Şimdi Ara

LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu (198. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.744
Cevap
260
Favori
365.870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
74 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 196197198199200
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tayaydin kullanıcısına yanıt

    Hocam ne kadar teşekkür etsem azdır, güvenli internet saçmalığını kapadım düzeldi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar C3 için herhangi bir dedikodu var mı acaba ?

  • @SAVIAR Hocam çok geçmiş olsun. Premium bir ürün için bu yapılanları LG gibi bir firmaya yakıştıramadım. Umarım sorununu en kısa sürede çözerler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MALİ MÜŞAVİR -- 1 Ekim 2022; 19:55:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar aranıza Burak beyden 77 C2 alarak katıldım. Televizyon geldiğinde neler yapmalıyım, hangi ayarları kullanmalıyım; yol gösterir misiniz? Televizyon dünyasına oldukça uzağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MALİ MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkürler Şenel hocam. Maalesef o kadar para verdiğimiz bir üründe hizmet kalitesi olarak hiç beklemediğimiz bir durumla karşı karşıya kaldık.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaankrsln K kullanıcısına yanıt

    Öncelikle hayırlı olsun. Bu konu sizin sorunuzun cevabı için açıldı hocam. İlk sayfaya bakmanız kafi, daha fazlası mevcut.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt

    Benimde hiç beklediğim şekilde olmadı. Demekki kimden nerden aldığının bir önemi yok. Her türlü LG nin eline düşüyorsun. Sonuçlanınca güzel bir yazı yazarız abimLG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu 

  • SAVIAR kullanıcısına yanıt
    Savaş hocam siz SAMSUNG herhangi bir mağazada bakın inceleme yapın oradan sonra buraya güzel bir yorum bırakın
  • kaankrsln K kullanıcısına yanıt
    Hocam hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kullanın,
    İlk sayfalara göz atarsanız detaylıca yazıyor
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt
    Siz yazılan ve paylaşılan onca şeye karşın bunu yazmayı uygun görüyorsanız, bakma ve araştırma vakti gelmiş de geçiyordur hocam.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt
    Savaş hocam yorumları okuyorum ve sizin için,
    LG ile görüşme yapıyorum bir şekilde çözülecek sonuç ne olacak bende merak ediyorum.
    İyi forumlar.
  • Peki hocam, penelde görülen bu problemin “beyaz leke” (white dot) olduğunu ve herhangi bir arızadan değil panel ayıbından kaynaklandığını öğrendim. Dolayısı ile panel değişimini değil, 6502/11 gereği, seçimlik haklarımdan, ürünün misli ile değişimini talep ettiğimi kendilerine ilettim. Sizin de bilginiz olmuş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt
    Tamamdır Savaş hocam,
    Benim size tavsiyem ürün teknosa'dan aldınız sanırım bence zaman kayıp etmeden direk dava acın bu süreçte teknosa'ya dava akaçsınız teknosa LG yönlendirme yapacak işleyiş o şekilde ilerliyor bilginiz olsun.
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    Sıkıntı şu hocam, ben bunun bir arıza olduğunu sandığım için ürünü servise verdim. Şuan eğer tüketici mahkemesine dava açarsam dava süresince televizyonsuz kalmış oluruz. Çocuk arifesi evde başka bir TV’de olmadığı için kendimize çok ciddi bir eziyet ortamı oluştururuz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni satin almis oldugum 55 inch c2 nin ex panel olup olmadigini nasil kontrol edecegim?

    ex degil ise iade hakkim var midir?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt
    77c2 versinler neden ugrastiriyolar anlamadim?lg ye yakismiyor bu hareketler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • oryuken O kullanıcısına yanıt
    İlk sayfada yer alan testleri gerçekleştirin hocam. Eğer herhangi bir şekilde aşağıdaki görüntülerden biri varsa 6 ay boyunca koşulsuz ürün değişimi veya ücret iadesi hakkınız var. 2 yıl boyunca da ayıplı ürün kapsamında bu haklarınızı talep edebilirsiniz. Bende bunların hepsi mevcut. Ancak arıza zannedip ürünümü servise verdiğim için beklemek durumunda kaldım.


    LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu

    LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu

    LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAVIAR -- 2 Ekim 2022; 10:33:12 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • popturceyn P kullanıcısına yanıt
    İnanın hiç bilmiyorum hocam. Üstelik evimizdeki ses sisteminden çamaşır makinasına kadar her şey LG olmasına rağmen.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt

    Samsung Oled şimdilik bu LG'lerdki panel kirliliği pek yok gibi bakalım ilerki zamanlarda ne olacak.

  • SAVIAR kullanıcısına yanıt
    Hocam benim elimde olan bir durum olsa ben direk sizin gibi bir tüketiciye G2 vermek isterim,
    LG panel üretimi devam eden bir ürün için ürün değiştirme yapmıyor sizin için 1 kez daha konuştum bu durumu cevap gelecek,
    İnşallah değişim olur.
    Ben size işleyiş hakkında bilgi verdim.
  • 
Sayfa: önceki 196197198199200
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.