Şimdi Ara

Türkiyede okurken Amerikaya dil okuluna gidip temelli kalmak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
513
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 14
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 10
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 28 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • MajorWindows (10 mesaj) Soğansız Dürüm (4 mesaj) Automatic Gun Fire (3 mesaj) rocketraccoon (1 mesaj) Sniper Shepard (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (6 mesaj) Mobil (6 mesaj) Mini (1 mesaj) Uygulama (15 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Türkiyede okurken Amerikaya dil okuluna gidip temelli kalmak
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    273 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Her gencin bu hayali gibi benim de bazı hayallerim var...

    Ben bu hayali biraz ilerleterek plan yapmaya başladım ve pasaportumu çıkarttım..

    Bu sene üniversite 2.senemi okuyorum
    Yaz tatilinde bi yaz okuluna kaydolcam ilk 2 ay vizemle birlikte hem çalışıp hem de dil eğitimi alıcam

    Daha sonra Türkiye de eğitimimi bırakmak zorunda kalıcam ve orda dil eğitimini uzatarak temelli kalmanın ilk adımını atıcam....

    İnşallah her şey planladığım gibi gider, tek istemediğim şey üniversite eğitimimi bırakmamak ancak bu şartlar altında ülkede kalmak istemiyorum ve gitme kararımın şimdilik arkasında duruyorum.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



    |
    |
  • anladıgım kadarıyla arkadaş turist vizesiyle gidip kalmayı planlıyor.


    meksikalı kankalarınla kaçak kaçak takılırsın. umarım abdden sınır dışı edilme hikayem diye konu açmazsın

  • Binbaşı
    1436 Mesaj
    Eee yani ?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yüzbaşı
    273 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    İlgisini çekenler fikir veya sorularını iletiyorlar ama seni bilemeyeceğim.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    nicksizayı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    897 Mesaj

    Hocam TR'deki okulla ilişiğinizi kesmeden önce mi Yurtdışındaki okulla sürenizi uzatacaksınız?

    _____________________________
  • Binbaşı
    1835 Mesaj

    anladıgım kadarıyla arkadaş turist vizesiyle gidip kalmayı planlıyor.


    meksikalı kankalarınla kaçak kaçak takılırsın. umarım abdden sınır dışı edilme hikayem diye konu açmazsın

    _____________________________


  • Teğmen
    220 Mesaj
    Başarılar hocam kalıcı olarak kalmak için ne yapmayı düşünüyorsunuz



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarbay
    10623 Mesaj
    Umarım hayalini gerçekleştirirsin, yolun açık olsun hocam.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    273 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Turist vizesiyle değil öğrenci vizesi alıcam hocam , dil okuluna kayıt yaptırdıktan sonraki 6 ay içerisinde çalışma iznini halledicem ve 2 sene böyle çalışarak greencard alıcam , şu an kuzenim orda 2 yıldır bu dediklerimden başka bir şey yapmadı ve çalışma izni olmadığı ilk 6 ay içinde Türk vatandaşların işletmelerinde çalıştı...

    Demek istediğim meksikalı arkadaşlarım da olur belki ama dediğiniz şeyle karşılaşacağımı sanmıyorum.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Mr.Kertenkele kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    273 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Dil okuluna kaydolucam hocam bitince süresini uzatıcam , ilk 6 ay çalışma iznim olmayacak ama daha sonra o da hallediliyor



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    megatr670 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    273 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam şimdi work and travel veya yaz okulu farketmez, Türkiye de 4 yıllık bi üniversite okurken yaz tatilinde bu dediğim şeylerden birine kayıt olmanız gerek..

    Ben direk yaz okuluna kayıt olacağım , 2 ay yasal olarak kaldıktan sonra gene yasal bir şekilde dil okulumun süresini uzatacağım fakat bu nokta da Türkiye de üniversiten açıldığı için gidemeyeceğim ve ilişiğimi keseceğim...

    İlk gittiğimde çalışma iznim olmayacak 6 ay boyunca Türk vatandaşların yanında veya kaçak olarak çalışacağım , risk almayıp Türk işveren ararım diye düşünüyorum..

    Daha sonra çalışma iznimi alınca yasal bir şekilde 2 yıl çalıştıktan sonra green card elde edip rahat yaşamaya başlayacağım.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Sniper Shepard kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    276 Mesaj
    Benim merak ettiğim kısım dil okulunda iken nasıl H1B vizesi alacağını açıkcası? Biraz hayal gibi geldi bana, işler istediğiniz gibi gitmez ise epey sakat duruma düşebilirsiniz. 2 yıl sonrasında greencard olayı da yanlış olabilir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    273 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam kuzenim bu konuyla ilgili bi açıklama yaptı bana ilk 6 ay çalışma iznin olmuyo ama ondan sonra sürekli dil okulu için vizesini uzatan bireye çalışma izni veriyo Amerika demişti, kimse kaçak çalışılmasını istemez

    Greencard için nesi yanlış olabilir onu anlayamadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MajorWindows -- 13 Kasım 2020; 2:42:26 >
    |
    |
    Soğansız Dürüm kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    62 Mesaj
    Covid zamanı iş bulmak zor olabilir. Ayrıca H1B vizesiyle 5yıl çalışınca greencard sahibi oluyosun diye biliyorum. Yanlışım varsa arkadaşlar düzeltsin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    276 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MajorWindows

    Hocam kuzenim bu konuyla ilgili bi açıklama yaptı bana ilk 6 ay çalışma iznin olmuyo ama ondan sonra sürekli dil okulu için vizesini uzatan bireye çalışma izni veriyo Amerika demişti, kimse kaçak çalışılmasını istemez

    Greencard için nesi yanlış olabilir onu anlayamadım

    Hocam siz orada F1 vizesi ile olacaksınız muhtemelen, off-site iş almak için 6 değil 9 ay beklemeniz gerekiyor. Ayrıca gerçekten bu çalışmaya ihtiyacınız olduğunu göstermelisiniz. Son olarak full-time değil haftalık sadece 20 saat çalışabiliyorsunuz okul açık iken, okul kapalı ise 40 saat olabiliyor. Pembe hayallere kapılıp orada zor duruma ve kaçak durumuna düşmenizi istemem. H1B vizesi almadan da Greencard vereceklerini hiç sanmıyorum ki H1B vizesini siz değil, sizin iş vereniniz alıyor ve gerçekten iyi bir meslek veya yeteneğe sahip olmalısınız bunun için öyle kolay bir süreç değil ayrıca yıllık belirli bir kotası var. En büyük şansınız direk Greencard'a başvurmak idi o da 2 3 gün önce sonra erdi.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1173 Mesaj
    6 aylık vizeye çalışma izni veriyorlar mı? Dil okulu vizesini uzatabiliyor musun? Vize şartlarını vs iyice okudun mu? Bunlar öyle yapacam edecemle olmuyor



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    195 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Soğansız Dürüm

    Hocam siz orada F1 vizesi ile olacaksınız muhtemelen, off-site iş almak için 6 değil 9 ay beklemeniz gerekiyor. Ayrıca gerçekten bu çalışmaya ihtiyacınız olduğunu göstermelisiniz. Son olarak full-time değil haftalık sadece 20 saat çalışabiliyorsunuz okul açık iken, okul kapalı ise 40 saat olabiliyor. Pembe hayallere kapılıp orada zor duruma ve kaçak durumuna düşmenizi istemem. H1B vizesi almadan da Greencard vereceklerini hiç sanmıyorum ki H1B vizesini siz değil, sizin iş vereniniz alıyor ve gerçekten iyi bir meslek veya yeteneğe sahip olmalısınız bunun için öyle kolay bir süreç değil ayrıca yıllık belirli bir kotası var. En büyük şansınız direk Greencard'a başvurmak idi o da 2 3 gün önce sonra erdi.



    Alıntıları Göster

    sen bilen bir lamaya benziyorsun. amerikaya gitmenin en kolay yolu ne? ingilizcem var, bilgisayar mühendisliği okuyorum sene 2.

    _____________________________
    flattery flattery charges my battery




  • Yüzbaşı
    276 Mesaj

    Amerika'da değilim şu anda ama benim de gitme planlarım var yakın gelecekte. Şu an Hollanda'dayım ve ben de bilgisayar mühendisliği mezunuyum. En kolay yol bölümünü olurken bir çok proje yapmak, hackathonlara katılmak ve güzel stajlar yapmak. Hatta erasmus stajı yapmanı tavsiye ederim. Daha sonrasında bu bilgilerini LinkedIn'e koyup oradan ilanlara bakacaksın ve beğendiklerine özel email atacaksın cv ve cover letter içeren. Bu şekilde dünyanın her yerinde iş bulabilirsin bence.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Automatic Gun Fire kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    195 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Soğansız Dürüm

    Amerika'da değilim şu anda ama benim de gitme planlarım var yakın gelecekte. Şu an Hollanda'dayım ve ben de bilgisayar mühendisliği mezunuyum. En kolay yol bölümünü olurken bir çok proje yapmak, hackathonlara katılmak ve güzel stajlar yapmak. Hatta erasmus stajı yapmanı tavsiye ederim. Daha sonrasında bu bilgilerini LinkedIn'e koyup oradan ilanlara bakacaksın ve beğendiklerine özel email atacaksın cv ve cover letter içeren. Bu şekilde dünyanın her yerinde iş bulabilirsin bence.

    İlgi çeken pet projelere örnek verebilir misin?

    _____________________________
    flattery flattery charges my battery
  • ilk başlarda herkesin hayalidir..

    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
Radyo Dinle
Bebek Oyunları
Sohbet
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,489
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.