Hocam ne kadar teşekkür etsem azdır, güvenli internet saçmalığını kapadım düzeldi. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu (198. sayfa)



-
-
Arkadaşlar C3 için herhangi bir dedikodu var mı acaba ?
-
@SAVIAR Hocam çok geçmiş olsun. Premium bir ürün için bu yapılanları LG gibi bir firmaya yakıştıramadım. Umarım sorununu en kısa sürede çözerler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MALİ MÜŞAVİR -- 1 Ekim 2022; 19:55:0 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar aranıza Burak beyden 77 C2 alarak katıldım. Televizyon geldiğinde neler yapmalıyım, hangi ayarları kullanmalıyım; yol gösterir misiniz? Televizyon dünyasına oldukça uzağım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok teşekkürler Şenel hocam. Maalesef o kadar para verdiğimiz bir üründe hizmet kalitesi olarak hiç beklemediğimiz bir durumla karşı karşıya kaldık.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Öncelikle hayırlı olsun. Bu konu sizin sorunuzun cevabı için açıldı hocam. İlk sayfaya bakmanız kafi, daha fazlası mevcut.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benimde hiç beklediğim şekilde olmadı. Demekki kimden nerden aldığının bir önemi yok. Her türlü LG nin eline düşüyorsun. Sonuçlanınca güzel bir yazı yazarız abim
-
Savaş hocam siz SAMSUNG herhangi bir mağazada bakın inceleme yapın oradan sonra buraya güzel bir yorum bırakın -
Hocam hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kullanın,
İlk sayfalara göz atarsanız detaylıca yazıyor -
Siz yazılan ve paylaşılan onca şeye karşın bunu yazmayı uygun görüyorsanız, bakma ve araştırma vakti gelmiş de geçiyordur hocam.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Savaş hocam yorumları okuyorum ve sizin için,
LG ile görüşme yapıyorum bir şekilde çözülecek sonuç ne olacak bende merak ediyorum.
İyi forumlar. -
Peki hocam, penelde görülen bu problemin “beyaz leke” (white dot) olduğunu ve herhangi bir arızadan değil panel ayıbından kaynaklandığını öğrendim. Dolayısı ile panel değişimini değil, 6502/11 gereği, seçimlik haklarımdan, ürünün misli ile değişimini talep ettiğimi kendilerine ilettim. Sizin de bilginiz olmuş olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tamamdır Savaş hocam,
Benim size tavsiyem ürün teknosa'dan aldınız sanırım bence zaman kayıp etmeden direk dava acın bu süreçte teknosa'ya dava akaçsınız teknosa LG yönlendirme yapacak işleyiş o şekilde ilerliyor bilginiz olsun. -
Sıkıntı şu hocam, ben bunun bir arıza olduğunu sandığım için ürünü servise verdim. Şuan eğer tüketici mahkemesine dava açarsam dava süresince televizyonsuz kalmış oluruz. Çocuk arifesi evde başka bir TV’de olmadığı için kendimize çok ciddi bir eziyet ortamı oluştururuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yeni satin almis oldugum 55 inch c2 nin ex panel olup olmadigini nasil kontrol edecegim?
ex degil ise iade hakkim var midir?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
77c2 versinler neden ugrastiriyolar anlamadim?lg ye yakismiyor bu hareketler.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
İnanın hiç bilmiyorum hocam. Üstelik evimizdeki ses sisteminden çamaşır makinasına kadar her şey LG olmasına rağmen.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Samsung Oled şimdilik bu LG'lerdki panel kirliliği pek yok gibi bakalım ilerki zamanlarda ne olacak.
-
Hocam benim elimde olan bir durum olsa ben direk sizin gibi bir tüketiciye G2 vermek isterim,
LG panel üretimi devam eden bir ürün için ürün değiştirme yapmıyor sizin için 1 kez daha konuştum bu durumu cevap gelecek,
İnşallah değişim olur.
Ben size işleyiş hakkında bilgi verdim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X