Şimdi Ara

Satılık: 2005 - 1,6 Distinctive TS

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
1
Favori
1.205
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kızlar artık bunlara bakmıyor olsa gerek

    Hocam 159'a da pek bakan yok artık. Kolay gele.
  • Hocam aracınız çok güzel.Bizde bundan bakıyoruz araç hakkında biraz bilgi verir misiniz ?
  • Bir önceki aracım, o kadar büyük bir hevesle aldım ki anlatamam ama sonu hüsran oldu benim için. Kendimi yok ruhu olan bir araç aldım, aman efendim bir hayat stili aldım diyerek kandırdım. Aracın donanımlarına lafım yok, ama

    - Yağ eksiltme sorunu
    - varyatör sorunu
    - Çok yakma sorunu - LPG de 13 - 14 lt , bu kadar yakmasına rağmen öyle abartıldığı gibi de gitmez.
    - Ustasının azlığı ve buna bağlı olarak kazıklanma sorunu
    - Klimanın yetersizliği sorunu.

    İlana gelecek olursak bence fiyat çok yüksek, umarım satarsınız istediğiniz fiyata, bir daha alfa mı derseniz allaha yakın bana uzak olsun derim.
  • Umarım satarsınız, ama o fiyata imkansız. Ruhu olan, güzel bir makine.. Çarpışma testlerinde korkunç sonuçlar almasaydı bu ara kesinlikle radarımdaydı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracınız güzel ve fiyatlı. Bir sonraki aracımı ben de 156 Selespeed olarak planlıyorum, bakalım zaman ne gösterecek.
  • Eskiden Alfalar 2.elde uygun olurdu, 159'larda değerlendi 2008 model arabaya 50.000 isteyen çok
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • madmax50 kullanıcısına yanıt
    2006'ların bazılarında direksiyon kutusu sorunu var diyorlar. 2007'lerde de bazı ufak tefek sorunlar var dediler. Şimdi yarım yamalak hatırladığım şeyleri yazıp markanın adını karalamayayım. Ama 2008 model 159'lar için sorunsuz diyorlar. Ondan dolayı 2006 model bir 159 ile 2008 model bir 159 arasında 10.000 tl civarı bir mebla oynuyor. Aslında iyi makine ama servisine güvenemiyor insan. VAG grubuna elimiz mahkum.
  • 12 Hava Yastığı

    ufak atın biraz arkadaş, sürücü, yolcu, sürücü yan, yolcu yan, sağ perde, sol perde, hadi arka yanlarda da olsun etti 8... hadi diz de olsun etti 9...
  • Dj_Gençkan D kullanıcısına yanıt
    1-Segmanları bitik araç almışsınız, yoksa TS motorların kronik bir yağ eksiltme problemi yok
    2-varyatör sorunu çözümü olan bir iş.
    3-Benzindeki tüketim değeri sakin kullanımda 9.5 litredir. 2.0 16v Fiat tempra kullanıyorum, birçok fiat otomobillerinin değerini de biliyorum. LPG'de 13-14 yakıyorsa, o sistemi baştan aşağı incelemek gerek. Araca çamur atamayız
    4- Ülkemizin cehaletinden başka bir şey değil, sanayi köşelerinde basitçe çözülebilecek bir dili olmadığı için usta sıkıntısı var. bunun yüzünden de arabalara laf atamayız
    5- Klima gayet yeterli, bu kadar olumsuz yorumun altında klima yetersizliğini ekliyorsanız muhtemelen o sistemde de sorunlar vardır..

    98 corolla ve civiclerin kaldı ki 200 bin km sınırında hepsi, 20.000 tl'den kapı açtığı bir pazarda TS alfa mk2'nin bu fiyatı gayet makul, araba pazarını araştırabilirsiniz.

    Bir daha Alfa mı? Siz kesinlikle ondan uzak durun. Onun 'ruhu' var ama siz o 'ruhu' sadece kulaktan dolma bilgilerle yoğurmuşsunuz belli.
    QV serileriyle, profesyonel pist otomobili gibi verdiği tepkileriyle, kendine has motor sesi ve Alfa Romeo'nun yarış detaylarını bulabildiğiniz bir otomobilin 'ruhu' sizin kavrayabileceğiniz bir olay değil. Lütfen bir daha Alfa Romeo almayın, sizin gibiler lütfen binmesin bu araçlara.




  • Bende 2004 Laguna varken rahmetli babam aynı yıl 156 1.6 almıştı.


    Aracın direksiyon tepkileri, motor sesi, performansı ve viraj limitleri o yıllarda kullandığım diğer D segmenti 1.6 araçlardan çok farklıydı, 3 serisi yakın bir sürüş keyfi verirken o da Alfa ya göre çok hantal kalıyordu, zamanın 1.6 sedanları genelde 12 saniye civarında 100 km ye ulaşırken Alfa bunun 11 saniyeden az sürede yapabiliyordu..


    Bana göre en kötü yanları ise yetersiz kliması ve bozuk yollarda sesli çalışan amortisörleriydi, halk aracı sorun yumağı ve Tofaş ürettimi bile sanıyordu..
  • MaVu! kullanıcısına yanıt
    Ben konuya dışarıdan müdahil oluyorum. Bunun için özür dilerim.

    Leon FR MK3 kullanıcısı olarak merakla soruyorum. Hocam bu Alfa ruhu tam olarak nedir? Yani yenilir mi içilir mi? Elimdeki aracı almadan evvel Jülyet'e baktım, teste çıktım, eşte dostta olan aracı yüzsüzlüğe vurup istedim. Sonuç benim açımdan hüsran oldu.

    1200 kiloluk bir 147 TS motor ile belki emsal araçlara bakarak ''bir ruh'' yakalar ama bahsettiğimiz güncel araçların ağırlıkları ve tork değerleri bu ruhu olan araçları (147-159 ikilisi) biraz eziyor gibi.

    159'a zamanında çok baktım. Ama gel gelelim servisin işçilik sorunu, Alfa kullanıcılarını kaz görmeleri gibi durumlar yüzünden almadım. Bulunduğum ilde bir tane doğru düzgün özel servis yoktu. Tanıyan, bilen, kullanan hiç yoktu. Ben de gidip o dönem istemeye istemeye atmosferik bir Alman arabası aldım.

    Yani özetle ruhu olan araç diyorsunuz ya, epi topu birer C ve D sınıfı araç bunlar. Hele hele spor araç asla ama asla değiller. Bu ruh meselesi bence biraz abartı kaçıyor. Fiat kullanıcısı olarak bilmeniz gerek. 147'nin ruhu var ama neden Bravo'ya kimse ruhu olan araç demiyor? Bravo'nun 147'den eksiği nedir?

    Allah rahatlık versin.




  • Alfa sahibi olmadan bu ruhu anlamanız gerçekten zor. Zaten bu aracı kötüleyen kişilerin %90 ını hayatları boyunca hiç Alfa kullanmamışlardır. Bu fiyata bu araç iddia ediyorum çok ucuz.O direksiyona bir oturun, yola çıkın ne dediğimi anlayacaksınız. Hiç bir arabaya benzemez ve gittikçe Alfayla aranızda bir bağ oluşur. Bunları eskiden ben de bilmezdim ve biraz da anlamsız gelirdi. ALfa ruhunu anlamak için netten biraz araştırma yapmasını önerrim sevgili dostlarımın. Tarihçesi ve markasıyla dev bir ruhtur Alfa Romeo. Hor kullanılan her marka otomobil sorun yaratır sahibine. 2,5 yıldır biniyorum 1 kere ABS sensör arızası, 1 kere de benzin otomatiği için gittim servise. Toplam 500-600 tl. Rutin bakımları da zaten yağ, filtre 200 TL. İnanmayın Alfayı bilmeyip kuru sıkı sallayanlara. Cesur olun bir kere Alfa sahibi olun beni/bizi daha iyi anlayacaksınız.
  • Dj_Gençkan D kullanıcısına yanıt
    Saydığınız sorunlar genel Alfa sorunları değildir. Kliması Amerikan arabası olan arkadaşlarımın bile çok hoşuna gidiyor. Daha geçen hafta ölçtüm ve şehir içinde 0.25 kuruş yakıyor. Sizce bu rakam çok mu:)? Usta kazıklanması bence kişisel ve genel durum. Ama Alfa ustaları bir çok şeyi ücretsiz yapıyor belki bundan haberiniz yoktur ya da yaşadığınız yerde böyledir bilemiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalavun


    Ben konuya dışarıdan müdahil oluyorum. Bunun için özür dilerim.

    Leon FR MK3 kullanıcısı olarak merakla soruyorum. Hocam bu Alfa ruhu tam olarak nedir? Yani yenilir mi içilir mi? Elimdeki aracı almadan evvel Jülyet'e baktım, teste çıktım, eşte dostta olan aracı yüzsüzlüğe vurup istedim. Sonuç benim açımdan hüsran oldu.

    1200 kiloluk bir 147 TS motor ile belki emsal araçlara bakarak ''bir ruh'' yakalar ama bahsettiğimiz güncel araçların ağırlıkları ve tork değerleri bu ruhu olan araçları (147-159 ikilisi) biraz eziyor gibi.

    159'a zamanında çok baktım. Ama gel gelelim servisin işçilik sorunu, Alfa kullanıcılarını kaz görmeleri gibi durumlar yüzünden almadım. Bulunduğum ilde bir tane doğru düzgün özel servis yoktu. Tanıyan, bilen, kullanan hiç yoktu. Ben de gidip o dönem istemeye istemeye atmosferik bir Alman arabası aldım.

    Yani özetle ruhu olan araç diyorsunuz ya, epi topu birer C ve D sınıfı araç bunlar. Hele hele spor araç asla ama asla değiller. Bu ruh meselesi bence biraz abartı kaçıyor. Fiat kullanıcısı olarak bilmeniz gerek. 147'nin ruhu var ama neden Bravo'ya kimse ruhu olan araç demiyor? Bravo'nun 147'den eksiği nedir?

    Allah rahatlık versin.

    Bence garanti rahat ederim diyerek güvendiğiniz Alman otomobillerinden bir süre uzaklaşıp, gelin bir 156 ya da 159 alın, sonra tekrar görüşelim. Aslında bu dedikodular birazda Alfistilerin işine geliyor, yoksa bu araçlara bu fiyatlara binmek imkansızlaşır. Kalitesinin çok altında bu fiyatlar emin olun.




  • ARCHITECT kullanıcısına yanıt
    Selespeed çok keyifli bir araçtır. Umarım gönlünüze göre bulursunuz.
  • turbocharger41 kullanıcısına yanıt
    Selamlar, teşekkür ederim beğeniniz için. İlanda telefon numaram var, müsait olduğunuzda lütfen arayın, merak ettiğiniz tüm soruları dilim döndüğünce anlatmaya çalışırım büyük bir memnuniyetle.
  • Aytürk kullanıcısına yanıt
    Selamlar. İmkansız değil eğer takip ederseniz bu piyasayı. Sıfır masraf bir araç benim aracım trigeri dahi yeni değişti. Almak için fiyat veren arkadaşlara teşekkür ederim, aramızda çok farklar yok aslında. Bir kaç güne sanıyorum beni memnun edecek bir rakama vereceğim aracımı.
  • Kalavun kullanıcısına yanıt
    Madem ilgilisiniz memnuniyetle cevap vermek isterim. Umarım ilginizde samimisinizdir. Samimi olduğunuzu varsayarak bahsetmek isterim;

    Otomotiv firmaları dünyanın gelişimi ve ihtiyaçlara algılara göre politikalar belirlemekte. Yalnız kurulduğu tarihten bu yana sahip olduğu değerleri, tarzını ve genlerinde bulunan özellikleri taşıyabilen marka sayısı çok azdır. Alfa Romeo ise kuruluşundan hemen sonra 'otomotiv' sanayisinin yanı sıra her zaman tutku ile otomobilleri yaklaşmak isteyen insanların göz bebeği olmuştur. Farklı tarzı, otomobil tutkusunu yaşamak isteyen insanlara her zaman hitap edebilmiştir. Özellikle bugünkü F1 yarışlarının temeli olan birçok yarışta Alfa Romeo'nun kullandığı ve geliştirmeye çalıştığı yorum, üretebildiği eserler sadece bir 'motor' olarak adlandırılmadı. O yıllarda dahi otomobili 'tutku' yapabilecek birçok detaya yer verildi. Bu detayların nasıl ve ne olduğunu mesajıma son verirken size bulunacağım öneride bulabilirsiniz. Ancak konuyu fazla uzatmadan biraz daha açmak istiyorum. Alfa romeo kırmızısı, Alfa romeo'nun meşhur yoncası bugün hala günümüzde el üstünde tutuluyor ve bir logonun, bir rengin nasıl kutsal olduğunu anlayabilmek dışardan bakıldığında çok zordur. Ancak o logoların o meşhur renklerin o küçük detayların bir zamanlar dünyanın en büyük otomotiv liderleri tarafından oluşturulduğunu bilmek ve o zaman yaşanan detayları günümüzde yaşamak bu markanın gönüllüleri için tarifi olmayan derinlikle mükemmel hislerdir.

    Her bir motoru sanat eseri niteliğinde görüntü ve çalışma prensibine sahip, örneğin 155 Q4 modelinde bizzat WRC şampiyonu (lancia delta integrale hf) motoru kullanmak ve bunu piyasaya olduğu gibi sürmek büyük başarı değil midir? Motorun tepkileri , aracın yol tutuşu , tutkunun doruklarda yaşandığı otomobil limitlerinde size verdiği kışkırtıcı hisler sadece bu maziyi ve tarihi bilebilen insanlara özel bir şeyler anlatabilir. Ve bu saydığım bütün teknik detayların yanında mükemmel tasarımları , sonsuz zarafet ve tasarım detayları da sadece bu markaya gönül vermiş insanlar tarafından idrak edilebilir düzeyde. Siz araca baktığınızda '' tamam her şey güzel de bir üçgen ızgara var diye ruh mu olurmuş yahu'' diyebilirsiniz bu gayet doğaldır, çünkü Alfa romeo ruhu araca sahip olununca değil, onun teknik ve tasarım detaylarında yolculuğa çıkınca belli oluyor.
    Tıpkı benim 155 q4'ün her sesini duyduğumda ruhumun okşanması, 156'nın her direksiyon tepkimesinde otomobilin bana verdiği profesyonel hislerde bu tada varmam gibi..

    Giulietta'da istediklerinizi nasıl bulamadınız nasıl hüsran yaşadınız? diye sormuyorum elbette, Ruh nedir diye sorabiliyorsanız eğer Julyet size zaten yabancıdır. Fazla takılmıyorum. Tofaş servislerinin insanlara yaptığı muameleden de bahsetmek istemiyorum , eleştrinizde haklısınız.

    Daha fazla sizi sıkmamak adına '' DAVID OWEN - ALFA ROMEO (HER ZAMAN TUTKUYLA) '' Adlı kitabını okumanızı tavsiye ediyorum. 1200 kg'lik 147'nin neresinde ruh olduğunu da, Alfa romeo'nun tutkusunun köklerinin nereye dayandığını anlatacaktır. Bu kitap ülkemizde tercüme edilmiş haliyle büyük kitapçılarda ve internet üzerinde bulunabiliyor.
    http://www.dr.com.tr/kitap/alfa-romeo-her-zaman-tutkuyla/david-owen/hobi/genel-ılgi/urunno=0000000312228

    özellikle açıklama kısmında da yazdıklarıma paralel cümleler bulabilirsiniz.

    Saygıyla..




  • Kalavun kullanıcısına yanıt
    2008 model beyaz bir tane 159 u arkadaşıma almak için görüştük. Satıcı ilana koydu aracını hemen görüştük. 53 bin TL fiyatı vardı ama çok düzgün bir araçtı. 42-47 aralığında da o model araçlar var ama bu renk ve aksesuar da değillerdi. 50 bin teklif ettik, kabul etmedi. Bütçeyi 51 yaptık 1 gün sonra aradık araç satılmıştı. Kaçırdığımıza hala üzülüyorum ama arkadaşıma istediği özelliklerde bir 159 bulacağız inşallah.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.