Şimdi Ara

1.3 Multijet'in Garip Performansı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
123
Cevap
0
Favori
4.934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fb__ömer

    Türkiyede 1.3 mjet ile sol şeridi kapatabilirsin. Tabi belli başlı araçlar var tabii ki uçup kaçan ama ülkenin geneli onlara binemediği için bununla bayağı bir araba tokatlarsınız. Zaten Türkiye'de basanı pek görmüyorum

    anca kendi kendini tokatlar
  • Kullanım hislerinin farklılığı genelde araçların vites oranların değişikliğinden kaynaklanıyor.
    Mesela Doblo'da 1.6 güçlü bir dizel kullanıyorum sanabilirsiniz, ama araba 80-90 ı geçmez bi tarafını bile yırtsa, ama küçük viteslerde pire gibidir.
    Astrada ise tam tersi, ufak viteslerde sürekli vites değiştirilmesini ister ama üst viteslerde aralık uzundur, uzar gider.
    Biraz kullandığın aracı tanımayla ilgili, şahsen Astra gibi bir araçta bu motor kullanılmaz bence, ama şehir için yüksek hızlara çıkılmayacaksa, az vites değiştirmek üzere tasarlanmış bir araçta evet.
  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    Sanmıyorum hocam. Hiç kullandınız mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende astra j kullanıcısı olarak millet şehir içi gaza dokunmadan 100km de en az 10 lt benzin yakarken siz 5-6 lt mazot yakıp yakıp tasarruf yapıcaksınız. zaten makas atıyım, uçayım kafasındaysanız ne işiniz var 1.3 dieselle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fb__ömer

    Sanmıyorum hocam. Hiç kullandınız mı?

    4 YIL 45000 km
  • GTS1907 kullanıcısına yanıt
    Gorende m5 e biniyo sancak. Az edepli ol. Bu forum iyice veletlerle dolmaya basladi. Gerçi takımından belli oluyor da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    quote:

    Orijinalden alıntı: fb__ömer

    Sanmıyorum hocam. Hiç kullandınız mı?

    4 YIL 45000 km

    Şuan ne kullanıyorsunuz hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 75lik tırışka ama 90 - 95lik gayet güzel 1.3 motora göre
  • Respectformuslims kullanıcısına yanıt
    Karadeniz civarlarinda mi yasiyosunuz? Yada o taraflarda mi buyudunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • corsa punto linea motorudur, abimin astra da kullanmıştım can çekişiyordu, 1250 kilo ve üzeri araçlara konulmaması gereken motor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GTS1907

    Karadeniz civarlarinda mi yasiyosunuz? Yada o taraflarda mi buyudunuz?

    Hayır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Respectformuslims kullanıcısına yanıt
    Enterasan, o yorenin ozelliklerini tasiyosunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GTS1907

    Enterasan, o yorenin ozelliklerini tasiyosunuz.

    Özellik derken?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ortak sınav haftasında bari rahat verin gidin ders çalışın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Respectformuslims


    quote:

    Orijinalden alıntı: GTS1907

    Enterasan, o yorenin ozelliklerini tasiyosunuz.

    Özellik derken?

    Fonksiyon
  • Linea icin konuşursak 1. Vites ölü. Onun disinda kullanmasini bilen icin gayet yeterli. Düzde at arabasi da basip gider. Mesele rampalar ki bir çok c sınıfı 1.6 rampalarda lineanin kucağında gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Civic 2011

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sütçü beygiri diyorlar ya burada mesele o beygiri iyi kamçılıyabilmekte

    75 lik motor biraz fazla kamçı istiyor 2000 devirde giderken hafif bir eğimde bile hemen devir düşürüyor.Zamanında vites değişimi kamçı şart

    90 ve 95 hp lerde durum nispeten iyi.

    1.3 motor kullanmak beceri ister.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Astra H ve J de birkaç defa kullandığım motor, 75Hp liğini 100.000km dir Doblo Classic aracımda kullanmaktayız.


    Astra J de kalkış biraz zor ama alışılıyor; kasa ağır ve motorun da alt devirleri biraz boş olduğundan debriyaj+gaz kombinasyonu biraz alışkanlık gerektirse de esasen zamanının en yüksek devirli dizellerinden bir olan bu motor aracı 3-4 ve 5. viteste gayet tatminkar yürütüyor.

    Aklımda kaldığı kadarıyla üst viteslerde gelen turbo basıncı ile daha yüksek güce daha iyi 0-100 e sahip pekçok 1.6 atmosferik benzinliden daha güçlü.


    0-100 e sahip pekçok 1.6 atmosferik benzinliden daha güçlü

    hayır değil

    insanlar farkında olmadan yanlış kıyaslamalar yapıyor, 1.6 atmosferik olup da yollarda dolaşan doğru düzgün b segmenti araç yok, hepsi c hatta d segmenti, sonra puntolar albealar hatta b den bozma linealar biraz performanslı gözükünce sanki 1.3 dizel performanslı gibi geliyor, aynı araç üzerinde motorlar kıyaslandığında 1.3 dizel 1.6 atmosferik benzinliden ortalama 3 saniye daha uzun zamanda 100 km hıza ulaşıyor, yani gayet hantal ve yavaş bir motor, 1.6 atmosferik benzinliyle kıyas değil, 3 saniye fark çok büyük bir fark 0-100 hızlanmasında

    ayrıca atmosferik benzinli sabit bir şekilde hızlanırken 1.3 dizel devrini alana kadar hızlanmıyor sadece yürüyor, sonrasında turbonun verdiği his büyük hızlanma gibi geliyor insanlara o kadar




  • KaSaTuRa. kullanıcısına yanıt
    +1

    Hatta siz yazınca aklıma geldi örnek 1.6 bile değil 1.4 100 Ps accent blue bile 0-100'de 3 Sn'ye yakın daha iyi ivmelenir.1.6 132'lik corollalar,Elantra'lar 135'lik İ30'lar 4 sn'yi zorlar.Ve bu araçlar C Sınıfı ve daha ağır araçlar.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.