Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (79. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.624
Cevap
131
Favori
388.162
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7778798081
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kingreis2113 K kullanıcısına yanıt

    hocam bana dönmedi diğer arkadaş söylesin ben de faydalanırım ibrahim miydi nicki :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jcassa -- 14 Temmuz 2021; 19:31:41 >
  • NegroBlanco kullanıcısına yanıt

    Arkadaslar altyapi Turk Telekom TurkNetten hizmet aliyoruz bazi dairelerde Turk Telekom bina ici ankastre goruldugu gibi fibere uygun dolaba cevirmek icin TurkNetmi yapar Turk Telekommu ?

  • saameet_06 S kullanıcısına yanıt

    Tamamdır hocam.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: NegroBlanco

    Arkadaslar altyapi Turk Telekom TurkNetten hizmet aliyoruz bazi dairelerde Turk Telekom bina ici ankastre goruldugu gibi fibere uygun dolaba cevirmek icin TurkNetmi yapar Turk Telekommu ?

    Altyapı Telekom un ise gerekli düzenlemeleri Telekom yapar, altyapı Türknet'in ise (gigafiber) Türknet yapar.

  • Tamam kardesim tsk ben Turk Telekoma bildirdim bakalim cozeceklermi mahalledeki saha dolaplarini yenilediler VDSL hizmtei aliyorum TurkNetten 75.-mbit apartmana ankastre dolabina turuncu kablo giriyor cikis eski bakir kablo ile dagiliyor internet hizi guzel yeni swith ankastre takilirsa hizlarimizda yukselir derli toplu olur.

  • Hocam linkedin üzerinden TT ceo'su Ümit Önal'a yazdım oda gerekli yerlere ilettim diye mesaj attı ve bana sms olarak takip kodu geldi nasıl takip ederim?

  • NegroBlanco kullanıcısına yanıt

    Rica ederim. İlgili kutuyu fotoğraf çeker misiniz hocam?

  • Kingreis2113 K kullanıcısına yanıt

    Online işlemlerde gözüküyordur hocam o. Tüketici şikayetleri menüsünde. Web den bakın yalnız.

  • hocam TT evde internet müşterisi değilim sadece Mobil Müşterisiyimde mobildede gözükmemekte

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kingreis2113

    hocam TT evde internet müşterisi değilim sadece Mobil Müşterisiyimde mobildede gözükmemekte

    Abone olmak istediğinizi veya nakil almak istediğinizi de iletebilirsiniz hocam. Müşterisi olmanıza gerek yok hocam. Adresi vereceksiniz, böyle bir sorun var diyeceksiniz ve kayıt alınıp ilgili müdürlüğe aktarılacak.


    Veya tuketici.btk.gov.tr adresinden de yazabilirsiniz.

  • hocam peki Ümit Önal Aracılıyla Şikayet Kaydı oluşturulması işe yararmı fiber için.

    Bide taahüt eve getirdikleri kağıtları imzalayıncamı başlıyor abonelik alsam eve gelince istemediğimi söyleyip kağıtları falan imzalamasam olurmu? sonra türknete geçsem

  • Kingreis2113 K kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Umarım etkisi olur hocam.

    Tabi abonelik formu imzalarsanız veya kimlik bilgilerini verirseniz abonelik başlatırlar. Daha sonra alıcam diyin, altyapı aktif olunca istediğiniz isletmeciden hizmet alabilirsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hocam şikayet kaydı bulanamamıştır diyor

  • Kingreis2113 K kullanıcısına yanıt
    Aynı talep metnini tuketici.btk.gov.tr adresinden de iletebilirsiniz veya size gelen takip numarasını twitter ttdestek hesabına mesaj gönderin. Bilgi verirler hocam size.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hocam btk işe yaramıyor çok denedim ttdesteğe yazdım bakalım

  • TBMM'ye de başvurdum. Bu işi bu kadar zora sokmanın anlamı ne? Neden basit bir altyapı işlemi için tüm Türkiye'yi seferber etmek zorunda bırakılıyoruz?


    Başvuru dilekçemin ekran görüntüsü:


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri


    Ben daha ne yapayım? Torpilin bu kadar ciddi işlediği devlette, torpilsiz vatandaşa yer yok mantığı güdülüyor malesef.





  • Kingreis2113 K kullanıcısına yanıt

    İnsallah çözümlenir hocam.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkangunes04

    TBMM'ye de başvurdum. Bu işi bu kadar zora sokmanın anlamı ne? Neden basit bir altyapı işlemi için tüm Türkiye'yi seferber etmek zorunda bırakılıyoruz?


    Başvuru dilekçemin ekran görüntüsü:


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri


    Ben daha ne yapayım? Torpilin bu kadar ciddi işlediği devlette, torpilsiz vatandaşa yer yok mantığı güdülüyor malesef.

    Merhaba. Umarım başvurunuz kısa sürede çözülür hocam. TBMM E dilekçe sayfasını görmüşsünüzdür, insanlar çok çok basit ama çözülemeyen konuları oraya taşımışlar. Belki de ilgili kurumlar çözüm odaklı olsa konu oralara yansımayacak bile.





  • gözüm aydın, 1 hafta arayla konuştuğum sahada çalışan 2 teknik elemanda abi 11. aya kadar dayan portları takıyoruz en kötü vdsl ile 35 mbit alacaksın dedi. 😀 inşallah doğrudur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saameet_06 S kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun. :)

  • 
Sayfa: önceki 7778798081
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.