Şimdi Ara

Servise vermekle hata mı ettim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.216
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben Sony'nin Xperia Neo V modeline sahibim. Ancak telefonumla dün bluetooth alışverişi yaparken bir sorun oluştu ve telefonumu kapatıp açmaya karar verdim. Telefonumu kapattım ve telefonun açma tuşuna bastım ancak telefon açılırken önce Sony yazısı ardından Xperia yazısı geliyor ancak telefon kendini sürekli resetliyordu. Belki düzelir diye 20-25 dakika bekledim ama telefon durmadan kendisini resetlemeye devam etti. Ben de bugün Teknosa'dan yaklaşık 1.5 sene önce aldığım telefonumu tekrar servise gönderilmek üzere Teknosa'ya iade ettim. Şimdi sorum şu: Bildiğim kadarıyla Neo V Japonya'da tsunami felaketi olduğu zaman Japon ekonomisine katkıda bulunulsun diye üretildi. Ancak üretimi bir süre sonra durdu ve şuan üretilmiyor. Şimdi telefonuma bir çare bulunmazsa ne olacak? Telefonumu geri mi gönderecekler (garantsi devam ediyor.) yoksa yeni bir telefon mu verecekler? Başta belirttiğim gibi telefon artık üretilmiyor. Kafama çok takıldı. Lütfen bilgisi veya tecrübesi olan cevap versin.







  • Tahminimce yazılım atıp geri verirler bi sıkıntı olmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhanza

    Tahminimce yazılım atıp geri verirler bi sıkıntı olmaz

    Telefonuma geri kavuşmak istiyorum hocam. Yani sağlam telefondu Neo V. Ekranında bugüne kadar hiçbir hasar olmadı. En ufak çizik bile yoktu jelatin kullanmamama rağmen. Yani yeni bir telefon verseler bu hangi model olur sizce? Çünkü Neo V'nin piyasası belli. Orta sınıf bir telefondu.
  • Büyük ihtimal bi reset atıp geri verirler. Düzelmezse de eşdeğer veya üstü bir telefon vermek zorundalar. Bence en iyi para iadesi almak olur senin için. En kötü 700 800 vermişsindir telefona. Şimdi gmd alır geçersin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MCErgun

    Büyük ihtimal bi reset atıp geri verirler. Düzelmezse de eşdeğer veya üstü bir telefon vermek zorundalar. Bence en iyi para iadesi almak olur senin için. En kötü 700 800 vermişsindir telefona. Şimdi gmd alır geçersin
    büyük bir ihtimal programsaldır dostum arkadaşlarında dediği gibi yazılım atıp geri yollarlar. tamir olmayacak durumda ise onun ayarında bir telefon verirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JaymzBond

    Büyük ihtimal bi reset atıp geri verirler. Düzelmezse de eşdeğer veya üstü bir telefon vermek zorundalar. Bence en iyi para iadesi almak olur senin için. En kötü 700 800 vermişsindir telefona. Şimdi gmd alır geçersin

    Evet hocam 1.5 sene önce 800 liraya almıştım. Düzelmesini istiyorum ancak düzelmezse de gönderecekleri telefona bakacağım. Bana göre değilse de para iadesi isteyip ya Sony'nin ayrı bir modelini alacağım ya da dediğiniz gibi Discovery modeline bakacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: niirvana

    büyük bir ihtimal programsaldır dostum arkadaşlarında dediği gibi yazılım atıp geri yollarlar. tamir olmayacak durumda ise onun ayarında bir telefon verirler.

    20 iş günü süreleri var hocam. Eğer tamir olmazsa da yeni bir telefon gönderecekler. Şansıma mıdır bilmiyorum ama Neo V artık üretilmiyor yani sırf benim için sıfır Neo V üreteceklerini zannetmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhan76

    Arkadaşlar ben Sony'nin Xperia Neo V modeline sahibim. Ancak telefonumla dün bluetooth alışverişi yaparken bir sorun oluştu ve telefonumu kapatıp açmaya karar verdim. Telefonumu kapattım ve telefonun açma tuşuna bastım ancak telefon açılırken önce Sony yazısı ardından Xperia yazısı geliyor ancak telefon kendini sürekli resetliyordu. Belki düzelir diye 20-25 dakika bekledim ama telefon durmadan kendisini resetlemeye devam etti. Ben de bugün Teknosa'dan yaklaşık 1.5 sene önce aldığım telefonumu tekrar servise gönderilmek üzere Teknosa'ya iade ettim. Şimdi sorum şu: Bildiğim kadarıyla Neo V Japonya'da tsunami felaketi olduğu zaman Japon ekonomisine katkıda bulunulsun diye üretildi. Ancak üretimi bir süre sonra durdu ve şuan üretilmiyor. Şimdi telefonuma bir çare bulunmazsa ne olacak? Telefonumu geri mi gönderecekler (garantsi devam ediyor.) yoksa yeni bir telefon mu verecekler? Başta belirttiğim gibi telefon artık üretilmiyor. Kafama çok takıldı. Lütfen bilgisi veya tecrübesi olan cevap versin.

    Yazılımsal bi sorun forumda 3-4 kişide daha gördüm,demek ki tüm sony modellerinde olmuş,z ye z1 e aynı şey olmuş,sürekli reset,hard reset atınca telefon açılmadı benim de servise verdim yapılmış 1 günde yarın alıcam ion gitti benim de aynı şekilde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arda*

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayhan76

    Arkadaşlar ben Sony'nin Xperia Neo V modeline sahibim. Ancak telefonumla dün bluetooth alışverişi yaparken bir sorun oluştu ve telefonumu kapatıp açmaya karar verdim. Telefonumu kapattım ve telefonun açma tuşuna bastım ancak telefon açılırken önce Sony yazısı ardından Xperia yazısı geliyor ancak telefon kendini sürekli resetliyordu. Belki düzelir diye 20-25 dakika bekledim ama telefon durmadan kendisini resetlemeye devam etti. Ben de bugün Teknosa'dan yaklaşık 1.5 sene önce aldığım telefonumu tekrar servise gönderilmek üzere Teknosa'ya iade ettim. Şimdi sorum şu: Bildiğim kadarıyla Neo V Japonya'da tsunami felaketi olduğu zaman Japon ekonomisine katkıda bulunulsun diye üretildi. Ancak üretimi bir süre sonra durdu ve şuan üretilmiyor. Şimdi telefonuma bir çare bulunmazsa ne olacak? Telefonumu geri mi gönderecekler (garantsi devam ediyor.) yoksa yeni bir telefon mu verecekler? Başta belirttiğim gibi telefon artık üretilmiyor. Kafama çok takıldı. Lütfen bilgisi veya tecrübesi olan cevap versin.

    Yazılımsal bi sorun forumda 3-4 kişide daha gördüm,demek ki tüm sony modellerinde olmuş,z ye z1 e aynı şey olmuş,sürekli reset,hard reset atınca telefon açılmadı benim de servise verdim yapılmış 1 günde yarın alıcam ion gitti benim de aynı şekilde

    Garantisinin bitmesine 6 ay kalmıştı. İyi ki şimdi bozuldu demekte içimden gelmiyor, ya bir daha tekrar ederse?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayhan76 -- 17 Şubat 2014; 19:33:40 >




  • arkadaşın. neo telefonunda aynı sıkıntı olmuştu.garantiye gönderdi.yazılım atılmış.geri gönderilmişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    arkadaşın. neo telefonunda aynı sıkıntı olmuştu.garantiye gönderdi.yazılım atılmış.geri gönderilmişti.
    Hiç göndermenize gerek yoktu. Yazılımı tekrardan yükleyip sorunu çözebilirdiniz servisin yapacağı gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhan76

    quote:

    Orijinalden alıntı: niirvana

    büyük bir ihtimal programsaldır dostum arkadaşlarında dediği gibi yazılım atıp geri yollarlar. tamir olmayacak durumda ise onun ayarında bir telefon verirler.

    20 iş günü süreleri var hocam. Eğer tamir olmazsa da yeni bir telefon gönderecekler. Şansıma mıdır bilmiyorum ama Neo V artık üretilmiyor yani sırf benim için sıfır Neo V üreteceklerini zannetmiyorum

    20 iş gününü geçerse sadece telefon değişimi yapmazlar, üretilmiyorsa üst modelden verirler ya da (tamamen sizin tercihinize bağlı) isterseniz para iadesi alabilirsiniz.

    Ayrıca muhtemelen yazılım atıp gönderirler ve büyük ihtimal düzelir. Fakat 20 iş gününü geçerse kesinlikle affetmeyin paranızı isteyin ya da üst model isteyip 2. el olarak satabilirsiniz. 20 iş günü TEKNOSAYA verdiğiniz günden itibaren başlar. Muhtemelen onlar servise verdikleri tarihten başlayacağını iddia edecektir, inanmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhan76

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arda*

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayhan76

    Arkadaşlar ben Sony'nin Xperia Neo V modeline sahibim. Ancak telefonumla dün bluetooth alışverişi yaparken bir sorun oluştu ve telefonumu kapatıp açmaya karar verdim. Telefonumu kapattım ve telefonun açma tuşuna bastım ancak telefon açılırken önce Sony yazısı ardından Xperia yazısı geliyor ancak telefon kendini sürekli resetliyordu. Belki düzelir diye 20-25 dakika bekledim ama telefon durmadan kendisini resetlemeye devam etti. Ben de bugün Teknosa'dan yaklaşık 1.5 sene önce aldığım telefonumu tekrar servise gönderilmek üzere Teknosa'ya iade ettim. Şimdi sorum şu: Bildiğim kadarıyla Neo V Japonya'da tsunami felaketi olduğu zaman Japon ekonomisine katkıda bulunulsun diye üretildi. Ancak üretimi bir süre sonra durdu ve şuan üretilmiyor. Şimdi telefonuma bir çare bulunmazsa ne olacak? Telefonumu geri mi gönderecekler (garantsi devam ediyor.) yoksa yeni bir telefon mu verecekler? Başta belirttiğim gibi telefon artık üretilmiyor. Kafama çok takıldı. Lütfen bilgisi veya tecrübesi olan cevap versin.

    Yazılımsal bi sorun forumda 3-4 kişide daha gördüm,demek ki tüm sony modellerinde olmuş,z ye z1 e aynı şey olmuş,sürekli reset,hard reset atınca telefon açılmadı benim de servise verdim yapılmış 1 günde yarın alıcam ion gitti benim de aynı şekilde

    Garantisinin bitmesine 6 ay kalmıştı. İyi ki şimdi bozuldu demekte içimden gelmiyor, ya bir daha tekrar ederse?

    Ben aldım telefonumu 2 gündür kullanıyorum sorunsuz,yazılımsal bi sorun servise versen dahi fazla para almazlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Balawitz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayhan76

    quote:

    Orijinalden alıntı: niirvana

    büyük bir ihtimal programsaldır dostum arkadaşlarında dediği gibi yazılım atıp geri yollarlar. tamir olmayacak durumda ise onun ayarında bir telefon verirler.

    20 iş günü süreleri var hocam. Eğer tamir olmazsa da yeni bir telefon gönderecekler. Şansıma mıdır bilmiyorum ama Neo V artık üretilmiyor yani sırf benim için sıfır Neo V üreteceklerini zannetmiyorum

    20 iş gününü geçerse sadece telefon değişimi yapmazlar, üretilmiyorsa üst modelden verirler ya da (tamamen sizin tercihinize bağlı) isterseniz para iadesi alabilirsiniz.

    Ayrıca muhtemelen yazılım atıp gönderirler ve büyük ihtimal düzelir. Fakat 20 iş gününü geçerse kesinlikle affetmeyin paranızı isteyin ya da üst model isteyip 2. el olarak satabilirsiniz. 20 iş günü TEKNOSAYA verdiğiniz günden itibaren başlar. Muhtemelen onlar servise verdikleri tarihten başlayacağını iddia edecektir, inanmayın.

    Peki hocam bu aklımda kalsın. Benim neler çektiğimi bir Allah biliyor şuan. Eski model bir telefon kullanıyorum, telefonu full dolduruyorum sonra birisiyle konuşurken aniden şarj bitiyor. Batarya kaynaklı sorun değil. Eğer telefonum 20 günü geçerse 800 liramı alırım ve üstüne bir 800 daha katar Z alırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arda*

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayhan76

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arda*

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayhan76

    Arkadaşlar ben Sony'nin Xperia Neo V modeline sahibim. Ancak telefonumla dün bluetooth alışverişi yaparken bir sorun oluştu ve telefonumu kapatıp açmaya karar verdim. Telefonumu kapattım ve telefonun açma tuşuna bastım ancak telefon açılırken önce Sony yazısı ardından Xperia yazısı geliyor ancak telefon kendini sürekli resetliyordu. Belki düzelir diye 20-25 dakika bekledim ama telefon durmadan kendisini resetlemeye devam etti. Ben de bugün Teknosa'dan yaklaşık 1.5 sene önce aldığım telefonumu tekrar servise gönderilmek üzere Teknosa'ya iade ettim. Şimdi sorum şu: Bildiğim kadarıyla Neo V Japonya'da tsunami felaketi olduğu zaman Japon ekonomisine katkıda bulunulsun diye üretildi. Ancak üretimi bir süre sonra durdu ve şuan üretilmiyor. Şimdi telefonuma bir çare bulunmazsa ne olacak? Telefonumu geri mi gönderecekler (garantsi devam ediyor.) yoksa yeni bir telefon mu verecekler? Başta belirttiğim gibi telefon artık üretilmiyor. Kafama çok takıldı. Lütfen bilgisi veya tecrübesi olan cevap versin.

    Yazılımsal bi sorun forumda 3-4 kişide daha gördüm,demek ki tüm sony modellerinde olmuş,z ye z1 e aynı şey olmuş,sürekli reset,hard reset atınca telefon açılmadı benim de servise verdim yapılmış 1 günde yarın alıcam ion gitti benim de aynı şekilde

    Garantisinin bitmesine 6 ay kalmıştı. İyi ki şimdi bozuldu demekte içimden gelmiyor, ya bir daha tekrar ederse?

    Ben aldım telefonumu 2 gündür kullanıyorum sorunsuz,yazılımsal bi sorun servise versen dahi fazla para almazlar

    kaç günde geldi telefonunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: azizerkan07

    Hiç göndermenize gerek yoktu. Yazılımı tekrardan yükleyip sorunu çözebilirdiniz servisin yapacağı gibi.

    Nasıl yükleneceğini bilmediğim için gönderdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhan76

    quote:

    Orijinalden alıntı: azizerkan07

    Hiç göndermenize gerek yoktu. Yazılımı tekrardan yükleyip sorunu çözebilirdiniz servisin yapacağı gibi.

    Nasıl yükleneceğini bilmediğim için gönderdim.

    Alıntıları Göster
    Büyük ihtimalle bana yaptıkları gibi Xperia L verirler. Veya para iadesi de alabilirsiniz (söke söke olsa da)

    Benim eski telefonum Ray'di, 5. servise verişimde telefonu değiştirdiler.

    Telefon geri geldiğinde kontrol edin sağını solunu bozmuş olmasınlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 18XET01

    Büyük ihtimalle bana yaptıkları gibi Xperia L verirler. Veya para iadesi de alabilirsiniz (söke söke olsa da)

    Benim eski telefonum Ray'di, 5. servise verişimde telefonu değiştirdiler.

    Telefon geri geldiğinde kontrol edin sağını solunu bozmuş olmasınlar.

    5 kez servis mi? Benim garantimin bitmesine sadece 6 ay kaldı ve daha yeni gönderdim servise. 5 servise süre dayanmaz

    Ayrıca benim sorunumla aynı sorun mu yaşadınız? Xperia L tam da istediğim gibi tasarlanmış. O olsa harika olur




  • ayhan76 kullanıcısına yanıt
    Size yazılımı baştan yükleyip geri verecekler muhtemelen çünkü yazılımsal birşey gibi duruyor.

    çok uzun hikaye ama anlatayım arka kapaktaki kaplama soyuluyordu üstü çatlıyordu ve şarj tutmuyordu ayrıca kulaklık çıkışından ses vermemeye başladı telefon ve usb portundan da şarjı bastırınca almaya başladı içeri göçmüştü herhalde, kulaklık da patlamıştı çalışmıyordu.

    Verdim servise 869 lira verip aldığım telefona 1200 lira masraf çıkardılar

    2. kere verdim aynı sıkıntılardan şarj soketini , kulaklığı , arka kapağı değiştirdiler

    Servisten geldikten sonra 2. kere -tekrar- verdim pili değiştirdiler şarj soketini bozmuşlar hiç şarj almıyordu, mekandan ayrılmadan geri teslim ettim ve kullanacak telefon istedim vermediler Sonra arka kapağı , bataryayı tekrar değiştirdiler (ne alakaysa) ve şarj soketini tekrar değiştirdiler. Telefonu servisten geri aldığımda ne olsun istersiniz telefonun ahizesi yok (görüntüde var ses vermiyor) , yalanım varsa ne olayım

    3. kere verdim ahizeyi yaptı yolladılar bu sefer hoparlörün ses filtre kısmını delik deşik etmişler ses veriyor hala işte o yeter dedim aldım..

    Bir süre sonra batarya bildiğiniz davul oldu günde bir köşesine iğne batırıp basıncını alıyordum, derken batarya patladı benim elimde yandı baya ben kudurdum köpürdüm acile bile gitmeden soluğu serviste aldım (ev servise bir metro durağı uzaklıkta) bu ne rezalettir diye bağırmaya başladım beyefendi çok özür dileriz hemen ilgileniyoruz dediler telefonu aldılar beni hemen hastahaneye götürdüler, arkalarından bağırdım bu telefonu değiştirmeden geri yollarsanız servisi başınıza yıkarım diye. Akşama kadar orda kaldım akşam hastaneden çıktığımda babam elinde benim telefonla geldi oğlum al telefonunu yapmışlar diye. Tam teşeküllü yapmışlar ama bu sefer heryeri tam olarak aldım, 4. kere verişim böyle oldu. Ne kadar hızlı olabildiklerini görüyorsunuz.

    5. kere servise verişim de şöyle, telefon bir akşam konuşurken kapandı sonraki güne kadar şarj oldu açılmadı. Telefona format attım Sony Update Service ile, sonra sinirlendim yeter bu telefondan çektiğim dedim. Anakart soketine Xperia Ray'de ulaşabiliyorsunuz. 2 nokta var + ve - olmak üzere. Güç kaynağımız var okulumuzun elektrik binasında. 24 Volt 5A güce açtım aleti, Anakarta + sokete - , - sokete + uyguladım telefondan duman çıktı direk ben de güzel bir yasal ihtarname ile telefonu servise götürdüm ya değişim ya para iadesi dedim. Xperia L verdiler 1,5 hafta bekledim.

    Böyle dolambaçlı işler




  • ayhan76 kullanıcısına yanıt
    Yetkili servisler 10 senelik orjinal yedek parça tedarik etmektedir. Bu oran söz konusu cep telefonları olduğunda bir kaç yıl aşağı düşşse bile, yinede 1.5 senelik bir telefonun parçası bulunamaz diye bir kaide yok. Kesinlikle, yüzde yüz yedek parçası vardır.

    Ancak sizin sorun büyük ihtimal yazılımsal, parça değişimi olacağını sanmıyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.