Şimdi Ara

Seat ARONA siparişi verildi. Sizce nasıl bir karar? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
2
Favori
32.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Araç kutu gibi diyenler olmuş ezbere yazmışlar gene. İçi qq kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaw he he boş kutu gibi x1 in 200 bini geçtiği yerde bunun fiyatı 50 bin olmalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: captain_turkiye


    quote:

    Orijinalden alıntı: un momento


    quote:

    Orijinalden alıntı: KöfteSuyu

    100 BİN TL ve 1.0 motor sağ şeritten iyi yolculuklar

    not: oyy birde 3 silindir

    ciddi ciddi bu yorumdan gina geldi. 1.0 tsilara bi binin test yapin sonra gelin suraya ezber ezber konusun rica ediyorum.


    ulkenin en buyuk sorunu bu. fikri yok zikri var.

    Bu eskiden kalma aliskanlik yuzunden. Yani 15-20 sene once insanlar 2.0 aliyordu, 1.6 olunca zorlaniyordu falan. Ama simdi ayni teknoloji yok. Motor hacmi, silindir sayisi az olmasina ragmen daha cok guc uretebiliyorlar. Yani simdiki 1.0 eski 2.0dan daha guclu ama o arac giderken bu gitmiyor deniyor. Ayrica motor ufak olunca daha hafif oluyor, dolayisiyla gereken guc de azaliyor.

    Bir de su var. Adamlar o kadar arastirma, gelistirme yapiyorlar ama gitmeyen motor mu koyuyorlar yani?

    Su anda karsilastirma yapilinca baska araclar daha iyi olabilir tabi ama bu araclar da zorlanarak gitmiyorlar.

    Benim tek cekincem uzun sureli kullanimlarda masraf acarmi



    1.0 lar 0.9 lar daha yeni girdi hayatimiza.yoksa ilgilenen var tabide urettigi guc atar gider umrumda diil...



    Bisey kuculdukce ariza yapma algisida olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Test sürüsü yaptınız mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • B segment suv için 'bence' çılgınlık. Artık fiyatlar böyle yapacak birşey yok. Fakat ben 2. El d suv alırım bu paraya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla arabayı ben hiç beğenmedim. Tasarımı hilkat garibesi gibi. Özellikle yandan... Fiyatı da baya uçuk. Sırf SUV diye B segmenti platformu üzerine inşa edilmiş bir arabaya o parayı vermezdim. C segmenti HB bir araba bakardım şahsen. Alan arkadaşa hayırlı olsun.
  • trust06 T kullanıcısına yanıt
    x1 200.000₺ de kalsın diyen kim?



    oda hakketmiyor x1 full 125.000₺ olması lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW grubunda 1.2 motorların yerini titreşimli 1.0 motorların alması garip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    Yaw he he boş kutu gibi x1 in 200 bini geçtiği yerde bunun fiyatı 50 bin olmalı

    Biri premium c segment, diğeri vw'nin alt markasının b segment aracı. Nasıl bir karşılaştırma bu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araclar ne olarak geçiyor b suv falan mı



    Yerden biraz yükselt kapı altlarından çamurluklara bi plastik döşe,tavana 2 çıta oldu bitti.Al evereste cık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ultrasaray0643


    quote:

    Orijinalden alıntı: captain_turkiye


    quote:

    Orijinalden alıntı: un momento


    quote:

    Orijinalden alıntı: KöfteSuyu

    100 BİN TL ve 1.0 motor sağ şeritten iyi yolculuklar

    not: oyy birde 3 silindir

    ciddi ciddi bu yorumdan gina geldi. 1.0 tsilara bi binin test yapin sonra gelin suraya ezber ezber konusun rica ediyorum.


    ulkenin en buyuk sorunu bu. fikri yok zikri var.

    Bu eskiden kalma aliskanlik yuzunden. Yani 15-20 sene once insanlar 2.0 aliyordu, 1.6 olunca zorlaniyordu falan. Ama simdi ayni teknoloji yok. Motor hacmi, silindir sayisi az olmasina ragmen daha cok guc uretebiliyorlar. Yani simdiki 1.0 eski 2.0dan daha guclu ama o arac giderken bu gitmiyor deniyor. Ayrica motor ufak olunca daha hafif oluyor, dolayisiyla gereken guc de azaliyor.

    Bir de su var. Adamlar o kadar arastirma, gelistirme yapiyorlar ama gitmeyen motor mu koyuyorlar yani?

    Su anda karsilastirma yapilinca baska araclar daha iyi olabilir tabi ama bu araclar da zorlanarak gitmiyorlar.

    Benim tek cekincem uzun sureli kullanimlarda masraf acarmi



    1.0 lar 0.9 lar daha yeni girdi hayatimiza.yoksa ilgilenen var tabide urettigi guc atar gider umrumda diil...



    Bisey kuculdukce ariza yapma algisida olabilir.

    Kuculmekle ariza yapmanin bir orantisi yok. Ariza yaparsa da diger motorlar kadar yani. Baska sikintilar da olabilir ama kimse "bu 1.0 yerine 2.0 olsaydi boyle olmazdi" demez.

    Kucuk motorun tek sorunu beklenti. Yani urettigi guc belli. O araclarla kaptirayim, 100snye ye aninda cikayim falan diye beklenti olmazsa sorun olmaz.

    Ama tabi su var. Bizim ulkemizde vergi yuzunden gelen kucuk motorlar avrupada pek satilmiyor. 3 kurus daha verip guclu olsun diyorlar.




  • un momento kullanıcısına yanıt
    1.2 tsi ye bindim hocam 0-80 kadar filan gidiyor gibi ama sonrası fıs. 1.0 test filan etmedim gerek de yok zaten. 1.0 100 bin mantıklı değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.0 1.2 bilmem ne bunlara neden bakılıyor bu kadar fazla anlamıyorum. Aracın 1.0 da bir 95bg bir de 115bg 2 seçeneği var. 115bg dsg olan modelin boş ağırlığı 1135kg yazıyor. Sürücüyü de katarsak bence 1200kg için 115bg 200nm tork gayet yeterli. Hafif yük+ 1 kişi 110kg 1 kişi 90kg 1 kişi 70kg kabaca aracını ağırlığı 1600kg iken 105bg 250nm tork bile bize yetiyordu
  • Bize 1.0 motoru layık görenler nedense kendileri 4-5 litre hacimli 300-400 beygir motorlu araçlarla dolanıyorlar ortalıkta...
    Ama suç onlarda değil,bu imkânı ellerine veren bizlerde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr20mouse

    Yüksek hızlarda 140 beygirin faydasını görürsün sollarken 1.0 tisiayı geçer her türlü.



    Gerçi aranızda kapısın siz ben 1.6 turbo dizelimden memnunum 1.0 seviyesine inip neden yorum yapiyorsam

    bende suan araba yok hocam bisikletim var katlanir 16 inch. her kulvarda kapisirim
  • Yalnız yorumları okuyunca insan gerçekten hayret ediyor. 1.0 1.2 vs yeni nesil motorlara laf atanlar sütçü beygiri atmosferiğe talim etsinler.

    Her neyse araca geçen bakma fırsatı buldum. Ben beğenmedim fotoğraflara göre yanıltıcı. Böyle ibizaya hava basmışlar gibi geldi. Ne bileyim yüksekliği falan da kısa. Albenisi yoktu. Zaten dsg var diye mesafeliydim iyice sağudum.

    Tabi alana hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saçma. Aracın motoru falan meselesi değil. Benzinli ibiza bu, maksimum 80k eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatlar inanılmaz saçma boyuta geldi. Şahsen ben almazdım.
  • yerden yüksek leon ibiza kırmasına 100 bin mi verilir? o paraya lada niva al en azından suv diyebilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-60C9D430E -- 10 Aralık 2017; 21:57:13 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.0 Fiesta(Powershift-Titanium) ve 1.0 Polo(DSG-Highline) denemis biri olarak 0-120 bandinda ikisi de iyiydi. Daha ust hizlara cikamadim kisa birer deneme surusu yaptim ikisiyle de. Performans anlaminda beklentimin ustundelerdi; ancak yakit konusunda beklentimin altinda kaldilar. Ikisi de hareketli kullanimlarda 9 litreyi buluyordu.

    Hasili 1.0 motor benim acimdan alinir; ancak 1.3 CDTI gibi deli dolu surul(e)mez. :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.