< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

1 Mobil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Dik Yokuşta bütün otomatikler geri kaçırır. Kalkışta El freni şarttır. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi resatim -- 25 Eylül 2024; 22:29:45 > |
|
_____________________________
|
|
Konuyu hortlatıyorum ama, 2011 H kasadaki 1.4 t. 140hp araçlardaki şanzıman klasik tork konvertörlü mü? bu yıllarda ben yok zannediyordum ama H kasa 1.4T. 140 hp. otomatik varmış, örnek: Just a moment... https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-kilic-otomotiv-guvencesiyle-hatasiz-ayarinda-1266251778/detayJust a moment... https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-hatasiz-ayarinda-is-sebebiyle-acil-satilik-1267024180/detay |
|
_____________________________
|