Şimdi Ara

Seat Leon 1.6 tdi Enjektör Sorunu (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
81
Cevap
3
Favori
14.680
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sonra neden Toyota ve Honda 1.6 atmosferik motora dünya para istiyor.

    Şimdi bu arkadaş dizel Alıp da ekonomi mi yaptı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jacques1791

    bende de bu sorun var hatta aracı satmayı düşünüyorum(gerci böyle satmayıda ahlak dısı buluyorum alan adam uğraşacak belki leon sıfır alırken takasa veririm) önce yetkili servise götürdüm aracın düzenli bakımlarını bizde yapmamış o yüzden ücretli maalesef dendi.
    tanesini 1200den toplam 4 tane değişecek dediler.neyse ordan cıktım ikitelli org san de bi dizelciye götürdüm test yaptı 2 si arızalı değişmesi lazım cıkma var takalım mı dedi takın dedim 1000 tlye taktırdım.



    1 ay gecmedi tekrar aractan şarlatma sesi daha geldi.adama götürdüm abi bunun ayarı kolay tutmuyor bırak aracı akşam alırsın dedi yine bıraktık 1 ay gecmedi yine şarlatma sesi yine götüreceğim.
    şimdi hocam tavsiyem benim hataama düşme bu şarlatanlara para kaptırma .enjektörü sadece yetkili serviste değiştir ya da yenibosnada bilgin dizel diye bir yer var adamlarla görüştüm telefonda bana dediği şey şey
    'abi enjektörler değişince sorun ortadan kalkmaz biz onları temizliyor revizyondan geciriyoruz bir daha şarlatma sesi çıkmamasını garanti ediyoruz dedi'.eğer aracı satmaktan vaz gecer binersem götürmeyi düşünüyorum.kısaca mide bulandırıcı bir durum


    edit:bendeki golf 6 2010 1.6.tdi

    "şarlama" dan kastınız nasıl bir ses tam anlamadım
    ilk çalışırken mi yapıyor, yoksa sürekli bir ses mi ?




  • düşük devirlerde 1.vites 2.vites bazende 3.vitesde devirsizken enjektörden ses geliyor bunu dizelciler şarlatma olarak nitelendiriyor örneğin bende arıza kodu vs vermiyor böyle kullanırsan zararı olmaz diyor ama insan arabadan soğuyor işte
  • jacques1791 kullanıcısına yanıt
    aracım 1.9 tdi olduğu için herşeye dikkat etmeye çalışıyorum.

    buna da mutlaka dikkat edeceğim.

    aracımın ecu süne bağlanıp aşağıdaki limitlerin içindemi diye ara ara kontrol ediyorum


     Seat Leon 1.6 tdi Enjektör Sorunu Seat Leon 1.6 tdi Enjektör Sorunu Seat Leon 1.6 tdi Enjektör Sorunu




  • aracınız kaç model bilmiyorum ama bu sorun leon golf vs 2010 2011 modellerde kronik kabul ediliyor...
  • jacques1791 kullanıcısına yanıt
    2005 PD 1.9 130 hp motor, bildiğim kadarıyla kronik bi problemi yok ama ülkemizdeki diesel yakıtın kalitesi malum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A5323F5D9 -- 24 Aralık 2014; 12:52:09 >
  • manisa_tr kullanıcısına yanıt
    Iyice moralimi bozuyosun :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jacques1791 kullanıcısına yanıt
    Sorunumuz ikimizinde ayniymis.bende de ariza kodu vermiyordu.ne zaman enjektorler calismaz duruma geldi,yolda kaldin o zaman ariza lambasi yaniyor.bende 'cirrr' diye bir ses yapiyordu.titreme,ses,cekisten dusme ve yuksek yakit tuketimi gibi sorunlar olmustu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jacques1791 kullanıcısına yanıt
    Aynen dediginiz gibi 2010 ve 2011 yillari arasinda uretilen 1.6 tdi motorlarin kronik bir sorunu.passat,leon,golf ve octavia'da kullanilmis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadri.abi

    Sonra neden Toyota ve Honda 1.6 atmosferik motora dünya para istiyor.

    Şimdi bu arkadaş dizel Alıp da ekonomi mi yaptı ?

    Aslında kafamda bu cümleler belirdi. Bu tarz sorunlar aşılmadıkça bu motorları piyasadan silemeyeceğiz heralde.


    Başlık sahibi arkadaşa da üzüldüm. Yalan oldu tüm tasarruf
  • bozak07 kullanıcısına yanıt
    Dizellerde bu sorunlar yasandigi surece,atmosferik lpg'ye tam uyumlu motorlarin degeri bir kat daha artiyor.hem toyota'nin hem de honda'nin 1.6 benzinli motorlari saglamligini kanitlamis motorlar.lpg'de de sorun cikartmiyorlar.dizel araca 10 bin tl fark vermektense benzinlisini almak daha mantikli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkıberatyılmaz

    merhaba benimde 2011 model 1.6 tdi leonum var. hem de 40 binde. geçen temmuz ayında enjektör sorunu vermişti. enjektörlerin biri arızalı kesin değişmesi lazım dediler. takım olarak değiştirmeyi öneririz dediler. ben de arızalı olanı değiştirdim diğerlerini temizlettim. aracın km düşük iyi niyet car curt ayağına bedava alabilirirz felan dediler 25 gün serviste bekledi araba, sonra alamıyoruz doğuş vermedi dediler. daha 2 gün önce arıza yaptı gene servise götürdüm. spiral şeklindeki uyarı ışığı yanıp sönüyor. bu yavrular da dedi ki arızayı sildik 80 km test yaptık bi sorun çıkmadı. aynı arızayı tekrar verirse 4 enjektörü birden değiştirmek zorunda kalısınız dediler. ben de dün akşam aldım aracı bu sabah gene aynı şeyi yaptı. götürdüm servise gen test yapacaz ama %90 enjektörlerin hepsini değiştirirsiniz dediler. şimdi serviste araba. geçen sefer enjektör alırken 1500 lira demişlerdi. ben de 25 gün bekletmeleri ayağına sert çıktım kavga gürültü derken 1200 liraya almıştım. şimdi durum çok vahim. bi daha leon alırsam 2 olsun. bitirdi beni bu araba.

    Sorun leonda degil dizelde.2000 bar ne demek biliyormusunuz siz? Otomobil lastigi 2 bar kamyon lastigi 6 bardir ama sizin enjektorleriniz 2000 bar altinda saniyede 50 kere acilir kapanir.lpg nin gozunu seveyim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Otomobilde esp abs olucak.ama motor sahin motoru olucak bi litre fazla yakiti helali hos olucak aga.ben bunu bilir bunu soylerim...arabamda uzay teknolojisi istemiyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla çok şükür arabamda enjektör sorunu yok. 70 binde şu an. albea dandik ama olsun. bana göre mercedes..
  • Istanbul'da 600-700 bin km yapmis ve hic motor yaptirmamis 1.3 dizel albea ve linealar gordum.birde benzinli toyota corollalar.1.3 dizel motor gercekten cok saglam ve uzun omurlu.bir dizel motorun olmasi gerektigi gibi yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gencuse

    Istanbul'da 600-700 bin km yapmis ve hic motor yaptirmamis 1.3 dizel albea ve linealar gordum.birde benzinli toyota corollalar.1.3 dizel motor gercekten cok saglam ve uzun omurlu.bir dizel motorun olmasi gerektigi gibi yani.

    kardeş o yüzden aldım ben bu aracı. gelir durumum bu sitedekilere göre düşük. çok araştırdım. hangi araç bana uygun olur diye. dizel ve uygun fiyatlı albea çıktı karşıma. çoğu kimse sevmez bu arabayı. ama limitlerinde kullandığım için hiç bir problem yaşamıyorum. az yakıyor. bakım maliyetleri düşük. o kadar da boş değil. 3-5 donanımı var. varsın far sensörü veya otomatik kararan aynası olmayıversin. uzun süre de satmayı düşünmüyorum.
  • Araba yetkili servis bakimli degilmi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu enjektör probleminde son durum nedir arkadaşlar. Hangi yıllardaki dizel den uzak durmak gerekiyor. Leon veya golfte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İbiza 1.6 tdi de yaşadığımız bir durumdu. set halinde değişim falan gerekmiyor. İnternette 1.6 tdi enjektör sesi çözümü yazınca bu işten anlayan servisleri bulabilirsiniz ayrıca sanayide de enjektörcüler çözüyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Değerli Arkadaşlar ,üstdalardan yardım bekkliyorum

    Yolda giderken ''Akü Şarj etmiyor'' uyarısı sonrası aracı durdurup,kaputu açtığımda V kayışının koptuğunu gördüm, etrafta her yerde mazot vardı.Cekici ile aracı ustama götürdüm,araç cekici ile indi çalıştırdı usta çalşıyordu yine sonra durdu,çalışmadı.Aracı götürdüğüm ustam Mazot filtresinden olan kaçağın V kayışını erittiği ve kayışın her yere iplik iplik sıkıştığını söyledi.Triger ,eksantirk kayışo her yere sıkıştığını,birçok parçayı kırdığını söyleedi,hatta motor suboplardan birini de kırdığını komple hepsinin değitşridiğini söyledi.Son olarakta böyle araçlarda motorun kendini kitlediğinin ,enjöktörlerin kitlendiğini açılması için servise gönderdiğini söyledi.Bu mazot kaçırmanın Leonlarda sıkıntı olduğunu benzer çok araç geldiğini dile getirdi,
    Benim sormak istediğim uzun sürede İbiza kullanmış biri olarak böyle bir kronik olay var mı? olay bu kadar enjektörlere,Motor subaplarına kadar etki edecek bir şey mi?
    Bu yaşanan süreç aracın geldiği nokta normal mi? Teşekkürler ..Bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirimm..




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.