Şimdi Ara

Sezon 7 ve Lol'ün geleceği hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.090
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lol platin ve üstü liglerde %80 oranında şans oyununa dönmüş durumda. Buyrun tartışalım. Şampiyonlar çok dengesiz. Adam spamlıyor bir şeyi diamond oluyor. Sonra ne de olsa diamondum diyip saçma sapan pickler yaparak kaybetirmeye başlıyor. Düşme hattına gelince yine 2-3 maç ciddi oynuyor, sonra yine. Ya dur bir Lee Sin jungle oynayayım diyip kaybettiriyor. Anlayacağınız tam bir b*k çukuru.

    İyi olmak yetersiz, çok iyi olmak gerekiyor. Ya da mmr'ınızın çok iyi olması gerekiyor ve kaybetseniz bile maç spamlayarak 2win 1 lose şekilde çıkabiliyorsunuz. Bunun örnekleri geçen sezonun challengerları.

    O kadar saçma ve berbat bir sezon ki botta Jhin, Varus mecbur kalınca Caitlyn dışında doğru düzgün adc oynanmıyor. Onlarda güvenli mesafeden hasar çıkarabildiği için. Dengesizlikler oyunu ve oyuncuları aşırı etkiliyor. Kendi oynadığım maçlarda ssler atıcam birazdan. Siz neler düşünüyorsunuz merak ediyorum. Konunun altında kavga çıkarmadan tartışalım.
    4.Maç
    Sezon 7 ve Lol'ün geleceği hakkında

    3.Maç
    Sezon 7 ve Lol'ün geleceği hakkında

    2.Maç
    Sezon 7 ve Lol'ün geleceği hakkında

    1.Maç
    Sezon 7 ve Lol'ün geleceği hakkında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlazeR ` myth -- 15 Şubat 2017; 3:23:17 >







  • QQ KONUSU GELİYOR

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hani son kısımda adc konusunda hasar dedin ya menzil baktılar ki çözüm olmadı

    Ashe Varus Jhin gibi rakibi kitleyip ultilerini takım için ayrı değer barındıran takım için 2. supporta dönüştüler diyebiliriz

    Kavga çıkarmayalım dediğinden dolayı şuan nefret kusasım var ama kendimi tutucam

    Unutulmuş şampiyonların öncelikle geri dönmesi çok güzel orta koridorda zaten herşey oynanıyor üst koridorda da aynı şekilde

    Tek sorun oyuna getirdikleri yeniliklerin faturasını ödeyen taraf alt koridor ikilisi olan garibanlar,tankları lütfen düşürsünler gerçekten zevkli olmuyor ne bileyim diyelim mid aldın katarina hanfendiyi oynuyosun

    Full tank Maokai yada Nautilus'un sadece ilk odak olarak tek hatanda sana odaklanmalarıyla yarı canından oluyorsun

    Ormanda ise Kha ve Rengar mutantlarına ayar çeksinler bi zahmet nefret ediyorum keşke silseler

    Yani hasarlar konusunda gerçekten biraz ayar çekmeleri lazım tanklar yediği az hasara oranla o denli yüksek hasara sahip olmamalılar

    Bide şu alt koridor ikilisini biraz güçlendirsinler Malzahar Brand Zyra gibi tiksindirici sözde supportların dengelenmesi şart

    Janna/Thresh/Alistar/Nami/Soraka vb destek şampiyonları ciddi anlamda azaldı destek dediğin adcsinin 3-4 katı hasarı vurmasın zaten çünkü alt koridor kalmıyor böylece orta koridorun yan sanayisine çevirdiler zaten adclerden çok büyücü var

    Bide gözünü seveyim artık istemiyoruz güncelleme falan sadece şu oyunu biraz dengelesinler oyuncuların zevki iyice baltalanmaya başladı

    Ama riot durur mu yapıştırir lafı "tank güncellemesi geliyor" laf ağızdan çıkmıştımdı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ao Sol -- 15 Şubat 2017; 14:53:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Katılıyorum.Hangi takımda daha çok op varsa o kazanıyor dia ve üstünde.7.3'te zevk alarak oyun oynamadım sanırım daha.
  • Adc harbi jhin varus cait arasında dönüyor bu üçünü banlasan adcsiz dönecek oyun. Her oyun aynı pickleri görmekten bıktım. Son olarak poppy denen kabız heroyu oyundan kaldırmaları lazım. Full tank gidiyo öküz gibi hasarı var kule tanklayarak adam kesiyor cidden sinir bozucu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Ao Sol Katılıyorum.

    @EverChanging %100 katılıyorum.

    @hamdibey1 %200 katılıyorum. Poppy lanet kanser. Üçlü kuvvet alıp, bizim takımın arasında gezerek double atıp, son killi kule altı alıp, kalkanı kapıp w basıp kaçan bir tane gördüm. Yatacak yeri yok.
  • Eskiden lane'ler kendi hallerindeydi. Şimdi ise Riot bildiğimiz kaos ortamı yaratmaya çalışıyor. Önce TP nerf'ü geldi ve solo oyuncuları daha çok oyuna dahil olmak zorunda kaldı ve o "ada" sıfatını kaybetti. Sonrasında ilk kule parasını almak için daha dakika 2'de bütün takım kule kesmeye başladı ve kimin nerede ne yaptığı belli değildi. Ondan öncesinde de jungler ile solo, hatta support beraber orman dönüyordu. Diyebilirsiniz ki, farklı strateji. Tamam eyvallah ama bu aksiyonlar alışılmadık zaman ve yerlerde oluşuyor. Bu da, haritaya bakınca açık şekilde gördüğümüz lane'lerin artık lane olmaktan çıkmasına neden oluyor. Lane gitmek artık sadece minyonlar kuleye ölüp heba olmasın adınadır.

    Riot lane üzerinde değişiklikler yapmak yerine, haritayı kullanıyor dediğim gibi ve takımları karar almaları için zorluyor. Bu yüzden de düşük liglerdeki arkadaşlar eskiden olduğu gibi kolay lig atlayamıyorlar. Sebebi bence tamamen budur. Maçlar git gide uzuyor. Çünkü atıyorum bir takım toplu olarak dolaşıp TF yapmakta iyi iken, diğer takım ejder ve kuleleri alma konusunda iyidir. Aynı şekilde farkı örnek ise, diğer takımın kompozisyonu güçlüdür ancak rakip harita üzerindeki börtü böceği iyi kullanmakta ve gank yememektedir. Bunlar çoğaltılabilir. Böylece ne oluyor? Maçlar uzadıkça uzuyor ve bir noktadan sonra, 2-3 kişinin üst üste kişisel hatası ile oyun gidiyor. Bir bakıma şansa oyun kazanılıyor.

    Artık, takım olarak hareket etmeyi geçin. Doğru karar almayı da bırakın. O kararı en iyi şekilde uygulayan taraf kazanır oldu. Lane'de çok iyi gitseniz bile, Herald ve 2 Alev ejderi alan rakibiniz gelip sizi kesebilir. Ya da önde olsanız bile tek bir gank ile ölüp ilk kuleyi verdiğiniz gibi, 2 kat geri düşebilirsiniz. Telafisi olmayan şekillerde ilerliyor artık oyun. Bu da insanları daha çok tilt ediyor. Önde olan takımın bir çok şekilde liderliğini sürdürme şansı var tıpkı geriye düşen takımın farkı kapatma şanslarının çokluğu gibi ancak önde olan takım bu konuda çok daha avantajlıdır bence. Oyun içerisinde çok fazla dinamik var ve bunları daha çok uzun uzun yazabilirim. Ama en değişken dinamikler, 5 tane, birbirini hiç tanımayan oyuncunun, kurdukları kompozisyon ile rakip takım karşısındaki kimyasının uyumudur. Bariz güçlü şampiyon pick'lemelerini dahil etmedim bunları yazarken. O da tamamen iki takımın stratejisidir. Turnuvalarda, daha seçim ekranında kaybediliyor bazı maçlar. O yüzden bunu bahane etmemek gerek, düşük liglerdeki arkadaşlar için diyorum. Rakip nasıl stratejisini kuruyorsa senin takımında kuracak. Yok kuramıyorsa eğer, senin takımının da zayıflığı odur. Bu oyunda yaptığınız her tık, hesaba katılıyor. Az ya da çok.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bence asıl sorun killsiz oynayamamak. Karşı laner ki burda bot laneyi es geçiyorum pick farkı olsun yanına auto fill sup gelmesi olsun ne bileyim karşı takımın botu kamplaması yanındaki adamın hata yapması sonucu onu kurtarayım derken diğerinin de ölmesi kabuş edilebilir 1v1 durumda ölmek çok saçma. Midde oynayanların çoğu elindeki heroya veya karşı heroya bakmadan tutuştur çekiyor. Örnek olarak lbye karşı ori lane'i diyelim. Ori tutuştur alıyor lb lanede bunu zorluyor xp kaçırmasını salıyor. Sonra lb 6 olduğu gibi grip adamı kesiyor. Ee baba tutuştur işine yaradı mı? Üst koridor da aynı şekilde. Tamam tp güzel spell de. Sen bunu oyun boyu sadece laneine atacaksan almanın anlamı ne. Şimdi doğruya doğru ne kadar yüksek elo olsa da insanlar genelde şunu düşünmüyor. Ulan şu herifte tp yok. Botta baskı kuralım da ejdere girelim gerekirse bizim eleman tp atar. Hadi bunu geçtim bazen midde kassa ekko oyanarken tp alıyorum. Botta olay çıkıyor 1 tane tp atmaya uygun yer yok. Bu sefer ne oluyor ben bota tp atarım maksadı ile kaçırdığım 6 minyon ile kalıyorum. Bir de şu var. Kaç tane jungler şunı düşünüyor: Ulan karşı topda tp yok ben buna 2 baskın atıp base atmasını sağlasam bizimki lvlde öne geçer sonrasında top side'da yeterli görüşü sağlarım diğer lanelere oynarım. Yani tp alacağınıza zorlanacağınız lanede farklı speller alın. Gerekirse rivene şifa (çok uçyk oldu bu da galiba ) ama ölmeden oynayın. Bunun tam tersi durumda skor alacağım diye zorlayıp karşındaki rakip çok safe oynayınca dayanamayıp dive girmek. Halbuki dive girmek yerine kulene yakın yerse lane freezelesen karşındaki adama xp bile aldırmazsın. Zaten plattaki çoğu top laner minyon kontrol etmeyi bilmiyor. Gereksiz ve kötü pushluyor. Dive konusunda da şöyle bir örnek vereceğim. Atıyorum fiora vs riven lanei. Jungler gelmiş 2 kez riven 2/0 oynuyo fiora 0/3. Riven hanım kanı kaynayan genç bir ablamız olduğu için fiora hanıma dive giriyor ve fioraya ölüyor. Fiora fırsattan istifade yarı canla lane pushluyor( rivenın junglerı üstünde görüşü var ve topa gelmeyecwğinden emin.) riven nasıl öldüremedim bu ******* diyor şimdi *** belanı diyip minyona tp atıyor. Fioraya giriyor. Fiora ulti açıyor çat çat çat minyonların yardımı ile kesiyor riven'ı. Ne oldu şimdi. Oyundan düşmüş fiora oyuna döndü aynı şekilde önde olan riven da oyından düştü.



    Uzun lafı kısası ölmeden aşırı risk almadan oynamak lazım şu oyunu. Risk almadan oynamak zor tabi ama risk alırken kendi kendinize hacı ben bu riski alcam ama olabilecek en iyi durumla en kötü durum neler. Mesela bota tp atmak bir riskdir. Bota tp atınca olma potansiyeli olan durumlar neler :

    1) karşı botu kestiniz ejder aldınız midiniz de kendi laneini pushlayıp topda adamın kule almasını engelledi.

    2) tp atana kadar olay bitti tpyi bozdunuz./tpyi bozmadınız ejdel aldınız laneye yürüdünüz.

    3) Üçte üç verdiniz. Ejder gitti karşı top lane kuleyi aldı.

    Olabilecek durumlar bunlar bunları bilip ona göre risk almalısınız.



    Bir de VOLLKRASHER hocam geçen gün konu altına yazdığım şey için özür dilerim nasıl içten beddua ettiysen her oyun ya jungler ya da bot leş çıktı. Hani cidden her oyun potansiyel olarak kazanılabilir düşüncesinin boş ve yanlış olduğunu anladım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Adc konusunu hepiniz biliyorsunuz zaten hiç değinmeme gerek yok. Beni oyundan soğuttu. Adc main birisi olarak her adc seçtiğimde (2 oyunda denedim bir oyunda fightlara katılmayı sürekli yardımcı olmayı ve taşımayı denedim 20nin üstüne skor aldım ama her skorda tek yediğim için kdam 1,50 falandı. Diğer oyunda ise vayne alıp sadece botta farm yaptım takımım kendisi taşıdı.) takımımın eline bakıyorum. Kısacası parantezide ele alacak olursam oyun artık şans işi oldu. 1. takımlardaki oyuncular olarak 2. kritik vuruş ihtimalleri. %20 ile 4-5 kere üst üste kritik vurduğumu ama 7-8 vuruş kritik vuramadığımı da biliyorum. Bunlar dengesiz şeyler ve rayına oturtulması gerek.

    Tek atan tanklar bitmedi hala devam ediyor.

    Apcler adcleri yok etmesine rağmen tanklara dokunamıyor bile.

    En sonda lethality spam saçmalığı çıktı 10 tane varus q dodgeluyorsun 1 tanesini yiyince ölüyorsun.

    Kuleler aşırı güçsüz.

    Orman kamplarındaki keskingaga ve o kayacıl saçmalıkları. Temizlemesi yarım saat sürüyor ve neredeyse ölü bir şekilde çıkıyorsunuz. Riotta bunu kendisi söyledi durugörü blogu diye bir şey var bilmem duydunuz mu ama orada bile keskingagalara katledilme miktarı belli.


    Yazsam roman olur demiş şair bu oyun bu sezon batırdı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evaportian

    Adc konusunu hepiniz biliyorsunuz zaten hiç değinmeme gerek yok. Beni oyundan soğuttu. Adc main birisi olarak her adc seçtiğimde (2 oyunda denedim bir oyunda fightlara katılmayı sürekli yardımcı olmayı ve taşımayı denedim 20nin üstüne skor aldım ama her skorda tek yediğim için kdam 1,50 falandı. Diğer oyunda ise vayne alıp sadece botta farm yaptım takımım kendisi taşıdı.) takımımın eline bakıyorum. Kısacası parantezide ele alacak olursam oyun artık şans işi oldu. 1. takımlardaki oyuncular olarak 2. kritik vuruş ihtimalleri. %20 ile 4-5 kere üst üste kritik vurduğumu ama 7-8 vuruş kritik vuramadığımı da biliyorum. Bunlar dengesiz şeyler ve rayına oturtulması gerek.

    Tek atan tanklar bitmedi hala devam ediyor.

    Apcler adcleri yok etmesine rağmen tanklara dokunamıyor bile.

    En sonda lethality spam saçmalığı çıktı 10 tane varus q dodgeluyorsun 1 tanesini yiyince ölüyorsun.

    Kuleler aşırı güçsüz.

    Orman kamplarındaki keskingaga ve o kayacıl saçmalıkları. Temizlemesi yarım saat sürüyor ve neredeyse ölü bir şekilde çıkıyorsunuz. Riotta bunu kendisi söyledi durugörü blogu diye bir şey var bilmem duydunuz mu ama orada bile keskingagalara katledilme miktarı belli.


    Yazsam roman olur demiş şair bu oyun bu sezon batırdı

    Kulelere de lethality eklenmeli bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: I Stand Resolute


    quote:

    Orijinalden alıntı: evaportian

    Adc konusunu hepiniz biliyorsunuz zaten hiç değinmeme gerek yok. Beni oyundan soğuttu. Adc main birisi olarak her adc seçtiğimde (2 oyunda denedim bir oyunda fightlara katılmayı sürekli yardımcı olmayı ve taşımayı denedim 20nin üstüne skor aldım ama her skorda tek yediğim için kdam 1,50 falandı. Diğer oyunda ise vayne alıp sadece botta farm yaptım takımım kendisi taşıdı.) takımımın eline bakıyorum. Kısacası parantezide ele alacak olursam oyun artık şans işi oldu. 1. takımlardaki oyuncular olarak 2. kritik vuruş ihtimalleri. %20 ile 4-5 kere üst üste kritik vurduğumu ama 7-8 vuruş kritik vuramadığımı da biliyorum. Bunlar dengesiz şeyler ve rayına oturtulması gerek.

    Tek atan tanklar bitmedi hala devam ediyor.

    Apcler adcleri yok etmesine rağmen tanklara dokunamıyor bile.

    En sonda lethality spam saçmalığı çıktı 10 tane varus q dodgeluyorsun 1 tanesini yiyince ölüyorsun.

    Kuleler aşırı güçsüz.

    Orman kamplarındaki keskingaga ve o kayacıl saçmalıkları. Temizlemesi yarım saat sürüyor ve neredeyse ölü bir şekilde çıkıyorsunuz. Riotta bunu kendisi söyledi durugörü blogu diye bir şey var bilmem duydunuz mu ama orada bile keskingagalara katledilme miktarı belli.


    Yazsam roman olur demiş şair bu oyun bu sezon batırdı

    Kulelere de lethality eklenmeli bence.

    Oda ayrı bir mesele hocam dediğim gibi yazsak roman olur bir naut oyun bitene kadar kule tanklayabiliyor yahu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4th Papa Patates

    Bence asıl sorun killsiz oynayamamak. Karşı laner ki burda bot laneyi es geçiyorum pick farkı olsun yanına auto fill sup gelmesi olsun ne bileyim karşı takımın botu kamplaması yanındaki adamın hata yapması sonucu onu kurtarayım derken diğerinin de ölmesi kabuş edilebilir 1v1 durumda ölmek çok saçma. Midde oynayanların çoğu elindeki heroya veya karşı heroya bakmadan tutuştur çekiyor. Örnek olarak lbye karşı ori lane'i diyelim. Ori tutuştur alıyor lb lanede bunu zorluyor xp kaçırmasını salıyor. Sonra lb 6 olduğu gibi grip adamı kesiyor. Ee baba tutuştur işine yaradı mı? Üst koridor da aynı şekilde. Tamam tp güzel spell de. Sen bunu oyun boyu sadece laneine atacaksan almanın anlamı ne. Şimdi doğruya doğru ne kadar yüksek elo olsa da insanlar genelde şunu düşünmüyor. Ulan şu herifte tp yok. Botta baskı kuralım da ejdere girelim gerekirse bizim eleman tp atar. Hadi bunu geçtim bazen midde kassa ekko oyanarken tp alıyorum. Botta olay çıkıyor 1 tane tp atmaya uygun yer yok. Bu sefer ne oluyor ben bota tp atarım maksadı ile kaçırdığım 6 minyon ile kalıyorum. Bir de şu var. Kaç tane jungler şunı düşünüyor: Ulan karşı topda tp yok ben buna 2 baskın atıp base atmasını sağlasam bizimki lvlde öne geçer sonrasında top side'da yeterli görüşü sağlarım diğer lanelere oynarım. Yani tp alacağınıza zorlanacağınız lanede farklı speller alın. Gerekirse rivene şifa (çok uçyk oldu bu da galiba ) ama ölmeden oynayın. Bunun tam tersi durumda skor alacağım diye zorlayıp karşındaki rakip çok safe oynayınca dayanamayıp dive girmek. Halbuki dive girmek yerine kulene yakın yerse lane freezelesen karşındaki adama xp bile aldırmazsın. Zaten plattaki çoğu top laner minyon kontrol etmeyi bilmiyor. Gereksiz ve kötü pushluyor. Dive konusunda da şöyle bir örnek vereceğim. Atıyorum fiora vs riven lanei. Jungler gelmiş 2 kez riven 2/0 oynuyo fiora 0/3. Riven hanım kanı kaynayan genç bir ablamız olduğu için fiora hanıma dive giriyor ve fioraya ölüyor. Fiora fırsattan istifade yarı canla lane pushluyor( rivenın junglerı üstünde görüşü var ve topa gelmeyecwğinden emin.) riven nasıl öldüremedim bu ******* diyor şimdi *** belanı diyip minyona tp atıyor. Fioraya giriyor. Fiora ulti açıyor çat çat çat minyonların yardımı ile kesiyor riven'ı. Ne oldu şimdi. Oyundan düşmüş fiora oyuna döndü aynı şekilde önde olan riven da oyından düştü.



    Uzun lafı kısası ölmeden aşırı risk almadan oynamak lazım şu oyunu. Risk almadan oynamak zor tabi ama risk alırken kendi kendinize hacı ben bu riski alcam ama olabilecek en iyi durumla en kötü durum neler. Mesela bota tp atmak bir riskdir. Bota tp atınca olma potansiyeli olan durumlar neler :

    1) karşı botu kestiniz ejder aldınız midiniz de kendi laneini pushlayıp topda adamın kule almasını engelledi.

    2) tp atana kadar olay bitti tpyi bozdunuz./tpyi bozmadınız ejdel aldınız laneye yürüdünüz.

    3) Üçte üç verdiniz. Ejder gitti karşı top lane kuleyi aldı.

    Olabilecek durumlar bunlar bunları bilip ona göre risk almalısınız.



    Bir de VOLLKRASHER hocam geçen gün konu altına yazdığım şey için özür dilerim nasıl içten beddua ettiysen her oyun ya jungler ya da bot leş çıktı. Hani cidden her oyun potansiyel olarak kazanılabilir düşüncesinin boş ve yanlış olduğunu anladım





    Blogunu kaldirdim yakışıklı rahatça feedlemeye devam edebilirsin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1v1de ölmek saçma demek :) :):):):):):)):)::):))::):):):):)

    Konuyla ilgili olarak galiba jax veya udyr oynuyorsun,oynama useless çarlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Schizz -- 15 Şubat 2017; 8:28:48 >
  • bu yazdığın şey kaç sezondur var

    sanki sen rengar oynamıyodun
  • Yükselmek istiyorsan güçlü olan pickleri yapıcaksın zaten.TR sunucusunda oynadığı ligten daha yüksek yeri hakeden çıkıyor zaten öyle şans falan diye ağlamayın boşuna, şanssızlık feederlar geliyo yeaaa diyenlerin çoğu +400 ranked atıp %55 üstünde win rate sahip olamayan insanlar.Seviyen orası işte daha ne kasıyosun :D
  • İlk kez bi sezonda sadece 2 adc picki olduğunu görüyorum. Jhin ve varus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 senedir oynuyorum şu oyunu,gerçekten oyun şu an can çekişiyor.zevksiz geçen lcs maçları, kore takımlarının hegemonyası,çin serverının fiyaskosu, br, tr ve rus serverlarının yıllardır açık olmasına rağmen; takımların bir tık dahi mesafe katedip yeni heyecan katamamaları , riot un yaklaşık 2 senedir -metadayıda biz belirleriz ,oynayacaklarınızıda - diktası vs.. oyunu ne yazık ki bu hale getirdi.bir yandan na lcs bir yandan eu lcs lms, lck,lpl tr br ligleri iwc si üniversite maçları,yükselme ligi maçları zartı zurtu hangi birini takip edeceğinizi şaşırıyorsunuz.
    adc ler bitik durumda.dün normal maçta botta cassi oynadım çok daha rahattım.topta 3 4 heronun dönmesi ,lee yi saymazsak graves , rengar ve kha dışında jungda başka hero picklenmemesi, daha ilk 10 dakikada galip gelecek takımın aşağı yukarı belli olması can sıkan unsurlar.oyun dünyasına yeni bir kan lazım bu alanda yoksa riot un tekelinde gitmeye devam edecek bu sektör.




  • Şu oyunda 1.5 sezondur dengelenemeyen tek şey baron buffudur,kaybeden takım alsa maç eşitleniyor kazanan takım alsa kule bırakmıyor maçı bitiriyor,çok hızlı kesiliyor zaten bide dağ ejderi falanda varsa 2 saniyede eriyor,çok uzun sürüyor ama kimse farkında değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Schizz kullanıcısına yanıt
    Saçma dedim ölmüyorum demedim :))))))))))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mithrandir.

    İlk kez bi sezonda sadece 2 adc picki olduğunu görüyorum. Jhin ve varus

    S3 WaYeN ini nasıl unuttunuz yahu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.