Şimdi Ara

Scooter tavsiyesi lütfen (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
96
Cevap
0
Favori
19.867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KUBA ÇITA 100/125
    Bu motorun 2000 lira gibi bir fiyatı var. Benim sınava gireceğim motorda bunun muadili bir şey olsa gerek. Ehliyet sınavına 30-35 gün gibi bir süre var, bu motoru sıfır olarak alsam ve trafik olmayan yerlerde ehliyet sınavına kadar idman yapsam, hatta plaka ruhsat vs çıkarmasam. Allah nasip ederse ehliyetimi aldıktan sonra satılığa çıkarsam; benim adıma kesilmiş fatura ile benden satın alacak kişi kendi adına ruhsat çıkarabilir mi? Allah korusun, bu süre zarfında başıma kaza bela gelmezse, kaç lira zarara satabilirim acaba?
    Arkadaşlar bana bir akıl verin allah aşkına...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: piynst

    Bugün ehliyet başvurumu yaptım, sanırım nisan sonu gibi sınav olacak. Sınavdan önce sınavın yapılacağı pistte biraz çalıştıracaklarını söylediler. Daha önce scooter bile kullanmamışken vitesli motorda sınavı geçebilecek miyim emin değilim.
    Vitesli motorun beni mutlu edeceğini bilsem, sınavdan önce alıp en azından sınava kadar çalışırım. Fakat, önceki mesajımda da belirttiğim gibi scooter daha bir sıcak geliyor.
    Bu arada, henüz satın almamışken yeni fikirleri ve tavsiyeleri bekliyorum.

    Hayırlı olsun. Sadece sınavı geçmek için değil scooter kullanabilmek için bile kısa da olsa sağlam bir eğitim almanızda yarar var. kendi kendinize öğrenirseniz yanlış öğrenirsiniz ve hep öyle gider. vespa academy ve hondanın güvenli sürüş eğitimleri var bunlardan birine sadece 2 gün haftasonu gidiyorsunuz. Fiyatı 450TL falan olsa gerek. Verdiğiniz her kuruşa değer emin olun. Öteki türlü sürücü kursuna aynı parayı evrak düzenleyip başvurunuzu yapsın diye mecburen veriyorsunuz. hiç bir şey öğrettikleri yok. sınavdan önce yarım saatlik sürüşle vitesli motor kullanamazsınız, sınavdan kalırsanız vakit kaybı. Şimdiki sınavlarda eskisi gibi 2 tur at bitti olmuyor. Adayları bayağı zorluyorlar hele kıl bir gözetmene denk gelirseniz hiç şansınız yok. Madem ehliyet alıp kullanmaya heveslisiniz bari eğitimini de alın da tam olsun. Tabi bunlar tamamen benim şahsi düşüncelerim. Katılmayan çok olacaktır "ne gerek var bindin mi gidiyon işte vs." ehliyeti de bir şekilde alırsınız ama Allah'a emanet gitmek yerine bilinçli olmakta fayda var.




  • Üstadım,konuyu açtığım ilk günden beri verdiğin tavsiyeler ve samimi cevapların için gönülden teşekkür ederim. Eğitim almam konusunda ki tavsiyelerine de katılmamak mümkün değil. Ancak " Devlet Memuru" imkanlarıyla yaşamaya çalışan milyonlarca insandan biri olduğum için ekonomik imkanlarım kısıtlı. O yüzden şu aşamada eğitim için bütçe ayırmam çok zor.
  • piynst P kullanıcısına yanıt
    Bu motosiklet olayına bir kere girdin mi bu iş öyle bütçe mütçe dinlemiyor baştan söyleyeyim. kask, mont, eldiven vs için de bütçe lazım. Şimdi zor dersin sonra bütçe olur delik deşik :) kendinize ait otomobil varsa bütçeniz yeterli olur merak etmeyin. Ama sırf ekonomik nedenlerden dolayı bu tercihe yöneldiyseniz Allah kolaylık versin.
  • sahibinden.com da ilanlara bakarken 2006 model 15000 km'de sym hd evo 200i gördüm. Trafiğe çıkışının 2010 olduğunu ve bir ay kadar önce bütün bakımlarının yapıldığını yazmış.
    İlanı veren şahsı iyi tanıyorum ve bir problemi varsa bana söyleyeceğini düşünüyorum . 4250 lira gibi bir fiyat istemiş. 2010 çıkışlı da olsa 2006 model ve 15000 yapmış bir hd 200 maksimum ne kadar eder? Benim durumumda birine ilk motor olabilecek bir model mi? Lastik ebatı büyük olduğundan bana uyabileceğini düşündüm.
    Sanırım bu modelin yeni kasası çıkmış,. Yeni ve eski model arasında görüntü dışında teknik bir fark var mı? Asıl önemlisi ederi! Motorun maksimum ne kadar edeceğini bilmeden sahibiyle konuşmak istemiyorum.
    Teşekkürler.
  • Sorunsuz güçlü ve düşük yakıt tüketimi, ayrıca boyunuz posunuza göre ve arada hafta sonları eşinizle orta uzun yolculuklar yapabilmek için size kendi kullandigim ve çok memnun kaldığım motoru öneriyorum. YAMAHA XMAX-250i. Kesinlikle pişman olmayacağınız. Altın gibi her an müşterisi hazır bir araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • piynst P kullanıcısına yanıt
    sen honda aktiva arıyosun haberin yok temiz bir aktiva bul yoluna devam et
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiat2001brava

    Sorunsuz güçlü ve düşük yakıt tüketimi, ayrıca boyunuz posunuza göre ve arada hafta sonları eşinizle orta uzun yolculuklar yapabilmek için size kendi kullandigim ve çok memnun kaldığım motoru öneriyorum. YAMAHA XMAX-250i. Kesinlikle pişman olmayacağınız. Altın gibi her an müşterisi hazır bir araç.

    Tavsiyenize teşekkür ederim. 42 yaşında ilk kez motora binecek biri için doğru seçim olmaz gibi geliyor. Daha ucuz bir modelle başlayıp bu işten çok keyif alırsam 2. motorum olabilir.
  • Bugün sürücü kursunun vitesli motosikletiyle ilk sürüşümü yaptım. İlk kez vitesli motora binecek olmam oldukça endişelenmeme neden olmuştu ancak korktuğum gibi olmadı; bilakis çok keyif aldım diyebilirim. Yalnız kullandığım motosiklet boyuma göre oldukça küçük geldi, yani sele ile vites ve fren pedalı mesafesi çok az, bacaklar uzun olunca da epey sıkıntı veriyor. Yuki marka 100cc bir modeldi.
    Bugün ki tecrübeden sonra commuter motosikletin daha uygun olacağını düşünmeye başladım. Hem yakıt avantajı hem de jant ebatı olarak daha uygun olacağı kanaatine vardım. Bu segmentte de seçenek çok.
    Yamaha ybr 125 esd 4750 lira fiyatı var ama kredi kartına taksit dersek fiyat daha da yükseliyor
    Honda cb 125e 4150 lira. Taksit dezavantajı bunda da var.
    Salcano wolf 125cc. 3200 gibi bir fiyatı var ve karta 9 taksit. Bu motoru canlı görme şansım olmadı, bugün bayilere baktım fakat ellerinde yok, sipariş üzerine getiriyorlarmış. Kullanıcı yorumları oldukça olumlu, ybr ile aynı motor kullanıldığı söyleniyor.
    Hatta n11.com da 2850 liraya kargo dahil veriyorlar hem de 9 taksit. Sanırım 2013 model elde kalmış olanlar.Renk seçenekleri ve teslimatın nasıl olacağı konusunda satıcıya mesaj attım ama henüz dönüş yapmadı.
    Sizce salcano wolf mantıklı olur mu? cb125e ile 1000 liradan fazla ybr ile 1500 liradan fazla fark var. Sizce bu farkları ödemeye değer mi?
    Bir de, netten çok alışverişim oldu ama motosiklet almak riskli olur mu?
    Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: piynst

    Bugün sürücü kursunun vitesli motosikletiyle ilk sürüşümü yaptım. İlk kez vitesli motora binecek olmam oldukça endişelenmeme neden olmuştu ancak korktuğum gibi olmadı; bilakis çok keyif aldım diyebilirim. Yalnız kullandığım motosiklet boyuma göre oldukça küçük geldi, yani sele ile vites ve fren pedalı mesafesi çok az, bacaklar uzun olunca da epey sıkıntı veriyor. Yuki marka 100cc bir modeldi.
    Bugün ki tecrübeden sonra commuter motosikletin daha uygun olacağını düşünmeye başladım. Hem yakıt avantajı hem de jant ebatı olarak daha uygun olacağı kanaatine vardım. Bu segmentte de seçenek çok.
    Yamaha ybr 125 esd 4750 lira fiyatı var ama kredi kartına taksit dersek fiyat daha da yükseliyor
    Honda cb 125e 4150 lira. Taksit dezavantajı bunda da var.
    Salcano wolf 125cc. 3200 gibi bir fiyatı var ve karta 9 taksit. Bu motoru canlı görme şansım olmadı, bugün bayilere baktım fakat ellerinde yok, sipariş üzerine getiriyorlarmış. Kullanıcı yorumları oldukça olumlu, ybr ile aynı motor kullanıldığı söyleniyor.
    Hatta n11.com da 2850 liraya kargo dahil veriyorlar hem de 9 taksit. Sanırım 2013 model elde kalmış olanlar.Renk seçenekleri ve teslimatın nasıl olacağı konusunda satıcıya mesaj attım ama henüz dönüş yapmadı.
    Sizce salcano wolf mantıklı olur mu? cb125e ile 1000 liradan fazla ybr ile 1500 liradan fazla fark var. Sizce bu farkları ödemeye değer mi?
    Bir de, netten çok alışverişim oldu ama motosiklet almak riskli olur mu?
    Teşekkürler.

    Selam. Hocam gözünüzle görmeden, üzerine binmeden motosiklet almayın. Salcano Wolf kullanıcıları gayet memnun olduklarını söylüyorlar. Özellikle Wolf S modeli daha güzel bence. Diğer kaliteli çin malı seçenekleri olarak RKS Titanic, Mondial MH Drift, Vulture ve MCX Roadracer eklenebilir. Japon (marka olarak japon, üretim yeri Çin) Yamaha YBR, Honda CBF, CB 125E. Hint olarak ise TVS Apache ve Bajaj Discover 125 ST alternatif olarak ekleyiniz. Bajajı çok beğeniyorum. 1 litre benzinle 76 km yol yaptığı söyleniyor (yapmasa da 50 km rahat yapar).
    Ben de şu an size yakın bir konumdayım. Ya Bajaj Discover ya da Hero Pleasure almayı düşünüyorum. Commuter vs Scooter kıyaslaması yapıyorum sürekli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: piynst

    Üstadım,konuyu açtığım ilk günden beri verdiğin tavsiyeler ve samimi cevapların için gönülden teşekkür ederim. Eğitim almam konusunda ki tavsiyelerine de katılmamak mümkün değil. Ancak " Devlet Memuru" imkanlarıyla yaşamaya çalışan milyonlarca insandan biri olduğum için ekonomik imkanlarım kısıtlı. O yüzden şu aşamada eğitim için bütçe ayırmam çok zor.


    Eğitim konusu şöyle; 1 kereye mahsus Honda güvenli sürüş 1'e gitseniz başlangıç için yeterli. Ben bile (gerçi ailemle kalıyorum öyle ev geçinde derdi yok tabi sizin gibi) geçici bir işte 1000 lira maaş alırken acımadan 425 tl verdim. Hayatımın en mantıklı harcamalarından biriydi. Ki A2 direksiyon sınavında yıllardır biniyorum dediği halde S çizerken titreye titreye giden arkadaşı görmek ne kadar doğru bir şey yaptığımı hatırlattı bana. Parkurda maymun gibi sürdüm sonra hemen trafiğe :) Ve en çok şu takıntım vardı; bir şeye nasıl başlarsan öyle gider diye. Ben daha önce hiç motor kullanmadım, bir kaç kere artçı oldum sadece (zehri de oradan kaptım). Dedim ki bu işi doğru bir şekilde öğreneyim, alışkanlıklarım doğru yerleşsin. Hiç başka bir arkadaşta falan denemeden hayatımda ilk kez o eğitim merkezinde bindim. 2 hafta sonra sürücü kursunun motorunu sürdüğümde farkı anladım; orda uyguladığım hareketler alışkanlık olarak yerleşmişti.

    Yani sözün özü; 1 kez gidin 1. seviyeye, sizin için yeterli. 2 gün taksimden alıp tekrar taksime bırakıyorlar servisle, ekipmanlar falan da onlardan. Yemek de fabrikadan çay may ıvır zıvırda. Olur eğitimde motora zarar gelirse o da onlardan. Benzin de onlardan (gerçi ne yakacaksa). Yani çırılçıplak gidin gerisini orda hallederler kısaca.

    Ekleme: Olur da giderseniz eğitime; gönül rahatlığıyla wolf alıp devam edebilirsiniz. Sırf motoru dizlerle sıkarak kullanmayı, kolları yormamayı, dik değil yere paralel tutmayı ve gidonu asla sıkmamayı öğrenseniz bu bile yeterli. Meşhur bir söz vardı onu da bizzat tecrübe ettik. İyi motorcunun dizleri, kötü motorcunun kolları yorulurmuş (bkz. yarış motoruna dimdik oturup ördek popo sürenler )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AurorAbeam -- 20 Nisan 2014; 5:55:24 >




  • Ehliyet sınavım bu pazar günü olacak; o yüzden bugün sınavın yapılacağı pistte sürücü kursunun 100cc kuba motosikletiyle biraz idman yaptım. Yaptım yapmasına da, 18cm genişliğinde ve yaklaşık 8 metre uzunluğunda, yerden 5 cm kadar yükseltilmiş metal platform üzerinde bir türlü başarılı olamadım. Hatta bir kez düştüm, yani motor devrildi. Motor altımda o kadar küçük kalıyor ki, o platform üzerinde bir türlü denge sağlayamıyorum, hatta platformu denk getirme konusunda bile başarısız oldum. Düşmeden önce bir kez geçmeyi başarmıştım ama düştükten sonra hiç olmadı . "Ağaç yaşken eğilir" sözü boşuna söylenmemiş. Bu metal platform işini kim icat ettiyse kendisini saygıyla anıyorum. Cumartesi günü son kez pistte çalışacağım fakat metal platformu becerebileceğimi sanmıyorum. Bu konudaki başarısızlığımı kabul ediyorum ama motor biraz daha büyük olsa daha kolay olur gibi geliyor: çünkü 185 boy ve 95 kiloyum.
    Antrenmana gitmeden önce ailemle birlikte Yamaha bayiine gittik ve beyaz renkte bir ybr 125 beğendik. Koruma demiri, kask, kilit vs konuşulduktan sonra motoru yarın teslim almak üzere kaparo verecektim ki, en azından ehliyet sınavına kadar ertelemeye eşim tarafından ikna edildim.
    Sınav komisyonu bazı adayları metal platformdan geçirmiyorlarmış, inşallah bana da bir güzellik yaparlar.
    Motoru yarın satın alıp sınava kadar kendi motorumla idman yapsam da faydası olmayacak, çünkü sınava sürücü kursunun motosikletiyle girmek zorunda olmak gibi bir saçmalık var.
    Kısacası önce ehliyet sonra motosiklet, ehliyeti başaramazsam motosiklet sevdasından istemeye istemeye vazgeçmek zorunda kalacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: piynst

    Ehliyet sınavım bu pazar günü olacak; o yüzden bugün sınavın yapılacağı pistte sürücü kursunun 100cc kuba motosikletiyle biraz idman yaptım. Yaptım yapmasına da, 18cm genişliğinde ve yaklaşık 8 metre uzunluğunda, yerden 5 cm kadar yükseltilmiş metal platform üzerinde bir türlü başarılı olamadım. Hatta bir kez düştüm, yani motor devrildi. Motor altımda o kadar küçük kalıyor ki, o platform üzerinde bir türlü denge sağlayamıyorum, hatta platformu denk getirme konusunda bile başarısız oldum. Düşmeden önce bir kez geçmeyi başarmıştım ama düştükten sonra hiç olmadı . "Ağaç yaşken eğilir" sözü boşuna söylenmemiş. Bu metal platform işini kim icat ettiyse kendisini saygıyla anıyorum. Cumartesi günü son kez pistte çalışacağım fakat metal platformu becerebileceğimi sanmıyorum. Bu konudaki başarısızlığımı kabul ediyorum ama motor biraz daha büyük olsa daha kolay olur gibi geliyor: çünkü 185 boy ve 95 kiloyum.
    Antrenmana gitmeden önce ailemle birlikte Yamaha bayiine gittik ve beyaz renkte bir ybr 125 beğendik. Koruma demiri, kask, kilit vs konuşulduktan sonra motoru yarın teslim almak üzere kaparo verecektim ki, en azından ehliyet sınavına kadar ertelemeye eşim tarafından ikna edildim.
    Sınav komisyonu bazı adayları metal platformdan geçirmiyorlarmış, inşallah bana da bir güzellik yaparlar.
    Motoru yarın satın alıp sınava kadar kendi motorumla idman yapsam da faydası olmayacak, çünkü sınava sürücü kursunun motosikletiyle girmek zorunda olmak gibi bir saçmalık var.
    Kısacası önce ehliyet sonra motosiklet, ehliyeti başaramazsam motosiklet sevdasından istemeye istemeye vazgeçmek zorunda kalacağım.


    platform olayında püf nokta asla platforma bakmayacaksın ve inersen tekrar çıkmaya çalışmayacaksın, yoksa düşersin. ben hiç çalışma yapmadığım halde sınava girdim ilk seferde platformu ıskaladım, hoca tekrar geç dedi 2. denemede hatasız şekilde çıktım geçtim. Platformdan uzakta karşıda bir noktaya bakın ve çok yavaş gitmeyin 2. viteste sabit hızla gidin geçersiniz. Kiloyla boyla ilgisi yok o kadar. Sınava gireceğin motorla çalışman lazım. Platform neyse de trafikte dur kalk geçiş ve dönüşlere dikkat.




  • cub olayını inanın bu başlıkta gördüm...ben asya mondial 125 zn modeli kullanıcısıyım..motor tutku haline geldi bende...fakat kesinlikle ve kesinlikle çin malı ürünlerden uzak duracağım..şu an motor hurda dudumunda ve bir dünya vergi borcum var...farları silerken sinyaller elimde kaldı,ya da en ufak bir darbede parça elinizde kalıyor..2 senede yaptığım masarfala bir honda scooter parası zaten harcadım...

    şimdi sormak isteidğim şu...bu vergi borçlarını ödeyip motorumu hurdaya çıkaracağım...motor kullanım alanım,sadece ve sadece alışveriş market ufak tefek yakın mesafe gezileri...evde hasta baktığım için çok fazla evden ayrılamıyorum..ehliyet bile almaya vaktim olmadı..ayrıca çalışmadığım için bütçem oldukça kısıtlı...

    bu şartlarda cub önerirmisiniz bana?
    1-vergi muayene ödenmiyor mu?
    2-benim scooter a göre daha mı az benzin yakıyor?
    3- honda innova ve yamaha nın bir modleinin ismi geçmiş..bunlar haricinde alternatifler var mı?
    4-cub ve scooter arasında ki farklar neler (bunu ilk başta sormalıydım (: )
    5-ehliyet gerektiyor mu?
    6-bu 2 ürünün sıfır fiyatları nedir?

    vakit ayırıp yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enesemre

    cub olayını inanın bu başlıkta gördüm...ben asya mondial 125 zn modeli kullanıcısıyım..motor tutku haline geldi bende...fakat kesinlikle ve kesinlikle çin malı ürünlerden uzak duracağım..şu an motor hurda dudumunda ve bir dünya vergi borcum var...farları silerken sinyaller elimde kaldı,ya da en ufak bir darbede parça elinizde kalıyor..2 senede yaptığım masarfala bir honda scooter parası zaten harcadım...

    şimdi sormak isteidğim şu...bu vergi borçlarını ödeyip motorumu hurdaya çıkaracağım...motor kullanım alanım,sadece ve sadece alışveriş market ufak tefek yakın mesafe gezileri...evde hasta baktığım için çok fazla evden ayrılamıyorum..ehliyet bile almaya vaktim olmadı..ayrıca çalışmadığım için bütçem oldukça kısıtlı...

    bu şartlarda cub önerirmisiniz bana?
    1-vergi muayene ödenmiyor mu?
    2-benim scooter a göre daha mı az benzin yakıyor?
    3- honda innova ve yamaha nın bir modleinin ismi geçmiş..bunlar haricinde alternatifler var mı?
    4-cub ve scooter arasında ki farklar neler (bunu ilk başta sormalıydım (: )
    5-ehliyet gerektiyor mu?
    6-bu 2 ürünün sıfır fiyatları nedir?

    vakit ayırıp yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim..

    Sorularının yanıtları bu başlığın altında var. Yine de bildiklerimi yazayım.
    Çok az yakıtları var.
    Ehliyet şart.
    100 cc'ye kadar olanlarının vergisi yok, muayenesi var . Bazı modeller 110 cc oldukları için vergi var. örnek: Yamaha Crypton
    Scooter'den farkı yarı otomatik oluşu: vites var, debriyaj yok. Vitesli ve küçük cc oldukları için çok ekonomik oldukları söyleniyor.
    Sıfır fiyatlarını internetten öğrenebilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: piynst

    quote:

    Orijinalden alıntı: enesemre

    cub olayını inanın bu başlıkta gördüm...ben asya mondial 125 zn modeli kullanıcısıyım..motor tutku haline geldi bende...fakat kesinlikle ve kesinlikle çin malı ürünlerden uzak duracağım..şu an motor hurda dudumunda ve bir dünya vergi borcum var...farları silerken sinyaller elimde kaldı,ya da en ufak bir darbede parça elinizde kalıyor..2 senede yaptığım masarfala bir honda scooter parası zaten harcadım...

    şimdi sormak isteidğim şu...bu vergi borçlarını ödeyip motorumu hurdaya çıkaracağım...motor kullanım alanım,sadece ve sadece alışveriş market ufak tefek yakın mesafe gezileri...evde hasta baktığım için çok fazla evden ayrılamıyorum..ehliyet bile almaya vaktim olmadı..ayrıca çalışmadığım için bütçem oldukça kısıtlı...

    bu şartlarda cub önerirmisiniz bana?
    1-vergi muayene ödenmiyor mu?
    2-benim scooter a göre daha mı az benzin yakıyor?
    3- honda innova ve yamaha nın bir modleinin ismi geçmiş..bunlar haricinde alternatifler var mı?
    4-cub ve scooter arasında ki farklar neler (bunu ilk başta sormalıydım (: )
    5-ehliyet gerektiyor mu?
    6-bu 2 ürünün sıfır fiyatları nedir?

    vakit ayırıp yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim..

    Sorularının yanıtları bu başlığın altında var. Yine de bildiklerimi yazayım.
    Çok az yakıtları var.
    Ehliyet şart.
    100 cc'ye kadar olanlarının vergisi yok, muayenesi var . Bazı modeller 110 cc oldukları için vergi var. örnek: Yamaha Crypton
    Scooter'den farkı yarı otomatik oluşu: vites var, debriyaj yok. Vitesli ve küçük cc oldukları için çok ekonomik oldukları söyleniyor.
    Sıfır fiyatlarını internetten öğrenebilirsin.

    hocam çok tşk ederim..araştıracağım bu gün...vites var debriyaj yok derken?hiç vitesli kullanmadım...ayakla mı vites değiştiriliyor?




  • Piynst hocamın yazdıklarına ilaveten:
    Cublar skuterden çok komütere benzer. Ön fren sağ elde, arka fren sağ ayaktadır. Debriyaj yoktur, sadece sol ayakla vites büyütür/küçültürsünüz.

    Artıları: Jant ebadı kullandığınız skutere göre daha büyük olduğundan çukur ve tümseklerde, frenlemede daha dengelidir. Cubta aktarma zincirle sağlanır(skuterde kayış vardır) ve genellikle 4 vites yarı otomatik olduğu için -sizinki 3-3, 5 lt benzin yakarken- 2 lt benzin harcar. Bakım maliyetleri düşüktür.

    Eksileri: Yüksek devirlerde titreşim olur genellikle. Ayrıca vites geçişlerinde sarsıntı yapabilir. Sele altı bagaj ise genellikle sadece ruhsatınızı alacak genişliktedir. Skuterlere göre selesi konforsuzdur ve yağmur/çamurda bacaklarınızı skuterler kadar koruyamazlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuqito -- 24 Nisan 2014; 16:41:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün motosiklet sınavına girdim, kurs hocam sıkıntı olmadığını ve kazanacağımı söyledi ama kesin sonucu almış değilim.
    Bu arada kafam hala çok karışık. Ybr 125 mi? Yoksa ybr benzeri 125cc Çinli mi? Ya da vites vs derdi olmayan scooter mi?
    2007 yılında buna benzer bir kafa karışıklığını hafif ticari araç araştırırken yaşamıştım ve sonunda en saçma arabayı alıp çok zarar etmiştim. :)
  • Çok şükür sertifikamı aldım, öğleden sonra da ehliyeti halledicem inşallah. Yalnız hala motorum yok ve ne alacağım konusunda kafam karmakarışık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: piynst

    Çok şükür sertifikamı aldım, öğleden sonra da ehliyeti halledicem inşallah. Yalnız hala motorum yok ve ne alacağım konusunda kafam karmakarışık.

    Hayırlı olsun tvs wego al derim hem uygun hem az yakıyor hemde plastik değil. kırılınca 150 200tlye parçası degısmıyor. demir sac kasası var.

    hem konforlu hem buyuk :) ben aldım 1 ay once sımdı cok memnunum hamdolsun 2012 model buldum sıfır aldım.. dusuk model bulmaya calısın

    sıgortası 250tl felan tuttu. halk sıgorta... sıgorta konusunda tanıdık yer var tavsıye ederım sızı




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.