< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu (196. sayfa)



-
-
Bu aralar yeni panel geliyor. LG içinde bulunduğumuz Q3 den itibaren WBE koyacağını belirtti.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Garanti WBE panel çıkması için bir iki ay daha beklesem mi acaba hocam :)quote:
Orijinalden alıntı: StreamRolleRBu aralar yeni panel geliyor. LG içinde bulunduğumuz Q3 den itibaren WBE koyacağını belirtti.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
1-2 ay daha beklersen direk 42C3 alınır :)
( satan yerin stoğu ne zaman çektiği önemli )
Çok kafaya taktı iseniz 48C2 alın. %101 WBE panel
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam çok acele ihtiyacımda yok aslında 42 C3 mü beklesem acaba? Tabi ne kadar sürer buraya gelmesi :)quote:
Orijinalden alıntı: StreamRolleR1-2 ay daha beklersen direk 42C3 alınır :)
( satan yerin stoğu ne zaman çektiği önemli )
Çok kafaya taktı iseniz 48C2 alın. %101 WBE panel
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
her yıl olduğu gibi Nisan-Mayıs da geliyor. Ona göre karar verin hocam
-
-
Evet hocam size sonuna kadar katılıyorum akrabama kaç sefer dedim alma OLED tv yi o zamanlar ama dinlemedi bi Sony alsaydı böyle problemlerle kesinlikle karşılaşmayacaktı adam tv yi almış ama çoğu özelliğini dahi kullanmıyor lig tv bağlatmış zaten dekoder 4k destekli değil tv ye resmen yazık etmiş 4 sene boyunca
tv nin orta kısmı fena ısınıyor o hasar olan yerde
ben olsam kuruş vermem arkadaş
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
Youtube’da özellikle eski içerikleri izlerken sağda solda siyah bölgeler oluyor. İzleme oranınından görüntüyü genişletmek istiyorum ancak ayarlarda aşağıda göreceğiniz üzere izleme oranı aktif olarak görünmüyor. Üzerine tıklıyorum açılmıyor. Ne yaptıysam beceremedim. Yardım rica ediyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
youtube çözünürlüğü otomatikte tutuyor muhtemelen netflix e 1 kadın 1 erkek dizisinin ilk bölümünü açarsanız ondada aynı olur çok eski görüntüler 4:3 çekim muhtemelen.
-
Tekrar Merhaba Arkadaşlar,
Bugün itibarı ile servis arkadaşlarımız ile beraber TV’mi inceledik ve kendileri de ilgili sorunları görerek teyit ettiler. Konu hakkında LG tarafına bildirimde bulunulacak ve süreç diliyorum nihayetlenecek. Olabildiğince objektif bir şekilde süreci aktarmaya devam edeceğim. Benzer bir sorun yaşayan tüm forumdaşlarımız için aydınlatıcı olacağını düşünüyorum.
İyi forumlar dilerim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Umarım hakkınızı elde edersiniz. Tv boyutu ve modeli nedir? Sorun nasıl meydana geldi? Logo yanması hangi şekilde oluştu? Oyun, karasal yayın vs.?? CX ve sonrası için yanması çok zor deniliyordu. Tekrar geçmiş olsun.
-
Çok teşekkür ederim,
TV modelim 77CX. TV akşamları Netflix, film ve oyun haricinde kullanılmadı bile (karasal yayın vs deneme amaçlı dahi açmadım). Açıkçası @StreamRolleR kardeşim sayesinde öğrendim ki bu yaygın bir sorun ve "white dot" olarak geçiyor. Kimi kullanıcılarda alındığı ilk gün dahi göze çarparken, kimi kullanıcılarda zamanla daha belirgin hale geliyor. Yani aslında bu "ekran yanması" gibi sonradan oluşan değil, ekran alındığında da var olan bir sorun. Ben oldukça titiz bir kullanıcı olmama rağmen aldığım gün ve peşi sıra periyodik kontrollerimde bugüne kadar gözüme çarpmamıştı. Dolayısı ile Oled alırken ve sonrasında periyodik olarak ekranı kontrol etmek gerçekten önem taşıyor. Qled, Nanoled, miniled vb. ürünlerde de farklı sorunlar yaşanabiliyor, bilhassa pink tint, dirty screen vb. sorunlar o tarafın kanayan yarası olarak halen yer almakta. Bu açıdan değerlendirdiğimizde 4x4'lük diyebileceğimiz bir TV maalesef bulunmuyor. Önemli olan ürün ve satış sonrası hizmetler olarak bizim ihtiyacımıza ne kadar çözüm sunabildikleri.
Servis arkadaşlar ise sanıyorum bilhassa premium diyebileceğimiz segmentte ciddi bir baskı ile karşılaşıyorlar. Bu nedenle benim nacizane tavsiyem onlarla kurduğunuz iletişimde olabildiğince yapıcı olmaya gayret edin. Hata bulamadıklarını söylüyorlarsa ve hatanın bariz olduğunu düşünüyorsanız, kendileri ile birlikte inceleme talebinde bulunun. Sorunu tespit etmelerine yardımcı olabilecek argümanları ve içerikleri sunun. "Bu servisin görevi, ben şu kadar para saydım, seve seve ilgileneceksiniz" gibi bir tutumun hiç kimseye, bilhassa size bir faydası olmayacaktır. Eğer her şeye rağmen sorun "sizce" devam ediyorsa, genel merkezde incelenmesi üzerine talepte de bulunabilirsiniz. Önemli olan bu desteği alabiliyor olmak, geçiştirilmemek. Bu konuda LG'nin Whatsapp üzerinden sunduğu destek hizmetinden çok memnun kaldığımı belirtmem gerek. Hızlı bir şekilde sorununuzu anlayıp, sizden gerekli verileri temin edip çözüme odaklanıyorlar.
Sormak istediğiniz başka bir husus var ise memnuniyetle yanıtlamaya çalışırım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAVIAR -- 27 Eylül 2022; 12:30:36 >
-
Merhaba Savaş hocam,
Konu merkez servis müdürüne iletildi detaylı inceleme ve resimleri yeniden inceleme olacak %99 panel değişimi olacak ürününüzde bilginiz olsun.
İyi forumlar. -
Desteğiniz için teşekkür ediyorum Burak hocam.
İyi forumlar.
-
merhaba, uydu kurulumunu bir türlü yapamadım.
tkgs güncellenemedi hatası veriyor. Nasıl yapabilirim ?
-
Hazır bir kanal listesi yükleyin. Muhtemelen sorununuz bu şekilde çözülecektir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
PC'ye bağlı C1 kullanıyorum. Bazen 2. monitörde bir yayın açarsam TV "Invalid Format" hatası veriyor. Çok random yaşanıyor bu.
-
Merhaba Arkadaşlar,
Bugün itibarı ile servis tarafından geri dönüş sağlandı. Verilen bilgiye göre şuanda ellerinde panel yok ve panel gelinceye kadar da beklemek durumundayız. Buradan da bizlere söylenen "eğer ellerinde panel yoksa ürünün bir üst modeli ile değişimi sağlanır, kullanıcı mağdur edilmez" sözünün bir anlamı olmadığını, acı bir şekilde tecrübe etmiş bulunuyoruz. Yetkili servisteki arkadaşlar da belirtmesine karşın, LG merkez tarafından "kesinlikle cihaz değişimi yapılmayacaktır" yanıtının verildiğini de üzülerek öğrenmiş bulunuyorum. Ne yazık ki ben 77CX ürünümü, 65CX ürünümün 2. ayında meydana gelen panel hatası nedeniyle, bana 77 serisinde kullanılan panelin daha üst segmentte olduğunun söylenmesi nedeniyle tercih etmiştim. Ancak görülen o ki segment olarak herhangi bir farkları bulunmuyor. Dahası garantimin bitmesine sadece 3 ay kaldı ve panel değişimi sonrasında böyle bir hata meydana gelirse, bu sefer cebimden ücret ödeyerek bu değişimi yaptırmak zorunda kalacağım. Servisin onca yardımına ve özverisine karşın, bu sefer doğrudan merkez tarafından bu anlayışla karşılanıyor olmak gerçekten 70-80.000TL ödeyerek satın aldığımız ürünlerin karşılığında görmek istediğimiz bir tablo değil.
Bu paylaşımlarımda, LG Oled tercih etmiş arkadaşların olası bir problemle karşılaşmaları halinde karşı karşıya kalacakları tutum ve sonucu gözler önüne sermek istedim. Panelin ne kadar sürede temin edildiği ve sürecin sonucu ile ilgili son bir güncelleme daha yapacağım. Sormak istediğiniz herhangi bir konu olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
İyi forumlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAVIAR -- 29 Eylül 2022; 20:38:52 >
-
aldiginiz yerlede gorusun bence.kurumsal bir yerden aldiysaniz etkisi olur.vatan medimarkt gibi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X