< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi willerdem -- 17 Mayıs 2023; 12:2:57 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
SEAT IBIZA 2016 TDI / SAMSUNG NOTE9 / SONY XF90
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
だってばよ
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
T-ROC Bugün Bebeği Korudu: Benim araçta kör nokta asistanı ile beraber gelen, geri viteste arka sağ çapraz ve arka sol çarpışma engelleme var, bugün geri geri manevra yaparken dengesizin biri son sürat ara sokakta sağ çaprazdan geldi, görmedim geldiğini ve öyle bir fren yaptıki benim araç, tamam dedim vurdum her halde. Bir baktım 1 metre kadar mesafe kalmış, kazayı engelledi. Eğer bu güvenlik olmasaydı gelen araç sağlam bir şekilde arka kapıyıda alacak şekilde vuracaktı bana. Adam frene basıp durabildiğinde beni geçti çünkü. WV çarpışma engelleme sistemleri iyi çalışıyor arkadaşlar, test etmiş oldum, sonra yoluma devam ettim, yüzümde bir gülümseme ile, çünkü tam o sağ arka kapı tarafında bebek oturuyordu, VW bugün bebeğimizi korudu. 😃 < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shaq85 -- 20 Mayıs 2023; 14:21:28 > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
だってばよ
|
Hocam hangi sehirdesiniz bende yapabilirim istediklerinizi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Rampa fazlaysa yada rampa aşırı kaygansa, araç kaymıştır hocam, zaten kaydığı için ABS pedela vurmuş, belki pompalama yapmasanız durabilirdi. Sanırım kurtarılması imkansız bir durumdaydınız, başka aklıma hiçbirşey gelmiyor açıkçası, zira sonradan frenleri de denemişsiniz. Yani 20km hızla giderken arabanın çakılıp kalması lazım frene basıldığında, dediğim gibi tek unsur rampanın fazla olması yada o anda yolun aşırı kaygan olması aklıma gelenler, mesala çakıl olması gibi yolda. Çünkü T-ROC ağır bir araç, normal sedanlardan daha ağır. Aracınızda front asist ön çarpışma engelleme yokmu ? Ayarlardan bakarmısınız front asist uyarısı geç olarakmı ayarlanmış ? Normalde erken olarak ayarlı ise önleme yapardı diye düşünüyorum. Yani şu alttaki videonun 2:13 saniyesine bakın, duran araca 50 ile giderken dahi engelliyor, tabi takip mesafesi var ama 50 ile gidiyor, sonrasında 45 ile yürüyen kişiye çarpmıyor, ardından 35 ile giderken başka arabanın önünden fırlayan yaya durumu, yine çarpmıyor. Tabi bunların hepsi düz asvalt yolda, iş yokuş aşağı oldumu herşey değişir. ![]() #VolkswagenTroc
#Troc
#Cars
#crashtest
What is all around safety is becoming more and more important and especially when it comes to cars which are a major factor in the annual death rate. So, let's see how the little crossover from Wolfsburg performs in this field.
The protaqgonist of this video is the Volkswagen T-Roc: "Cool to watch and fun to drive" says Welt. "The T-Roc could well be a success story" says Top Gear. "Volkswagen seems to have found the right formula" says La Stampa. "Smart-looking SUV that's good to drive, but struggles to stand out from the crowd" says Parkers. "Stands out in the crowded SUV market" Says The Telegraph. I only know this is my car and I just love it. The T-Roc was previewed as a concept car with the same name at the 2014 Geneva Motor Show. It features an all-wheel drive drivetrain. The production version of the T-Roc for the European market was launched in Italy on 23 August 2017 as Volkswagen's fourth SUV in Europe. It is the first Volkswagen SUV to sit in the B-SUV segment. The T-Roc is based on the MQB A1 platform and is closely related with the Volkswagen Golf Mk7, SEAT León, Audi A3, and the Škoda Octavia. It is equipped with a MacPherson strut front suspension and, depending on the engine and drive system, either a torsion beam or multi-link rear suspension in combination with optional adaptive dampers. Is assembled at Volkswagen Autoeuropa plant in Palmela, Setúbal, Portugal. Chinese market cars are assembled by FAW-Volkswagen joint-venture plant in Foshan, Guangdong. The T-Roc was showcased in India at the 2020 Auto Expo, and was launched in the country as an import in March 2020. To Know more on this model: https://www.volkswagen.co.uk/en/new/t-roc.html
So what is a crash test Euro NCAP? Euro NCAP has created the five-star safety rating system to help consumers, their families and businesses compare vehicles more easily and to help them identify the safest choice for their needs. The safety rating is determined from a series of vehicle tests, designed and carried out by Euro NCAP. These tests represent, in a simplified way, important real-life accident scenarios that could result in injured or killed car occupants or other road users. While a safety rating can never fully capture the complexity of the real world, the vehicle improvements and the technology brought the past years about by the application of high safety standards have been shown to deliver a true benefit to consumers in Europe and to society as a whole. To know more about this: https://www.euroncap.com/en
This video was made with material from the official Euro NCAP channel (https://www.youtube.com/c/EuroNCAP_forsafercars) and then edited using "video maker" (https://play.google.com/store/apps/details?id=videoeditor.videomaker.videoeditorforyoutube&gl=IT). Almost nothing in this video was made by myself nor is mine. Music in this video: https://www.youtube.com/watch?v=_EviRPatm1Y
Subscribe to VW. TROC channel: https://www.youtube.com/channel/UCij-M-shCWUfZl-V8uvovRA
Watch the video on VW. TROC channel: https://www.youtube.com/watch?v=60GWpbaExUA
Have a nice view! https://www.youtube.com/watch?t=133&v=iL7H_1Cs6-s&feature=youtu.be< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shaq85 -- 21 Mayıs 2023; 12:12:29 > |
_____________________________
|
Çok geçmiş olsun. Ek olarak, eğer adaptif CC açık halde seyrediyorsanız, ayağınız mutlaka frende olsun, front asiste güvenmeyin, birkaç kere durmama durumu geldi başıma. Aman dikkat! < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|