Şimdi Ara

1.3 Multijet'in Garip Performansı? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
122
Cevap
0
Favori
6.958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BordooMaavi

    1.6sı nasıldır kullandın mı hiç

    1.6 da kullandim kardea ona hic yaklasma saglam gidiyor ama durma konusunda ani bir fren mesafesine dusmedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Söz Konusu Trabzonspor'sa Gerisi Teferruat'tır.
    Seat Leon Aşk'tır!
    Tertemiz Şikesiz 2010-2011 Şampiyonu
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Patron tamam hepsini anladımda atmosferik özellikle yüksek hacimde yinede candırBu arada alttaki yorumlara baktım 1.6 Cdti ınsıgnıa'nın senin SIDI Insignia'yı geçeceğine eminmisin?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 6 Ocak 2016; 22:03:55 >
    _____________________________
  • İçinde gürültüden dolayi sattığım punto arabamdaki motor. 100den sonra savaş çıkıyor iceride

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    sayın Tolga beyin (esmerce) demek istediği düşük devirde ani hızlanma gereksiniminde ve yahut bayır çıkarken ani toparlaması gerektiğinde dizel insignia anlık olarak sidi dan daha çabuk toparlar ki bende eski bir 1.6T 180 hp astra kullanıcısı yeni 1.6 cdti insignia sahibi olarak buna katılıyorum.
    _____________________________
    insignia 1.6 cdti AS sport
  • uk79 kullanıcısına yanıt
    Anladım ancak yinede SIDI Insignia oldukça torklu ve Beygir gücü olarakda zaten iyi bir motora sahip.Aradaki beygir farkı 40 Nm torku alt devirlerde bile hissetirmez diye tahmin ediyordum
    _____________________________
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    1.6 cdti 1500 dd de 250 tork veriyor ve 2000-2250 dd 320 tork veriyor ve o aradaki 500 dd de tork yukarı doğru düz çizgi olarak artıyor avantajı burda :) (ki 2000 dd sabit hızda 120 km hız yapıyor.)
    _____________________________
    insignia 1.6 cdti AS sport
  • uk79 kullanıcısına yanıt
    Tork güç eğrisi hakkında bilgim yoktu.Anladım teşekkürler
    _____________________________
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    İşte bu tartışmalar hep senin yüzünden
    _____________________________
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Huyum kurusun ortalığı çok fena kızıştırırımAma atmosferik harbiden eyidir
    _____________________________
  • 1.3 cdti 95 ps olanini bende kullaniyorum yuksek devirlerde kullanildiginda pek uzmuyor hem performansta hem yakit tuketiminde ust devirlerde daha az yakiyor ilginc bi motor triger zincirli olmasida cabasi haliyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-007649809

    1.3 cdti 95 ps olanini bende kullaniyorum yuksek devirlerde kullanildiginda pek uzmuyor hem performansta hem yakit tuketiminde ust devirlerde daha az yakiyor ilginc bi motor triger zincirli olmasida cabasi haliyle
    1.3 punto kullanıyorum 75'lik
    burada kullanmayan ergenler var 75 kötü diyorlar
    gayet yeterli hatta fazla bile.

    95 hp'nin yararından çok bakımda vs. çok zararı oluyor.
    _____________________________
    E200 2.0, Vito 2.2 CDI, Fluence 1.5 dCi,Bipper 1.4 HDI, Duster 1.6 dCi, Berlingo 1.6 Hdi , Punto 1.3 Multijet, Polo 1.2 TDI
  • Schneeflocke kullanıcısına yanıt
    Aracınız kaç model? Punto'nun şuan satışlarının düşük olma nedeni bence motorunun güncellenmemesidir.75 Ps yerine 95 liğe geçilseydi 55'e urban paket dizel Polo'nun,i20'nin ve satışlarını jilet gibi keserdi.Ancak teknik verilerde 0-100 Km/s hızlanmada 75'lik punto'nun 95'lik linea'dan daha iyi olduğu görünüyor.75'lik büyük ihtimal az yük ve basınçtan dolayı dahada uzun ömürlüdür.Dizel urban punto neden satmıyor anlam veremiyorum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 7 Ocak 2016; 12:09:04 >
    _____________________________
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    Eyi olmamı heeç

    90 larda ne güzeldi herşey,yüksek devirliler, kükreyen V6 lar vs vs

    Bugünlerde karakterli bir turbo bulmak o kadar kolay olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • esmerce kullanıcısına yanıt


    Otomobil'ler benim gözümde gittikçe geriye gidiyor hocam.Benim için bir araçta motor diğer bir çok aksamdan,özellik vs'den önce gelir.Mercedes güzelİM Big block c63'ü harcadı.Bmw yüksek devirli I6'ları V8'leri harcadı.Audi hağla A8'de Atmosferik V12 Sunuyor ama onuda alabilecek kişi sayısı bir elin parmaklarını geçmez.Turbo motorlar güzel ancak bu şekilde değil.1.6 Atmosferik yerine 1.2T 2.0 Atmosferik yerine 1.4-1.6 T Olmamalı 2.0 Atmosferik yerine 2.0T 1.6 Atmosferik yerine 1.6T gibi gibi..

    Eski T5 Volvolar,Saab turbo'lar,Ne bileyim 2.0 temra turbo'lar gibi araçlar benim gözümde gerçek keyifli turbo beslemeli araçlardır.Basıncı benim üfürüğümden az 1.2 Tsı jetta değilNe bileyim yaa artık yeni araçların videolarını izleyince keyif almak yerine hüzünleniyorum.Petrol enginering Bitiyor..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540



    Otomobil'ler benim gözümde gittikçe geriye gidiyor hocam.Benim için bir araçta motor diğer bir çok aksamdan,özellik vs'den önce gelir.Mercedes güzelİM Big block c63'ü harcadı.Bmw yüksek devirli I6'ları V8'leri harcadı.Audi hağla A8'de Atmosferik V12 Sunuyor ama onuda alabilecek kişi sayısı bir elin parmaklarını geçmez.Turbo motorlar güzel ancak bu şekilde değil.1.6 Atmosferik yerine 1.2T 2.0 Atmosferik yerine 1.4-1.6 T Olmamalı 2.0 Atmosferik yerine 2.0T 1.6 Atmosferik yerine 1.6T gibi gibi..

    Eski T5 Volvolar,Saab turbo'lar,Ne bileyim 2.0 temra turbo'lar gibi araçlar benim gözümde gerçek keyifli turbo beslemeli araçlardır.Basıncı benim üfürüğümden az 1.2 Tsı jetta değilNe bileyim yaa artık yeni araçların videolarını izleyince keyif almak yerine hüzünleniyorum.Petrol enginering Bitiyor..
    ha şindi dedemi çağaracaam, steam engine geyiği çevirsin

    Aha bu da dedem

     1.3 Multijet'in Garip Performansı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erol börek -- 7 Ocak 2016; 12:34:23 >
    _____________________________
    zın zın zın





  • erol börek kullanıcısına yanıt
    Hızlı ihtiyar
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Hızlı ihtiyar

    öylediiir, kimin dedesi.

    Bu arada 1,3 multijetin yanına 1,6yı kardeş getirdim dün, dayanamayıp paylaşmış oldum, ammaaa 30 senedir kıvırmaktayım bu direksiyonu, dünden beri bu selectronic midir nedir, maymun etti beni, artık saymadım kaç olmuştur debriyaj diye frene abandığım.... KEnDime gülmekten işeyecektim altıma.

    Özet: mjet candır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    zın zın zın





  • quote:

    Orijinalden alıntı: erol börek

    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Hızlı ihtiyar

    öylediiir, kimin dedesi.

    Bu arada 1,3 multijetin yanına 1,6yı kardeş getirdim dün, dayanamayıp paylaşmış oldum, ammaaa 30 senedir kıvırmaktayım bu direksiyonu, dünden beri bu selectronic midir nedir, maymun etti beni, artık saymadım kaç olmuştur debriyaj diye frene abandığım.... KEnDime gülmekten işeyecektim altıma.

    Özet: mjet candır

    Alıntıları Göster
    Şu güzel şiir geldi aklıma... Sen ne güzel motorsun 1.3 MJ :D

    Ne güzel bir kağıt parasın sen yirmi lira.
    Ne azsın ne de çok.
    Seni taşıyan ne fakirdir ne zengin.
    Fakirle zenginin ortak bölenisin yirmi lira
    Vakur bir duruşun var, kendi halinde takılırsın.
    Beş lira gibi değilsin mesela,
    Yanında başka kağıt para olmadan da dolaşılabilir.
    Tuhaf bir güven duygun var yirmi lira,
    Yemek yedirebilirsin insana mesela.
    Sanma ki sadece orta sınıfın süper kahramanısın.
    Sen her dönemin harçlığısın yirmi lira
    Rahatça işleme girer, bozuk sordurtmazsın yirmi lira.
    En çok abin elliden rol çalar
    Ama kaybedilsen üzmesin abin elli gibi yirmi lira.
    Rahatlatırsın insanı, strese sokmazsın,
    Bir yüz lira gibi değilsin mesela,
    Düştü mü, yırtıldı mı, ıslandı mı demez, arka cepte seyahat ettiririz seni.
    Hele iki yüz lira gibi kendini beğenmişliğin zerresi bulunmaz sende.
    Paraların içinde en masumu, en mağruru sensin yirmi lira.
    Yirmi lira rahatlığında bir hayatı olsun insanın.
    Daha ne isteyebilir ki?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Astra H ve J de birkaç defa kullandığım motor, 75Hp liğini 100.000km dir Doblo Classic aracımda kullanmaktayız.


    Astra J de kalkış biraz zor ama alışılıyor; kasa ağır ve motorun da alt devirleri biraz boş olduğundan debriyaj+gaz kombinasyonu biraz alışkanlık gerektirse de esasen zamanının en yüksek devirli dizellerinden bir olan bu motor aracı 3-4 ve 5. viteste gayet tatminkar yürütüyor.

    Aklımda kaldığı kadarıyla üst viteslerde gelen turbo basıncı ile daha yüksek güce daha iyi 0-100 e sahip pekçok 1.6 atmosferik benzinliden daha güçlü.


    0-100 e sahip pekçok 1.6 atmosferik benzinliden daha güçlü

    hayır değil

    insanlar farkında olmadan yanlış kıyaslamalar yapıyor, 1.6 atmosferik olup da yollarda dolaşan doğru düzgün b segmenti araç yok, hepsi c hatta d segmenti, sonra puntolar albealar hatta b den bozma linealar biraz performanslı gözükünce sanki 1.3 dizel performanslı gibi geliyor, aynı araç üzerinde motorlar kıyaslandığında 1.3 dizel 1.6 atmosferik benzinliden ortalama 3 saniye daha uzun zamanda 100 km hıza ulaşıyor, yani gayet hantal ve yavaş bir motor, 1.6 atmosferik benzinliyle kıyas değil, 3 saniye fark çok büyük bir fark 0-100 hızlanmasında

    ayrıca atmosferik benzinli sabit bir şekilde hızlanırken 1.3 dizel devrini alana kadar hızlanmıyor sadece yürüyor, sonrasında turbonun verdiği his büyük hızlanma gibi geliyor insanlara o kadar

    Alıntıları Göster
    Guzel motor derdım ama yol bilgisayarından 1-1.5 lt fazla tuketıyor benzınlı gıbı masallah
    _____________________________




  • Garip değil aslında. Palio ile bahsettiğin şeyleri yaşadım ben. Basınca basıyor, basmayınca az yakıyor. Tabi benim arabanın kasası hafif onun da etkisi var. 18 devir altında sıkıcı oluyor. Birinci vites ise tamamen ölü saliseler içinde ikinci vitese geçmek gerek. Araç 20-25 devir arası gayet iyi bir hal alıyor.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.