Theme Setup2023 | Best Lego Adventurers Collection in Turkiye
  • Haki_Tr kullanıcısına yanıt

    1 saat önce teknik servis ile hoş olmayan ve aleyhime bir konuşma geçmesi sonrası an itibariyle SONY XR55X93J alarak aptal LG ile bağlantım ı sonlandırdım.

    LG yide yazlığa atıp sadece tv izlemek için kullanacağım bu aptal heriflerle daha uğraşmaya sinirim müsade etmiyor. Test yapıyorlar gün ışığında daha ne diyeyim.


    Umarım senin şansın yaver gider.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C-E-R-K-E-Z -- 28 Aralık 2022; 13:23:52 >
    _____________________________
  • C-E-R-K-E-Z C kullanıcısına yanıt
    Hocam benim avantajım 10 günlük cihaz Tüketici hakları yorcagını sanmıyorum iade çıksa bile yeter bende tercihimi farklı yapcam


    Sizin içinde en hayırlısı olmuş hocam mantıklı seçim güle güle kullanın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Haki_Tr -- 28 Aralık 2022; 14:0:15 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaslar 55cx kullaniyorum..her oyuna girdigimde yada farkli oyunlar actigimda sag ust kosede "dusuk gecikme modu acildi","hdr" gibi uyarilar geliyor ve kapanmasi 3 saniye falan suruyor..bu uyarilari yada bildirimleri tamamen kapatmanin bir yolu varmi? Yani allm nin yada hdr nin acildigini her oyuna girdigimde bildirmesine gerek yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alican88 -- 29 Aralık 2022; 8:16:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ''MY GAMING SETUP''

    ''LG 55CX OLED TV''
    ''PLAYSTATION 5 PRO'' (PSN: Alican1988)
    ''XBOX SERIES X'' (GAMERTAG: Alicans1988)
    ''LG S95QR 810W 9.1.5 CH SOUNDBAR''
  • alican88 kullanıcısına yanıt
    Hocam o bildirim gelmese de ekranin gidip gelmesi olayi olacagi icin cok takilmaya gerek yok:)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    χвσχLινє &amp; ρѕη | wN6hstR

    Eksiğiz varsa alın, fazlanız varsa dağıtın..
  • wNchstR W kullanıcısına yanıt

    Hocam ekranin gidip gelmesi 1 saniye,o uyarinin gitmesi neredeyse 4-5 saniye 😊 birde her makinayi actiginizda,her oyuna girdiginizde,yada cikip farkli oyuna girdiginizde surekli cikmasi sinir bozuyor bir noktadan sonra..ya kapatmaya izin ver bildirimi yada oyun modunda cihaz ilk acikdiginda allm yi hdr yi iviri ziviri ac bildirimini gonder bitti..tekrara ne gerek var 😃


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ''MY GAMING SETUP''

    ''LG 55CX OLED TV''
    ''PLAYSTATION 5 PRO'' (PSN: Alican1988)
    ''XBOX SERIES X'' (GAMERTAG: Alicans1988)
    ''LG S95QR 810W 9.1.5 CH SOUNDBAR''
  • 4 aydır b1 kullanıyorum genel olarak tv'den çok memnunum. Hiç test yapmaya bile gerek duymadım ama sanırım vertical banding varmış benim tv'de. İlk zamanlar hiç farketmemiştim sonradan mı meydana geldi emin değilim ama zaten kolay kolay fark edilecek bir şey değil. Sadece belli koyu gri tonlarda yavaş bir kamera akışının olduğu sahnelerde farkedilen bir şey. Aydınlık sahnelerde hiç belli olmuyor. Benim korkum bunun zaman içinde artması ve aydınlık sahnelerde de görülmesi. Böyle bir şey olabilir mi? %5-10-15 Testi yapıp çektim sizce sorunlu bir panel mi bu?

    LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________




  • earth. E kullanıcısına yanıt

    İçiniz rahat olsun hocam, banding zaman içinde artmaz. Aksine zamanla daha az belirgin hale gelir. Her Oled TV’de belli ölçüde vardır, kimisi daha rahat fark edilirken, kimisi yok denebilecek seviyededir. Önemli olan seyir zevkinizi etkilememesi. Yoksa hiçbirimiz test koşullarında kullanmıyoruz TV lerimizi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    PSN: SAVIARs
    Gamertag: SAVIARs
    Steam: SAVIARs
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt
    Bunu duyduğuma sevindim. Çok teşekkürler hocam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 232233234235236
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.