< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (147. sayfa)
-
-
Tamamdır, gelecek olan yanıta göre daha detaylı konuşabiliriz konu üzerine.
-
Bu yanit ttnet geldinitrazda bulunsamda ayni seyi yazip kapatiyorlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Btk dan yanit gelmedi aadece bu yazilanlarin aynisi evrak sekljnde eve postalandi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Siz itiraz ettiğinizde tekrar işletmeci yanıt veriyor, tekrar itiraz edilir ise yanıttan memnun olmama durumu ile ilgili bu durumda son sözü BTK söylüyor. Talebinizi BTK kapatıyor. Bu yanıt ile KDK ya başvurabiliyorsunuz yani BTK dan alınan yanıt önemli hocam.
-
Size üstteki mesajlarımda verdiğim adreslere bir uğrayın hocam. Hangi müdürlüğe bağlısınız bilmediğim için bir şey diyemiyorum. Ancak ilgili müdürlüklerdeki erişim planlama ile görüşürseniz hem daha net bilgi alırsınız hem de dilekçe teslim edebilirsiniz.
-
Tammdir hocam tesekkur ederim dediginiz mudurluklere gidip gorusecegim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Rica ederim. Şansınızı deneyin belki tek seferde doğru yere gidersiniz hocam. Gelişmeleri buradan yazarsanız bizler de yorumumuzu katabilmiş oluruz. Saygılar
-
Umarim olur gelismelerden haber verecegim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Aynen, hayırlı olsun şimdiden.
-
Tamamdır.
-
Arkadaslar bizim sitedeki bloklara gelen fiber kabloda problem oldu, muhtemelen fare vs kemirdi. 2 blokta internet yok 1 haftadir, turk telekomu arayip duruyoruz tum blok olarak ama hic kimse gelmiyor. AYNI sorun diger bloklarda yasandi eskiden, 3 ayda falan geldiler herkes super online gecti. Suan bizde de boyle olucak gibi duruyor, bi sekilde bu adamlari getirtmenin yolu yok mudur. Yapacaklari tek islem blok arasi bir fiber kablo cekmek max 30dk ya hallediyorlar.. super online gecmesine gecerim ama suanki internetimden cok memnundum Ve fiyat olarak super online inanilmaz pahali zaten..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arıza kayıtlarınız aktif şekilde mi duruyor? Sonuçlanmıyor mu?
-
Hocam btk ya şikayet kaydı oluşturmuştum üstüne birde ilçe müdürlüğünü aradım kablonetin detaylıca anlattım şebeke çekim talebi oluşturuyorum dedi sizin binaya inceleyip onaylarlarsa çekilir dedi binanıza
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hayırlısı olsun inşallah çok gecikmez hocam.
-
İnşallah
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Evet herkesin bi ton ariza kaydi var, hicbir sonuc yok. Yarin gonderiyoruz hemen diyen de var ama hic kimse gelmiyor. Ilginc ve uzucu bi durum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arıza kayıtları da kapanmıyor bu arada doğru mudur? Arızayı gidermek için yasal süreleri var, o sürelerin dışına çıkamıyorlar esasen ama arızanın boyutunu bilmiyorum tabi.
tuketici.btk.gov.tr adresinden de kayıt açmanızı tavsiye ederim arızalarınızın sonuçlanmaması ile ilgili. Yasal süreler içerisinde sonuçlanmıyor ise bundan da bahsedebilirsiniz. Gelen smslerde genelde 48 saat yazar örneğin arıza çözüm süresi olarak.
-
şimdiden hayırlı olsun. darısı başımıza:) hangi mahalledesiniz? ben karabağlar vatan mahallesi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X