Şimdi Ara

Philips marka televizyon alacaklar dikkat!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.673
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Daha önce pek çok firma ile sorun yaşadım ama Philips kesinlikle içlerinden en kötü olanı. Servisleri kendi kafalarına göre arıza kaydınızı kapatıp sonra tekrar açabiliyorlar. 10 Kasım'da arıza kaydı açtırdığım TV ile ilgili 20 günlük yasal süreyi dondurmak için arıza kaydını kapatıp, sonra yeniden açtılar. 20 günlük süre doldu deyince de, kaydınız yeniden açıldığı için yapacak birşey yok gibi saçma sapan cevaplar veriyorlar. Servis elemanları son derece yetersiz, sorunu göremiyorlar 15 gün TV'yi inceliyorlar sorun yok diye getiriyorlar, kendilerine sorunu evde canlı canlı gösteriyorum bu kez de biz genel merkeze rapor yazarız onlar karar verir diyor. Genel merkez TV'yi kendi test etmek istediğini söylüyor, TV genel merkeze gönderiliyor. Arıza bildirimi üzerinden 1,5 ay geçmesine rağmen hala TV test ediliyor. Nasıl bir test sistemleri varsa sanki CERN laboratuvarında parçacık çarpıştırıyorlar.

    0850'li numaraları da en az teknik servisleri kadar berbat. Yetkili kimseyle konuşamıyorsunuz, karşıdaki kişi bilgilerinizi kontrol ediyorum, cihazınız test ediliyor en kısa zamanda size dönülecek diyor. O en kısa zaman bir türlü bitmiyor, tekrar arayıp dönmediniz bana diye sorulunca yine klasik genel merkezde test ediliyor kısa zamanda döneceğiz yanıtını veriyorlar.

    Ayrıca hakem heyetini, mahkemeyi filan umursadıkları yok. TP Vision'a dilekçe dahi yazdım ama hiçbir şekilde muhattap olmuyorlar yetkililer. Ancak çağrı merkezi elemanları ile konuşabiliyorsunuz onlar da ezberledikleri cümle kalıpları ile size cevap veriyor, ne yasalardan ne yönetmeliklerden zerre kadar haberleri yok.




  • whitelighter W kullanıcısına yanıt
    hocam hakem heyetine başvuru yaptınız mı ? çünkü hakem heyeti kararları bağlayıcıdır.eğer siz kendiniz dilekçe felan gönderirseniz hiç umursamazlar onların lügatında müşteri memnuniyeti diye bir şey yok.
  • TV'nin fiyatı 3700 TL olduğu için hakem heyetinin bağlayıcılığı yok. Tek çözüm tüketici mahkemesi, o da en az 1 yıl sürüyor.

    Dilekçeyi ileride mahkeme açarsam talebimi karşı tarafa yazılı olarak bildirdiğimi kanıtlamak için yazdım. Umursamayacaklarını biliyorum, zaten telefondaki elemanlara mahkemeden bahsedince pişkin pişkin isterseniz mahkemeye verebilirsiniz diyorlar.
  • whitelighter W kullanıcısına yanıt
    haklısınız 3000 tl nin üstündeki tutarlarda tüketici hakem heyetine gitmek gerekir.inşallah sorununuzu halledersiniz.
  • Bende dün 2000-3000 arası tutar olduğu için il hakem heyetine başvurdum bakalım nezaman ve nasıl sonuçlanır.Tv yi servisten isteyip teslim alacağım forma il hakem heyetine başvuru yapılmış olup ürün ile ilgili arıza devam etmektedir tüm haklarım saklıdır yazacağım ve kullanacağım tv yi
    Dediğiniz gibi 3000TL ve üstünde tüketici mahkemesi kararı sonucu geçerli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PHLİPS Hisselerini çinli AOC firmasına sattı
    avrupada ki tüm fabrikalarını tek tek kapattı

    ilk önce ıvız zıvır fabrikalarının üretimine çinde başladı
    sonra tv üretimini sira ile macaristan polonya ispanya kapattı (hollanda zaten yıllardır yok )
    sadece rusya ve çin de üretiliyor
    son olarakta rusya kapandı
    PHİLİPS ADINDA artık elektronik yok
    hepsini aoc üretiyor
    sadece halkın önünde yılların markası birden yok olmasın diye tv.ler philips olarak satılmakta..

    nerede o Damada benden Philipis marka renkli televizyon.. günleri
  • Arkadas haklı 1 hafta oldu cihazı.
    Buyrun cihazın hızı aşağıdaki linkde.

    Linkin içeriği şudur.


    http://youtu.be/fAwVIi23_Zk

    Tv philips 48pfk6609 led tv menülere giriş hızı.
    Tvnin herhangi bir menusune girmek 30 40 saniyeyi buluyor. Şansınız varsa kumandayla kapatip açabilirsiniz. Genelde fişi çekip takarak yapılıyor.

    Görüntü veya ses aynı anda gelmeside şansınıza.
    Smart menuyu unutun.
    Ben bu televizyonu sadece goruntu kalitesi ve youtube icin aldım. Ne 3d si nede uydusu nede browserinden interneti kullanmıyorum.

    Yetkili servis ilgileniyor ve gerekli güncellemeyi yapıyor. Hatta eve gelip manuel güncelleme dahi yapıyorlar ama konu onlarıda aşıyor. Ve sonuç olarak çözüm bulamıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerzami -- 27 Aralık 2014; 13:02:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kerzami K kullanıcısına yanıt
    iade yollarını araştır..
  • Tüketici olarak ülkemizde hiç kimsenin bir türlü idrak edemediği bir konu var

    Garantili diye aldığımız mekanik veya elektrikli bir ürün sağlam iken bizim için en iyisi odur
    Basit sorunlar çıkardığında bazı servisler cabuk cozer bazıları geciktirir
    Ama ciddi maliyet gerektiren servis işlerinde servis arıza çıkartmak zorundaki karı düşmesin

    Bu gibi marka servislerinde çalışanları 40 yıllık usta falan mı sanıyorsunuz elbette hayır
    Çoğu 2 sene o markada - 3 sene bu markada çalışan teknisyenlerle dolu

    Ciddi şikayetlerde genelde bütün eşya ve markaların cuvallamaları ihtimali cok yuksek
    Sizinle ilgilenen calısanın bilgisi olmasından tutun da sizin konuyu karşıya nasıl ( yazılı , sözlü ) aktardığıza kadar pek çok şey etkilidir
    Aynı marka bazılarına sorunsuz servis verir başka servisi farklı yaklaşır
    Neticede insanla muhatap oluyorsunuz

    O nedenle marka avukatlığı veya marka düşmanlığı yapanlar yanlıs düsünce içindeler
    1 - 2 tane örnekle marka yukselmez veya batmaz.

    Hele ki bir de Elektronik şans işi dedikleri anda zaten bilgisizliğin geldiği son noktadır.

    TV konusunda da o kadr cok reklam stratejisi ile günlük hayatta hiç fark etmeyeceğimiz ve hiç bir işimize yaramayacak terimlerle
    tuketici kandırmaları hem piyasada hem de forumda gırla gidiyor
    Heyecanla film izlerken kaç kişi ve kaç kere dur şunun şu özelliğini ölçeyim diye garip hareketler içine girer ki?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiSKE -- 27 Aralık 2014; 16:15:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hbasaran82

    iade yollarını araştır..


    Yetkili servis 2 saat uğraştı, standby, ve diğer yazılımları yükledi, ama sonuç değişmedi.
    Değişim talebiyle formunu doldurup cihazı götürdüler ve bir kaç gün içinde dönüş yapacaklarını söylediler.
    Beklentim değişmesi yönünde.

    Yanlız gerek Philips Tv Türkiye gerekse bulunduğum ildeki servisler sorularıma ve taleplerime anında cevap verdiler.
    Genelde yazılımsal sorunlar olduğundan ve cihazın yeni olmasından dolayı onlarda pek bişey yapamıyorlar.

    Ekleme:
    Tv yi 2 gün sonra getirdiler. Sorunu yazılımı tekrar yükleyerek çözmüşler. Şuanda ilk günkünden bile hızlı çalışıyor. Menü tepki süresi 1 sn den bile az.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerzami -- 6 Ocak 2015; 16:04:42 >




  • Bence gayet iyi ürün uretiyorlar.

    Yiğidi öldür hakkını yeme.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.