Şimdi Ara

SCIROCCO (66. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.606
Cevap
20
Favori
267.930
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,
    sciroccomu aile aracı olarak kullandığım için üzerindeki çift çıkışlı egzozu çıkartıp orjinalini geri taktım. Egzoz boşa çıktı ihtiyacı olan bir arkadaşa uygun fiyata verebilirim. shbinden ilanno: 426562048
  • Subsie kullanıcısına yanıt
    ilk sciroccom 122likti. ilk başlarda sadece görüntüsü olsun gitmese de olur diyordum ancak 1 yıl sonra aracın seri olmaması insanın canını sıkıyor. arabada görüntü var icrat yok anlayacağın.
    soft bir yazılım yaptırarak beygirini 145 civarına çıkarttım. araç daha keyifli oldu benim için.


    8 ay o şekilde sürdükten sonra vites değiştirmek işkence haline geldi bana. (rahatı seven biriyim) onu sattım DSG 160lık bir scirocco aldım. araç 160 hp ancak tekere illetiği beygir gücü inanılmaz. şöyle söyliyeyim 178hp lik bmw lerden daha seri bir araç. kendisine eşdeğer olan 160beygirlik araçlardan çok daha güçlü.
    örnek olarak:

    tavsiyem 160lik bir araç almanız. cam tavan, xenon far, katlanır ayna falan bunlar varsın olmasın ancak aracınız 160 beygir olsun eğer bu aracı almayı düşünüyorsunuz.

    2.piyasası ise: benim araç 2013 DSG 40.000 km ve en full paket. ederi 75.000TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SolidWorks Eğitmeni -- 5 Mayıs 2017; 8:46:51 >




  • Subsie kullanıcısına yanıt
    merhaba hocam

    arkadaşlarımın da dediği gibi 2. el piyasasında 160 lık daha seri satılır daha tutulan model budur. 122 lik ile 160 lık arasında güç aktarım oranında inanılmaz bir uçurum var. 4000 tl lik fark için bazı donanımlardan vaz geçip 160 lık almanızı tavsiye ederim. Şuan kendi aracımda bile artık 160 yetmiyor yazılım ile 200 yapsam mı diye düşünüyorum. Kendi aracımı da aynı şekilde aldım. Varsın olmasın zenon veya cam tavan. 2. el pazar fiyatlarında dikkat etmeniz gereken DSG alacaksanız 2012 sonrasına bakın. Öncesinde DSG şanzuman sorunları epey çıkıyor. Temiz kazasız belasız araçlar 2. elde 70 bin TL den başlıyor. Genelde aranan özellikler 160 lık olması , zenon far , cam tavan.

    Bu arada yeni yoldan geldim Adana-İstanbul arası 110-120 km ortalama hız ile 6,2 LT ortalama.
    Sonrasında İzmit-Bolu tüneli arası 190-200 km ortalama hız ile 9,5 LT ortalama değerlerini yakaladım.
  • Ne yalan söyliim bendeki 2016 150 bg ve açıkcası araba ağır bazen bu bile yetersiz geliyor 120 küsurlukları hiç düşünme derim, araba kullanma alışkanlıklarına da bağlı şüphesiz. Bozmayacağına emin olsam DSGyi yada motoru, ben de beygir artırımını düşünebilirdim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar tembel işi bir sorum var, oturup araştırmadım. Şu ASRˆyi bir anlatsanıza bana, ASR'yi kapatınca ne beklemeliyim, saygılar iyi geceler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hışthışt

    Arkadaşlar tembel işi bir sorum var, oturup araştırmadım. Şu ASRˆyi bir anlatsanıza bana, ASR'yi kapatınca ne beklemeliyim, saygılar iyi geceler.

    https://www.youtube.com/watch?v=TU677m2Cy8w
  • ASR anti-patinajmış demek oldu... böyle bir sistemi neden kapatma opsiyonu koyarlar peki?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hışthışt

    ASR anti-patinajmış demek oldu... böyle bir sistemi neden kapatma opsiyonu koyarlar peki?

    0-100 kalkışlarda asr kapatılır. Nedeni ise araç patinaj çekmeye başlayınca tekerleklere aktarılan gücü kesmesinden dolayı. o yüzden tam güç alabilmek için 0-100 roll e kalkan araçlar asr i kapatır.
  • 2012 model 160 dsg kullanıcısı olarak bence yeni alacak arkadaşlarında dsg tercih etmelerini öneriyorum. Dsg gerçekten güzel bir şanzıman. Rocco'lar eğer tasarruf etme odaklı kullanırsanız ciddi manada düşük yakıt tüketimleri yakalayabiliyor. Amma velakin malesef tasarruf odaklı şekilde uzun süre bu araçları kullanmak neredeyse imkansız. Mutlaka bir şekilde araç sizi kamçılıyor ve yakıt ibresini takip etmek zorlaşıyor. Bu yüzden kesinlikle scirocco almayı düşünen arkadaşlara eğer yakıtla ilgili kaygıları varsa bu modelden farklı bir modele yönelmelerini tavsiye ederim Ayrıca scirocco kaput altı modifiyelerle kendi değerinin 2-3 katı otomobillerle aynı hızlarda yürüyebilir hale geliyor ve bu olaydan aldığınız haz çok güzel diyebilirim. Benim aracım stok 160 hp. Ecufast'in stage 1 yazılımı ile 200 hp'e yükseltildi. Bunun dışında aracımda katalizör , orta ve son susturucu iptalleri ile birlikte downpipe bulunuyor. Yaklaşık olarak 215-220 hp civarlarındayız şuanda. Gayet tatmin edici bence. Yakıt takıntısı olmayan genç kardeşlerime dsg rocco bakmalarını öneririm..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: togiksk

    2012 model 160 dsg kullanıcısı olarak bence yeni alacak arkadaşlarında dsg tercih etmelerini öneriyorum. Dsg gerçekten güzel bir şanzıman. Rocco'lar eğer tasarruf etme odaklı kullanırsanız ciddi manada düşük yakıt tüketimleri yakalayabiliyor. Amma velakin malesef tasarruf odaklı şekilde uzun süre bu araçları kullanmak neredeyse imkansız. Mutlaka bir şekilde araç sizi kamçılıyor ve yakıt ibresini takip etmek zorlaşıyor. Bu yüzden kesinlikle scirocco almayı düşünen arkadaşlara eğer yakıtla ilgili kaygıları varsa bu modelden farklı bir modele yönelmelerini tavsiye ederim Ayrıca scirocco kaput altı modifiyelerle kendi değerinin 2-3 katı otomobillerle aynı hızlarda yürüyebilir hale geliyor ve bu olaydan aldığınız haz çok güzel diyebilirim. Benim aracım stok 160 hp. Ecufast'in stage 1 yazılımı ile 200 hp'e yükseltildi. Bunun dışında aracımda katalizör , orta ve son susturucu iptalleri ile birlikte downpipe bulunuyor. Yaklaşık olarak 215-220 hp civarlarındayız şuanda. Gayet tatmin edici bence. Yakıt takıntısı olmayan genç kardeşlerime dsg rocco bakmalarını öneririm..

    Hocam

    Yazılımdan sonraki ortalama yakıt değerlerini de paylaşırsan 10 numara olur :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TremoR666


    quote:

    Orijinalden alıntı: togiksk

    2012 model 160 dsg kullanıcısı olarak bence yeni alacak arkadaşlarında dsg tercih etmelerini öneriyorum. Dsg gerçekten güzel bir şanzıman. Rocco'lar eğer tasarruf etme odaklı kullanırsanız ciddi manada düşük yakıt tüketimleri yakalayabiliyor. Amma velakin malesef tasarruf odaklı şekilde uzun süre bu araçları kullanmak neredeyse imkansız. Mutlaka bir şekilde araç sizi kamçılıyor ve yakıt ibresini takip etmek zorlaşıyor. Bu yüzden kesinlikle scirocco almayı düşünen arkadaşlara eğer yakıtla ilgili kaygıları varsa bu modelden farklı bir modele yönelmelerini tavsiye ederim Ayrıca scirocco kaput altı modifiyelerle kendi değerinin 2-3 katı otomobillerle aynı hızlarda yürüyebilir hale geliyor ve bu olaydan aldığınız haz çok güzel diyebilirim. Benim aracım stok 160 hp. Ecufast'in stage 1 yazılımı ile 200 hp'e yükseltildi. Bunun dışında aracımda katalizör , orta ve son susturucu iptalleri ile birlikte downpipe bulunuyor. Yaklaşık olarak 215-220 hp civarlarındayız şuanda. Gayet tatmin edici bence. Yakıt takıntısı olmayan genç kardeşlerime dsg rocco bakmalarını öneririm..

    Hocam

    Yazılımdan sonraki ortalama yakıt değerlerini de paylaşırsan 10 numara olur :)

    Hocam yazılım düşük devirlerde aracın yakıt tasarrufu etmesini sağlıyor. Araca yüklendiğinizde yani gazlamak istediğinizde ise aracın yakıt tüketimi artarak daha hızlı ivmelenmesi sağlanıyor. Ben İzmirde yaşıyorum. Kullanım şekillerime göre aşağıya maddeleyerek tüketimlerimi yazıyorum.

    -Şehir içinde ara ara gazlamalı , genel olarak sakin bir kullanım gösterirsem yakıt ortalamam 7,5 - 9 litre arasında gidip geliyor.
    -Şehir içinde agrasif kullanım sağlarsam , ağır trafiğe girip dur kalk yaparsam ortalamam 10,5 - 11,5 litre arasında oluyor.
    -Şehir dışı yollarda hızım 120-130 bandını aşmadan sabit şekilde gidersem ortalamam 6,5-7 litre arasında oluyor.Hızı 90-100 km bandına çekerseniz ve yol koşulları uygunsa uzun yolda 6 litre rahatlıkla yakalanabiliyor.
    -Şehir dışı yollarda hızım 150-170 bandındaysa ortalamam 8-9 litre arasında , eğer 170 ve üzerinde süratlerde gidiyorsamda 10 litrenin üzerinde yol durumuna göre bir tüketim söz konusu oluyor.

    Genel olarak İzmir içerisindeki karma yakıt tüketimim 9-9 buçuk litre civarında. Bunun içerisinde ağır trafikte var , çok sakin kullanımda var , aşırı agrasif kullanıp gazı köklediğimde , işime giderken otoyolu kullandığım kısa mesafede var. Bu karma tüketim değerini ben İzmir'de rahatlıkla yakalayıp gezebiliyorum fakat kanı hızlı akan genç kardeşlerimizin yazılımlı veya yazılımsız olarak şehir içinde 10 litrenin altına zor düşeceğine inanıyorum. Aracımda yazılım olmasaydı bu değerlerde belki yarım litrelik bir fark oluşabilirdi yüksek hızlarda. Şahsi görüşüm aracımdan aldığım keyif bu yüksek devirlerdeki fazlalık yakıt tüketimini görmemezden gelmemi sağlıyor diyebilirim.
    dipnot: Tüketimimim arttıran diğer bir etken aracımda downpipe bulunması.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi togiksk -- 9 Mayıs 2017; 12:37:53 >




  •  SCIROCCO

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ankebut34_57 kullanıcısına yanıt
    Değerlenir.
  • ankebut34_57 kullanıcısına yanıt
    Açıkçası aracın yenilenmemesi hali hazırda olan kasanın yeniliğini koruması anlamına gelir ki bence bu iyi birşey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soylukan

    Gün itibariyle DSG nin ünlü mekatronik arızasını ben de yaşamış durumdayım, iyi niyet garantisinden bedelsiz değişimi yapılıyor. Ünitenin bedeli ise 5400 küsür civarında.

    araç 2014 model yeni nesil kavrama ve henüz 22 bin km de, yazılımla da alakası yok zira kavramalar sağlam, şanzımana binen ek bir yük söz konusu değil, logicboard arızalı

    Neyse siz siz olun çok güvenmeyin DSG ye, iyi niyet garantisini kaybetmeyin. Nasılsa değiştikten sonra 2 sene daha garantisi oluyor loop a sokarsınız her türlü çıkarır doğuşta periyodik bakımda yenilen kazıkları

    Geçmiş olsun :( DSG başa bela manuele devam




  • geçmiş olsun. fart videosundan sonra fartladı sanırım?

    bişey sorucam arkadaşlar. kuşadası lena dan şu bilgiyi aldım bu ne kadar doğru?
    aracı sıfır aldın 2 yıl garanti var ona eyvallah. bu 2 yıl boyunca servisini yetkili serviste yaptırdıysan 1 sene için iyi niyet garantisi veriyorlarmış. bu doğru mu?

    yani 3 seneyi bitirdin 4.senede arıza yaptın mı iyi niyet garantisi falan yok? bu doğru mu?
  • 2. El 2013 civari otomatik alsam dsg cok sikintili korkuyorum ne dusunuyorsunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 02:57 den sonra denedik orda zaten daha çabuk hızlandım:)
  • DarbeLeeMatkap kullanıcısına yanıt
    2012 ve 2013 sonrası korkma. 2011 ve öncekilerden kork ;)
    2012 ve sonrasılarda sıkıntı yok.
  • 
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.