Şimdi Ara

^^ SE Xperia Neo l 1 GHz l 3.7'' l 8 Mp l HDMI Out ^^ (153. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20.371
Cevap
32
Favori
814.101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 151152153154155
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Paramızı yada cihazımızı bir kurtarsak Teknosadan hayırlısı ile bir daha dükkanlarına bile uğramam
  • Arkadaşlar yeni bir Neo'cu olarak sormak istediğim bir konu var, siz telefon rehberini nasıl kullanıyorsunuz neoda?, simdeki numaraları, karttaki numaraları falan nasıl görüyoruz?

    Ben eski numaralarımı alırken önce sim kart'a ordanda yeni neoya attım yarısı gitti sanırım türkçe karakter ve karakter uzunluğu yüzünden, daha sonra en azından kalanları kurtarayım dedim ve içe aktar yaptım, bu seferde facebook hesabı kişisi, gmail hesabı kişisi, telefon kişisi diye bir sürü karman çorman şey çıktı yokmu bunun rehberde kullanılan hafızayı seçmek, yönetmek gibi bir çözümü???
  • vay arkadaş amma arıza yapmış Neolar...Bizimkine bağli bişey olmasa...3-5 program yukled akıcılığı kayboldu bendede :)) drag racing oyunu yuzunden telefonu gunde 2 kere şarj edıorm ... zorlanıo canm benm :D
  • Paramı kurtarabilirsem belki arc alırım bu arızalar çok soğuttu beni telefondan
  • blacktower senin cihazdaki sorun lcd tv lerde de ortaya cıkan ve benim başımada gelmiş olan line defect sorunudur.Lcd panellerin hepsinde olabilme riski var ve ekranın değişmesi yüksek ve zahmetli oldugundan direkt değişime gidilme yolu seciliyor..kolaygelsin..
  • Beyler Ekimde gelecek olan Update'e bakar mısınız ağzımın suyu aktı Panaroma, Swype, Share Button bunlar hep istediğim özelliklerdi ve yakında geliyorlar USB On-the-go yu görünce bir an ''acaba'' dedim, Live Dock la çıktı, hevesim kaçtı.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: **BlackTower**

    arkadaşlar üzülerek söylüyorumki bende neomu aldıktan 5 gün sonra telefonu servise yollamak zorunda kaldım aradan tam 10 gün geçti ancak hala ses seda yok. olayı özetleyecek olursam: dediğim gibi telefonun 5. gününde telefonu kullanırken bir anda ekranda yukarıdan aşağı mor, iki piksel kalınlığında bi çizgi oluştu iğrenç bi görüntüydü 5 günlük çihazda durduk yere boyle bişey olması cok üzüdü beni
    neyse ertesi gün lanet olası TEKNOSA ya gittim telefonu verdim(tabi benim onceden teknosanın kalitesizliğinde haberim yoktu gerçi internet sitelerinin basitliğinden anlamam lazımdı ama neyse.. ) telefonu verdiğim yetkiliye telefonu nereye yollayacaksınız diye sordum ve bana genpa dedi hatta bana verdikleri formda gönderilecek yer olarak genpa yazılı. aradan bir kaç gün geçti ve bana verilen servis telefonunun TELESERVİS denilen uyuz tamir-onarım işleri yapan bi yer olduğunu öğrendim:@ ve ne yazıktır ki o firmanında güvenilmeyecek berbat bi firma olduğunu yeni öğrendim
    teleservisin sitesinden cihaz durumumu sorguladığımda ise "Beklemeye alındı." yazıyor ve ne kadar bekleyeceğim belli değil...
    bu telefonu şu saatten sonra gönül rahatlığıyla kullanamam o yuzden telefon geldiğinde eğer bana sıfır bi telefon vermezlerde tamir edilmiş telefonu verirlerse anında teknosaya iadesini yapacağım ve umarım telefon geldiği tarihte teknosanın iade için belirlediği süreyi aşmış olmaz. illada gri olacak diye gittik teknosadan aldık hala gönlüm griden yana ama gri neo ******************* teknosadan başka bi yerde olmazsa farklı altarnetifleri düşüneceğim artık napalım:(


    Teleservice Genpa'dan daha iyi ve köklü bir servis buna emin olun. 100 yıllık geçmişi olan dünya çapında bir firma. Önceden Sony Ericsson'un servisi Genpa idi o günleri de çok iyi biliyoruz. Teleservice cihazı kayıt altına aldıktan 3 gün sonra kararı çıkartıyor. Bana 3 tane değişim cihazı yolladılar , diğer firmalarda sıfır değişim cihazı diye bişey yok. Buna şükredin bence. Teleservice'i arayıp bilgi alın cihaza değişim talep edin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DevilNeverCryy


    quote:

    Orijinalden alıntı: **BlackTower**


    quote:

    Orijinalden alıntı: DevilNeverCryy


    quote:

    Orijinalden alıntı: **BlackTower**


    quote:

    Orijinalden alıntı: DevilNeverCryy

    Arkadaşlar uzun bir zamandan sonra ilk kez yazıyorum cihazı teknosadan almıştım ve kutudan arızalı çıktı 3 saat geri götürdüm iade almadılar ne kadar kavga etsemde teknik servise gidicek dediler onarılmış cihaz istemiyorum dedim onarmayız arıza raporu olsun birebir değişim yada para iadesi yaparız dedi bende biraz sakinleştim cihazı onlara bırakmadım kendim üsküdardaki teleservice mağazasına götürdüm arıza raporu istemek için onlarda biz veremiyoruz Ankara ya gidicek dedi :S Neyse yolladık cihazı bi sürü not düştürdüm ve özellikle CİHAZIN ONARIMI İSTENMİYOR YAZDIM sonra imei ile kontrol ediyorum cihazın durumunu yapılan işlemlerde şu yazıyor

    Genel Kontrol Yapilmistir.-Yazilim guncellendi-Hafiza Kartinizi Bicimlendirmeden Kullanmayiniz-CIHAZINIZ SON TEST ASAMASINDAN GECMISTIR.-Ariza Kullanici Verilerinden Kaynaklanabilir.

    ve kargoya vermişler yarın cihazımın gelmesini bekliyorum . Şimdi bu işlemler sonucu cihaz çalışır durumda gelirse ben para iadesi alabilirim dimi sonuçta bir onarım olduğuna dair elimde belge olucak ve bana Teknosada o belge olursa değişim yapıcaklarını söylediler ki yapmazlarsa gidip orayı başlarına yıkıcam güvenliğe kadar gideriz yani o kadar sinirliyim ve bundan sonra Teknosadan toplu iğne almam sizede alternatif yollar öneriyorum satana kadar herşey 3 saat sonra götürüyorum kutudan arızalı çıkan ürünümü teknik service yollayıp bekletiyorlar beni .


    arkadaş aynı dertten muzdaribiz...


    Benim ürünümde altunizade şubeye yollandı diyor kargoya vermişler cihazı teleservice e pazartesi günü bıraktım belki yarın alabilirim yarın alamazsam bayram filan giriyor çok beklerim . Bana yazılımla hatayı düzelttik dediler onarım olmadı ancak ben inanmıyorum düzeldiğine tekrar arıza olursa Teknosada kavga çıkarcam para iadesi istiyorum gidip spot alıcam ürünü biri ile irtibaa geçtim spotçu adam bile 15 gün birebir değişim garantisi veriyor Doğubank da teknosanın yaptığına bak


    benim cihazda ankaradaymış teknosa once ist. teleservise yollamış cihazı, ist. teleserviste ankaraya havale etmiş daha neler olacak bakalım.. daha 5 günlüktü hevesimi bile alamamıştım


    Sen 5 gün kullandım ben 1 saat kullanamadım aldığım gibi götürdüm bide benim işlemimin hızlı olma sebebi ben teknosaya bırakmadım kendim gittim teleservice e bi dünya not düştürdüm özellikle onarım istemiyorum arıza raporu verin değiştircem yazdım ama yok sözde yazılımla halletmişler son test den geçmiş geri yolluyorlar nanmıyorum çalıştığına aldığım gibi kastırıcam telefonu kitlicem gözlerine sokucam orda ordanda Teknosaya kavga çıkarmaya kutudan arızalı çıkan cihazımı değiştirmiyolar benden parasını alıp cihazıda elimden alıp teknik servise yolluyolar beklememi istiyorlar varmı böyle bişi ya doldum iyice eğer cihaz çalışmıyorsa teknosada değiştiremem derse çok fena patlıcam insanı enayi yerine koyuyorlar


    Değişim kararını teleservice Ankara veriyor. Eğer tamir edilmiş veya arıza giderilmişse Teknosa değişim veremez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Neytiri

    Beyler Ekimde gelecek olan Update'e bakar mısınız ağzımın suyu aktı Panaroma, Swype, Share Button bunlar hep istediğim özelliklerdi ve yakında geliyorlar USB On-the-go yu görünce bir an ''acaba'' dedim, Live Dock la çıktı, hevesim kaçtı.




    gercekten bu özellillerle cok iyi olacak :

    panaroma harika olmus
    usb to go biraz ucuk ama





  • 2.3.4 e e kendimiz yükseltsek bu özelliklerden yararlanır mıyız? bilen var mı?

    panorama gerçekten farkı hissettiren bi olay olmuş. başka telefonlarda var mı bilmiyorum. ilk defa duydum bu özelliği koyabileni..

    usb on the go ise zaten baştan gelmesi gereken standart bi özellikti. onu da eklediler bi eksik daha giderilmiş oldu, güzel oldu.
  • Usb On the Go Live dockla geliyor, yani direkt telefonunuza takamıyorsunuz yine yanlışlık olmasın. Telefonu Live Dock!a , takmak istediğiniz aleti de Live docka takınca o şekilde kullanabiliyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Neytiri

    Usb On the Go Live dockla geliyor, yani direkt telefonunuza takamıyorsunuz yine yanlışlık olmasın. Telefonu Live Dock!a , takmak istediğiniz aleti de Live docka takınca o şekilde kullanabiliyorsunuz.


    pıff :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DevilNeverCryy

    Paramızı yada cihazımızı bir kurtarsak Teknosadan hayırlısı ile bir daha dükkanlarına bile uğramam


    aynen teknosada bir daha işim olmaz sırf gri neo sadece orda var diye (iki hafta once) teknosadan aldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Black ben

    Arkadaşlar yeni bir Neo'cu olarak sormak istediğim bir konu var, siz telefon rehberini nasıl kullanıyorsunuz neoda?, simdeki numaraları, karttaki numaraları falan nasıl görüyoruz?

    Ben eski numaralarımı alırken önce sim kart'a ordanda yeni neoya attım yarısı gitti sanırım türkçe karakter ve karakter uzunluğu yüzünden, daha sonra en azından kalanları kurtarayım dedim ve içe aktar yaptım, bu seferde facebook hesabı kişisi, gmail hesabı kişisi, telefon kişisi diye bir sürü karman çorman şey çıktı yokmu bunun rehberde kullanılan hafızayı seçmek, yönetmek gibi bir çözümü???


    ben sim kartımdaki tüm isimleri sorunsuz bi şekilde aktarmıştır kardeş şuanda telefonun olmadığı için tam olarak nerden nasıl yaptığımı anlatamıyorum k. bakma..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caution

    blacktower senin cihazdaki sorun lcd tv lerde de ortaya cıkan ve benim başımada gelmiş olan line defect sorunudur.Lcd panellerin hepsinde olabilme riski var ve ekranın değişmesi yüksek ve zahmetli oldugundan direkt değişime gidilme yolu seciliyor..kolaygelsin..


    inş dediğin gibi telefonu değiştirirler yoksa çok uğraştıracaklar beni ayrıca verdiğin bilgi için sağol



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi **BlackTower** -- 26 Ağustos 2011; 0:34:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GurkanE

    @technoB

    Sakat bir durum yok aslında, bildiğimiz bulaşık deterjanlı suyla uygulayıp telefona hizaladıktan sonra yapıştırıcaz. Kredi kartıyla fazlalık sıvıyı çıkartıcaz ve kurumasını beklicez. Basit gibi görünse de çok uğraştıracak belli :)
    Bir arkadaş Arc'ına 2 saatte uygulayabilmiş ama bittikten sonra süper oldu diye yorumlamış.


    süper kalitesi yalnız yanlış yapıştırınca noluo tek seferde işi bitirmek mi lasım acaba o yüzden sakat :)
  • Görüntülü konuşma şebeke tarafından desteklenmiyor yazıyor orda o ne demek oluyor yani telefondan telefona görüntülü konuşma yok öyle mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunuss.10


    quote:

    Orijinalden alıntı: **BlackTower**

    arkadaşlar üzülerek söylüyorumki bende neomu aldıktan 5 gün sonra telefonu servise yollamak zorunda kaldım aradan tam 10 gün geçti ancak hala ses seda yok. olayı özetleyecek olursam: dediğim gibi telefonun 5. gününde telefonu kullanırken bir anda ekranda yukarıdan aşağı mor, iki piksel kalınlığında bi çizgi oluştu iğrenç bi görüntüydü 5 günlük çihazda durduk yere boyle bişey olması cok üzüdü beni
    neyse ertesi gün lanet olası TEKNOSA ya gittim telefonu verdim(tabi benim onceden teknosanın kalitesizliğinde haberim yoktu gerçi internet sitelerinin basitliğinden anlamam lazımdı ama neyse.. ) telefonu verdiğim yetkiliye telefonu nereye yollayacaksınız diye sordum ve bana genpa dedi hatta bana verdikleri formda gönderilecek yer olarak genpa yazılı. aradan bir kaç gün geçti ve bana verilen servis telefonunun TELESERVİS denilen uyuz tamir-onarım işleri yapan bi yer olduğunu öğrendim:@ ve ne yazıktır ki o firmanında güvenilmeyecek berbat bi firma olduğunu yeni öğrendim
    teleservisin sitesinden cihaz durumumu sorguladığımda ise "Beklemeye alındı." yazıyor ve ne kadar bekleyeceğim belli değil...
    bu telefonu şu saatten sonra gönül rahatlığıyla kullanamam o yuzden telefon geldiğinde eğer bana sıfır bi telefon vermezlerde tamir edilmiş telefonu verirlerse anında teknosaya iadesini yapacağım ve umarım telefon geldiği tarihte teknosanın iade için belirlediği süreyi aşmış olmaz. illada gri olacak diye gittik teknosadan aldık hala gönlüm griden yana ama gri neo ******************* teknosadan başka bi yerde olmazsa farklı altarnetifleri düşüneceğim artık napalım:(


    Teleservice Genpa'dan daha iyi ve köklü bir servis buna emin olun. 100 yıllık geçmişi olan dünya çapında bir firma. Önceden Sony Ericsson'un servisi Genpa idi o günleri de çok iyi biliyoruz. Teleservice cihazı kayıt altına aldıktan 3 gün sonra kararı çıkartıyor. Bana 3 tane değişim cihazı yolladılar , diğer firmalarda sıfır değişim cihazı diye bişey yok. Buna şükredin bence. Teleservice'i arayıp bilgi alın cihaza değişim talep edin.


    bende teleservisi biraz araştırdımda forum sitelerinden senin gibi memnun kalan bir iki kişi haricinde herkes uzak durun diyor hatta bu sitedeki topikte bile olumlu şeyler söyleyenlerin sayısı çok çok azdı ve bi arkadaşımda nokiasını göndermiş onada belirtilen iş gününün sonunda teslim etmişler telefonu ve eğer telefon değişime gidecek gibi gözüküyorsa yine son güne kadar tutuyorlarmış ki bunun amacını anlamadım yani bir sürü olumsuz yorum okudum.
    ama inş benide memnun ederler özellikle telefonun değişmesi konusunda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunuss.10


    quote:

    Orijinalden alıntı: DevilNeverCryy


    quote:

    Orijinalden alıntı: **BlackTower**


    quote:

    Orijinalden alıntı: DevilNeverCryy


    quote:

    Orijinalden alıntı: **BlackTower**


    quote:

    Orijinalden alıntı: DevilNeverCryy

    Arkadaşlar uzun bir zamandan sonra ilk kez yazıyorum cihazı teknosadan almıştım ve kutudan arızalı çıktı 3 saat geri götürdüm iade almadılar ne kadar kavga etsemde teknik servise gidicek dediler onarılmış cihaz istemiyorum dedim onarmayız arıza raporu olsun birebir değişim yada para iadesi yaparız dedi bende biraz sakinleştim cihazı onlara bırakmadım kendim üsküdardaki teleservice mağazasına götürdüm arıza raporu istemek için onlarda biz veremiyoruz Ankara ya gidicek dedi :S Neyse yolladık cihazı bi sürü not düştürdüm ve özellikle CİHAZIN ONARIMI İSTENMİYOR YAZDIM sonra imei ile kontrol ediyorum cihazın durumunu yapılan işlemlerde şu yazıyor

    Genel Kontrol Yapilmistir.-Yazilim guncellendi-Hafiza Kartinizi Bicimlendirmeden Kullanmayiniz-CIHAZINIZ SON TEST ASAMASINDAN GECMISTIR.-Ariza Kullanici Verilerinden Kaynaklanabilir.

    ve kargoya vermişler yarın cihazımın gelmesini bekliyorum . Şimdi bu işlemler sonucu cihaz çalışır durumda gelirse ben para iadesi alabilirim dimi sonuçta bir onarım olduğuna dair elimde belge olucak ve bana Teknosada o belge olursa değişim yapıcaklarını söylediler ki yapmazlarsa gidip orayı başlarına yıkıcam güvenliğe kadar gideriz yani o kadar sinirliyim ve bundan sonra Teknosadan toplu iğne almam sizede alternatif yollar öneriyorum satana kadar herşey 3 saat sonra götürüyorum kutudan arızalı çıkan ürünümü teknik service yollayıp bekletiyorlar beni .


    arkadaş aynı dertten muzdaribiz...


    Benim ürünümde altunizade şubeye yollandı diyor kargoya vermişler cihazı teleservice e pazartesi günü bıraktım belki yarın alabilirim yarın alamazsam bayram filan giriyor çok beklerim . Bana yazılımla hatayı düzelttik dediler onarım olmadı ancak ben inanmıyorum düzeldiğine tekrar arıza olursa Teknosada kavga çıkarcam para iadesi istiyorum gidip spot alıcam ürünü biri ile irtibaa geçtim spotçu adam bile 15 gün birebir değişim garantisi veriyor Doğubank da teknosanın yaptığına bak


    benim cihazda ankaradaymış teknosa once ist. teleservise yollamış cihazı, ist. teleserviste ankaraya havale etmiş daha neler olacak bakalım.. daha 5 günlüktü hevesimi bile alamamıştım


    Sen 5 gün kullandım ben 1 saat kullanamadım aldığım gibi götürdüm bide benim işlemimin hızlı olma sebebi ben teknosaya bırakmadım kendim gittim teleservice e bi dünya not düştürdüm özellikle onarım istemiyorum arıza raporu verin değiştircem yazdım ama yok sözde yazılımla halletmişler son test den geçmiş geri yolluyorlar nanmıyorum çalıştığına aldığım gibi kastırıcam telefonu kitlicem gözlerine sokucam orda ordanda Teknosaya kavga çıkarmaya kutudan arızalı çıkan cihazımı değiştirmiyolar benden parasını alıp cihazıda elimden alıp teknik servise yolluyolar beklememi istiyorlar varmı böyle bişi ya doldum iyice eğer cihaz çalışmıyorsa teknosada değiştiremem derse çok fena patlıcam insanı enayi yerine koyuyorlar


    Değişim kararını teleservice Ankara veriyor. Eğer tamir edilmiş veya arıza giderilmişse Teknosa değişim veremez.


    iade edebilirmiyim peki??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: technoB


    quote:

    Orijinalden alıntı: GurkanE

    @technoB

    Sakat bir durum yok aslında, bildiğimiz bulaşık deterjanlı suyla uygulayıp telefona hizaladıktan sonra yapıştırıcaz. Kredi kartıyla fazlalık sıvıyı çıkartıcaz ve kurumasını beklicez. Basit gibi görünse de çok uğraştıracak belli :)
    Bir arkadaş Arc'ına 2 saatte uygulayabilmiş ama bittikten sonra süper oldu diye yorumlamış.


    süper kalitesi yalnız yanlış yapıştırınca noluo tek seferde işi bitirmek mi lasım acaba o yüzden sakat :)


    Geldi ve uygulamayı yaptım. Arka kapağa yaptım ilk başta çok güzel uyguladım ancak ekranınkine olanı tam yapıştıracakken yere düşürdüm, sonra ters olarak yapıştırmaya çalıştım farkında olmadan, ve malesef biraz iplik parçaları kaldı. Bu şekilde kullanıcam biraz ama bayramdan sonra yeni bir sipariş verecem sadece ekran korumasını. Acemiliği geçtik ve ekran korumasını feda ettik, olsun öğrenmiş oldum




  • 
Sayfa: önceki 151152153154155
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.