Şimdi Ara

Sedanla Suv konfor olarak farkı ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
44
Cevap
1
Favori
3.944
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • X5 le q7 ayrı dünyalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Hiç bir fark yok. Aksini iddia eden bu işden anlamıyordur. Net.



    X5 de çok kullandim f10 520 zaten kendi aracım. X5 daha konforlu,yüksek hızda daha stabil. (Xdrive in etkiside var)



    Golf-passat hiçbir fark yok. Aksine golfün 120 den sonra yalıtımı daha iyi. Passat 120 den sonra pöfür pöfür rüzgar sesi..



    C ile D segment arasinda genel olarak hiçbir markada fark yok ztn.. Golf passat, astra insignia , octavia superb temelde hep ayni arabalar alt yapi ayni,sürüş aynı herşey aynı. Asıl fark D ile E arasında.

    Yüksek araba konusunda da eskidendi o yüksek araba yol tutmaz muhabbeti bi x5 e x6 ya binin bakalim zimba gibiler..

    Zaten yüksek hızlarda ve virajlarda stabil olmaları için süspansiyonları sert ayarlanıyor. Bu yüzden de uzun yolda yormaya başlıyorlar. Ama otomobiller zaten aşağı çekilmiş ağırlık merkezinden dolayı suvler kadar sert süspansiyona gerek duymuyorlar. F10 zaten çok iyi yol tutan bir araç değil, aynı şekilde diğer e segmenti rakipleri. Belli bir şasi uzunluğundan sonra işler bozuluyor. Yola tutunma için c, d segment şasi uzunluğu en ideali zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu arada sabah epey 3008 kullandım. 308 konfor olarak bunu ezer geçer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cbascan kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz sanırım f10 520d için çünkü xdrive 525d muazzam yol tutuşa sahipti virajda gaza oturunca çizgisini bozmazdı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • darkboyy D kullanıcısına yanıt
    Standart versiyonlar hocam. Quattro, xdrive, 4maticli araçlar tabii ki iyi yol tutuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SUV kullanıcısı olarak D segmenti diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konu 2010da açılmış, ama günümüzdeki mondeo kuga'dan iyi konfor olarak
  • Sedan biraz daha takoz kalır suv un yanında. Suvun amortisorleri sedana göre biraz daha yüksek ve de seda nın ki kadar sert olmadığı için sürücüye daha çok komfor sunar.
  • choiboungee kullanıcısına yanıt
    Hangi sedanla hangi suv kıyasladınız ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mojaverok

    Hangi sedanla hangi suv kıyasladınız ?

    Genel bir kıyaslama.
  • Sedan otomobilin maksimum sınırı ile girdiğin viraja suv ile de girersin ama takla atarak çıkarsın.



    Sedan otomobilin maksimum süratine suv ile ancak rüyanda yaklaşırsın.



    Yakıt ekonomisi yapmaya kalkınca suv sınıfta kalır.



    Fren mesafesi suv için daha büyüktür.



    Dağa bayıra çıkılmayacaksa Sedan iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana göre kısa mesafe kullanılacaksa suv daha ferah ve konforlu hissettiriyor ama iş uzun yola gelince(örneğin 500km ve üzeri) suv araçlar bir süre sonra işkenceye dönüşebiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: choiboungee

    Sedan biraz daha takoz kalır suv un yanında. Suvun amortisorleri sedana göre biraz daha yüksek ve de seda nın ki kadar sert olmadığı için sürücüye daha çok komfor sunar.

    Trollüyon heralde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: choiboungee

    Sedan biraz daha takoz kalır suv un yanında. Suvun amortisorleri sedana göre biraz daha yüksek ve de seda nın ki kadar sert olmadığı için sürücüye daha çok komfor sunar.

    teoride dogru ama SUV de amortisorun daha cok hareket alani var. Bir de isin bu yonu var.
    Ne kadar cok hareket alani o kadar konfor demek. Ozellikle bozuk yollar icin.

    Ayrica bahsedilen arabay gore degisir suspansiyonu sportiflik icin sert yapilmis bir cok sedan arac var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan


    quote:

    Orijinalden alıntı: choiboungee

    Sedan biraz daha takoz kalır suv un yanında. Suvun amortisorleri sedana göre biraz daha yüksek ve de seda nın ki kadar sert olmadığı için sürücüye daha çok komfor sunar.

    Trollüyon heralde.

    Hayır. O sadece balık avlarken kullandığım bir yöntem.
  • sedan fransada bir futbol külübü
    suv sun ultra viole güneş ışınları demek
  • Arkadaşlar suv var suv var, şimdi qashqhai de suv, x6 da suv. X6'nın konforsuz olabileceğini düşünen var mı?

     Sedanla Suv konfor olarak farkı ?


    sırıtışa dikkat.

    ya da GLE?

     Sedanla Suv konfor olarak farkı ?


    İş tamamen süspansiyon yapısında bitiyor. Yüksek olacağı için salınımı fazla olacağı için daha gergin, belki daha ince yanaklı lastiklerle yol tutuşları arttırmaya çalışılıyor. Nissan gibi markalar bunu beceremiyor ve suvları at arabası gibi oluyor. Ama premium markalarda amortisör kalitesi bambaşka. Yine eski suvların konforları şimdikilerden çok daha iyi frontera, grand cherokee, rav 4 vs. Frotneraya bindiğimde ççok şaşırmıştım koca kasa gülü motorla çok rahat hareket ediyor, iri yanaklı lastikleri sayesinde lokum gibi yolda akıyordu. Yukarıda haşmetle oturmak da cabası. Dolayısıyla iyi ayarlandıktan sonra ikisi de gayet konforlu olabilir bana göre.




  • choiboungee kullanıcısına yanıt
    Trol çekip denizin anasını ağlatıyorsun demek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    Trol çekip denizin anasını ağlatıyorsun demek

    Yuh ,höh hocam artık daha neler ? benim anlatmaya çalıştığım trolling motor kullanıyorum marine akü ile. zodiac tipi bot'a takıp deniz veya göl kıyısında sıhtı çekiyorum. İnanmıyorsan internetten araştır trolling motor yazınca çıkar
    bu arada konu nerelere gitti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: choiboungee


    quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    Trol çekip denizin anasını ağlatıyorsun demek

    Yuh ,höh hocam artık daha neler ? benim anlatmaya çalıştığım trolling motor kullanıyorum marine akü ile. zodiac tipi bot'a takıp deniz veya göl kıyısında sıhtı çekiyorum. İnanmıyorsan internetten araştır trolling motor yazınca çıkar
    bu arada konu nerelere gitti

    Ben de denizci ve avcı olduğum için direkt ilgimi çekti çünkü ü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.