Şimdi Ara

TÜRK NET BU YAPTIĞIN HİÇ OLMADI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.080
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hız düşmesi sorununu bir dönem bende yaşadım çok can sıkıcıydı. Tekrar etmesi takdirinde hiç düşünmeden NetSpeed'e geçiş yapacağım.
    _____________________________
    Meizu marka akıllı cep telefonlarında yerelleştirme çalışması yapıyorum. Çalışmaları youtube kanalımdan:https://www.youtube.com/dogukangunacti ve Github üzerinden :https://github.com/blackrow67/TurkceFlyme8 takip edebilirsiniz.
  • Hayatımda gördüğüm en ahlak yoksunu firma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Uzun sıkıntılar sonrasında Türk-Net internet sorunumu çözdü. 3 gündür sıkıntısız nete girebiliyorum.Teşekkürler Türk-Net.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batmanzek -- 6 Şubat 2018; 16:52:45 >
    _____________________________
  • batmanzek B kullanıcısına yanıt
    Yaptığınız işlemlerden bahseder misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yenibirmesajvar

    Yaptığınız işlemlerden bahseder misiniz?

    Arkadaşım online işlemlerden ve forumda bulunan Turknet temsilcisine sıkıntılaımı anlata arıza kayıtları bıraktım. Onlar arızanız giderildi dendi. Ben tekrar arıza kaydı açtım. Ha birde online işlemlerden size özel kısmından tüketici şikayeti açtım. En sonunda arızamı giderdiler. Arıza altyapısı Telekom olduğundan Telekomun insafına kalmışız.....
    En son gelen mesajda ''Turk Telekom saha ekibi , santral ve binanızda bulunan ankastre kutusu arasındaki fiziksel bağlantıyı ve tanımlamaları kontrol etti ve arızayı bularak çözdüler. Hizmetinizi keyifle kullanmaya başlayabilirsiniz.'' mesajı geldi.
    _____________________________
  • batmanzek B kullanıcısına yanıt
    Bende aynılarınu yaptım her seferinde sorun giderildi diyorlarda sorun aynen devam ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Sorunu %90 Türk Telekom saha ekibi çözecek. Sen forumda Türk Net temsilcisine bildir. Zaten başka türlü iletişime geçilmiyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yenibirmesajvar

    Hocam türk telekom ekibi geldi ama sorun devam ediyor.



    Hız bi anda 76megabit görünmeye başladı ama testlerde hala 4 5 megabit

    TÜRK NET BU YAPTIĞIN HİÇ OLMADI



    75 mbit geldiğini kablo ile mi test ediyorsunuz?
    Bilginiz olsun speedtest ile test yaparken 8mbit çıkan hızım, youtube indirme yaparken 7mb indirmeyi neredeyse stabil halde görüyor. Testleri kablosuz olarak yapıyorum.
    _____________________________
    Bu foruma okuduğunu anlayan yönetim getirin bence, hayatımda bu kadar egoist ve anlama sorunları olan destek yönetimi görmedim.https://www.youtube.com/watch?v=44yD6wnaFJw




  • pcwolf28 P kullanıcısına yanıt
    Kablolu yapıyorum testleri.Hocam sayılar bi anlam ifade etmiyor benim için çok.Hız 8megabit gözüksün sorun değil.İnanın internetten video izlemek işkence 480p den yukarı çıkınca 10dakikalık video 20dakika sürüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • İdm ile video indirin youtube de, kaç mb ile indiriyor kontrol edin isterseniz.
    Kabloda en az 8le indirmesi lazım.
    Ben speed test ile maks 12 alırken youtube da 4 tane hd video rahat açıyorum.
    _____________________________
    Bu foruma okuduğunu anlayan yönetim getirin bence, hayatımda bu kadar egoist ve anlama sorunları olan destek yönetimi görmedim.https://www.youtube.com/watch?v=44yD6wnaFJw
  • Arkadaşlar az önce Türknetten arayıp sorununuzu çözdük dediler ama hızım aynıydı 15 megabit civarı.Dikkatimi çeken şey Türknet OİM de transmisyon tipi olarak VAE adsl gözüküyor.Bana sorun olmadığını yanlışlık olduğunu söylediler fakat ben sorunun bundan kaynaklı olabilceğini düşünüyorum
    TÜRK NET BU YAPTIĞIN HİÇ OLMADI

    bi kontrol edebilcek var mı acaba
    _____________________________




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    orada yazım hatası var tüm vae müşterilerinde vae adsl yazıyor. Sinyal 75 mbit olarak geliyor size teknik olarak sıkıntı yok ve vdsl desiniz. Tanımsal olarak sıkıntı olabilir. Yazılımsal inceleme gerekir.

    @TurkNetDestek tanımsal sıkıntı için kontrol edilmesini sağlar mısınız ? Teknik olarak sıkıntı yok gibi buradan gözüken

    @Yenibirmesajvar Destek e özelden mesaj atın müşteri numarası sıkıntınıza dair
    _____________________________
  • Merhaba, Online İşlem Merkezine girdiğimde Teknik Bilgiler menüsünde kullanıcı 2 gün 23 dk’dır akitif diyor. bu süre boyunca nette kopma olmadığı anlamımı çıkıyor burda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    iPhone 14 Pro Max | Uzay Siyahı | 256 GB | iOS 17.5.1 # Turkcell # Netgsm VDSL 35 Mbps # Digiturk Sporun Yıldızı
  • Jovi kullanıcısına yanıt
    Kopma olmadığı ve modemin de bu süre boyunca açık kalıp sinyal aldığı anlamına gelir.
    _____________________________
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    iPhone 14 Pro Max | Uzay Siyahı | 256 GB | iOS 17.5.1 # Turkcell # Netgsm VDSL 35 Mbps # Digiturk Sporun Yıldızı
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.