Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (746. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18.870
Cevap
175
Favori
778.780
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 744745746747748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, bayii kanalımız bulunmamaktadır. Web sitemiz üzerinden, çağrı merkezimizden, sosyal medya hesaplarımızdan detaylı bilgi alabilirsiniz. Sormak istediğiniz herşeyi PM üzerinden iletirseniz size yardımcı olmaya çalışalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fuducuk



    Arkadaşlar;

    Bugün internetim bağlandı. Öncesinde hattım kesinlikle VDSL destekliyor mu diye sormuştum, evet, 35'e kadar destekliyor denmişti. Ancak 12/MBPS civârında hız alıyorum ve modem ayarlarında bağlantı türü ADSL+ görünüyor. Müşteri hizmetlerini aradım, hattımın 16'ya kadar desteklediğini söyledi. Verdikleri sözleri hatırlatınca 48 saat içerisinde geridönüş yapabileceklerini söylediler.

    Bu iş uzaktan çözülür mü arkadaşlar? VDSl'ye tamam dedikleri için gidip VDSL modem de almıştım.


    ADSL Training Status: Showtime
    Mode: ADSL2+
    Traffic Type: ATM Mode
    Link Uptime: 0 day: 1 hour: 51 minutes

    ADSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 0.807 Mbps 12.335 Mbps
    Actual Net Data Rate: 0.799 Mbps 12.287 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 22.2 dB 12.5 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: 12.4 dBm 18.0 dBm
    Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 0.0 dB 0.0 dB
    Attainable Net Data Rate: 1.255 Mbps 16.532 Mbps


    aynı şey benim başımada geldi.ilk once vdsl var dediler.gittim en iyisinden 300 tl modemi aldım .sonra vdsl e gecmek istiyorum dedim.bu sefer baska musteri hizmetleri sizin orası desteklemiyor dedi.beynimden kaynar sular aktı.bana boyle boyle dediniz ama dedim.gittim modem aldım dedim.ben basvurunuzu yapayım ama orda vdsl yok dedi.1 saat sonra da telime mesaj geldi.vdsl gecişiniz onaylanmıştır diye.cok acaip bi firma turk net.daha tam profosyonel degiller.ilk başta cok müşteri cektiler ama şuan bildigim kadariyla hizla geri kaybediyorlar.
    sebebleri
    1- müşteri hizmetleri cok yetersiz.herkese aynı cevaplar dışında hiç birşey söyliyemiyorlar.işlemlerinizi hızlandırıyorum.sorununuzu anlıyorum sizi yardımcı olacagım gibi kaliplaşmiş laflar ediyorlar
    2-alt yapı ellerinde olmadıgı icin cözümler cok uzun süre biliyor.telekom turk net le kedinin fareyle oynadıgı gibi oynuyor.bende turk net kullanıyorum ama kesinlikle alt yapı kiminse onu kullanmak gerekiyor.bi atasözümüz var elin şeyiyle gerdeğe girmek gibi bişey bu.turk net in olayi 2019 da biter.neden derseniz kotalar kalkarsa 1 dk dusunmem telekom a gecerim.nasıl olsa kota yok.varsın tahattut imzalatsın.turk net kotasız dan başka ne imkanlar verebilirki.




  • AKK'yi 250GB yapmışlardı tekrar 150GB'a düşürmüşler sorun yaşamazsak sürekli 250GB olarak kalacak diyorlardı ne gibi bir sorun yaşadılar merak ediyorum.
  • ttnet taahhütüm var, geçersem geçiş ücretini ödüyormu türknet.
  • Sorununuz bir şekilde çözülmüş, umarım benim de öyle olur. Teşekkürler cevap için...
  • Thema kullanıcısına yanıt
    Merhaba, taahhüt fesih bedelinizin 120 TL'sini TurkNet olarak karşılamaktayız. Sizleri de aramızda görmek isteriz.
  • Merhaba, yeni bir süreç içerisinde girdiğimiz için kampanyamıza VDSL hız kapsamında şuanlık yeni müşterilerimize ortak altyapıdaysalar 35 Mbps'e kadar verebiliyoruz. Eğer YAPA altyapısı içerisindeyseniz 100 Mbps'e kadar VDSL hizmeti vermeye devam ediyoruz.
  • Provezza. kullanıcısına yanıt
    Merhaba, siz değerli kullanıcılarımıza sürprizlerimiz devam edecek. Takipte kalın
  • 4 gün oldu hala internet arızası giderilmedi... Dün saha dolabı arızası denildi bekledik bugün gün içinde ekip gelecek dediler aradim bu sefer de genel arıza var dediler... Gittim komşulara sordum herkesin interneti var arıza yok bir tek benim evde GENEL arıza var... 10yil TTNet kullandım 1 gün arıza olmadı 4 gündür ekip bekliyoruz bir de yalan dinliyoruz... Taşeron internet kullanırsan böyle olur işte...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VDSL hattım geldi arkadaşlar. Modem arayüzünde de artık ADSL yerine VDSL yazıyor. Türk.net 1 günde sorunu çözdü, çok teşekkür ederim emeği geçen her kim varsa;

    (Test kablosuz sonuçlardır.)


    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

    VDSL Training Status: Showtime
    Mode: VDSL2 Annex B
    VDSL Profile: Profile 17a
    Traffic Type: PTM Mode
    Link Uptime: 0 day: 0 hour: 16 minutes

    VDSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 3.091 Mbps 35.900 Mbps
    Actual Net Data Rate: 3.068 Mbps 35.839 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 30.7 dB 20.9 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: 7.7 dBm 14.0 dBm
    Receive Power: 3.9 dBm 4.8 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 3.7 dB 9.3 dB
    Attainable Net Data Rate: 35.593 Mbps 81.488 Mbps



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fuducuk -- 8 Eylül 2017; 15:34:50 >




  • fuducuk kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuzun giderildiği için siz kadar biz de mutluyuz. Herhangi bir sorun ile karşılaşırsanız bize bu kanal üzerinden ulaşabilirsiniz. İyi kullanımlar dileriz.
  • Provezza. kullanıcısına yanıt
    Sorun değil ek maliyet çıkmıştır büyük ihtimalle
  • Benim bugün 12 gün İnternetim bağlanmadığından dün tarihi itibariyle aboneliğimi iptal başvurusunda bulundum cayma bedeli ödeyecekmiyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademakar

    Benim bugün 12 gün İnternetim bağlanmadığından dün tarihi itibariyle aboneliğimi iptal başvurusunda bulundum cayma bedeli ödeyecekmiyim

    Taahhüt olmadığı için cayma bedeli yok. Fakat Turk.net ön ödemeli fatura kestiği için fatura çıkartma ihtimali var ama sanmıyorum çıkacağını hiç hizmet alamadığınız için.
  • Cruzer26 C kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. inşallah birşey yansıtmaları güvenemiyorum çünkü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başlayacaklarını bilsem iptal ettirmem az değil 11-12 gün



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ad min -- 8 Eylül 2017; 18:44:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayatımda bir firma tarafından bu kadar mağdur edilmemiştim. Resmen sahtekarlık yapıyorlar. Bu firmadan internet bağlatmaya karar verirseniz onlardan modem almak gibi bir hataya sakın düşmeyin. İnternetim 5 ağustosta bağlandı, 3 gün içinde modem gelecek dediler. Şu an 1 aydan fazla zaman geçti ortada hala modem yok. 2 defa yanlış adrese göndermişler daha önce güya buna hiç inanmıyorum. Neredeyse her gün müşteri hizmetlerini aradık hiçbir şey yapmadılar. Şimdi güya eylül ayının 4'ünden sonra gelecekti bekliyoruz artık çıkmaz ayın son çarşambasına gönderirlerse.
    Artık modem falan da istemiyorum dedim müşteri hizmetlerine bu sefer de 2 kez sesinizi duyamıyorum diye resmen yalan söyleyerek telefonu suratıma kapatıyorlar. Rezalet ötesi bir müşteri hizmetleri var bu kadar basit sorunu bile çözemiyorlar, o kadar pişmanımki bu firmayı tercih ettiğime. Bu işin sonu mahkemeye gidecek gibi paramı iade etmezlerse.
    İşin komik bir yanı da eğer internet hızımı 16 mbite düşürtmesem hala kendilerinin internetini kullanamayacaktım şu an ki modemim vdsl desteklemediği için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TairenSoul -- 8 Eylül 2017; 19:29:38 >




  • Sesini duyamıyorum oyununu banada yaptılar aboneliğimi iptal ettireceğimi bildirince arkadaşın dediği gibi sesinizi duyamıyorum alo alo deyip kapatıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet, modem isteğimizden vazgeçtik para iadesi istiyoruz deyince hemen böyle yaptılar. Ayrıca daha önceki defalarca aramalarımızda "biz modem satmıyoruzdan" tutun da "abonelik başlangıcında modem talebiniz bulunmamaktadıra" kadar çeşitli yalanlar söylediler. Nereden bulaştım bu sahtekar firmaya, diğerlerine beş on lira daha fazla verseydim kafam rahat ederdi hiç değilse.
  • Rezillik devam ! 5.gundeyim hala internet arızası giderilmedi... 5 gündür gelen giden yok saha dolabı arızası genel arıza yalanlariyla iş sallanıyor... Her aramamda aciliyet bildirimi yapılıyor demekten başka çözüm de sunmuyorlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 744745746747748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.