Rica ederim hocam. Bahsettiğimiz kanallara yaptığınız başvurulardan yanıt gelsin, gelen yanıtları yazın hocam buraya devamını akabinde konuşalım ben yardımcı olacağım inşallah devamındaki süreç adına. |
Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (145. sayfa)




-
-
Hocam Twitter’dan yazdım, anında yanıt geldi. 2 ayrı takip koduyla mesaj geldi, hattınıza ait şikayetiniz işeme alınmıştır diye.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tamamdır hocam gelecek olan yanıtı buradan yazarsınız.
-
Aynı şekilde bana da geldi anında yanıt
İşleme alınmıştır diye cevabı yazarım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tamamdır hocam.
-
Hocam aradılar an itibariyle "Biliyoruz internet çok önemli araç, komşularınız da kullanmak istiyor, şu an bölgenizde çalışma var, alt yapı gelecektir." dendi, dedim ne kadar zamanda? "En geç 24 aya kadar gelir." dedi. Yani dedim ki 24 aya kim öle kim kala, siz acil olduğunu bildirin merkeze, yanı başımdaki sokakta var.
Pazartesi yazılı bir şekilde müdürlüğe vermemi tavsiye eder misiniz? Yoksa bundan sonraki süreçte ne yapalım?
-
Hocam selamlar. Artık yanıtı aldığınıza göre yapılacak adımları ben size paylaşayım.
1) Öncelikle tuketici.btk.gov.tr adresi üzerinde e devletiniz ile girerek mutlaka kaydınızı açın bir önceki mesajımda tarif ettiğim üzere.
2)Bağlı olduğunuz müdürlüğe şahsen veya bina olarak dilekçe verebilirsiniz. Bina olarak verirseniz ortak dilekçe yaparsınız daire sakinleri kiracı veya ev sahipleri imzalarlar. Şahsi de verebilirsiniz hiçbir engel yoktur.
3)Dilekçenizde sadece üst mesajımda belirttiğim ifadeler yer alsın. Çok detaya girmeyin, dilekçe kısa ve öz olsun.
4)Dilekçe takip numaranızı alarak beklemeye başlayın. Yanıt aşağıdaki kanunda belirtilen süreler çerçevesinde gelmektedir.
https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuatmetin/1.5.3071.pdf
5)Dilekçenize gelecek olan cevabın durumuna göre detayları görüşürüz.
Not: Bağlı olunan müdürlükte erişim planlama birimi var. Bu birime müracaat edip adresinizi paylaşırsanız kontrol edip daha net bilgi verebilirler.
Not2: Dilekçenizde FTTH talep ettiğinize dair ifadeye de yer verebilirsiniz. Yani bakır şebekede port açılamıyorsa FTTH talep ettiğinizi de yazabilirsiniz. Burada tercih sizindir hocam. Ya da bakır ile hiç uğraşmayıp dilekçenizde direkt olarak FTTH talep ettiğinize de yer verebilirsiniz. Ya da iki durumdan da bahsedin. Burada size kalmış bir tercih tamamen.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-733E6E0F7 -- 8 Ekim 2023; 16:31:47 >
-
Türk Telekom İl Müdürlüne gidip 1 günde çözebileceğiniz bir durum hocam.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam bu Türk Telekom İl Müdürlüklerine asla telefon ile ulaşamıyoruz galiba. İnternetten numaralarını bulamadım müşteri hizmetlerinden talep ettim onlar da sağlayamadılar. İzmir İl Müdürlüğüne hiç bir şekilde gitmeden ulaşamıyorum.
-
Belki telefonla ulaşılabilen yerler de vardır ama büyükşehirler özelinde söyleyeyim kişisel tecrübem ile ,ulaşmak mümkün olmuyor pek hocam.
-
Hocam selamlar, az önce Vodafone ile görüşme sağladım. Her gece hızım 2.99'a düşmekte. Gündüz de böyle devam etmekte. Bu sorun ile görüşme sağladığımda hemen bana "geçenlerde bir müşteride de aynısı oldu, paket yenilemesi yaptık düzeldi" diye cevap verildi. Anladım ki bunlar otomatik bir şeyler yapmakta.
Türktelekom ya da farklı bir iss'e port iptal olmadan taşıma işlemi başlatacağım. Taşıma işlemi başladıktan sonra bakalım neler olacak. Gelişmeleri tekrar bildiririm. İşten dolayı daha dilekçeyi veremedim. Onu da ekstra vereceğim ki portta açılsın.
-
-
Öyle saçma şey mi olur yahu.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
-
50mbit alırsınız aslında
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba. Öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Bir süre bağlantınız bu şekilde kalsın derim ben. Stabil olup olmadığını gözlemleyin, sürece göre kararınızı verirsiniz hız yükseltmek noktasında.
VodafoneNet ile ilgili şikayetinizi tuketici.btk.gov.tr adresinden yapabilirsiniz ilgili işletmeciyi seçerek.
-
-
-
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANTON.k -- 18 Ekim 2023; 18:47:28 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
@XpressMusic34 dostum bugün enteresan bir durum oluşru. geçen hafta tekrardan btk üzerinden fiber durumu ile ilgili bilgi talep ettim. klasik olarak 2023 yılı içerisinde tamamlanması planlanıyor yazdılar. tekrardan onaylanan bir proje varmı yokmu diye sordum. yine klasik cevap verdiler. bu sefer tekrardan yazınca btk devreye girdi ve bugün aradılar beni. adresinizde bir proje var dediler. dedim ben size proje varmı yokmu diye sormuyorum. onaylandımı onaylanmadımı dedim? yazan yazıda proje var kazı bekleniyor yazıyor beyfendi dedi. dedim tamam teşekkür ederim. akşama doğru dışardaydım hanım aradı. dedi gözün aydın fiber geldi:) dedim olamaz öyle şey. kazı olmadan kablo çekilmeden ne fiberi. geldim eve kapıda telekom aracı. içeride çalışanlar var. dedim hayırdır? burada kazı olmadı ne fiberi? bize iç tesisatı döşememiz söylendi 25-30 güne getirirler dedi. dedim bu saçma değilmi? benim bildigim önce dış tesisat yapılır sonra iç. dedim acaba buda oyalama taktiği mi? yok abi para ödüyorlar bu işler için getirmemezlik olurmu. mecbur getirecekler ve bu sokakta sadece bu apartman var başka apartmana kablo çekilmesi söylenmedi dedi. kutu nereye bağlanır vs baktılar ama kutu bağlamadılar. tüm dairelere kablo çekildi ve girişe kablo bırakıldı. foto ekliyorum. sence ne olabilir? konum izmir
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yavuzdeger -- 18 Ekim 2023; 18:53:45 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X