Şimdi Ara

Philips marka televizyon alacaklar dikkat!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.673
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2784387
    Arkadaşlar bu markanın teknik servis cevapları insanı şaşırtıp deli eder bilginize tv min youtube da uzun metrajlı film sorunu ve kapanıp açılma gibi bir çok soruna cevap



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serce -- 21 Aralık 2014; 5:53:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • tebessum T kullanıcısına yanıt
    Ne sallaması sen neyin davasını yapıyon burda birşey hakkında bilgin olmadan yazı yazıp durma. Adam haklı bütün philips kullanıcıları bu dertten müzdarip bizde aynı şekil sorunlar yaşıyoruz. Çamur at izi kalsın ne kelimelere bak bide şans işi demiş ulan 50 kişi anlarım 200-300 kişi aynı sorunla karşılaşıyor neyi şans bununhttp://forum.donanimhaber.com/m_100456085/f_//tm.htm#100507926 oku sorunu anla sonra yorum yap boş boş yazılar yazma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tebessum

    kardeş sallamışsında birde diğer markaların şikayetlerine bak çamur at izi kalsın öyle mi

    https://www.sikayetvar.com/kategori/elektronik/televizyon

    elektronik şans işidir

    Sen ne gereksiz bir adamsın bu markaya sempatin varsa içinde kalsın ben birbuçuk yıldır bu televizyonla uğraşıyorum serviste uğraşıyor servis bile arızaları kabul ediyor sonra boş beleş biri gelip çamur at izi kalsın gibi akılla söylenmeyen kelimeler etsin ayrıca senin yönlendirdiğin yerdede yüzlerce philips şikayeti var. Doğru söyle sen kafan iyiyken mi yazdın bu cevabı kafa kullanılarak yazılmış bir cevap değil bu işine bak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tebessum

    kardeş sallamışsında birde diğer markaların şikayetlerine bak çamur at izi kalsın öyle mi

    https://www.sikayetvar.com/kategori/elektronik/televizyon

    elektronik şans işidir

    Şans işiymiş iyi para verip ürün alalım sonra servisi bize şans işi size bozuğu denk gelmiş desin yapacak birşey yok desin sen nasılbir akıllısın, alınan ürünlerde aksi belirtilmediği sürece 2 yıl garanti vardır ve bu süre içerisinde üründe çıkan arızalarda onarım gerçekleştirilemezse arızalı olan parçası yada ürünün kendisi değiştirilir kafana sok bunu ayrıca sen neden bukadar övüyorsun bu markayı? Sen philips servistemi çalışıyorsun gerçi bu akıl üstünlüğü ile seni çalıştırırlarmı orasıda meçhul




  • Philipsi severim, şu anda evimde yıllar önce aldığım 8xxx serisi lcd var ve çok memnunum.. 2. tv almak istiyorum bu aralar, gönlümdeki model 47pfk7109 ama sırf bu sıkıntılardan dolayı almıyorum.. Çok fazla sıkıntı ve şikayet konusu açılmaya başladı, görünen philips eski kalitesinde değil. İstemeye istemeye de olsa korelilere parayı yatıracağım gibi duruyor..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben şikayet var sitelerindeki diğer şikayetleride okudum hepsinde 1000 in üzerinde şikayet var bende aksine philipsten çok memnunum sadece phılıpsin şikayetlerini okumayın verdim linki işte bakın lg ve samsung şikayetlerine
  • phlips donanım olarak bence ıyı. sadece tv değil dığer urunlerde de bırcok urune gore cok kalıtelı malları var. ama son cıkan bı kac tv sınde yazılım dan dolayı sıkıntısı var. ama göruntu ve ses olayında farkı cok ıyı atıyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    philips tv seriler ve özellikleri
    11 yıl önce açıldı
    Vestel QLED TV iyi midir?
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tebessum

    ben şikayet var sitelerindeki diğer şikayetleride okudum hepsinde 1000 in üzerinde şikayet var bende aksine philipsten çok memnunum sadece phılıpsin şikayetlerini okumayın verdim linki işte bakın lg ve samsung şikayetlerine

    Sen memnunsun ama ben değilim 2200 tl para verdim defalarca kez aradım defalarca kez yazılım yükleyip düzelecek diye 1 yıldır oyalıyorlar birde yetmezmiş gibi 1 ay serviste bekletip onaramadık ama siz yinede alın cihazı biz çözüm bulursak sizi ararız diyorlar hiçbir serviste daha bu cevabı duymadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugün gittim LG 55ub850v aldım yazdıklarınız etkiledi beni
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Petrikan

    phlips donanım olarak bence ıyı. sadece tv değil dığer urunlerde de bırcok urune gore cok kalıtelı malları var. ama son cıkan bı kac tv sınde yazılım dan dolayı sıkıntısı var. ama göruntu ve ses olayında farkı cok ıyı atıyor.

    Bende bunları düşünüp aldım fakat servis hizmet anlayışı kesinlikle türkiyedeki en kötüler arasına girer kaliteli üretmekle iş bitmiyor satıyorsan ürünlerini ve büyük bir marka olduğunu düşünüyorsan satış sonrasınıda düşüneceksin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uzulerek katılıyorum bu fikrine....
  • Teknomarketlerdede inanılmaz philips kötülemesi var ve benide ikna ettiler LG dedik inşallah doğru karar vermişizdir.
  • Philips 8008 kullanıcısı olarak servis ve müşteri ilişkilerinin iyi olmadığına birebir şahit olanlardanım. Philips müşteri hizmetlerince telefonda ki bayan tarafından azarlanan biri olarak sırf bu yüzden bu markadan uzak durulması gerektiğine inanıyorum. Ayrıca servis elemanları nitelikli değil. Monte ettikleri tv nin henüz panel özelliklerini bile bilmeyen elemanlardan derdinize derman olmalarını beklemek tam bir saflık olur. Benim izlenimim servisler sorun çözmek için değil, daha çok sorunu inkar edip, markanın bu anlamda işini kolaylaştırmaya çalışıyor gibi görünüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi proteo -- 22 Aralık 2014; 11:05:45 >
  • Petrikan kullanıcısına yanıt
    keşke yazılım sıkıntısı olsa müşteri memnuniyeti de sıkıntılı.Tüm işleyişeri müşteriyi bezdirmek,umursamamak,olan arıza ve sorunu inkar etmeye dayalı.Para gelsinde nasıl gelirse gelsin mantığı var.
  • tebessum T kullanıcısına yanıt
    kardeşim emin ol philips almadığın için şanslısın.Önceki yorumlarına da baktım.Düşün insan aldığı televizyonu neden durduk yere kötülesin?Misafir gelip maç felan izlerken tv kendi kendine kapanınca gerçekten çok sinir bozucu bir durum ortaya çıkıyor.Birde gelen misafir samsung tv ye 1500 tl para versin sen onun verdiğinin yaklaşık 2 katı para ver ve bu yaşanılan durumun normal olabileceğini izah et.Çünkü servis ortada herhangi bir arıza göremiyor.Eve geliyor arıza var kendi de şahit oluyor ama tv günlerce serviste kalıyor ama kapanıp açılmaya sorun bulunamıyor.Birde tv anakartı değişildi desinler sorunun devam etsin .TV yanındaki açma kapama vb. düğmelerde önceden çalıştığı halde artık çalışmasın.Daha sonra artık size servis desteği sunmayacağız desinler.Tartışmakta zorlarına gidiyor.Kötülemek için para almak gerekir.Ama bir iki kişi kötüler o zaman da.Philips tv alanların hepsi kötülüyor.Abartısız olarak söylüyorum.Gördüğüm en kötü satış sonrası hizmet.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zobu1907

    keşke yazılım sıkıntısı olsa müşteri memnuniyeti de sıkıntılı.Tüm işleyişeri müşteriyi bezdirmek,umursamamak,olan arıza ve sorunu inkar etmeye dayalı.Para gelsinde nasıl gelirse gelsin mantığı var.

    Philips müşteri hizmetlerini aradım 20 iş günü dolmuş olmasına rağmen rica ettim ben değişim veya ücret iadeside istemiyorum yanlızca sorunumu çözün dedim ama ne fayda bu servisler aynı sizlerin söylediği gibi müşteriyi oyalayıp bezdirip garantinin dolmasını beklemek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • serce kullanıcısına yanıt
    Bence hiçbir vakit kaybı yapmaksızın tüketici hakem heyetine gidin.Hakkınızı arayın.Para iadesi isteyin ve bu lanet firmadan kurtulun.2000 tl den yukarı olan tutarlarda il tüketici hakem heyetine aşağısında olan tutarlarda ilçe hakem heyetine gitmeniz gerekir.3000 tl den fazla olanlarda ise tüketici mahkemesine müracaat yapmalısınız.O embesillerle daha fazla muhatap olmanızda sizin için pekte bir yarar yok maalesef.Onların yaptığı tek şey 20 ş gününü resetlemek.Tekrar sıfırdan başlatıyorlar.Bu düpedüz sahtekarlık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zobu1907

    Bence hiçbir vakit kaybı yapmaksızın tüketici hakem heyetine gidin.Hakkınızı arayın.Para iadesi isteyin ve bu lanet firmadan kurtulun.2000 tl den yukarı olan tutarlarda il tüketici hakem heyetine aşağısında olan tutarlarda ilçe hakem heyetine gitmeniz gerekir.3000 tl den fazla olanlarda ise tüketici mahkemesine müracaat yapmalısınız.O embesillerle daha fazla muhatap olmanızda sizin için pekte bir yarar yok maalesef.Onların yaptığı tek şey 20 ş gününü resetlemek.Tekrar sıfırdan başlatıyorlar.Bu düpedüz sahtekarlık.

    Belgeleri hazıladım il hakem heyetine gidip bu işi bitireceğim ama hırsımı alamıyorum şöyle iyibir avukatım olsada tüketici mahkemesine versem bilirkişi parasını servisi aradığım süre ücretlerini işten izin almak zorunda kaldığım saat ücretlerini felan almak isterdim yurt dışında birçok davada bunlarıda alabiliyor olduğunuzu duydum bunlara hak yemenin verilen paraların alınteri olduğunu hatırlatmak için büyük cezalar verilmeli bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serce -- 22 Aralık 2014; 22:50:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • serce kullanıcısına yanıt
    Bu konu hakkında bimer' e mesaj atmıştım.Bende sizin gibi kaybedilen zaman ve mağduriyetten yakınmıştım.Tüketici mahkemesinde davayı kazansam bile philips önceden yapması gerekeni yapacak bir ceza yaptırımı yok diye.Bana aynen şu şekilde mesaj geldi bu yolu da denemekte fayda var.Bizim durumumuzdaki arkadaşlar da bence aşağıdaki yazıda belirtilen yolu denemeli.

    Tüketici şikayetlerine konu olan tarafların doğru olarak belirlenebilmesi ve konunun idari yaptırım yönünden değerlendirilebilmesi için başvuruya konu olan bilgi ve belgelerin (garanti belgesi, fatura, servis fişi vb.) eksiksiz olarak, aşağıda belirtilen adrese bir dilekçe ekinde gönderilmesi gerekmektedir. Ayrıca; Yasal haklarınız ile ilgili aşağıdaki bilgilendirmenin yapılmasında yarar görülmüştür. 6502 sayılı Kanunun kapsamına giren bu tür uyuşmazlıkların çözüm yerleri; illerde “Ticaret İl Müdürlüğü”, ilçelerde “Kaymakamlık” bünyesinde oluşturulan “Tüketici Hakem Heyetleri” ile “Tüketici Mahkemeleri’dir. Halen Tüketici Mahkemesi oluşturulmayan yerlerde ise genel görevli Asliye Hukuk Mahkemeleri “Tüketici Mahkemesi” sıfatıyla görev yapmaktadır. Bu mahkemelerde açılacak davalar her türlü resim ve harçtan muaftır. Buna göre; 2014 yılı için değeri 2.000-TL’nın altında bulunan uyuşmazlıklarda ilçe tüketici hakem heyetine, 3.000 TL’ nin altında bulunan uyuşmazlıklarda il tüketici hakem heyetlerine başvurmanız zorunludur. Bu heyetin vereceği karar tarafları bağlar. Taraflar bu karara karşı 15 gün içinde tüketici mahkemesine itiraz edebilirler. Bu değer ve üzerindeki uyuşmazlıklarda ise tüketici hakem heyetine başvuru yapılamayacağından tüketici mahkemelerine başvuru yapılması zorunludur. Yukarıda belirtilen düzenlemeler çerçevesinde, Garanti Belgesi Yönetmeliğinde tanınan haklarınızın satıcı tarafından kullandırılmadığını düşünmeniz halinde, söz konusu şikâyetinizin çözümlenebilmesi için başvurunuza konu uyuşmazlığınızın değeri dikkate alınarak ikamet ettiğiniz veya mal ya da hizmeti aldığınız yerde bulunan tüketici hakem heyeti veya tüketici mahkemesine fatura, satış fişi, sözleşme vb. belgeler ile birlikte müracaat etmeniz gerekmektedir. Bilgilerinizi rica ederim. Başvuru Adresi: T.C. GÜMRÜK VE TİCARET BAKANLIĞI Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü Eskişehir Yolu 9. Km. TOBB Blokları C Blok Kat:15 Çankaya/Ankara




  • Evet 55UB850V geldi kuruldu ve sorun başladı ekran siyahken alttaki ışıklar bazı bölümlerde fazla sanırım bulutlanma deniyor 3d si mükemmel kullanımı ilk başta zor gibi ama alışılır şu bulutlanma canımı sıktı
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.