Şimdi Ara

Seat Leon 1.6 tdi Enjektör Sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
81
Cevap
3
Favori
14.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • özel dizel servisleri eski parçaları verirsen 4 tanesini 2.500 tl ye kadar düşürüyor pazarlıksız. yetkili serviste daha bu gün 4 parçası için 8.000 lira gibi bi rakam çıktı ağızlarından. iskonto miskonto ayağına tanesini 1.500 e indirdik sizin için felan diyecekler bundan eminin.
  • Aynı durum bir arkadaşımın 2011 50.000 deki golfünde yaşandı iyi niyet garantisinden komple değiştirdiler enjektörleri yakıt tüketimi suan ortalama 5 litre civarlarında şansınınızı deneyin değiştirmeliler 60 binde enjektörler bozulmamalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese leon tavsiye eden arkadaşlar yardımcı olurlar şimdi.

    CEVAP : Hocam çok geçmiş olsun, umarım sorun büyümeden halledersiniz.
  • Arkadaş herkes bu başlığın açılmasını mı bekliyormuş ne kadar çok enjektör sorunlu 1.6 tdi varmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben bu olayı bu şekilde bırakmam. doğuşun ve seatın benden çekeciği var. gözümü kararttım. 40 bin km de ki araba. hemde çok titiz kullanırım. bizim shell petrol istasyonumuz var. ne koyduğumuzu ben biliyorum. kalitesiz yakıt felan diyorlar tepem atıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M

    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    geçmiş olsun hocam...
    şaka mı hocam neymiş o ya motor mu satıyorlar 6000tl.. baksan bide el emeği isteyecektir...

    elektronik parçada 2. ele bulaşma derim ne malum bozulmanın eşiğinde olmadığı.. bencede temizletin önce en son çare bu olsun...

    alman araçları iyi güzel ama gerçekten bozulunca parçası çok pahalı...

    Konunun almanlarla ne alakası var anlamadım

    leon japon yapımı da ben mi alman yapımı diye biliyorum... hatam varsa düzeltilsin lütfen...

    örnek şu an kullandığım kendi polom bundan önce kullandığım 320i ve x5 için harcadığım paraları göz önüne alınca durum bu..

    ama bi jazz bi picasso bi megan bi rıo olsa bu kadar masraflı olmazdı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M

    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    geçmiş olsun hocam...
    şaka mı hocam neymiş o ya motor mu satıyorlar 6000tl.. baksan bide el emeği isteyecektir...

    elektronik parçada 2. ele bulaşma derim ne malum bozulmanın eşiğinde olmadığı.. bencede temizletin önce en son çare bu olsun...

    alman araçları iyi güzel ama gerçekten bozulunca parçası çok pahalı...

    Konunun almanlarla ne alakası var anlamadım

    leon japon yapımı da ben mi alman yapımı diye biliyorum... hatam varsa düzeltilsin lütfen...

    örnek şu an kullandığım kendi polom bundan önce kullandığım 320i ve x5 için harcadığım paraları göz önüne alınca durum bu..

    ama bi jazz bi picasso bi megan bi rıo olsa bu kadar masraflı olmazdı..

    Teknik olarak ispanyol yapımı. Sonuçta seat ispanyol firması



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Gato Negro -- 18 Aralık 2014; 19:16:36 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M

    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    geçmiş olsun hocam...
    şaka mı hocam neymiş o ya motor mu satıyorlar 6000tl.. baksan bide el emeği isteyecektir...

    elektronik parçada 2. ele bulaşma derim ne malum bozulmanın eşiğinde olmadığı.. bencede temizletin önce en son çare bu olsun...

    alman araçları iyi güzel ama gerçekten bozulunca parçası çok pahalı...

    Konunun almanlarla ne alakası var anlamadım

    leon japon yapımı da ben mi alman yapımı diye biliyorum... hatam varsa düzeltilsin lütfen...

    örnek şu an kullandığım kendi polom bundan önce kullandığım 320i ve x5 için harcadığım paraları göz önüne alınca durum bu..

    ama bi jazz bi picasso bi megan bi rıo olsa bu kadar masraflı olmazdı..

    Seat ispanyol markasi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 6000 tl'ye aracın komple motoru iner. Ayıp yani abartmış servis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turbo_Şevket

    Dizeller çok tasarruflu. Hele çift turbolular daha da harika. 2 turbo minimum 6.000, enjektorler 6.000 yani toplamda 12.000. Hele de arabanin markasi kaliteliyse ve böyle 60binde su koyuverirse dizelin avantaji daha da artiyor.

    her marka model için değil hocam bu durum...
    örnek aracım c4 picasso turbosu şu an 800tl işçilik dahil.. enjektör tanesi 280tl hatta araştırsan piyasada sıfır olarak daha ucuz bulabilirsin ki bu durum anormal bi durum normalde 120-140bin km de belki arızalanır 40 binde neki...

    benzin çok pahalı lpg hep arıza hep masraf ne yapalım şimdilik durum buna katlatmak...
  • bende montoj olarak ispanyol biliyorum ama parçaları falan bildiğimiz vw gurubu değil mi alman yapımı ispan montajlı... haliyle parçada ona göre..

    mesela Türkiyede toplanan bi araçla yurd dışından toplanım gelmiş bi araç sonuçta aynı yedek parçayı kullanıyor olmalı..

    tıpkı ülkemizde montajlanan araçlar gibi... heleki motor ve beyin bölümü..

    yanlış varsa yine düzeltin..
  • Huka Sampos H kullanıcısına yanıt
    Bu seride ariza kronik hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    bende montoj olarak ispanyol biliyorum ama parçaları falan bildiğimiz vw gurubu değil mi alman yapımı ispan montajlı... haliyle parçada ona göre..

    mesela Türkiyede toplanan bi araçla yurd dışından toplanım gelmiş bi araç sonuçta aynı yedek parçayı kullanıyor olmalı..

    tıpkı ülkemizde montajlanan araçlar gibi... heleki motor ve beyin bölümü..

    yanlış varsa yine düzeltin..

    Nerdeyse 30 senedir ww bünyesinde üretim yapan bir marka olan seat'ta pek ispanyolluk kalmamıştır..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Enjektör sorunu vw 2.0 TDI ve 1.6 TDI'lerde kronikti zaten. Özellikle b6 kasa 2.0 TDI PD motor passatlarda çok fazla sorun yaşayan oldu. Tabi bu sorunlar diğer araç markalarında olduğu kadar forumlarda tartışılmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madmax50 -- 18 Aralık 2014; 19:45:45 >
  • Enjektör tamiri oluyor diye biliyorum ama oda ondan aşağı değil şayet değiştirecek iseniz DELPHİ öneririm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Enjektör sorunu vw 2.0 TDI ve 1.6 TDI'lerde kronikti zaten. Özellikle b6 kasa 2.0 TDI PD motor passatlarda çok fazla sorun yaşayan oldu. Tabi bu sorunlar diğer araç markalarında olduğu kadar forumlarda tartışılmaz.

    Emin misiniz? Bu forumda hiç bir markanın hiç bir sorunu dsg kadar tartışılmamıştır. 2.0 tdi pd enjektör sorunları da çokça tartışılmıştır, vw de ücretsiz olarak enjektörleri değiştirmiştir zaten. Ama 1.6 tdi ların kronik olabilecek büyüklükte bir sorunu olduğu konusunda bence yeterli veri var mıdır yok mudur tartışılması gerekir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11


    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Enjektör sorunu vw 2.0 TDI ve 1.6 TDI'lerde kronikti zaten. Özellikle b6 kasa 2.0 TDI PD motor passatlarda çok fazla sorun yaşayan oldu. Tabi bu sorunlar diğer araç markalarında olduğu kadar forumlarda tartışılmaz.

    Emin misiniz? Bu forumda hiç bir markanın hiç bir sorunu dsg kadar tartışılmamıştır. 2.0 tdi pd enjektör sorunları da çokça tartışılmıştır, vw de ücretsiz olarak enjektörleri değiştirmiştir zaten. Ama 1.6 tdi ların kronik olabilecek büyüklükte bir sorunu olduğu konusunda bence yeterli veri var mıdır yok mudur tartışılması gerekir.

    Evet vw ücretsiz enjektör değişimine son dönemlerde gitti. Birçok kişi ki buna aile aracımız da dahil kalitesiz yakıt yüzünden garanti dışı kalıp fahiş rakamlarla enjektör değiştirdi. VW ücretsiz değişime gitme kararı aldığında zaten araçların garanti süresi bitmiş durumdaydı. Ben çok fazla enjektör tartışması görmedim forumda, DSG sorunları zaten dünyada olay olmuş durumda forumda sıkça tartışılması doğal. VW fan forumunda 1.6 tdi ile enjektör sorunu yaşayan birçok kişi var ve bunların çoğu sabit istasyon kullananlar. Elbette PD motorlarda olduğu kadar büyük bir problem yok ama enjektör kalitesinde düşüklük açık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Enjektör sorunu vw 2.0 TDI ve 1.6 TDI'lerde kronikti zaten. Özellikle b6 kasa 2.0 TDI PD motor passatlarda çok fazla sorun yaşayan oldu. Tabi bu sorunlar diğer araç markalarında olduğu kadar forumlarda tartışılmaz.

    Gecenin bir yarisi otoyolda giderken arac stop edip bir daha calismayinca tadina varilmiyor eski bir b6 2.0 tdi kullanicisi olarak katiliyorum.

    Yalniz sorun 220.000 km de tek enjektorde olmustu ve degistirdik duzelmisti. 250 binlere kadar skinti olmadi baska.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne enjektörmüş arkadaş vw kaç liraya alıyodu tanesini 1500 liradan satıyo. Yüksek ihtimal bosch piezzo enjektördür o da o kadar pahalı olucağını sanmam uçurmuş gene doğuş bu fiyatları. Araçtan zaten uçuk kar ediyo birde yedek parçadan uçuruyo.
  • Bu aralar ikinci leon ve enjektör vakası duymuş oldum. İyi bir zamanda satmisim demekki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.