Şimdi Ara

SERES 3 Elektrikli C-Suv ANA KONU (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
239
Cevap
12
Favori
30.849
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • protonkolik P kullanıcısına yanıt
    Evde şarj etme şansım olsa hiç düşünmez alırdım, çok beğeniyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar herkese merhaba.Ben de bugün itibariyle SERES 3 aldım.Henüz teslim almadım.Eşimin ve benim iş yerimize gidebilmek için kullanacağım.Şehir dışı için kendi BMW 3.16i arabam duruyor.Umarım şehir içi menzil anlamında bir sorun yaşamam.Şarj konusunu Ankara Şahsuvaroğlundan halletmeyi düşünüyorum birkaç günde bir giderek.Hız yapmayı hiç seven birisi değilim.Bakalım menzil ne olacak.

  • Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler.
    şehir içi 320km. bulursunuz sanırım.
    Dikkat edeceğiniz tek konu, DC şarj yapacaksanız, %20nin altına düşmeyecek, %80 in üstüne çıkmayacaksınız bataryada.
    haliylede menzilinşz 180-200km civarı olacaktır. (%60 kullandığınız için)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. Seres 3 elektrikli aracımız ile yeni bir video yayınladık.

    İzlemek isteyen arkadaşlar olursa diye sizinle paylaşmakta istedik.


    Link :

    Ekonomik Solaryoutube
    Seres 3 Marka %100 Elektrikli Araba ile Bursa / İstanbul Arasında Uzun Yol Testi Yaptık. Karavanist Fuarına Ziyarete Gittik - Elektrikli Araç ile Kış Ayında Uzun Yol Videosu Seres 3 marka %100 elektrikli arabamız ile Bursa / İstanbul arasında uzun yol testi gerçekleştirdik. Bu videomuz da kış ayında bir elektrikli araba ile enerji tüketimlerini inceleyeceğiz. Ayrıca aracımızın tedarikçisi olan Şahsuvaroğlun'da ücretsiz şekilde şarj edeceğiz. Böylece Bursa / İstanbul arasında yakıt veya enerjiye para ödemeden seyahat etme imkanımız olacak. Kanalımıza abone olarak bizi takip edebilirsiniz. EKONOMİK SOLAR Adres : Bursa/Nilüfer 23 Nisan Mh. 240. Sokak No:5B/C Telefon : 0224 441 7395 E-Mail : yonetim@ekonomiksolar.com Web Sitesi : www.ekonomiksolar.com
    https://www.youtube.com/watch?v=rBRQo90d8yk&t=230s
  • Kış geldi, havalar soğudu menzil düştü.
    İzmirde sabahları 5, günlük 10 derecelere düşen ısı sonucu,
    araç içi ısıtmayı da açınca menzilimiz 240km lere kadar düştü.
    Zaten bilinen bir olgu, soğuk havanın menzile etki edeceği.
    Olsun, bunu bilerek almıştık.
    İyi sürüşler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mimleon -- 1 Şubat 2023; 9:48:34 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mimleon kullanıcısına yanıt

    Ccs hızlı şarj pilleri 25 c° ve üstü sıcaklıklarda ısıtıyor,

    kışın uzun yola çıkmadan önce hızlı şarjda dolum yaparak soğuk havadan kaynaklı etkiyi aza indirebilirsiniz,

    kapalı otopark ta aracı muhafaza ederek gecenin soğuğundan pilleri korumak da faydalı ,

    eco sürüş modunu sadece sıkışık trafikte kullanmak , akan trafikte spor modu tercih etmek menzil kazandırır,


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mimleon kullanıcısına yanıt

    Izmirde yokuşta bir Seres park etmiş görüyorum sizin aracınız olabilir mi 😁


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır Balçova site içinde park ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mimleon -- 2 Şubat 2023; 5:25:47 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    DC şarj çok pahalı, menzil az olsun daha karlı oluyor.
    Çinli mühendislerle görüşmede tavsiyeleri;
    - şehir içi “normal” mode
    - şehir dışı “eco” mode
    - spor mode ani hızlanma, fazla yük, rampalarda.
    Ben bunlara uyuyorum, mühendisin dediğine uyuyorum.
    240km menzil şehir içi ki günlük 50km geçmiyor, çevre ilçeler için gidiş dönüş yetiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mimleon kullanıcısına yanıt

    Eco modu sadece durmak için kullanıyorum,

    zira aşırı bir trafik varsa eco modu tercih edebiliyorum,

    akan trafikte eco modda ilerlemek menzil kaybettiriyor.

    kinetik enerji kazanımı en düşük seviyeye ayarlayarak sürüşümün devam etmesini sağlıyorum,

    akan trafikte ayağınızı gazdan çektiğimiz gibi enerji geri dönüşümü için araç frene basar gibi bir hissiyatla pilleri doldurmaya başlıyor,

    böyle bir senaryo da örnek verecek olursak 5kw kazandınız, eski hızınıza ulaşmak için 15 kW harcamanız gerekli , akan trafikte kinetik enerji kazanımı sizi yavaşlatır , hızlanmak için kazandığınızdan daha fazlasın harcarsınız ,

    sürekli uzun yol yapan bir kişi olarak söylüyorum, eco mod size menzil vermez kaybettirir…!

    spor modda motor tam kapasite kullanıldığı için gaz tepkileriniz sert olursa gene sonuç düşük menzil olur ,spor da sakin bir şekilde gaza basarak ilerlemek az kW tüketmenize neden olur ,

    her tam durma ihtiyacınızda Eco moda alarak frenleme yapmak menzil kazanmanıza destek olur,

    spor modda 100 %dolu batarya ile 125 km yolu %25 sarfiyatla gerçekleştirdim , 10,7 kW değerleri gördüm,

    yol , hava , pil sıcaklığı ağırlık , gaz tepkisi ani kalkış ve duruş, sürüş karakteri klima , menzile etki eden detaylardır,


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba. Ben de 2022 model araçla aranıza katılmış oldum. Güzel paylaşımlar yapılmış. Emeği geçenlere teşekkür ederim. Araçtan genel olarak memnunum. Sadece bir sorun yaşıyorum birkaç gündür acaba aynı sorunu yaşayan oldu mu? Araç güncellemesi gelmiş bana en yakın zamanda servise gitmemi söylediler. Acaba güncelleme olmadığı için bu sorun olmuş olabilir mi. 2 gündür araç çalıştıktan sonra geri vitese alındıktan sonra birkaç kez hareket etmedi! Direksiyon düz değildi, direksiyonu kitledi! Aracın çok yakınında birşey varsa park sensörleri ikaz ediyor. Ancak stop edip birkaç kez çalıştırdıktan sonra araç hareket etti. Birkaç defa bu tekrarladı. Araçta bir sorun var olabilir mi? Böyle bir sorun yaşayan oldu mu?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sadece geri vites değil, diğer durumlarda da oluyır.
    Sebebi ise çarkı çok hızlı çevirmek.
    Hızlı çevirince beyin algılamıyor kilitliyor.
    yani P en R N D geçişlerini hızlı yapmamak lazım.
    Bunun için ben her bir kademede parmaklarımı açlıp kapatarak yavaş şekilde çeviriyorum.
    İyi sürüşler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mimleon kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler. R yani geri vites butonu hemen P nin yanında olduğu için, geri gitmek için hemen yanındaki R butonuna alıyoruz. Bunun yavaş yada hızlısı olmuyor, tek hareketle yapılıyor. Ağır ağır mı çevirmek gerekiyor? D yani ileri butonu için birkaç kez çevirmek gerekiyor. Orada haklısınız yavaş yavaş çevrilebilir. Yoksa geri gitmek istesek bile ilk önce N yani boşa mı almamız gerekiyor?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bugün karlı havada sürmem gerekti. Klimayı açıp ön cam buğu çözücüyü açtım. Ama dakikalar geçtiği halde ön cama hiç bir etki yapmadı! Bunun nedeni nedir acaba? Klimadan çok memnun değilim. Ön cam silecekleri de çok basit, ses yapıyor. Otomatik yağmur sensörü ve far sensörü yok mu araçta?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alimakgrav -- 6 Şubat 2023; 0:2:30 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba
    Bilen arkadaşlara bir sorum olacak
    Ben aracı 54kwa batarya kapasitesine sahip diye biliyorum
    %14den %98 e şarj ettiğimde 35kwa ya doluyor
    Yani içinde %14 8kwa desek 35kwa da doldurdum
    %98de neredeyse tam dolu haliyle 43kwa yapıyor
    10kwa yok
    Ben mi yanlış hesaplıyorum yoksa benim batarya kapasitesi mi düşük,
    Bilenler aydınlatırsa çok sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alimakgrav A kullanıcısına yanıt
    N almanıza gerek yok.
    dediğim gibi yavaşça çevireceksiniz.
    deneyin sonucu bildirin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • alimakgrav A kullanıcısına yanıt
    Seres’de otomatik yağmur sensörü var. ancakkolun konumu diğer araçlar gibi değil.
    diğer araçlarda silecek hareketi sıralı iken Seresde en üst konum otomatik, orta konum kapalı, alt konım normal, daha alt hızlı şkelinde yanlış hatırlamıyorsam.

    Klima konusuna gelince.
    Seresde soğutma otomatik, ama ısıtma için en sağdaki dğmeye basarak (PTC sanırım) ısıtıcıyı açıp sıcaklık derecesini ayarlayacaksınız. bu durumda AC soğutma geçersiz kalıyor. benim araçda ilk ısıtma derecesini 28 e alıp sonra 26 derecelere düşürüyorum. Bir süre sonra ısıtma kendini kapatıyor, sanırım bir koruma işlemi var. Ama dikkat ısıtma için enerji harcanıyor menzil düşer.

    Buğu gidermede sorun yok benimkinde, öncam, arka cam ve aynalar 2 ayrı düğme ile çalışıyor. malum buğu giderme için soğuk hava üflemek lazım AC çalışması gerekir. Ben buğu gidermeyi açtıktan sonra AC kapatıyorum malum enerji harcamasın, yine iş görüyor, buğu gidiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mimleon -- 6 Şubat 2023; 9:41:2 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ac801 A kullanıcısına yanıt
    Teknik özelliklerde 53.7kw kapasite yazıyor.
    98-14=%84 dolumda 53.7x84/100=39.7kw yapar.
    %14 olan dolulukda 53.7x14/100=7.5kw
    %2 eksik de 53.7x2/100= 1.07kw
    demek ki 39.7+7.5+1.07= 48.3kw yapar
    demek ki 53.7-48.3= 5.4kw gizli kayıp var.
    bu da belki diğer güvenlik işleri için ayrılmış olabilir.
    siz kw hesabı değil menzil hesabına bakın.
    %99 şarjda 348km menzil gösterip,
    iklim ve kullanım şartlarına göre280-320km mezil yapıyorum.
    kış geldi, ısıtma da kullanınca 240km kadar düştü.
    Bunları bilerek aldığım için kafaya takmıyorum.
    çok uzun yol yapmadığım için 240km bana fazlasıyla yetiyor.
    Ancak evde 220v 16a ev tipi prizle 3.5-4kwh şarj etme şansım olduğu için,
    karnı acıktıkça fişe takıyorum.
    bazen 10kw bazen 40kw şarj ediyorum.
    (süreleri de 3 saat ile 11 saat arası)
    Gece 10 dan sonra indirimli tarife ile 1.65₺/kw hesaplı oluyor.
    Yoksa DC şarja 9.80₺ vermek akıl karı değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • mimleon kullanıcısına yanıt

    Bu sabah vites yuvarlağını daha yavaş çevirmeye çalıştım, bir sorun yaşamadım. aracı çalıştırdıktan sonra belli bir ısıtma süresi oluyor mu elektrikli araçlarda, fosil yakıtlarda olduğu gibi? Yoksa hemen hareket edebiliyor muyuz? Ayrıca geri şarj ayarı nereden yapılıyor? Direksiyondaki tuşlar da çok karışık hala çözemedim! Ücretsiz şarj devam ettiği için bayide şarj edeceğim bir süre daha. Sürekli DC şarj yapmak araç içi iyi değil diyorlar doğru mu? Menzili yüzde olarak nasıl görebiliriz? En az menzil kaç km'ye indiğinde şarj etmek lazım? % 20 olunca değil mi? Menzil 0 da son mu? yoksa belli bir yedek menzil kalıyor mu? teşekkür ederim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alimakgrav -- 6 Şubat 2023; 14:46:43 >
  • alimakgrav A kullanıcısına yanıt
    Cevaplarınız;
    - Elektrik motorlarının ısınması gerekmiyor, bataryada kendini ısıtmaya başlıyor ama siz marşa basıp gidebilirsiniz.
    - “geri şarj ayarı” nedir? anlaşılamadı
    - Şarj konusunda geçmiş mesajlarda çok açıklayıcı bilgi var, lütfen bir bakın.
    - Henüz 0 şarj olduğunda Seres ne yapar bilen yok, ama başka bir markada test ettiler, “0” olunca araç çalışmadı ama diğer fonksiyonları farlar, dörtlüler radya vs çalışıyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mimleon -- 6 Şubat 2023; 20:25:43 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.