Şimdi Ara

Hepsiburada kargo sorunu!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
169
Cevap
1
Favori
8.697
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 21 Kasım'da verdiğim sipariş şu gün oldu hala kargoya verilmedi. Sitede yarın elime geçecek diye gösteriyorlar ama daha kargoya dahi verilmedi ürün. Ne yapmam gerekiyor? Aranızda birkaç hafta önceden sipariş verip de hala gelmeyen var mı? Bir adet redmi airdots bir adet de Xiaomi piston siparişi vermiştim. Müşteri hizmetleri ile de görüşemiyorum nalet bir müzik ve tesekretere müşteri hizmetleri ile görüşmek istiyorum diyince ben yardımcı olayım diyor müşteri hizmetlerine bağlamıyor. İptal da edemiyorum faturası oluştu yazıyor. Ürün de elime geçmedi 2 hafta oldu Çin'den alsam daha kardaydım resmen. N11 ve trendyolda da çakma çok oluyor daha önce aldım airdots çakma çıktı iade ettim bu sefer de ürün gelmiyor para iadesi ya da ürün temini için nasıl bir yol izlemeliyim şikayet vara kendi sitelerine müşteri hizmetlerine falan yazdım fakat hiçbir şey çıkmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 22 kasımda msi alpha 15 laptop sipariş verdim hocam, benim ürünüm de kargoya verilmedi malesef...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende kitap siparişi vermiştim 5 gün sonra bugün kargoya verildi. Bu arada ürünü satan hepsiburada mı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende 22 kasımda sipariş verdim 1 kasımdan beri dağıtımda hiç bir telefon falan yok ulaşamıyom
  • Benimde seninle aynı gün kargolama ve teslim süresi benimde ürünüm hâlâ kargolanmadı. Satıcısı hepsiburadaydı. Bu cumarteside trendyolden sipariş verdim dün geldi siparişim. Aradığımda hepsiburadayı siparişim kargoya verilmiş sisteme düşmemiş diyor 5 Aralıkta elinizde olur dedi inanmıyorum şahsen sistemde hâlâ hazırlanıyor yazıyor. Ticket açsalarda bot mesajıyla geçiştiriyorlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Saticisi hepsiburada olan urunler cok gec gonderildi. 23kasimds redmi note 8 pro aldim 1999liraya. Dahakargoya bile verilmedi. Fatura olusturuldu yani tedarikte sıkıntı yok ama bekliyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gerçekten büyük rezillik.. hala da sipariş almaya devam ediyorlar sanki her şey yolunda gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aengineer23

    Gerçekten büyük rezillik.. hala da sipariş almaya devam ediyorlar sanki her şey yolunda gibi
    Aynen hocam sipariş almak yetmezmiş gibi bir de ürünlerin altında şu saat içinde sipariş verirseniz bugün kargoda diyorlar resmen insanlarla taş*ak geçiyorlar başka birşey değil bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E1nsZweiPolizei

    Benimde seninle aynı gün kargolama ve teslim süresi benimde ürünüm hâlâ kargolanmadı. Satıcısı hepsiburadaydı. Bu cumarteside trendyolden sipariş verdim dün geldi siparişim. Aradığımda hepsiburadayı siparişim kargoya verilmiş sisteme düşmemiş diyor 5 Aralıkta elinizde olur dedi inanmıyorum şahsen sistemde hâlâ hazırlanıyor yazıyor. Ticket açsalarda bot mesajıyla geçiştiriyorlar
    Bende bu siparişi vermeden önce n11den aldım çabuk gönderdiler fakat ürün sahte çıktı. Bu sefer 3 5 fazla verelim Hepsiburada satıcılı alayım garanti olsun dedim ama bu defa paramla rezil oldum kısacası. İptal de edemiyoruz beklemekle yetiniyoruz sadece. Bir daha kara cuma efsane cuma tırt cuma hiç bulaşmayacağım zaten 20 30 lira birşey indirdiler aldığım üründe rezilliğe değmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4Yankee

    bende 22 kasımda sipariş verdim 1 kasımdan beri dağıtımda hiç bir telefon falan yok ulaşamıyom
    Hocam telefonu arıyorum heosiburadanın nalet olası telesekreter müşteri hizmetlerine bir türlü yönlendirmiyor ben yardımcı olucam diyor nasıl ulaşabileceğim biliyorsanız ya da bilen varsa söylerseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkurt02

    Bende kitap siparişi vermiştim 5 gün sonra bugün kargoya verildi. Bu arada ürünü satan hepsiburada mı
    Evet hocam Garanti olsun diye oradan almıştım ama aldığım güne lanet olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasan1146

    22 kasımda msi alpha 15 laptop sipariş verdim hocam, benim ürünüm de kargoya verilmedi malesef...
    Hocam ne yapacağız peki sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vallaha 1 aralıktan beri dağıtımda olan kargom 30 dk önce geldi bende kimseye ulaşamadım tek yaptığım beklemedikti telefon falan zaten hiç açmıyorlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Az önce hepsiburada müşteri hizmetiyle görüştüm -dün akşam ki mesajımda dediğim gibi 5 aralıkta elimde olur demişti bayan, Tabikide elime geçmedi ürün- Bu seferki görüşmemde kargoya verilmediğini söylediler çıldırmak üzereyim 21 kasımdan 5 aralığa kadar sıfır oynama. Görüşmelerin ses kayıtları falan var ben napmalıyım bunları??? Tekrardan talep açıyorum dedi yarın size geri dönüş yapıcaklar dendi bakalım yarın dönüş yapıyolar mı kargoya veriyolar mı. 5 Aralıkta gelmesine razıydım 5 Aralığa kadar kargolanmadı bile

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Maalesef benimde 23 Kasımdan beri gelmedi. 5 Aralık teslim diyor ama imkansız görünüyor. Kardeşim beceremiyorsan HepsiJET ile yapmayacaksın. Diğer kargocular nasıl canla başla çalışıyorlar. Ben tebrik ediyorum onları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 22 Kasımda 3 parça sipariş verdim.
    Alırken özenle satıcısı hepsiburada olan ürünlere yöneldim ve 3 üründe de ''süper hızlı gönderi'' ibaresi vardı.
    Sipariş ve ödeme sonrası en geç 27 kasım'da kargoda ve en geç 5 aralıkta teslim yazıyordu.

    Ürünlerin bir kısmı 26 kasımda kargoya verilmesine rağmen PTT şubesinde istanbulda bekliyor ve yerinden oynamıyor.
    Sürekli yeniden işlem girdisi ve tarih oluşturuyorlar.
    Hepsiburada kargo sorunu!

    Diğer kısmında ise durum daha vahim,
    Hepsiburada kargo sorunu!


    Müşteri temsilcisi ile yazışmam sonrası bugün kargolanacağını belirttiler...
    Fakat ne daha önce kargoladıkları paket için, ne de hiç kargolamadıkları ürünün akıbetinde bi değişiklik yok.
    Hepsiburada kargo sorunu!

    Hepsiburada kargo sorunu!


    Üstelik 2 haftadır beni beklettikleri (bekleme sürecinde temin süresi bile bahane ettikleri) ve halen kargolamadıkları ürün, son bir kaç gündür sipariş sonrası anında kargo fırsatı ile halen satışta.
    Hepsiburada kargo sorunu!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-1A365F80C -- 5 Aralık 2019; 20:34:7 >




  • Bende 28 kasimda trendyoldan verdim gec gelecegini biliyorum ama 10 gun gecmez diyordum 2-3 haftayi bulacak anlasilan.cuma indirimi sistemi cokertmis gibi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atmin

    Bende 28 kasimda trendyoldan verdim gec gelecegini biliyorum ama 10 gun gecmez diyordum 2-3 haftayi bulacak anlasilan.cuma indirimi sistemi cokertmis gibi.
    Geçen sene de ayni sey vardı ama sistem gayet güzel işliyordu. HepsiJet isin içine girince hersey bozuldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4Yankee

    Vallaha 1 aralıktan beri dağıtımda olan kargom 30 dk önce geldi bende kimseye ulaşamadım tek yaptığım beklemedikti telefon falan zaten hiç açmıyorlar
    Gözünüz aydın hocam inşallah sorunsuz gelmiştir ürününüz. Aslında bu yapılanlara karşı direk iade etmek lazım ama ben dahil pek kimse uğraşmaz artık bir daha bu sorumsuzlarla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E1nsZweiPolizei

    Az önce hepsiburada müşteri hizmetiyle görüştüm -dün akşam ki mesajımda dediğim gibi 5 aralıkta elimde olur demişti bayan, Tabikide elime geçmedi ürün- Bu seferki görüşmemde kargoya verilmediğini söylediler çıldırmak üzereyim 21 kasımdan 5 aralığa kadar sıfır oynama. Görüşmelerin ses kayıtları falan var ben napmalıyım bunları??? Tekrardan talep açıyorum dedi yarın size geri dönüş yapıcaklar dendi bakalım yarın dönüş yapıyolar mı kargoya veriyolar mı. 5 Aralıkta gelmesine razıydım 5 Aralığa kadar kargolanmadı bile
    Hocam o nalet teselsekretere müşteri hizmetleri ile görüşmek istiyorum nasıl diyebildiniz? Ben müşteri hizmetlerine geçemiyorum önceden tuşa falan bastırırdı şimdi direk söyleyin diyor söyleyince de ben yardımcı olabilirim diyor. Nasıl görüştünüz müşteri hizmetleri ile?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.