Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (119. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4.632
Cevap
131
Favori
401.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 117118119120121
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam bugün Türk Telekom müdürlüğüne de gittim bana bir taahhütlü abonelik kitleyip bekle diyerek geri döndürdüler. Herhangi bir dilekçe vs verilmediğinden bahsettiler. Tüm sokakta fibere kadar var fakat yeni bina olduğu için bizde yok. Sokağı vs kazmalarına da gerek yok evin önünde Türk Telekoma ait şu bölmeden bile var. Ne yapman gerekir acaba. Proje yöneticisinin adını buldum fakat numarası dahili numara açılmıyor hiçbir şekilde. Ne tavsiye edersiniz

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Osmozz kullanıcısına yanıt
    Hocam açık kapı üzerinden başvuru yapmanızı tavsiye ederim. Şansınızı bi deneyin

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Jackquins kullanıcısına yanıt

    Bu bahsettiğiniz yan binadaki bir yerden başvuru yapıp kendi daireme kablo çekmek mi oluyor hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Osmozz kullanıcısına yanıt
    Hayır hocam, acikkapi.gov.tr üzerinden dilekçe yazar gibi başvuru yapıyorsunuz. Onlar gerekli yerle iletişime geçip size bilgi veriyorlar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Şok yanlış anlamışım ben teşekkür ederim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • aceylan1922 kullanıcısına yanıt

    Mesafenin kısalması için saha dolabı yapılması gerekir, bunun için de yüksek hızları talep ettiğinizi belirten dilekçe vermelisiniz.

    _____________________________
  • Hocam merhaba. Sizden ön talep almışlar, altyapıyı sağlayamazlarsa o abonelik kendiliğinden iptal oluyor çok dert etmeyin onu o yüzden. Dilekçe almıyoruz denmesi ise dilekçe hakkının kullanılmasına dair kanuna aykırı bir durum. Almak zorundalar ve zaten konudan da okuyabileceğiniz üzere her müdürlük alıyor dilekçeyi ve bir takip no veriyor.


    Fotoğrafta duvarda sallanan bir ankastre kutusu gördüm. O çalışmıyor mu hocam acaba ondan size bir bağlantı verseler örneğin? Bunu teklif ettiniz mi?

    _____________________________
  • Selamlar, bahsettiğiniz şeyin ne işe yaradığını bilmiyordum. Müdürlüğe tekrardan gittiğimde bir bahsedeyim. Henüz alt kalttaki gişeden başka yerle konuşamadım.


    Linkedin üzerinden bir proje yöneticisi buldum bana verdiği cevap şu şekilde.

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    Twitterdan ceo'ya yazdığım zaman tt'dan aradılar. Oradaki arayanlar daha çözüm odaklı yaklaşıyorlar özellikle seçmişler gibi fakat iş yine buradakilerde bittiğinden umudumu iyice yitirdim.


    Evin içerisinde telefonum çekse yine bir nebze diyeceğim. 4.5g sadece balkonda çekiyor bugün çaresizlik içerisinde superbox'a başvurdum. Yarın ekip geldiğinde eve davet edip orada test etmelerini rica edeceğim. Sokakta çekiyor fakat evde çekmiyor.


    Binaya gelen paket servisleri artık evimin balkonuna davet ediyorum ödemeyi yapabilmek için gerçekten rezil bir durum.

    _____________________________




  • Osmozz kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Fotoğrafta, duvarda sallanan bir ankastre kutusu gözüküyor. Onu gösterip bundan bağlantı alamıyor muyuz diye bir sorun hocam. Eğer onu çalışabilir hale getirirlerse oradan bağlantı alabilirsiniz veya belki de çalışıyordur bilmiyorum inanın.


    Güzergah çalışmıyor dedikleri büyük ihtimalle yeraltı borulardan söz ediyorlar, onlar zamanla deforme oluyorlar ve tekrar kazıp tamir etmek gerekebiliyor.


    Umudunuzu yitirmeyin hocam, bu işler sabır işi en başta.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-733E6E0F7 -- 16 Kasım 2022; 15:14:0 >
    _____________________________
  • @GIBIRNET Hocam bilgilendirme yapabilir misiniz?


    @Akhenaton1990




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-733E6E0F7 -- 16 Kasım 2022; 15:15:22 >
    _____________________________
  • Hocam ilgilenmiyorlar hiçbir şekilde Türk Telekom'dan yeni paket için başvurdum, bugün hemen gelip bağlayalım dediler. Hiçbirşey anlamadım neden böyle olduğuyla ilgili. Bende kabul ettim, öğlen gelip bağladılar. Sağolun hocam ilginiz için teşekkürler.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Estağfurullah hocam rica ederim, ben de çok merak ettim. Bir açıklama yapar inşallah @GIBIRNET yetkilisi. Bizler de okuruz.




    @Akhenaton1990




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-733E6E0F7 -- 16 Kasım 2022; 20:47:28 >
    _____________________________
  • merhaba hocam Turknet internet hızımı sabitlemiş. o yüzden alabileceğim hız normalden daha düşük. SNR ayarını 3 yaptım, bayağıdır kullanmama rağmen kopma falan olmadı. mh ile bir görüşeyim mi bu durumu?


    DSL bağlantı tanılama

    Standart ITU G.993.2 (VDSL2)

    Hat durumu showtime

    Mod VDSL2 CPE

    VDSL profili 17a

    Bağlantı hızı 79869 kbit/s 8188 kbit/s

    Atanabilir hız 111759 kbit/s 32378 kbit/s

    Gürültü marjı 3.1 dB 24.9 dB

    Sinyal gücü seviyesi 14.6 dBm 9.4 dBm

    Sinyal zayıflaması 4.8 dB 0.0 dB



    @XpressMusic34

    _____________________________
  • Merhaba, forumumuzda yetkili @TurkNetDestek ile görüşebilirsiniz hocam dilerseniz.

    _____________________________
  • Arkadaşlar merhaba öncelikle herkese iyi günler dilerim

    Mart ayı gibi nasipse taşınacağım. Aynı binada Kayınpederimde oturuyor. Bina 7 yıllık ve o zamandan bu yana binada altyapı, port vs her neyse yok. Kayınpeder söylediğine göre bölge müdürlüğüne 6 ya da 7 defa dilekçe vermiş. Her defasında port yok diye geçiştirmişler

    Daireye ait sorgulama sonucu şu şekilde çıkıyor Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri




    Sağ, sol, karşıdaki binaların altyapı sorgusunda ise hepsinde olumlu çıkmakta.
    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    Bu kadar uzun süredir çözülemeyen bu internet problemi için ne yapmam gerek ? Tahmini olarak taşınmama 4-5 ay var, bu süre zarfında neler gerekiyosa yapmak istiyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deathbringer -- 25 Kasım 2022; 4:37:35 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Deathbringer kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Öncelikle tuketici.btk.gov.tr adresinden, ilgili binanın net ve açık adresini paylaşarak, söz konusu binada internet aboneliği almak istediğinizi veya halihazırdaki hattınızı nakil yapmak istediğinizi ancak binada "port yok" şeklinde hata verdiği bilgisini ekran görüntüleriniz ile paylaşın.


    Gelecek olan yanıta göre tekrardan konuşalım hocam.


    Bu arada eğer imkanınız var ise, bağlı olunan bölge ile ilgilenen müdürlükteki "erişim planlama" birimi ile görüşmenizi de tavsiye ederim.


    Yakınınızın verdiği dilekçelerin takip no ları var ise, bunların akıbetini de yine aynı müdürlükten sorgulayabilirsiniz.

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7

    Merhaba.


    Öncelikle tuketici.btk.gov.tr adresinden, ilgili binanın net ve açık adresini paylaşarak, söz konusu binada internet aboneliği almak istediğinizi veya halihazırdaki hattınızı nakil yapmak istediğinizi ancak binada "port yok" şeklinde hata verdiği bilgisini ekran görüntüleriniz ile paylaşın.


    Gelecek olan yanıta göre tekrardan konuşalım hocam.


    Bu arada eğer imkanınız var ise, bağlı olunan bölge ile ilgilenen müdürlükteki "erişim planlama" birimi ile görüşmenizi de tavsiye ederim.


    Yakınınızın verdiği dilekçelerin takip no ları var ise, bunların akıbetini de yine aynı müdürlükten sorgulayabilirsiniz.

    Şu an nakil işlemi yaptırmayacağım ama ona biraz zamana var. Yinede mesaj içeriğine o şekilde mi yazayım. Birde geçen sene bölge müdürlüğüne dilekçe verdikten sonra BTK ya yazmıştım fakat herhangi bir ilerleme olmamıştı

    Daha önceki dilekçelerinde takip numaraları ne yazık ki yok

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________




  • görüştüm, sabitlemeyi kaldırdılar. değerler iyileşti ve yoğun kullanımda kopma da olmuyor.


    DSL bağlantı tanılama

    Standart ITU G.993.2 (VDSL2)

    Hat durumu showtime

    Mod VDSL2 CPE

    VDSL profili 17a

    Bağlantı hızı 100566 kbit/s 8188 kbit/s

    Atanabilir hız 120263 kbit/s 34437 kbit/s

    Gürültü marjı 1.4 dB 26.1 dB

    Sinyal gücü seviyesi 14.6 dBm 9.5 dBm

    Sinyal zayıflaması 4.7 dB 0.0 dB




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karakabus_ -- 26 Kasım 2022; 9:26:16 >
    _____________________________
  • Deathbringer kullanıcısına yanıt

    Şu an nakil işlemi yaptırmanıza gerek yok veya yeni abonelik almanıza gerek yok. Talebinizin içerisinde "port yok" probleminin giderilmesini ve ilerleyen zamanlarda nakil işlemi yapacağınızı veya yeni abonelik alacağınız yönünde bilgilendirme notu ekleyebilirsiniz. Yani talebinizin ana teması "port yok" probleminin giderilmesi ve tarafınıza bilgi verilmesi üzerine olmalı hocam.


    Takip no ları her zaman saklayın, ilerleyen süreçlerde referans olarak kullanabilirsiniz.

    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 117118119120121
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.