9 günlük tatilde evde vakit öldürdüğüm doğrudur. Anlamadığınız nokta, üretici firmalar Avrupa versiyonları ile ülkemizdeki versiyonları arasında fiyat indirimi yapmak için donanımsal farklar sunuyor doğru, lakin hiçbirisi aracın iskeletinden malzeme çalmıyor. Çalındıysa da ben Civic dışında denk gelmedim, bildiğiniz varsa paylaşın öğrenelim dedim. Tekrar söylüyorum, ben Civic dışında hiçbir araçta bu şekilde demir bar çalınması gibi bir durumla karşılaşmadım. Yine söylüyorum, Civic dışında başka bir araçta daha bunun gibi araçtan çalınan bir parça varsa (Bak donanım demiyorum) gösterin diyorum sen bana hala Avrupa/Amerika versiyon broşürlerini koy da göster diyorsun :)
Anlama sorunu var sanırım, bir önceki cevabımı bir daha oku. Sahibi olduğum markayı eleştirmeyecek değilim demişim :))
Saat olmuş sabahın 6'sı, hiç beni uğraştırma İngiltere üretimi Civic HB'lerin arka tamponunu bi incele. Ya arkadaş şöyle fanboyları gördükçe bizim millete her şey müstehak yemin ediyorum. Adam şu durumu eleştireceğine gelmiş hala parçası çalınarak ülkemizde satılan arabayı üreten firmayı savunuyor. Konu zaten yeterince baltalandı daha da bununla ilgili cevap vermeyeceğim. |
KM 77 C SEGMENT GEYİK TEST BİRİNCİSİ ? (5. sayfa)



-
-
Hocam varsa iki kg banina muz şey pardon R golf
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
peugeot modelinin 1.olmasını bakalım nasıl yaftalayacak o yanlış olmuştur grubu..
yada bmw nasıl olurda saf dışı kalır,halbuki premium araç..
algılar,yargılar
-
quote:
Orijinalden alıntı: daswagen
Golf’ ün premium kategoride olması son derece doğru. Artık bazı gerçekleri kabul edelim.
Dünya’ da ne kadar tarafsız ve bağımsız otomotiv otoritesi varsa bu segmentin referansı Golf diyor. Örneğin Top Gear; premium araçları karşılaştırdığında birincinin kim olduğunu değil ikincinin kim olduğunu merak ettiriyor. Çünkü Golf yarım asırdır zirvede ki yalnızlığını yaşıyor.
Ayrıca bazı kuruluşlar gizliden gizliye reklam yaparlar. Her test ve inceleme güvenilir değildir. Otomotiv konusunda referans edilecek bağımsız ve tarafsız otoriteleri takip etmekte fayda var. Bu kuruluşa kalsa çoğu araba sanki yolda durmamak için üretilmiş.Söyledikleriniz arasında çelişki var. Test tarafından Golf 8 premium marka olarak kabul edilince laf yok, ama testten sınıftakalınca test güvenilir değil.
işimize geleni kabul ederiz, işmize gelmeyeni kabul etmeyiz olunca söylediklerimizin bir güvenirliği, ehemmiyeti ve kabul görürlüğü kalmıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Honda çalışanı olduğundan şüpheleniyodum zaten.quote:
Orijinalden alıntı: tenekekutuİyi bir tutturmuşsun arka tampon demiri var diye iddia eden mi var burada bir de bir ton fotoğraf koymuş. Varsa şaşırman yoksa şaşırmam çünkü bütün markalar kısıyor güvenlik donanımların öyle veya böyle. Türkçe yazıyorum anlamdıysan bir daha yazayım tüm markalar diyorum, yapmayan yok.
Hava yastığı koymuyorlar diyorum hava yastığı daha ötesi var mı? Aracın arkası o kadar göçtüğünde oluşacak yaralanma riski %10 ise hava yastığı olmayan araçta yaralanma riskin %70'dir. O avatarındaki VW'ni bir araştırsana şu anda nasıl bakmadım ama daha bir önceki kasa Polo'ya kadar kaç hava yastığı ile satmış ülkemizde araçlarını? Çapışma önleme, şerit takip,kör nokta uyarıcı sistemlere gibi donanımlara girmiyorum bile.
Yok sadece Honda'da varmışta, başka tüm markalar bütün donanımları tammışta, öyle san sen daha. 2 Hava yastıklı Polo'yu alınca da ilk defa duydum, bilsem almazdım yazarsınız foruma.
bu konuyla kanitlanmis oldu.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hava yastığı sadece Polo'da kısılmış gibi algı yapmaya bayılıyorsunuz. İlk gelen partide eksikti kabul ama şu an? İnternet elinizin altında araştırın. Hadi ben yapayım kamu hizmeti görün:
Yeni İ20
Elite dışında 2 hava yastığı
https://www.hyundai.com/tr/tr/arac-modelleri/i20/teknik-ozellikler
Eskimeye başlayan Polo
https://binekarac.vw.com.tr/tr/modeller-fiyatlar/arac-modelleri/yeni-polo.html
Trendline
- Sürücü ve Ön Yolcu Yan ve Tavan Hava Yastıkları
Fanatik olarak kendinizi küçük düşürmeyin derim....
-
quote:
Orijinalden alıntı: talhadogduYahu arkadaş atıp tutmadan önce olayı bi araştırıp öyle ahkam kessen? Lüks olmayan araçlarda durum aynı falan da değil, bu durum sadece ülkemizde üretilen ve bize satılan Honda modelleri özelinde olan bir olay. Zaten global olarak tüm ülkelerde bu uygulamayı yapıyor olsalar kimse laf etmez, buradaki ayıp bizlere 3. dünya ülkesi vatandaşı muamelesi yapılması. Bu olay far/yağmur sensörünün çıkartılması gibi donanım kısılması değil ki, bildiğin dolandırıcılık!
Hatta bir önceki kasa yani FB7 Civic'te dahi olan bir durum bu; ülkemizde üretilip iç pazara satılan araçlarda arka tampon içerisinde bulunan demir bar yokken diğer ülkelere sattıklarında bu demir bulunuyor. Neden, çünkü ülkemizde böyle bir regülasyon yok. O zaman Türk insanı bir kaza anında ne halt yerse yesin, biz de o 3 kuruşluk bardan kar edelim demiş Honda yönetimi. Hatta al bak fotoğraflarla da göstereyim;
Oysaki aynı araçların yurtdışı versiyonlarında bu bar bulunuyor. Hatta çook eski kasasından bir örnek;
Edit: Almazsın olur biter kısmını cevaplamayı unutmuşum; valla hocam 2012 senesinde FB7 Civic aldığımızda aklıma hiç de acaba bunun arka tamponunda darbe sönümleyici bar var mı diye bakmak gelmemişti. Malum 2000'li yıllarda satılan arabalarda bile olduğu için insanın aklına gelmiyor. Geçtiğimiz yıla kadar ben bu rezilliği bilmiyordum, hangi marka yapsa yakıştıramayacağım bir ayıptır bu.
Valla hangi marka olursa olsun arka tamirinin olmaması resmen saçmalık.Bunun affedilebilir tarafı yok.Tam anlamıyla rezillik.
-
quote:
Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACKpeugeot modelinin 1.olmasını bakalım nasıl yaftalayacak o yanlış olmuştur grubu..
yada bmw nasıl olurda saf dışı kalır,halbuki premium araç..
algılar,yargılar
Ben izlemeden Ya focus ya da 308 olur demiştim..Focus daha ağır basıyordu açıkcası birincidir diye..
Civic'de çok başarılı..Giriş hızı Focus'dan yüksek mesela..
Aslında seçim için zorlanmışlar ama giriş ve çıkış hızları kaderi belirlemiş..
Şimdi herkes lastik,asfalt,şoför vs diyor da, en azından haklı da olsalar en azından aracın çevikliğini,esp müdahelesini,stabilliğini az çok fikir verecek derece görüyoruz Testler de..
Araçların düşük ya da yüksek potansiyelini öngermemek mümkün değil..
-
quote:
Orijinalden alıntı: KararanBitkiHocam nasıl premium olmaz kapısı kapanınca TOK ses geliyor
Tabi tabi buradaki bazı arkadaşlar övünerek vw o ses için mühendis çalıştırıyor diyorlardı. Demek ki bir araçta şasi dengesi, yol tutuş, esp gibi alanlardan daha önemli gördükleri için o alana ağırlık vermeyi uygun görmüşler.
-
Daha önce de yazdım...25 senedir hondanın hemen her modeline sahip oldum kullandım. Honda tr’nin bu yaptığı net hırsızlıktır, sahtekarlıktır.
Bazıları da hala almazsın olur biter diyor ya bu millete her şey mustehak. Bilsem almam belki ama kaza olana kadar nasıl bileceğim bu olayı eğer bu forum gibi yerleri takip etmiyorsam? Yazıyor mu katalogda yada broşürde mesela araçlarımızın arka tampon demirleri yoktur diye?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: The Division Bell
Honda çalışanı olduğundan şüpheleniyodum zaten.bu konuyla kanitlanmis oldu.
Alıntıları GösterHayallerini yıkmak istemem ama değil çalışma, hayatımda bir tane Hondan bile olmadı
-
Şaşırmadığım bir sonuç. 6-7 ay kadar T9 kasa dizeline sahip olmuştum. Cidden direksiyon tepkileri çok net kendisi de çok çevik bir arabaydı hafifliğinin etkisiyle
Maalesef bir de çözemediğim, bulamadığım trim sesleri olmasa belki uzun süren bir birlikteliğimiz olurdu kendisiyle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Clio ve 308 amg gt den 911 turbo s ten iyi yol tutuyor evet arkadaşlar hatta sportif c segmenti diye yeni bir segmentte çıkmış
haberimiz yok allahh Allah ,bu kurum artik ciddiyetini kaybetmiştir kaale almaya bile gerek yok esp testini yol tutuş testi diye yutturup geçiyorlar madem o kadar iyi bu araçlar Nürburgring pistindede rekorlarini görmek isteriz 😂😂😆
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Polestar191
Clio ve 308 amg gt den 911 turbo s ten iyi yol tutuyor evet arkadaşlar hatta sportif c segmenti diye yeni bir segmentte çıkmış
haberimiz yok allahh Allah ,bu kurum artik ciddiyetini kaybetmiştir kaale almaya bile gerek yok esp testini yol tutuş testi diye yutturup geçiyorlar madem o kadar iyi bu araçlar Nürburgring pistindede rekorlarini görmek isteriz 😂😂😆bu testler yol tutuşun tamamı değil bence ama ürün hakkında kaba bir bilgi veriyor..
çarpışma testleri gibi
belirli hız kabul edilen limitler ve sonrası çok ama çok farklı..
burdan bir yargıya varmak tutarlı değil.
-
quote:
Orijinalden alıntı: BackstreetBen izlemeden Ya focus ya da 308 olur demiştim..Focus daha ağır basıyordu açıkcası birincidir diye..
Civic'de çok başarılı..Giriş hızı Focus'dan yüksek mesela..
Aslında seçim için zorlanmışlar ama giriş ve çıkış hızları kaderi belirlemiş..
Şimdi herkes lastik,asfalt,şoför vs diyor da, en azından haklı da olsalar en azından aracın çevikliğini,esp müdahelesini,stabilliğini az çok fikir verecek derece görüyoruz Testler de..
Araçların düşük ya da yüksek potansiyelini öngermemek mümkün değil..
Alıntıları Gösterbenim aklımdakide focustu..
-
Golfü yurtdışında tüm ülkelerde yıllardır a3 Mercedes a ve 1 serisi ile karşılaştırırlar. Ülkemize özgü bir durum degil yanı . Golf bu araçlarla benzer fiyatlara satılmasına rağmen her zaman çok daha fazla satmıştır . Bütün Avrupa da salak degil heralde -
quote:
Orijinalden alıntı: pbmaxGolf gibi araba ürettikte bizmi almadık ? Öyle bir yazmışsınki bizde nice markalar varda biz almıyoruz gibi..
Şakamısın
Alıntıları GösterYazdığımdan bunu mu anladın? Bizim markamız varı nerden anladın? Türkçe??? Sıfır golf 7 aldım kullandım. Kötü araba değildi ama sizin abarttığınız kadar da iyi değildi. Sizin ki golf veya vw olayından çıkmış. Bu iş bir 50-60 sene daha devam ederse Ortadoğu'dan yeni bir din daha doğar diye düşünmeye başladım. O dinin peygamberi bu forumdan çıkar heralde. Almanlar vw markasıyla sizin kadar övünmüyor.
Sana birşeyler yazıyorum ama ayıptır sorması yaş kaç ne iş yapıyorsun? Klavye dışında kaç araba alıp sattın?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boraycan -- 12 Mayıs 2021; 15:22:34 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: emrdmr1
Golfü yurtdışında tüm ülkelerde yıllardır a3 Mercedes a ve 1 serisi ile karşılaştırırlar. Ülkemize özgü bir durum degil yanı . Golf bu araçlarla benzer fiyatlara satılmasına rağmen her zaman çok daha fazla satmıştır . Bütün Avrupa da salak degil heraldeO yurtdışı hangi yurtdışı? Bizim bilmediğimiz paralel evrende bir yurtdışı var da bizim mi haberimiz yok! Bu mantığa göre ABD Ortadoğu uzakdoğu salak! Çinde 10 yıl garanti ve imtiyazlar vererek sattıkları için çin de salak!
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boraycan -- 12 Mayıs 2021; 15:28:49 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Acın yabancı incelemeleri izleyin . Özellikle almaya da bu 4 aracı karşılaştırıldıklarında 1. Golf çıkmıştı. -
quote:
Orijinalden alıntı: emrdmr1
Acın yabancı incelemeleri izleyin . Özellikle almaya da bu 4 aracı karşılaştırıldıklarında 1. Golf çıkmıştı.Cevap alman:) ben senin bahsettiğin şeylere 88 yılında otomobil dergileri okuyarak başladım. Mercedes'in alman mühendisi daha geniş nihai ürün bütçesiyle vwnin alman mühendisi kadar iş çıkaramamış. Helal olsun vw mühendislerine...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boraycan -- 12 Mayıs 2021; 15:36:11 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X