< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
Konfor konusunda eksikleri var mı? Evet var, ama ben alıştım ve gerektiği zaman manuele alarak müdahale ediyorum. |
video sahibi cihanair zaten ölümüne vag savunucusu, golf ü babası üretiyor
![]() ![]() |
Bir arkadaşımız için easytronic hakkındaki görüşlerimi yazmıştım. Buraya taşıyorum.
Ben otomatik şanzıman sevmezdim ama eşimde kullansın diye mecburen otomatik şanzıman almak zorunda kaldım. Bu arada kullanmadığım otomatik şanzıman türü kalmamıştır (mmt, amt, dsg, klasik otomatik, cvt, dsg......) Her tür şanzımanın kendine göre artı eksi yönleri vardır. Ne istediğini bilen ve istediği şeyinde özeliklerini tanıyan insan için karar vermekte kolaydır hüküm vermekte. Belki biliyorsunuz belki ilk defa öğreneceksiniz ama bu vites klasik tek kavramalı düz vitestir bir robot sizin yerinize debriyaja basar bu robotun ne zaman debriyaja basacağını ne zaman vites yükseltip ne zaman düşüreceğini bir beyin kararlaştırır. Bunun haricinde en baştada dediğim gibi bu şanzıman düz vitesten farklı değildir. Yukarıda söylediklerim nedeniyle easytronic şanzıman klasik otomatik viteslere göre (tork konvertörlü) daha az yakar daha seridir.Hatta easytronic fabrika verilerinde aynı motorlu ama düz vitesli araçtan bile daha az yakıyor görünüyor. Ancak benim tecrübem performanslı kullanım durumunda düz vitesinden daha fazla yakacağı yönünde. Bir diğer ayrıntıda 3000 devirde 5. viteste hızı 120 (astra h 1.4) ancak düz viteslisinin hızı 100 km dolaysıyla uzun yolda ciddi bir avantaj. Bunun dışında easytronic şanzımanın klasik otomatikten en belirgin farkı vites geçişlerinin hissedilir olması ancak bunuda vitese alışınca çözüyorsunuz (ayağınızı gazdan hafifçe çekince hiç bir sarsıntı olmuyor) olsada sarsıntı denen olay zelzele değil vites geçiş sarsıntısı ve bu sarsıntının his edildiği ve rahatsız ettiği asıl viteste 1. Ve 2. vitestir sonrasında zaten çok önemli bir sarsıntıda bulunmamaktadır Bu şanzımanın biraz nazik bir şanzıman olduğunuda belirtmeden geçemeyeceğim. Zaten bu tip şanzımanların kötü ünüde bu hassasiyetten kaynaklanıyor. İnsanlar ne kullandıklarını bilmediklerinden onun özelliklerinide bilmiyorlar ve ona göre davranmıyorlar. Bu şanzımanın kafasını karıştırmayacaksınız yani karda buzda araca patinaj çektirip durmayacaksınız, el frenini çekip aracı vitese takıp zorlamayacaksınız vesaire vesaire. Bir noktanın daha aydınlatılması lazım. Easytronic şazıman arızlarının tamir maliyetleri diğer bütün otomatik şanzımanların arıza maliyetlerinden daha ucuz ve basittir. Eskiden beyin tamiri yapılmıyordu artık beyin tamiride yapılıyor. Dolaysıyla hem klasik tork kovertörlü hem cvt hemde dsg den arıza durumunda en ucuz maliyetliside easytronictir. Tabi hakkını yemeyeyim klasik tork konvertörlü bir şanzımanın arıza verme oranı easytronicten daha düşüktür (bu genellemem her marka için geçerli değil kendi tecrübem 1-2 markanın otomatikleri için pek olumlu değil) Son olarak birde kendi şahsi gözlemimi belirteyim bu tip, yani yarı otomatik diye geçen şanzımanlar içerisinde opelin easytronic'i diğer markaların yarı otomatiklerinden daha fazla sorunlu değildir. diyebilirim (elimde bir istatistik yok tamamen kendi gözlemlerim araştırmalarım ve tecrübelerimden edindiğim kanaattir kendi aracim 60.000 km ye yaklaştı sorun yok) Birde bu tur şanzımana sahip araçlarda belli periyotlarda şanzıman kalibrasyonu yapılmalıdır bu kalibrasyon işlemi sayesinde zamanla artan sarsıntı durumu bir nebze daha dusurulebilmekteymis (ustalarin yalancısıyim su ana kadar bu işlemi yaptirmadim) NOT:Bu şanzımanı tercih etmeyi düşünen arkadaşlar mutlaka test sürüşü yapıp kendi kararlarını kendileri versinler. |
zamanında 1 yıl kullanmıştım 2006 modeli yani sorunlu denileni. hiçte sorun çıkarmadı. her yarı otomatik gibi 1 den 2 ye, 2 den 1 e hafif hissetiriyor ama öyle ileri geri sallandırması yok tabi. millet bilmeden abartıyor. birde verdiğin paraya göre kıyaslayacaksın, bu paraya zf vardı da biz mi almadık. bu nedenle bütçe dahilinde ise gayet alınıp binilesi bir şanzımandır.
|
Kesinlikle abartiliyor hatta avantajlari bile var mesala tam otomatikten daha az yaktirir dsg gibi cift kavrama otomatiklere göre daha ucuzdur..Manuel daha iyi diyenler easytronic in debriyaj olmadan rahatlikla manuel kullanabildigini idrak edememis olanlardir..Hem manueline hem de otomatigine sahip olmus birisi olarak yaziyorum karar milletin
![]() |
Opel Astra H Otomatik: Beklenti Karşılar mı?
Opel Astra H, otomatik vites seçeneğiyle de sunulan popüler bir kompakt otomobildir. Bu modelin otomatik şanzımanının performansı hakkında pek çok yorum yapılmış olsa da gerçekte ne kadar iyi olduğunu merak ediyor olabilirsiniz.
Opel Astra Otomatik Vites Yorumları
Opel Astra Yarı Otomatik Vites Yorumları: Astra H'nin yarı otomatik şanzımanı (Easytronic), bazı kullanıcılar tarafından yavaş ve sarsıntılı tepki vermesi nedeniyle eleştirilmiştir. Ancak diğerleri, şehir içi sürüşler için uygun bulmuştur.
Opel Astra 1.6 Otomatik Yorumları: 1.6 litrelik motora sahip Astra H otomatik, yeterli güç sunduğu ve yakıt tüketimi açısından da makul olduğu belirtilmiştir.
Opel Astra H Kasa Otomatik Vites Yorumları: Astra H'nin otomatik vitesli versiyonunun kasa yapısı sağlam ve güvenlidir. Ayrıca, geniş iç hacmi ve ferah sürüş pozisyonu kullanıcılar tarafından olumlu karşılanmıştır.
Astra H Otomatik Şanzıman
Astra H'de kullanılan otomatik şanzıman 4 ileri ve 6 ileri seçenekleri ile sunulmuştur. 4 ileri olanı eski model araçlarda bulunurken, 6 ileri olanı daha yeni modellerde yer almaktadır. 6 ileri otomatik şanzıman, daha yumuşak ve verimli vites geçişleri sunmaktadır.
Opel Astra Otomatik Vites Alınır mı?
Astra H otomatik vitesli model alıp almama kararı, bireysel ihtiyaçlarınıza ve tercihlerinize bağlıdır. Şehir içi sürüşlerin ağırlıkta olduğu durumlarda yarı otomatik şanzıman uygun olabilir. Ancak daha fazla güç ve verimlilik istiyorsanız 1.6 litrelik motor ve 6 ileri otomatik şanzıman daha iyi bir seçim olacaktır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shamsheytani -- 30 Temmuz 2016; 18:36:43 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
![]() H A W K
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
C20LET | Calibra Turbo || Vectra C GTS 2.0Turbo | Z20NET
AMD FX-X8 8320 3.5GHz @4.3GHz-@1.35v||ASUS M5A97 R2.0||MSI GTX1060 6GB||CORSAIR XMS3 8GB 1600MHz DDR3||COOLER MASTER RC-431 C20LET und GM2900 |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
https://www.instagram.com/ikinci_el_otomobil_tavsiye/ Pm ile soru cevaplanmayacaktır. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Sen bana galata ol Ben sana istanbul buluşuruz bir fotoğrafda
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!
|
|
_____________________________
Türkiye Türklerindir Baba bana subaru al ![]() PSN : Jeopol |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Kişi doğdu, öldü, sözü kaldı, bak! Özü gitti insanın, adı kaldı, bak!
|
|
|
_____________________________
Gigabyte Z390 Aorus Pro Wifi / i5-9600k / Msi GamingX RTX 2070 Super / 2x16 gb hyperx 2666 mhz ddr4 / mp510 250 gb nvme ssd / 240 gb sandisk ssd / 1tb wd hdd / Gigabyte G750 psu / Samsung c24fg73 / Thermaltake Commander C36 TG ARGB / Corsair H115i Platinum
|