Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (770. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18.870
Cevap
175
Favori
778.296
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 768769770771772
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • +1
  • Arkadaşlar şimdi AKN siz internet mevsuzu sonrası bende bir aradım Turknet' i ve bilgi aldım. Siteleri üzerinde lokasyon bazında desteklenen internet hızları var biliyorsunuz. Orada daire numarasına kadar girip sorgulama yaptığımda 24 Mbit Vdls görünüyor. Oturduğum apartmanda 5 yıldır ikamet ediyorum ve 16 Mbit üstüne çıktığımı görmedim. Hatta yaklaşmıyor bile. TTNET' in sitesinden sorguladığımda da hala 16 Mbit görünüyor.

    Turknet ısrarla yok sizin orası Vdsl le 24 ü görür diyor. Vdsl modem satmak için bir strateji olabilir mi bu ? Teknik olarak var mıdır oluru bu işin ?
  • silverygt kullanıcısına yanıt
    ttnete bakarsan benimde 8 gözüküyordu:D şuan 50 mbps vdsl2 kullanıyorum ve hiç sorun yaşamadım.Ama bağlantı sırasında türk telekom türknete baskı yapıyor ve port vermeye yanaşmıyor.Kullanıcının telefon hattını yada internetini santraldan engelleyebiliyor ama ben sabrettim sonuç güzel oldu:D
  • turknet uyumlu satılık modem var dükkanıma bakabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Diwanji -- 21 Eylül 2017; 10:37:57 >
  • ADSL'den VDSL'ye geçiş işlemi 1.5 günde tamamlandı. Görüştüğüm ilk 2 müşteri temsilcisi bunun mümkün olmadığını söylemişti halbuki. 3.temsilci kayıt açtı, bu sabah işlem tamam.

    Bu kadar çok yetersiz ve bilgisiz müşteri temsilcisini Digiturk'te görmüştüm en son.

    35 mbit kotasız aknsiz internet, her yöne 1000 dk. telefon 59.9 tl. O kadar kusur olur diyeceğiz artık. Kesinti olmazsa uzun yıllar turknette kalırım. Yeter ki çağrı merkezine işim düşmesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bir türlü bağlatamadım interneti. Ev yeni olduğundan Türknet altyapıyı göremiyor ve port yok diyor. Türk telekoma gittim ve port açılsın diye başvuru yapayım dedim. Adam sözleşmeyi uzattı önüme. Bu ne dedim. "Sözleşmeyi yaptığınızda sorununuzu ekiplerimiz halledecek ancak port sıkıntısı değil kutuda arıza var" dedi. Bu arızayı internet hizmetini aldığım firmanın hallettirmesi gerekiyormuş.

    Türknet'i arıyorum. Onlar da bana "bir aylığına telefon hizmeti açtırıp hemen sonrasına bize geçin" diyorlar. Başka türlü müdahale edemiyorlarmış.



    Ne kadar çetrefelli işler... Bu gidişle Vodafone'a geçiçem. İnşallah onlarda bir sıkıntı çıkmaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncaysu

    sonra da vay efendim türk kökenli firmalara sahip çıkalım. Madem adresimde alacağım maksimum hız 8mbps bunu görebiliyorsanız neden abone olurken söylemediniz. Vdsl modem satıp adsl altında bir hizmet vermek rezaletten başka hiç bir şey değildir. 100mbps hizmet alan adamda aynı parayı ödüyor. 7 mbps alan bende. Adaletiniz nerede.

    Bende de durum aynı.Bir ara uzun uzun anlatmıştım neler yaşadığımı.
  • Türknet Genel Müdürü Cem Mehmet Çelebiler BTK Başkanı Olsun. - Kampanyaya imza ver!
    t.co
    http://chn.ge/2wGrTBL
    https://t.co/ABpDAqlgxM
    @TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dun iletisim no istediniz 4 kere ozel mesaj attim daha ilgilenmediniz aramadiniz pes dogrusu ...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylcn123

    Öyle bir tarifemi var? 59.99 tl olarak tek tarife olması lazım.

    4 yıl önce 49.99 idi evet 50 gb yetmediği için 150 gb yapmıştım 59.99 dan :(
  • Geçen ay ne yazık ki aboneliğimi TurkNet sağlayıcısına taşıdım. Yaklaşık 20 gün boyunca sorunsuz hizmet aldıktan sonra geçen hafta öncelikle ev telefonum çalışmamaya başladı. Ev telefonumu aradığım zaman; bu numara kullanılmamaktadır diye bir anons duymaya başladım. Akşam üzeri sorunum giderildi ama internet hizmeti düzelmedi. Müşteri hizmetlerini aradığım zaman kendi altyapılarına taşıma işlemi gerçekleştiğini, TurkNet müşteri yetkililerinin santrale gelip sorunu halledeceğini söyledir. 1 haftadır sorunumun hallolmasını bekliyorum. Kimse sorunumun ne zaman düzeleceği konusunda bilgi sahibi değil. Bu sırada da 72 TL'lik fatura göndermişler. Bunu sorduğumda da ön ödemeli çalıştıklarını belirttiler. Yani ne çıkabiliyorsunuz, ne hizmet alabiliyorsunuz.
  • Türknet ten kurtulup GÖKNET e geçtikten sonra bugün için saat 14:00 Türk Telekom ekiplerinin geleceğini sms ile bildirdiler. Yalan söylemediler bugün saat 13:50 Türk Telekom ekipleri bağlantı yapıyorlar. Bu ekibin işi bittikten sonra GÖKNET ekibi gelip modeme kadar sinyali getirip modemde gerekli ayarları yaptıktan sonra internete bağlayıp işleri bitecek. Bana yalan söyleyen Türknet işini yapamadı. Şayet deseydi ki "arkadaş senin interneti 1 ay sonra bağlayacağız" diye yalan söylemeden bildirseler yine beklerim. Kişinin sözüne bakarım eğer ki yalan dolanla iş yapıyorsa bundan uzak durmak lazım derim.
  • edi1907 E kullanıcısına yanıt
    Keşke benim yazılarımı okuma fırsatı bulsaydınız. Sizin başınıza gelenlerin aynısı benim başıma da geldi. Ben sana ufak tüyo vereyim. Eğer ki ayrılmak istiyorsan;
    1. Başka bir firmaya abone ol nakil yazısı imzala gerisini onlar hallederler. (Yalnız Telekom 3 ay içerisinde 1 defa nakile izin veriyorlarmış, yeni bir xdsl numarasıyla yeni bir abonelik yaparlar bunda nakil olmaz diğer Türknet iptaline karışmazlar )
    2. Müşteri hizmetleri görüşün görüşmenizi kayda alın bunu da karşı tarafa bildirin kayıda aldığınızdan bilgileri olsun. Hizmet vermediklerini iletin abonelik iptalini yapmalarını isteyin yapmadıkları takdirde BTK ya şikayette bulunacağınızı iletin. Çünkü alınmayan hizmete fatura çıkarılıyor ve günden güne bilinçli olarak fatura kabartılıyor.
    Benim 16.09.2017 tarihinde abonelik iptali oldu 20.09.2017 tarihinden binaya internet hattı çektiler. Abonelik iptalinden tam 4 gün sonra.




  • Bugün müşteri hizmetleri ile görüşüp Türknet e geçiş için kayıt yaptırdım. 3,5 yıllık doping adsl aboneliğim son bulmuş oldu. İnşallah hata yapmamışımdır. Bugün evrakları göndereceğim 3-6 gün de hizmet almaya başlarsınız dedi müşt. hizm..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karakteristik61 kullanıcısına yanıt
    Herkese öyle diyorlar 20 günü aşkın süredir hizmet vermediler. 2 tane fatura çıkardılar size de aynısını yapacaklar 1. fatura bu ay abonelikten itibaren 2. fatura 1.ekim dediği anda 2. fatura gelir. ister kullan ister kullanma ister internetin olsun ister olmasın.
  • Hadi ya. Arkadaş bu ülkede işini doğru düzgün yapan bir firma yok mu hiç . Biz de seviniyoruz adamlar taahütü kaldırdılar , akn yi kaldırdılar, fiyatları düşürdüler diye. Ondan sonra gidip amazon dan aliexpress den alışveriş yaptığın zaman seni vergi vermiyorsun diye hain ilan edip afaroz ediyorlar neredeyse. Neyse şansımızı deneyeceğiz artık ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ThesadisT kullanıcısına yanıt
    Merhaba, çok güzel bir düşünce. Teşekkür ederiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ThesadisT

    Türknet Genel Müdürü Cem Mehmet Çelebiler BTK Başkanı Olsun. - Kampanyaya imza ver!https://t.co/ABpDAqlgxM @TurkNetDestek


    Cem Çelebiler BTK Baskani olmadan önce kendi müşterilerini bir dinlesin, sorunlarını cozsun sonra btk ya başkan olsun...

    Cem Basgan müşterine kulak ver

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • son gunlerde 40 mbit internetim hiz testlerinde 8 mbit i goremez oldu yapa kapsamindayim bu akk nin kaldirilmasi sorunlari beraberinde getirecek sanirim
  • Başakşehir kayaşehir taraflarında kullanan var mı?
    Hızlar iyi güzelde oyunlarda ping değerleri nasıl?
  • 
Sayfa: önceki 768769770771772
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.