Şimdi Ara

BİRİ BANA MANTIKLI BİR ŞEKİLDE TURBO VE ATMOSFERİK ARASINDAKİ FARKI AÇIKLAYABİLİR Mİ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
132
Cevap
0
Favori
3.180
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Beyttatar


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Simdi honda park ile gorustum
    Kampanya varmis lpg kiti dahil 77.500'e birakiyoar en son

    72.000 diye birsey yok

    Manuel vites executive lpg dahil 72500 tl fiyat verdi Kardelen oto Diyarbakır...

    Demekki otomatik olunca baya fark ediyor
    Birde bu araci manuel alan pek yok elinde kalmis olabilir

    Hocam diğer konuda manuel konuşuluyordu ondan bu fiyatı söyledim.. Doğrudur otm hondada daha çok satar amamanuelin de meraklısı çok.. Otm için bana son fiyat 75500 dedi Hatip bey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • turbo motorda firfirik var
    kuru motorda firfirik yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GTS1907

    turbo motorda firfirik var
    kuru motorda firfirik yok
    Atmosferik çöp
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Barış26

    Küçük hacimli motorlarda Atmosferik mantıklı olmasa da 3000cc ve üzeri motorlarda atmosferik motorun verdiği zevki turbo motorlar veremiyor.
    Örneğin, Ferrari'nin modellerinin pek çoğu hala atmosferik motor kullanıyor ve videolardan gördüğüm kadarıyla sesleri turbo motorlardan daha güzel.

    Hocam 2.0 ve aşşası için konuşalım
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beyttatar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beyttatar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M


    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M


    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    Onceligim performans degil sorunsuzluk ve ekonomi oldugu icin lpg li hitler motor tercih ettim.bu arabada bu motor olmasaydi almazdim kesinlikle.600 derece egzoz gazinin onunde 20.000 devirle donen cay Tabagi kadar pervane bana mantikli gelmiyor.2000 bar basinctaki tanesi bilmem kac yuz eur ilan dizel enhektorlerinin mantikli gelmedigi gibi.varsin bir litre fazla yaksin...alirken hesapli aldim.sorum cikarmiyor cikarsada mahmut ustam sagolsun cozer her turlu...
    gecen hafta sonu dizel linea kiraladik 500 km yaptik.gitmiyor arkadas.illa 2500 devir vercen.arabayi biraktim hala gozumu kapadigimda rampada linea gazi kokluyordum...

    Su lpgli ve dizel araclar ilgimi cekmiyor birsey diyemiyecegim

    Herkesin onceligi degisik hocam.cok yakar denilen motorla 1450 kg lik araba 99 liralik 48 litre gazla 540 km yapiyor.turkiyeyi dolastim 3800 km yol yaptim 850 lira gaz parasi odedim.

    Dogrudur hocam ben yakiti cok sorun etmem senede 7-8 bin km ya yaparim ya yapmam o yuzden benzinden baska birsey tercih etmiyorum

    Lpg uygulanmıyacaksa atmosferik almanın gereği yok.. Arabadan memnun değilseniz aracınız elegance ise babama araba bakıyordum satmayı düşünür müsünüz?

    araç 2011 model elegance satmayı düşünüyorum fakat babamın aracını sattık yeni araç alana dek civicle idare ediyor şuan için satmam mümkün değil

    Aracı satarken haber verirseniz almamış olursak o zamana talibiyim

    peki haber veririm
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M

    quote:

    Orijinalden alıntı: Barış26

    Küçük hacimli motorlarda Atmosferik mantıklı olmasa da 3000cc ve üzeri motorlarda atmosferik motorun verdiği zevki turbo motorlar veremiyor.
    Örneğin, Ferrari'nin modellerinin pek çoğu hala atmosferik motor kullanıyor ve videolardan gördüğüm kadarıyla sesleri turbo motorlardan daha güzel.

    Hocam 2.0 ve aşşası için konuşalım

    Ülkemiz için konuşmadım. Ülkemizde maalesef 1600cc'ye mahkumuz. Bu yüzden tek seçenek fındık turbo motorlar.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    80.000TL verip 1.6 atmosferik motor araç almak, büyük moral bozukluğu yaratır.

    Aslında VW'ye kızıyoruz da, adam en azından turbo motor Golf'e istiyor 70-80.000TL'yi.

    Japon'lar iyice uçtular bu ara, Civic'in en full sıfırının 60.000TL olması gerekirken, neler yapıyorlar.

    84.000 tl'ye 1.6 atmosferik lpg'li civic sedan var

    Yeni jetta 1.4 tsi 160 beygir highilne dsg araba 79.000 tl

    El insaf honda derim bu jetta civigin icinden gecer

    Allahaşkına hala aynı yanlışı yapıp duruyorsun.
    Honda'nın fiyatları yüksek olabilir, sana mantıksız da gelebilir.
    Ama hala liste fiyatlarına göre yorum yapıyorsun. İnsanlar defalarca yazdılar o aracı 72.000 civarına veriyorlar diye. Sen hala "84.000 tl'ye Civic var" diye yazıp duruyorsun
    Eh insaf...

    Benim aracımın liste fiyatı, konfigurator ile hesaplayınca 157.000 tl civarı yapıyor. Ama özgörkeye git, elinde benzer donanım X1 var ise, aynı arabayı 125.000 - 130.000 civarına verecektir. Bu da aynı mantık.

    Honda'lar liste fiyatından çok düşüyorlarmış.
    Niye yüksek liste fiyatı yayınlıyorlar, onu ben de anlamıyorum.

    Ama senin yanlış bilgiyi ısıtıp ısıtıp vermeye çalışmanı da anlamıyorum...

    Alıntıları Göster
    Bahsettigi araclar arasinda hem guc farki hem torku var. Ona gore de fiyat farki var.
    Ne kadar ekmek o kadar kofte diye bir laf bunun mantikli aciklamasi budur.

    Turbo araclar gucu dusuk devirde verdiginden gunluk kullanimda daha rahattir. Ama turbo motorlar ucuz degil sonucta. Ulkemizde vergi sistemi sayesinde avantajli bir konumdalar yuksek hacimlere gore.
    _____________________________
    2020 Alfa Romeo Stelvio




  • Turbo-dizel ya da benzinli arac surmek tabiki atmosferikden keyiflidir,yokusta,rampada kalmazsiniz, ozellikle turbo-dizel de cek ayagini gazdan alir goturur seni.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Bahsettigi araclar arasinda hem guc farki hem torku var. Ona gore de fiyat farki var.
    Ne kadar ekmek o kadar kofte diye bir laf bunun mantikli aciklamasi budur.

    Turbo araclar gucu dusuk devirde verdiginden gunluk kullanimda daha rahattir. Ama turbo motorlar ucuz degil sonucta. Ulkemizde vergi sistemi sayesinde avantajli bir konumdalar yuksek hacimlere gore.

    Hocam peki giulietta'nin fiyatina atmosferik olarak ne tercih edebilirdim bu tadi almak icin 1.6 litreye kadar ve tuketimide 8-10 litre civarinda olan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Bahsettigi araclar arasinda hem guc farki hem torku var. Ona gore de fiyat farki var.
    Ne kadar ekmek o kadar kofte diye bir laf bunun mantikli aciklamasi budur.

    Turbo araclar gucu dusuk devirde verdiginden gunluk kullanimda daha rahattir. Ama turbo motorlar ucuz degil sonucta. Ulkemizde vergi sistemi sayesinde avantajli bir konumdalar yuksek hacimlere gore.

    Hocam peki giulietta'nin fiyatina atmosferik olarak ne tercih edebilirdim bu tadi almak icin 1.6 litreye kadar ve tuketimide 8-10 litre civarinda olan

    Ulkemizdeki vergi sistemi nedeniyle o guce ulasan bir atmosferigi ayni fiyata almaniz imaknsiz.
    170lik ten bahsettignizi varsayiyorum.

    Bir onceki mesajimda da zaten yazdim ulkemizde turbolar avantajli diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 19 Şubat 2015; 18:15:01 >
    _____________________________
    2020 Alfa Romeo Stelvio




  • Aracim atmosferik motor.su ana kadar her rampayi istedigim hizda ciktim. Yani gidis ve cekis problemim olmadi. Sollamada hic hizlanma sorunu yasamadim. Atm. Motorlarda kilit nokta vites kullanimi.

    Turbolu olsaydi belki daha az yakar ve vitesle oynamama gerek kalmazdi.

    Sonuc olarak kullanmayi bildikten sonra atm ile turbolu arac gidiste esdegerdir diyebiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    80.000TL verip 1.6 atmosferik motor araç almak, büyük moral bozukluğu yaratır.

    Aslında VW'ye kızıyoruz da, adam en azından turbo motor Golf'e istiyor 70-80.000TL'yi.

    Japon'lar iyice uçtular bu ara, Civic'in en full sıfırının 60.000TL olması gerekirken, neler yapıyorlar.

    84.000 tl'ye 1.6 atmosferik lpg'li civic sedan var

    Yeni jetta 1.4 tsi 160 beygir highilne dsg araba 79.000 tl

    El insaf honda derim bu jetta civigin icinden gecer

    Allahaşkına hala aynı yanlışı yapıp duruyorsun.
    Honda'nın fiyatları yüksek olabilir, sana mantıksız da gelebilir.
    Ama hala liste fiyatlarına göre yorum yapıyorsun. İnsanlar defalarca yazdılar o aracı 72.000 civarına veriyorlar diye. Sen hala "84.000 tl'ye Civic var" diye yazıp duruyorsun
    Eh insaf...

    Benim aracımın liste fiyatı, konfigurator ile hesaplayınca 157.000 tl civarı yapıyor. Ama özgörkeye git, elinde benzer donanım X1 var ise, aynı arabayı 125.000 - 130.000 civarına verecektir. Bu da aynı mantık.

    Honda'lar liste fiyatından çok düşüyorlarmış.
    Niye yüksek liste fiyatı yayınlıyorlar, onu ben de anlamıyorum.

    Ama senin yanlış bilgiyi ısıtıp ısıtıp vermeye çalışmanı da anlamıyorum...

    Alıntıları Göster
    otomatık fd6 sahıbıyım. rampada yıgılma mevzusunu anlamıyorum sanzuman zaten gerekenı yapıyor. 4 ıle rampa cıkmaya calısırsanız cıkmaz tabı. ayrıca bende bılıyorum 1.4 1.6 turbolu araba almayı. herkesde sızın gıbı 1.4tb gıulıettaya benzinli bınecek para yok. kıyası ona göre yapın ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av.ak -- 19 Şubat 2015; 21:51:23 >
    _____________________________
    2010 civic - 2015 civic - 2018 civic - 2019 corolla 2018 insignia - 2020 superb 2019 egea - 2022 1.6mjet egea cross - 2025 taigo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    80.000TL verip 1.6 atmosferik motor araç almak, büyük moral bozukluğu yaratır.

    Aslında VW'ye kızıyoruz da, adam en azından turbo motor Golf'e istiyor 70-80.000TL'yi.

    Japon'lar iyice uçtular bu ara, Civic'in en full sıfırının 60.000TL olması gerekirken, neler yapıyorlar.

    Açıkcası bende kızıyordum vw'ye bunun sebebi çoğu atmosferikçi gibi çekememezlikti 'bence' , özellikle küçümsediğim 122 hp lik golf 6'yı sürünce anladım bunu. Zaten turbo ya geçmemdeki en büyük etmen tsi motorlu ibiza cuprayı sürmemdir diyebilirim

    Hocam konu ile alakasız belki ama.Hem ibiza hemde leon cupranın içinde bulundum tamam leon 2.0 motor o güçde 1.4 ibiza beni çok fena şaşırttı.
    _____________________________
    VODAFONE NET PİŞMANLIKTIR.
    Ryzen 5 2600x Core Frozr L - 1,375V 4.1Ghz/Msi X370 Gaming Plus /Palit Gtx 1070Ti Dual/2x8 3466 MHz CL14 Crucial Ballistix/256 Gb M2 SSd/ 3 Tb HDD/ Cooler Master Haf 912 Advanced/750W Cooler Master Psu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumu

    Aracim atmosferik motor.su ana kadar her rampayi istedigim hizda ciktim. Yani gidis ve cekis problemim olmadi. Sollamada hic hizlanma sorunu yasamadim. Atm. Motorlarda kilit nokta vites kullanimi.

    Turbolu olsaydi belki daha az yakar ve vitesle oynamama gerek kalmazdi.

    Sonuc olarak kullanmayi bildikten sonra atm ile turbolu arac gidiste esdegerdir diyebiliriz.

    Nası eşdeğer oluyor kardeş.
    1.6 insignia ile 1.6 turbo insignia arasında dağlar kadar fark var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero
  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ak

    otomatık fd6 sahıbıyım. rampada yıgılma mevzusunu anlamıyorum sanzuman zaten gerekenı yapıyor. 4 ıle rampa cıkmaya calısırsanız cıkmaz tabı. ayrıca bende bılıyorum 1.4 1.6 turbolu araba almayı. herkesde sızın gıbı 1.4tb gıulıettaya benzinli bınecek para yok. kıyası ona göre yapın ;)

    Ben otomatik arac kullanmam bilmiyorumda nasil isliyor ancak manuelde 2. Viteste siradan bir yokusa hizlanmadan girince bayiliyor arac

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeTheFuckUp

    quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    80.000TL verip 1.6 atmosferik motor araç almak, büyük moral bozukluğu yaratır.

    Aslında VW'ye kızıyoruz da, adam en azından turbo motor Golf'e istiyor 70-80.000TL'yi.

    Japon'lar iyice uçtular bu ara, Civic'in en full sıfırının 60.000TL olması gerekirken, neler yapıyorlar.

    Açıkcası bende kızıyordum vw'ye bunun sebebi çoğu atmosferikçi gibi çekememezlikti 'bence' , özellikle küçümsediğim 122 hp lik golf 6'yı sürünce anladım bunu. Zaten turbo ya geçmemdeki en büyük etmen tsi motorlu ibiza cuprayı sürmemdir diyebilirim

    Hocam konu ile alakasız belki ama.Hem ibiza hemde leon cupranın içinde bulundum tamam leon 2.0 motor o güçde 1.4 ibiza beni çok fena şaşırttı.

    Birde stage 1 yazilimli ibiza cupra sur imkanin varsa cok farkli bir duygu 1.4 motordan nasil o guc saglaniyor aklim almamisti fd6 dan sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M


    quote:

    Orijinalden alıntı: GeTheFuckUp

    quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    80.000TL verip 1.6 atmosferik motor araç almak, büyük moral bozukluğu yaratır.

    Aslında VW'ye kızıyoruz da, adam en azından turbo motor Golf'e istiyor 70-80.000TL'yi.

    Japon'lar iyice uçtular bu ara, Civic'in en full sıfırının 60.000TL olması gerekirken, neler yapıyorlar.

    Açıkcası bende kızıyordum vw'ye bunun sebebi çoğu atmosferikçi gibi çekememezlikti 'bence' , özellikle küçümsediğim 122 hp lik golf 6'yı sürünce anladım bunu. Zaten turbo ya geçmemdeki en büyük etmen tsi motorlu ibiza cuprayı sürmemdir diyebilirim

    Hocam konu ile alakasız belki ama.Hem ibiza hemde leon cupranın içinde bulundum tamam leon 2.0 motor o güçde 1.4 ibiza beni çok fena şaşırttı.

    Birde stage 1 yazilimli ibiza cupra sur imkanin varsa cok farkli bir duygu 1.4 motordan nasil o guc saglaniyor aklim almamisti fd6 dan sonra

    Hocam bir yakınımın arabasıydı eğer çok güç artışı yaratıyorsa yakıt da o denli artma yok ise eğer.Söyleyim yaptırsın ondan Babamı ikna etmeye çalışıyorum şimdi küçük diye almıyor.Şuan doblo kullanıyoruz malum küçük
    _____________________________
    VODAFONE NET PİŞMANLIKTIR.
    Ryzen 5 2600x Core Frozr L - 1,375V 4.1Ghz/Msi X370 Gaming Plus /Palit Gtx 1070Ti Dual/2x8 3466 MHz CL14 Crucial Ballistix/256 Gb M2 SSd/ 3 Tb HDD/ Cooler Master Haf 912 Advanced/750W Cooler Master Psu




  • Ya arkadaslar şöyle 3 4 kmlik bir yokuşa çıkmaya başladığında hizli geldim 5. Vitesle sonra 4e attın 3 e attın atmosferikte turboda bu yok.
    İstediğim hızla çıktın diye birşey yok beklentin olmadığı için ihtiyaç duymadım diyebilirsin. Turbolu motorda basarsan ivmelenme devam ediyor 5. Viteste çünkü sen zaten hala max tork araligindasin. Ama atmosferikte 5. Viteste 4000 5000 bandından dustin max torktan 3500 3000lere eee nasil hizlancan.

    Ben atmosferik kullandim şimdi turbo lullaniyorum. Farkedip bende 122 hp var bunun 140 ve 160 olanini bir kez kullanan birisi atmosferik gitmio hissi ile arabadan sogur. Yaşadım ordan biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    1000 Dalyaya az kaldı!!!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CocaBJK

    Ya arkadaslar şöyle 3 4 kmlik bir yokuşa çıkmaya başladığında hizli geldim 5. Vitesle sonra 4e attın 3 e attın atmosferikte turboda bu yok.
    İstediğim hızla çıktın diye birşey yok beklentin olmadığı için ihtiyaç duymadım diyebilirsin. Turbolu motorda basarsan ivmelenme devam ediyor 5. Viteste çünkü sen zaten hala max tork araligindasin. Ama atmosferikte 5. Viteste 4000 5000 bandından dustin max torktan 3500 3000lere eee nasil hizlancan.

    Ben atmosferik kullandim şimdi turbo lullaniyorum. Farkedip bende 122 hp var bunun 140 ve 160 olanini bir kez kullanan birisi atmosferik gitmio hissi ile arabadan sogur. Yaşadım ordan biliyorum.

    Burdaki arkadaslara kalsa hala vites dusurmeyi bilmiyorsun diyen var anlatamiyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeTheFuckUp

    quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M


    quote:

    Orijinalden alıntı: GeTheFuckUp

    quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    80.000TL verip 1.6 atmosferik motor araç almak, büyük moral bozukluğu yaratır.

    Aslında VW'ye kızıyoruz da, adam en azından turbo motor Golf'e istiyor 70-80.000TL'yi.

    Japon'lar iyice uçtular bu ara, Civic'in en full sıfırının 60.000TL olması gerekirken, neler yapıyorlar.

    Açıkcası bende kızıyordum vw'ye bunun sebebi çoğu atmosferikçi gibi çekememezlikti 'bence' , özellikle küçümsediğim 122 hp lik golf 6'yı sürünce anladım bunu. Zaten turbo ya geçmemdeki en büyük etmen tsi motorlu ibiza cuprayı sürmemdir diyebilirim

    Hocam konu ile alakasız belki ama.Hem ibiza hemde leon cupranın içinde bulundum tamam leon 2.0 motor o güçde 1.4 ibiza beni çok fena şaşırttı.

    Birde stage 1 yazilimli ibiza cupra sur imkanin varsa cok farkli bir duygu 1.4 motordan nasil o guc saglaniyor aklim almamisti fd6 dan sonra

    Hocam bir yakınımın arabasıydı eğer çok güç artışı yaratıyorsa yakıt da o denli artma yok ise eğer.Söyleyim yaptırsın ondan Babamı ikna etmeye çalışıyorum şimdi küçük diye almıyor.Şuan doblo kullanıyoruz malum küçük

    Doblodan sonra cupra nin vericegi tadi dusumemiyorum deneyin bence :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.