Şimdi Ara

Divinity Original Sin 2 Definitive Edition Türkçe Yama Çalışması [AnimusProjesi.com] (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
604
Cevap
34
Favori
116.735
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
63 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • O zaman bu ayda 4$'dan devam edeceğim. Umarım dolar biraz da olsa düşerde bu şekilde devam ederiz. Kolaylık diliyorum.
  • Hayırlı uğurlu olsun,dizi şeklinde bence de mantıklı.Zaten uzun soluklu bir oyun : )
  • Oyunun yeni sürümüyle türkçe oynamak bambaşka bir tat olucak.
  • destek olmaya ben ve kardeşlerim olarak devam ediyoruz kolay gelsin.
  • Süper bir haber üyelikler bir düşer bir artar en azından benim açımdan destek devam edecek.
  • Bağışçılar genel bir sayıda tutulursa bu başlatılan proje devam edecektir. Özellikle oyunun fanı olup sponsor olan kişilere teşekkürü bir borç bilirim durumu iyi olup yüksek bağış yapmak, yada sırf fanı olduğu için yüksek seviyede maddi destekte bulunmak büyük fedakarlık.

    Ve yine bu grup bizim açımızdan önemli, olur da ilerde Cyberpunk 2077 el atacak birileri olursa bununda ancak siz olacağınızı düşünüyorum o oyununda ciddi bir emek istediği aşikar... zaten türkçe gelmeyeceği kesin bu kurdan sonra türkçe oyun görmek hayal...
  • Olası Cyberpunk cevirisi için bile destek verilir kesinlikle. Divinity beni alâkadar etmese bile çeviri referansı için büyük adım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zebercet

    Olası Cyberpunk cevirisi için bile destek verilir kesinlikle. Divinity beni alâkadar etmese bile çeviri referansı için büyük adım.
    w3 çevirisinin başına gelenlerden sonra hiç kimsenin herhangi bir cdpr oyununu çevireceğini düşünmüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r0ket

    w3 çevirisinin başına gelenlerden sonra hiç kimsenin herhangi bir cdpr oyununu çevireceğini düşünmüyorum.

    Alıntıları Göster
    Orası öyle ama sonuçta bu arkadaşlar bu işi patreon üzerinden yapıyorlar hocam. W3 çevirmenleri bir anlamda babasının hayrına yapıyordu. Yani siz parayı verdikten sonra çevirirler neden çevirmesinler.
  • Elinize sağlık beklediğimiz haber bu desteğe devam
  • Kolay gelsin elimizden geldiğince destek olacağız.
  • Zebercet kullanıcısına yanıt
    Divinity muhtemelen cyberpunktan daha iyi oyun olacak bu arada bir şans vermenizi öneririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Periah

    Divinity muhtemelen cyberpunktan daha iyi oyun olacak bu arada bir şans vermenizi öneririm.
    İlk oyunu denemiştim. Tur bazlı oyun bana hitap etmiyor. Zamanında mecburiyetten teknik yetersizlikten oyunlar tur bazlı yapılmış ancak günümüzde çağ dışı geliyor bana. Sevene büyük saygım var sadece kişisel fikrim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zebercet kullanıcısına yanıt
    Öyleyse Dragon Age Origins öneririm mükemmel bir oyundu.Tur bazlı değildir. Hikayesi bir karadelik gibi içine çeker ve muazzam bir deneyim yaşarsınız. Lord of the Rnigs yanında halt etmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Periah

    Öyleyse Dragon Age Origins öneririm mükemmel bir oyundu.Tur bazlı değildir. Hikayesi bir karadelik gibi içine çeker ve muazzam bir deneyim yaşarsınız. Lord of the Rnigs yanında halt etmiş.
    Evet o oyunu beğenmiştim otuz saat civarı oynamıştım ancak sonunu getirmemiştim. Hazır arkadaşlar ikinci oyunu çeviriyorken tekrar bir kayıt açılır. Pek bir şey hatırlamıyorum zaten. Gothik bir büyücü ablamız vardı Morgana mı neydi bitirmişti beni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zebercet kullanıcısına yanıt
    Ben o kadar oyunun değerinden bahsediyorum sen Morgana peşindesin !!! ( Bu arada harbi güzel hatundu : ) )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Periah

    Ben o kadar oyunun değerinden bahsediyorum sen Morgana peşindesin !!! ( Bu arada harbi güzel hatundu : ) )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Periah

    Ben o kadar oyunun değerinden bahsediyorum sen Morgana peşindesin !!! ( Bu arada harbi güzel hatundu : ) )
    En sonda yaptıgı bize ayıptı ama morganın hocam : (
  • Aslında tur bazlı olması "mecburiyetten teknik yetersizlikten" yapılmış bir şey değil. Strateji oyunları adı üstünde belli bir strateji ve akıl yürütme gerektiren oyunlar. Sıra tabanlı olmayıp gerçek zamanlı olduğunda aynı anda çok fazla şeyle uğraşamıyorsun ve mesela multiplayer oynarken stratejiden çok kimin daha hızlı tıkladığı da sonucu belirliyor.

    Tur bazlı olması ise işi tamamen stratejiye döküyor tıpkı satranç gibi durup üzerine düşünebileceğin, hamlelerini hesaplayabileceğin ve aynı anda birden fazla şey yapabileceğin bir kontrol mekanizması sunuyor. Örnek verdiğiniz Dragon Age mesela, çok zor seviyede oynarsanız pata küte oynayıp kazanmanız hayli güç sürekli "Pause" yapıp durdurarak 4 karaktere komutlar vermek zorunda kalıyorsunuz.

    Yanlış anlaşılmasın eleştirmiyorum kimi gerçek zamanlı, kimi durdurmalı, kimi de tur tabanlı sevebilir sadece özünü anlatmak istedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fortescue

    Aslında tur bazlı olması "mecburiyetten teknik yetersizlikten" yapılmış bir şey değil. Strateji oyunları adı üstünde belli bir strateji ve akıl yürütme gerektiren oyunlar. Sıra tabanlı olmayıp gerçek zamanlı olduğunda aynı anda çok fazla şeyle uğraşamıyorsun ve mesela multiplayer oynarken stratejiden çok kimin daha hızlı tıkladığı da sonucu belirliyor.

    Tur bazlı olması ise işi tamamen stratejiye döküyor tıpkı satranç gibi durup üzerine düşünebileceğin, hamlelerini hesaplayabileceğin ve aynı anda birden fazla şey yapabileceğin bir kontrol mekanizması sunuyor. Örnek verdiğiniz Dragon Age mesela, çok zor seviyede oynarsanız pata küte oynayıp kazanmanız hayli güç sürekli "Pause" yapıp durdurarak 4 karaktere komutlar vermek zorunda kalıyorsunuz.

    Yanlış anlaşılmasın eleştirmiyorum kimi gerçek zamanlı, kimi durdurmalı, kimi de tur tabanlı sevebilir sadece özünü anlatmak istedim.
    Evet biraz talihsiz bir yorum oldu. Oyunu daha taktiksel kıldığı, oyuncuyu dakikalarca düşünmeye ittiği bir gerçek elbette bunları inkar etmiyorum. Ama işte o zamanı durdurabilme mevzusu beni rahatsız ediyor kendi içinde. Yani gerçekçi gelmiyor bana bir şekilde. Pusu kurarsınız birbirinize el kol komutlarıyla fikir verir saldırırsınız bu olur ancak açık alanda dipdibe duran iki karakterin sırayla birbirine skill atması bana lüzumsuz geliyor. Yani seveninin neden sevdiğini anlıyorum ancak tekrar söylüyorum bana hitap etmiyor. Gerçek zamanlı ilerleyen savaşları daha gerçekçi ve heyecanlı buluyorum. Dakikalarca ekranın dip köşesini kurcalayıp en uygun saldırı metodlarını seçip savaşı bitirmek bana çağ dışı bir mekanik gibi geliyor - elbette şans faktörü var biliyorum - Mecburiyetten yapılmış olduğu konusundaki fikrim ise sabit, 1998 yılında çıkmış bir oyunda sağlıklı bir gerçek zamanlı çatışma mekaniği olamayacağı için oyunun mecburen bir çözüm yolu olarak tur bazlı çatışma mekaniğini üzerine inşa edildiğini düşünüyorum. Örnek vermem gerekirse Baldur's Gate Enhanced Edition bu haliyle bile kanser eden bir kontrol sistemine sahipti mesela. Bir an Baldur's Gate'in gerçek zamanlı çatışma mekaniğine sahip olduğunu düşünün, ne demek istediğimi de anlarsınız. Olgun cevabınız için teşekkür ederim.




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.